@Bianca: met zulke beentjes moet het wel een hardlopertje gaan worden straks. Volgens mij gaat het met de dooi precies op tijd goedkomen. Dus dan moet het gaan lukken. Als ik twijfel moet mijn man me even wegbrengen. Hij heeft ook een 4x4 en is niet snel onder de indruk van slechte weersomstandigheden. Maar bedankt voor het aanbod! Ik ben weer in afwachting van mijn ei. Gelukkig valt die volgende week pas, want ik was deze week nog zo brak als ik weet niet wat. En mijn man moest ook veel werken deze week. Volgende week zijn we vast allebei weer topfit. Dus met mijn ei moet het goedkomen. Heb nu via een topic allemaal clearblue ovutesten kunnen krijgen. Heb ik altijd al een keer uit willen proberen. Een smiley als we moeten klussen.
hmmm k had een berichtje geplaatst, maar die staat er niet?! Mn internet is vaag aan het doen Nou dames sorry ik had op jullie berichten gereageerd, maar dat doe ik dn morgen nog wel een keer opnieuw. Sorry! Foto's voegt ie ook niet meer toe, dan gooit ie mn internet eruit... bleghhh Nou ja morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen Tot morgen meiden! Ik ga zo lekker mijn bedje opzoeken
Wow, nu begint het er echt op te lijken he BE?! Hebben jullie snel gefixt vandaag . Ik ga nu ook op bed, lekker slapen en dan straks weer een (rustige) dag.
Net boodschappenlijstje voor morgen gemaakt. Zo gordijnen kijken, boodschappen doen en misschien al iets voor morgen maken. Ik maak wrapjes en sandwiches, lekker bij de warme soep leek mij. Wie vroeg er van de week ook al weer hoe het met mij gaat?... Hier gaat het goed. Helaas is de misselijkheid weer terug en ben ik extra moe, maar ach, veel rust nemen en hopen dat ik in de nacht beter ga slapen, want het slechte slapen begint echt vermoeiend te worden overdag.
Ik heb m'n boodschappenbriefje ook bijna klaar en heb besloten een chocoladetaartje te maken, als nagerecht morgen. Het sneeuwt hier weer, dus eerst wachten tot dat gestopt is en dan naar de winkel. Moet voor 4 koken vanavond dus daar ben ik straks wel zoet mee (met voorbereiden vooral). ikkeB, jammer dat je weer meer misselijk bent. En moeheid door 's nachts slecht slapen is ook geen pretje. Hoop ook voor je dat het beter gaat 's nachts, kan je het overdag tenminste beter volhouden. Morgen gaan we elkaar al zien meiden, gezellig!
Ik heb mijn spulletjes voor de scones ook binnen. Denk dat ik het morgenvroeg maar ga bakken. Dan is het nog lekker vers morgenmiddag. Hoop dat het receptje gaat lukken.... Zit in ieder geval genoeg calorieën in!!
Pff...komt mijn moeder net ff binnen zetten dat haar oud collega, (tevens een vroegere vriendin van mij) is bevallen van een zoontje. Met de naam die wij dus ook hebben voor ons kleintje. Ik zie haar eigenlijk nooit meer en ze komen straks ook niet op dezelfde school. Maar ben er wel van streek van. Verrassing van de naam is nu weg en daar baal ik ontzettend van. Mijn man kent haar totaal niet en snap niet dat ik het zo erg vind maar die hormonen!!! FF een flinke huilbui gehad en hopelijk begin ik nu niet weer te twijfelen...
Noekie; heb je tegen je moeder gezegd dat jullie die naam hebben? Zo niet dan blijft de verassing er toch? Kun je stiekem een beetje peilen wat anderen van de naam vinden. Maarik kan me het verdriet wel voorstellen hoor. ( vriendinnetje van ons is 10 dagen kater als wij uitgerekend, ik ben ook bang voor dubbele naam.. En dan is het wel dichterbij) kom op meid, niet twijfelen!!
