IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan: succes morgen! mijn duimen draaien voor je meid!

Sneeuwmees, ook jij veel succes morgen! Hopelijk mag je snel straten, al hoop ik natuurlijk dat dat mss niet nodig zal zijn!

Ikke, Heerlijk meid, nu lekker volop genieten!

Hier gaat alles goed. Veel rust proberen te nemen ;)
    Morgen komt voor het eerst de huishoudelijke hulp :D
    Hahaha dan kan ik morgen weer heerlijk fris door mijn raamjes heen kijken ;)

Nu lekker naar bed!
    Weltrusten meiden, morgen kom ik weer even buurten :D

2. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Veel succes vandaag!!! Schöne Reise!!

@Jordan: Ik krijg al lamme duimen! :D Ik hoop zo op goed nieuws voor jou!

@Be: Had je al naar de datums gekeken?

3. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees, nu ik dit typ zit jij in duitsland denk ik. Succes.

Jordan: mijn duimen draaien ooks.

Allen; thanx meiden. Ik ben begonnen met genieten. Eerst maar eens bij geslapen vanacht en vanmorgen. Heerlijk.

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Situatie:
    Jordan: ICSI-1, 1e kindje
    Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Nu eigen pogingen tot afspraak in DD, 2e kindje
    Cybell ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam)

Afspraken ziekenhuis:
    3 april: Mees intake DD
    25 april: Cybell 6e hysteroscopie en 2e laprascopie (tussenschot definitief verwijderen Jippie!!)

Punctie/Eisprong:

Terugplaatsing:
    4 april: Jordan

NOD
    7 april: Mees
    18 april: Jordan

Zwanger:
    Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje
    IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen
    BE: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI)
    Kitty17: 6 november 2013 (ICSI-5, 1e kindje)

Echo's en controle's:
    Tori3, 4 april: controle VK
    BE, 16 april: 09.30 uur 20 wkn echo
    BE, 19 april: 16.00 controle/groei echo gynaecoloog
    Kitty17, 24 april echo

Bevallen:
    Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1)
    Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan)
    Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC)
    Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1
    Noekie, 12 februari 2013, Zoon Siem (spontaan na 2 x mislukte ivf)

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, succes vandaag in DD. Ben benieuwd wat de arts te zeggen heeft.

Noekie, dank je wel :) Ik hoop weer dat het helpt. Ik heb trouwens ook gestemd op Siem hoor!

Cybell, ook dank je wel voor het duimen! En inderdaad wat oneerlijk de kleine meid van jullie vrienden :( Echt niet eerlijk.
    En voor jou gaat het nu snel hè. Nog maar even voor je naar de ok gaat en dan hopelijk dit x met een gewenst eindresultaat maar dat komt vast wel goed :)

IkkeB, ook dank je voor het duimen :) ja kan me voorstellen dat je zo reageerde en idd raar dat ze zo'n blokje erbij leveren.

Tori, lekker geslapen? ;)

Hier, ben net gebeld door MCK, ze hebben 1 embryo ontdooit en dat is helemaal goed gegaan. Vanmiddag half 2 krijg ik de tp. Ik heb trouwens het lijstje weer geupdate maar via de IPad en daardoor zijn de vrolijke kleurtjes weg maarrrr het gaat om de inhoud hè hihi.

6. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: yes yes yes. Nu kun je weer broeden, en laat het nu net lente zijn. Dat is broedtijd :)

7. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan; wat fijn meis! En inderdaad lekker broeden meid!

Noekie, ik had al naar de data gekeken en sneeuwmees al gemaild...
    Weet trouwens nog niet of ze er al wat op terug gestuurd had...
    Ik zal daar vanmiddag even naar kijken.
    Ik geloof dat we uitkwamen op de 11de en dan smorgens....

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ja toch, lente is de tijd ervoor dus het moet gaan lukken :) Altijd positief blijven toch? :))

9. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Zeker jordan!

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Embryotje zit weer op z'n/d'r plek en...hij was gisteren 12 cellig en vandaag is het aantal niet eens meer te tellen onder de microscoop. Dat is positief toch? Of maakt het niet veel uit? Ik vond het sowieso goed klinken, embryotje heeft er zin in :)

11. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Jordan, dat klinkt super :). Lekker broeden op jullie embryo die al lekker ver is gedeeld. Binnen nu en 2 dagen kan je de innesteling misschien wel voelen. Mijn duimen blijven draaien voor je. Klinkt in elk geval erg goed dat ie van 12 naar vandaag ontelbaar is gegaan ... dit is een toppertje!!

