Noekie, ik heb ook gestemd op Siem! Hij is ook de baby van de maand hoor! Pff, nog zoveel dagen ... Nouja ze gaan wel voorbij, ik wacht gewoon af.
Noekie, ook ik heb gestemd op Siem! Wat een leuke dingen kun je er winnen zeg Tori; whaaa jij en dochterlief houden het spannend zeg! Nog geen aparte dingen te ontdekken? Sneeuwmees, wat vervelend dat je zoontje weer ziek is. t arme manneke. Hopelijk knapt ie snel weer op meid. Ben erg benieuwd hoe deze maand/cyclus voor jou verloopt. Mijn duimen blijven voor je draaien. Hier gister een dag door gekomen zonder krukken... Vandaag naar duiven geweest, komen we daar; krukken vergeten Met als gevolg weer veel pijn... Zo lekker chinese rijsttafel eten en dan met de beentjes omhoog op de bank k kom straks nog wel ff buurten
@Bianca: gefeliciteerd met je 20 wkn mijlpaal! Jammer dat je weer afgestraft werd met veel pijn omdat je de krukken vergeten was. Vanavond inderdaad maar niets meer doen. @Tori: maar goed dat als je een koortslip moet krijgen, dat die nu doorkomt. Als de kleine geboren wordt moet je lekker voluit kunnen knuffelen. Hier rustig dagje gehad. Mijn man is toch maar alleen naar de afspraak gegaan. Mijn zoontje is vlak nadat hij weg is in slaap gevallen en heeft bijna 2 uur geslapen. Toen hij wakker was, ben ik even koffie gaan drinken met mijn zoontje bij mijn ouders, maar mijn zoontje wilde naar niet al te lange tijd naar huis. Hij heeft toen nog heel eventjes buiten gespeeld en ik heb geprobeerd nog even in het zonnetje te zitten. Ik had zetpillen van de Etos en mijn zoontje huilde iedere keer dat ze pijn deden bij het inbrengen. Ook vond ik de koorts maar amper ermee zakken. Vandaag vond ik een doosje van de DA en heb die erin gedaan. Heb hem niet over pijn gehoord en hij is nu zo tierig en heeft zo waar goed gegeten voor het eerst. Je zou bijna denken dat het aan het merk zetpillen ligt. Ik ben net even lekker onder de zonnebank geweest en moet vanavond weer op tijd naar bed, omdat ik morgen weer moet werken. Maar 2 daagjes werken deze week en dan heb ik al weer weekend.
Tori: mijn scoonzusje had ook veel last van maagzuur, deed geenoog meer dicht, zij kreeg iets van de huisarts wat super goed hielp. Ineensmsliepmze weer. Ik kan haar wel eens vragen hoemdat middeltje heet als je wilt. Sneeuwmees: balen van zoonlief. Weil fijn dat de da zetpillen wel werken. BE: op de helft, gefeliciteerd. Noekie: ook ik heb op Siem gestemd. Hij is iig onze baby van de maand. En volgende maand is het de kleine van Tori!! Ego; 3 dingen te melde, ik begin maar met het slechte nieuws.. Vanmiddag ging manlief de douchedeur ophangen, ( ik mega blij) op een gegeven moment hoor ik een soort regen waterval. Ik naar biven rennen, ligt er werkelijk overal glas.. is de deur in zijn handen uit elkaar gespat. gelukkig had hij zelf alleen drie kleine sneetjes in zijn handen. bijna een wonder aangezien het glas door de gehele badkamer lag, op de hal lag en zelfs beneden lag. pff deur kapot, maar ook schade aan mengkraan, dorpel en kleine plekjes op de vloertegels.. ik kon wel huilen. (maar bleef heel rustig) morgen de badkamerboer bellen en de verzekering inschakelen.Echt bizar,want hij deed precies wat hij moest doen.. twee: we hebben een andere schommelstoel gekocht op marktplaats. Helemaal blij mee! drie: Sneeuwmees hoeft deze week maar twee dagen te werken, ik ook! maar daarna hoef ik 19 weken niet. whaaa vreemd hoor. Vandaag wel ff wat verslage geschreven, zodat ik na woensdag ook echt met verlof kan Jullie horen het, een dag vol leuke en minder leuke dingen.
Dank je wel voor het stemmen. We zijn in ieder geval van de 0 af dus ben al zeer tevreden! @Sneeuwmees: Jammer van die zetpillen! Soms zit er wel zo'n scherp randje aan. Dan gebruiken ze geen goede zetpilvorm bij het gieten. Ik doe er altijd een beetje vaseline aan. Dan glijd het beter en doet het dus minder pijn. @IkkeB: Wat jammer van die deur! Je hoort het wel vaker dat dat gebeurd. Zelfs als die er al een tijdje in hangt. Gelukkig geen ernstige schade aan je man maar wel zonde van de vloer en mengkraan! Gaat de verzekering het wel vergoeden dan? En nog maar 2 daagjes werken....en dan verlof!!! Heerlijk genieten meid! @BE: Toch maar aan de krukken ja!?!? En niet meer vergeten dus! Hopelijk wordt de pijn snel weer wat minder!