@Noekie: kan me voorstellen dat je je teleurgesteld voelde toen je hoorde dat 'jullie' naam vergeven was door jullie kennissen. Gelukkig inderdaad geen mensen die je dagelijks tegenkomt, maar ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. Wel een teken dat jullie blijkbaar een heel leuke (en populaire) naam hebben. @Ikke: jammer dat de misselijkheid toch weer terug is. Maar het lijkt erop dat je er goed mee om kan gaan, door tijdig weer even rust te pakken. Heb je er nog wel acupunctuur voor? @Bianca: jullie gaan als een speer in het kamertje! Wordt erg mooi, hoor! Hier weer een druk dagje gehad, zonder echt bijzondere dingen gedaan te hebben. Vanmorgen vroeg weer op om op tijd voor de peutergym te zijn. Mijn man kwam vanmiddag pas uit bed ivm de nachtdienst en we hebben net weer gegeten, want hij vertrekt zo weer. We hebben elkaar dus amper gezien. Verder ben ik een beetje aan het rondkijken voor de zomervakantie. Ik had een camping gezien in Italië, alleen bij alle sites kun je op z'n vroegst 31 augustus boeken. En eigenlijk willen we eerder. Nu vond ik een site die een week eerder nog beschikbaarheid had. Mijn man twijfelde nog omdat we niet weten hoe alles in DD loopt. Maar ik zei tegen mijn man dat we ook gewoon moeten 'leven' en het misschien maar gewoon moeten boeken en zien hoe alles loopt. We zijn nu al 2 jaar lang steeds maar in de 'afwachtstand' met ons leven. Daar gaf hij me wel gelijk in. Vlak voordat ik definitief wilde boeken heeft mijn man nog even zijn baas gebeld of het kon. En dat was gelukkig zo. Mijn man legt neer en ik zat al met de vinger aan de knop. Wil ik boeken, geeft hij als melding 'deze vakantie is niet beschikbaar'. :x Alle voorpret voor niets. Waarom maken ze dan iets op die sites om beschikbaarheid te checken als dat dus blijkbaar niet werkt. Ben nu alle sites aan het afstruinen in de hoop dat we toch nog ergens kunnen boeken. Maar baal enorm!
@Sneeuwmees: Balen van de vakantie dat het niet meer beschikbaar was. En ik geef je inderdaad wel gewoon gelijk om te gaan. Je moet je 'leven'niet stil laten staan door de behandelingen. En misschien is die vakantie juist wel heel goed om te doen. Ik hoop dat je nog wat anders leuks kan boeken. Italie is in ieder geval een fantastisch mooi land! @BE: Zat even op google maps te kijken... een wit vrijstaand huisje met een poort aan de weg? Weet ik een beetje waar ik morgen op moet letten. Al doet de TomTom het meeste werk naturlijk! @IkkeB: Mijn moeder weet onze naam nog niet. Ik ga het ook niet meer veranderen. Ik heb alles al in huis met zijn naam erop. Mutsje, knuffeldoekje, letter trein en deursticker.... Zonde om dat weg te moeten gooien. En ik blijf het nog steeds de mooiste naam vinden nu. Niet meer twijfelen dus! @All: Vanaf vannacht slapen we ook met onze neus tegen het plafond aan trouwens. Klossen waren te laag dus moesten we wat anders verzinnen. Ons bed staat nu op 9 lege kratten bier van de grolsch! En dat als niet bierdrinkers.... Het is dat de familie er niet vies van is gelukkig! Nu maar hopen dat ik vannacht niet uit bed val....
@Noekie: ik vond die verhoging van het bed vreselijk. Ik geloof dat we het 2 nachten hebben volgehouden. Ik had last van pijn aan het schaambot, waardoor opstaan uit bed normaal al een bevalling op zich was. Zeker als je dan ook nog eens 's nachts zo nodig moet plassen en dus 'snel' naar de wc moet zien te komen. Toen die klossen er onder zaten, kon ik zelfs niet meer van het bed afkomen. Wat voelde ik me opgelaten. Zo nodig moeten plassen en niet van het bed af kunnen komen. Dus de klossen waren er bij ons snel onderuit. Gelukkig heeft de kraamhulp er nooit van wat gezegd, dat ons bed 'normaal' was. @Bianca: kun je mij je adres nog even pb-en. Heb het ergens, maar weet niet meer waar.