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Ego: vanochtend wakker geworden met behoorlijke weeën en ben er na een tijdje af gegaan en dacht ze te gaan tellen, maar eenmaal beneden met een theetje op de bank waren ze weg!
    Om kwart over 11 naar de vk voor controle geweest en alles was weer in orde en tja wat deze weeën betreft had het weer heel goed door kunnen zetten, maar kan ook nog weken duren voordat het echt door zet en het ontsluitingsweeen worden.
    Vond de weeën van vanochtend wel heftiger dan dat ik al gehad heb, dus wat dat betreft zit er wel een 'verbetering' in.
    Bm was weer een cm gegroeid, bloeddruk 100/75 en het hartje van de kleine meid klopte volop. De vk kon ook meegenieten van haar voetjes, die stak ze maar al te graag naar buiten tijdens het voelen, haha. Oooh, ik wil haar zo graag zien en vasthouden!!!! Maar ik moet geduld hebben, het komt wel ...

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Hé meiden, even snel. We zijn terug uit DD. We moesten al vroeg op, maar we waren mooi op tijd. We moesten een half uur eerder komen ivm het invullen van de formulieren, maar dat was alleen adresgegevens, geboortedatum e.d., dus nog geen 5 min. werk. Het liep allemaal behoorlijk uit en over half 12 werden we pas naar binnen geroepen (hadden om 11 uur een afspraak, maar waren al voor half 11 daar ivm die formulieren invullen).

In eerste instantie was het voornamelijk vragen stellen van hem over ons, onze gezondheid en over de vorige pogingen (doseringen e.d.). Hij was erg kritisch en hij was ook wat negatief, door mijn lage amh-waarde (0,1), mijn verhoogde fsh en mijn leeftijd dus. Ik had het zweet in mijn handen en de moed zakte me in de schoenen. Ik dacht echt. Nou, dit was het dus voor ons.:(
    Ik zei dat ik ook in DD al bloed had laten prikken, maar de uitslagen zaten nog niet bij zijn spullen. Dus hij belde met de intercom en even later werd dat gebracht. Toen bleek dat mijn amh in DD 0,34 was (ipv 0,1 in NL) :cool: en dat mijn bijnier-waardes goed waren. Toen draaide hij wat bij en zei dat er ook wat positieve punten waren om het toch te proberen. Vooral het feit dat ik toch twee keer spontaan zwanger was geraakt (en een goede zwangerschap heb 'volbracht'), wilde hij het toch gaan proberen. Pfff.....
    Gezien mijn goede bijnierwaardes hoef ik geen DHEA te slikken (en ik was net 6 dgn geleden al stiekem daarmee begonnen :)). We kregen vitamine-tips mee om mee te beginnen en als we willen mogen we ons aanmelden. Ik verwacht dit weekend al mijn menstruatie, dus even te snel om nu al gelijk te beginnen, maar in mei kunnen we er dus al voor gaan.
    Hij gaf ook zijn visie op mijn vorige twee pogingen en hij vond dat de medicatie helemaal fout was. Dus als we gaan starten wordt het 450 IE Menopur en ik krijg neusspray. Het geeft me wel een goed gevoel dat hij duidelijk 'maatwerk' levert. Dus ja, toch wel weer spannend nu het toch gaat gebeuren en ook nog sneller als ik verwacht had.
    Ook nog gehad over Pipelle (dat is een techniek waarbij ze wat wegschrapen in de bm om de innsteling te bevorderen), maar hij zei dat het innestelen geen probleem bij mij was, omdat ik al 2 keer zwanger was geweest. Assited hatching was evt. ook een optie, maar hij wil toch gaan streven naar de embroscope (hier blijven de embryo's 5 dagen in tot ze in blasto-fase zijn). Maar goed, eerst maar eens zien wat de opbrengst aan eitjes zal worden, want je moet hiervoor min. 3 eitjes hebben om daarvoor in aanmerking te komen en dat is al een uitdaging op zich). Nu dus maar flink aan de vitamines en gelijk mijn PNO-formulier opsturen, zodat we volgende maand kunnen starten. Brr....