Noekie; of de verzekering het dekt horen we morgen, maar we gaan ook kijken wat de badkamerwinkel zegt. Het antwoord volgt nog. Wat een goede tips voor de zetpillen, ik ga ze onthouden! Ik ga zeker genieten van mijn verlof!! Thanx!
@Ikke: wat een heerlijk vooruitzicht om straks verlof te hebben. Enorm balen van de schade van de deur. Kan me helemaal voorstellen dat je daar de tranen hoog van had zitten. Je hebt zo lang op deze badkamer gewacht en dan dit. Hopelijk is het met hulp van de verzekering en de badkamerboer weer snel verholpen. @Noekie: bij die Etos pillen deden we inderdaad wat zalf erop. Dat scheelde inderdaad. Die van de DA zijn ook veel dunner en die gingen er probleemloos in.
Noekie, wat een horror verhaal met die voetjes in dat Quooker water. Pffff. Sneeuwmees, hoe gaat het vandaag met je zoontje? En nog bloed gespot? Tori, hoe gaat het met jou? IkkeB, wat bizar met die deur, lijkt me dat het niet moet mogen? Super link. Misschien gewoon verhalen op de leverancier vd deur? Gelukkig goed afgelopen dat is het meest belangrijk maar het is nogal wat. Wel een leuke schommelstoel gescoord en bijna een lange pauze van het werk Ik heb vrijdagavond Pregnyl gespoten, zonder gedoe, in 1 minuut was ik klaar. Hele verandering met het ge-emmer van normaal. Nu afwachten tot do. eerst morgen drama ochtend want ik moet naar de tandarts om vullingen te vervangen maar ik heb PIJN in mijn kaak. Wilde eigenlijk afzeggen omdat ik keelpijn heb en verkouden ben maar nu die kaak zeer ging doen...zucht. Nou ja, het MOET
@Jordan: balen dat je naar de tandarts moet, maar beter nu als dat je straks zwanger bent van je cryootje. En ook fijn dat de pregnyl nu makkelijk gezet was. Oefening baart kunst. Al hoop ik dat het voor het laatst is dat je die troep ooit nog hebt hoeven spuiten. @Tori: en... de nacht weer goed doorgekomen? Je snapt dat je vanaf nu regelmatig meld-plicht aan ons hebt, he? Hier vandaag weer wat bruinverlies. Snap even niets van mijn lijf. De vorige keren had ik echt rood, dan vaak wat waterig roze en dan ineens ongesteld. Zeg steeds tegen mezelf dat ik er niet te veel op moet letten (en erover moet piekeren), maar dat is lastig. Mijn zoontje had gisterenavond een duidelijke opleving en we dachten dat hij het ergste gehad had. Maar vanmorgen heeft mijn man hem maar om 11.00 uur eens uit bed gehaald. Hij lijkt geen koorts meer te hebben. Maar is duidelijk weer even minder fit dan gisterenavond. Vandaag zou hij naar de peuterspeelzaal moeten en gisterenavond gingen we ervan uit dat dat wel moest lukken. Maar nu hebben we gezegd dat we het nog even aanzien en tussen de middag nog wel even contact zouden hebben. Het is maar 1,5 uur in de middag en hij vindt het zo leuk. Dus als hij geen koorts heeft, overwegen we het toch te proberen. We wonen heel dichtbij, dus als het niet gaat, dan hebben we hem snel genoeg weer thuis.
bij deze meld ik mij even! haha Nog geen nieuws, vannacht wel weer wakker geweest met maagzuur en een klein beetje oefenweeën. Maar nog steeds zet er niets door. Begint nu wel een beetje verweekt te voelen aan de onderkant ... bij elke beweging voelt het wat minder stabiel zeg maar. Jordan, succes bij de tandarts morgen! Ik had gelukkig niets vorige week... maar ja jij hebt last dus dat is minder. Hopelijk ben je snel van de pijn af en voel je je wat fitter bij de tp donderdag. Dat je ziekjes bent is trouwens alleen maar goed, des te minder weerstand zal je bm bieden aan de embryo die zich innestelt. Ik ben aan het duimen dat rietje 2 net zo goed ontdooid als nr.1! Sneeuwmees, vreemd kan je lijf soms zijn he?! Er is gewoon geen pijl op te trekken. Er niet mee bezig zijn is gewoon lastig ... ikkeB, nog maar twee dagen werken en dan verlof lekker!! Op zich wil ik er nog niets voor nemen tegen het maagzuur, daarvoor is het te minimaal (het lukt tot nu toe wel om weer in slaap te komen). Al zat ik ver vannacht wel aan te denken om een Rennie te nemen, denk dat ik ze vanavond mee naar boven neem, kan ik dat es proberen. Mocht dat niet helpen en ik kan er niet meer van slapen dan wil ik graag weten wat je schoonzus er tegen nam! Heb net weer wat voor m'n werk gedaan ... het is nog niet af, maar er komt nu wel een einde aan ... althans, ik ben er wel klaar mee. Vanmiddag ga ik relaxen en misschien de koelkast even helemaal leeg halen / schoonmaken. jaja, toch een beetje nesteldrang nu. Ik wil alles spik en span hebben voordat er vreemden in m'n huis komen, haha.