mmm daar gaan we weer... mn berichten worden blijkbaar niet altijd geplaatst.. Nog maar eens reageren; Sneeuwmees, ik heb je een b gestuurd met mn adres gegevens Jammer van die vakantie, hopelijk vind je nog iets anders meid, het zal idd juist wel goed zijn om er even tussen uit te gaan. En als je bijv. de decapeptyl moet spuiten in die periode, die kan je toch gewoon lekker meenemen? Niet zo moeilijk doen hoor gewoon lekker op vakantie gaan en er lekker van genieten, daar heb je toch recht op?! Noekie, dat is idd ons huis, alleen ziet het er totaaaaaal niet meer zo uit. Het huis is in principe nog wel het zelfde, alleen hebben we geen voordeur meer zoals dat het op de foto staat Maar goed dat zie je morgen van zelf wel Heerlijk zeg zo'n verhoogd bed! Wij hebben een boxspring van 75-80cm hoog. Heerlijk Wij willen dan ook niets anders meer. Ik hoef dus straks ook ons bed niet te verhogen. Klossen zijn ondingen zeg, krattenbier zijn handiger staat ook wel komisch
Jaaa gaat goed he? Vandaag de vloer afgemaakt, de plinten erop gedaan en geschildert. Overgordijnen gemaakt... goh ben lekker bezig geweest Gordijnen zijn niet echt super voor mijn doen, maar goed moest ook weer even wennen aan de naaimachine... T is een nieuwe en de laatste keer dat ik iets op een naaimachine heb gedaan is alweer dik 6 jaar geleden... Dus... hahaha maar goed, ze hangen Morgen even showen
Meis toch... vervelend zeg dat het weer terug is... Hopelijk gaat het slapen nu al iets beter, anders val je mss morgen hier wel in slaap (wij zijn dan mss ook wel super slaapverwekkend )
zo... nu nog even snel wat kleine dingetjes opruimen en dan naar mn bedje toe... t is alweer veel te laat geworden Tot morgen meiden!
@Bianca: bedankt voor de pb! Gaat goed komen! En....ik heb net een vakantie geboekt. Ik zat de hele avond nog een beetje te zoeken en ben zelfs via Belgische sites gaan zoeken. Toen kwam ik ook bij een site terecht en toen bleek dat je uit twee types sta-caravans kon kiezen. De ene was al bezet die week eerder, maar dat andere type was nog vrij. Toen bedacht ik me dat ik dat ook eens op de NL site ging proberen of ik van type caravan kon switchen. Dat bleek niet te kunnen, maar ik kreeg weer beschikbaarheid een week eerder en nu kon ik wel stap voor stap verder boeken. Heb gelijk mijn man gebeld en die zei: doen!! Op deze site kun je tot 1 maart gratis je vakantie wijzigen. Ik vermoed dat vanmiddag/vanavond iemand dat gedaan heeft en er nu toch een caravan is vrijgekomen in die week. Maakt me niet uit waardoor, maar ben blij dat we nu wat hebben, waar we echt graag naar toe willen gaan. En inderdaad, bij mijn vorige vakantie heb ik ook Decapeptyl en Puregon meegenomen en zijn we precies tussen twee zkh-bezoeken weggeweest. Mocht het nu lastig uitkomen, dan maar een maand uitstel of een paar dagen langer Decapeptyl spuiten om e.e.a. te overbruggen.
Sneeuwmees, lekker: vakantie in t vooruitzicht! De taart staat in de oven... Maar hij moet best wel lang afkoelen voordat ik m af kan maken dus waarschijnlijk neem ik het laatste wat er op en tussen moet mee en maak ik het in huize BE af. Hopelijk is ie gelukt en lekker!! Tot straks! Probeer om kwart over 12 te vertrekken en ben dan om ca. Half 2 in Ede.
Sneeuwmees, yes! Vakantie geboekt! Lekker meid! Dat zal jullie goed doen Hier lekker aan t voorbereiden op vanmiddag! Heb er zin in! De auto's kunnen btw achter het huis geparkeerd worden Tot vanmiddag meiden!
Tori, k ben erg benieuwd naar de taart yummie Hier lekker de soep op staan, en k moet zeggen hij ruikt heerlijk!