Tori; o je neemt er nog niks tegen? Dan eerst maar rennie proberen en als dat niet werkt graviscon. Toen zelfs dat niet meer hielp en ze niet meer sliep kreeg ze dat andere. Sneeuwmees: hoe gaat het nu met zoonlief?? Jordan: de winkel zegt dat ze er niks mee kunnen en verzekering wil ook niks doen... Klacht ingedient bij verzekering, omdat ze tegenstrijdige dingen zeggen. We kunnen wel nieuwe deur kopen voor minder geld. Koelance (sorry, geen idee hoe je day schrijft) noemen ze dat... Grrrr!!! Verzekering zegt dat het Aan het product ligt. Als manlief had gezegd dat hij de deur had laten vallen was er niks aan de hand. Eerlijkheid wordt nu bestraft, eigenlijk belachelijk. Laten vallen is wel verzekerd en dit niet.... We horen later meer. Nog 1 dag werken, ( vandaag heel lang doorgewerkt, morgen afronden en dan verlof!!!)
@Ikke: oh, ben jaloers. Nog een dagje werken en dan verlof!! Ik moet het alleen maar met tot maandag doen. Belachelijk dat eerlijkheid afgestraft wordt. Ik hoop dat er toch nog iets geregeld kan worden. Heb je geen rechtshulp of iets dergelijks? @Noekie: fijn dat de tandarts meegevallen is. Bedenk me dat ik ook een afspraak moet maken. Maar heb de laatste tijd met mijn tandvlees probleem iets te vaak in die stoel gelegen. @Jordan: hoe is het bij jou gegaan? Met mijn zoontje gaat het iets beter, al is hij nog zwakjes en witjes. Vanmiddag toch even naar de psz geweest en hij had volgens de leidster (ondanks dat hij wat tam was) toch lekker gespeeld. We hopen maar dat de stijgende lijn zich nu voortzet.
Sneeuwmees: ja we willen anders de erchtsbijstand nog inschakelen voor advies.m Je mag zeker jaloers op me zijn. Dat ben ik ook op mezelf hihi., Fijn dat het een beetje beter gaan en dat hij lekker heeft kunnen spelen!!
@Ikke: een beetje laat, maar wilde je een fijne laatste werkdag toewensen! Ik hoop dat je alles op tijd af krijgt en vanmiddag ook met een gerust hart de deur voor 19 wkn kan dichttrekken. @Tori: alles nog onder controle? @Jordan: hoe is het met jou en de zenuwen? Wanneer hoor je of het rietje goed is ontdooid? Morgen pas? Mijn zoontje had vanmorgen weer een terugval en werd huilend (van de keelpijn) wakker. Meneer verdomt het ook om enige hoestdrank of iets anders in te nemen. Dus we komen ook niet veel verder het een beetje te verzachten voor hem. Ik hoop maar dat hij morgen wat opgeknapt is, want we moeten al vroeg vertrekken naar DD en hij moet mee. Verder heb ik nog steeds in heel beperkte mate wat bruinverlies. Snap even niets van mijn lijf. Met de spotting van de afgelopen paar maanden was het roze en waterig rood ca. 3 dagen voor mijn NOD en dan ineens werd ik ongesteld. Nu dus een week na de eisprong een beetje bloed en daarna dus dat weinige bruinverlies.
Situatie: Jordan: ICSI-1, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Nu eigen pogingen tot afspraak in DD, 2e kindje Cybell ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam) Afspraken ziekenhuis: 3 april: Mees intake DD 25 april: Cybell 6e hysteroscopie en 2e laprascopie (tussenschot definitief verwijderen Jippie!!) Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: NOD 7 april: Mees Zwanger: Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen BE: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI) Kitty17: 6 november 2013 (ICSI-5, 1e kindje) Echo's en controle's: Tori3, 4 april: controle VK BE, 16 april: 09.30 uur 20 wkn echo BE, 19 april: 16.00 controle/groei echo gynaecoloog Kitty17, ... april echo Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1 Noekie, 12 februari 2013, Zoon Siem (spontaan na 2 x mislukte ivf)