Nu even bijlezen wat jullie hebben gekletst!;)

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, gelukkig dat het gesprek dat je aan het begin de rillingen gaf toch nog goed eindigde!!! En mag je die DHEA wel doorslikken? Misschien was het iets hoger doordat je het nu slikt? Kan geen kwaad om het door te slikken misschien? En wat mag je al snel beginnen. Spannend joh. Klinkt veelbelovend in ieder geval :)

Tori, deze moet inderdaad wel slagen :) En wel een goed teken dat de weeën heftiger worden denk ik. Die voetjes hihi. Gelukkig ziet alles er goed uit.

Oh trouwens, bij de vorige cryo tp kreeg ik te horen dat ik na 14 dagen mocht testen en nu na 11? Na hoeveel dagen mochten jullie testen?

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Situatie:
    Jordan: ICSI-1, 1e kindje
    Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Nu eigen pogingen tot afspraak in DD, 2e kindje

Cybell ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam)

Afspraken ziekenhuis:
    3 april: Mees intake DD
    25 april: Cybell 6e hysteroscopie en 2e laprascopie (tussenschot definitief verwijderen Jippie!!)

Punctie/Eisprong:

Terugplaatsing:
    4 april: Jordan

NOD
    7 april: Mees
    18 april: Jordan (15 april testdag)

Zwanger:
    Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje
    IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen
    BE: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI)
    Kitty17: 6 november 2013 (ICSI-5, 1e kindje)

Echo's en controle's:
    Tori3, 4 april: controle VK
    BE, 16 april: 09.30 uur 20 wkn echo
    BE, 19 april: 16.00 controle/groei echo gynaecoloog
    Kitty17, 24 april echo

Bevallen:
    Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1)
    Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan)
    Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC)
    Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1
    Noekie, 12 februari 2013, Zoon Siem (spontaan na 2 x mislukte ivf)

16. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan wat een super nieuws zeg! Deze moet wel blijven plakken!
    Je mag nu wss eerder testen omdat je emmy al zo super ver is doorgedeeld.
    Top meid!

Sneeuwmees, jij dus ook goed nieuws gekregen! Wat fijn meid!
    Wel apart dat je amh waardes daar anders zijn als hier. ik zou toch ede eens bellen om te vragen hoe dat kan... t is me niet een verschil zeg!
    Spannende weken dus voor jou en Jordan! K blijf super hard voor jullie duimen!

Tori! Hahaha nog even en ze is er.
    Heeft je vk nog gekeken of je al ontsluiting had?
    Dat deden ze toen bij mijn dochter wel en ik had toen al 2,5 cm ontsluiting...
    k heb er toen alleen wel nog 2 weken mee rond gelopen...
    Maar je hoort ook dat t dan in ene wel heel snel kan gaan...

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Jordan, ja denk ook dat het komt doordat je embryo al verder doorgedeeld was. Oooh dit is echt een toppertje, ben nog steeds helemaal happy voor je!

Sneeuwmees, klinkt als een goed gesprek en uitkomst in DD. Met maatwerk moet het gewoon lukken. Dus in mei beginnen, dat is het ook al zo en dan nu eerst een cyclus even rust ; is misschien ook wel zo verstandig. Heb je ook nog gevraagd over het bruinverlies wat je nu al zo vroeg had?

BE, ja joh... voor ik het weet ben ik mama ; maar moet zeggen dat die laatste weken nu wel vooruit lijken te kruipen!
    Nee de vk heeft niet gekeken of ik al ontsluiting heb, denk ook dat ze dat pas doen als ik echt flink weeën heb om de zoveel minuten. Ze vroeg wel of ik de slijmprop al verloren was, en dat heb ik nog niet dus misschien dat ze daarom ook niet ging kijken of deze weeën al voor ontsluiting hebben gezorgd.
    Voor m'n gevoel heb ik het al wel ... maar ja, ik heb natuurlijk geen idee hoe dat moet voelen dus dat zegt ook niet zoveel, hihi.
    Van mij hoef ik er niet 2 weken mee rond te lopen, laat maar komen die kleine baby!! oooooh, ik wil zo graag!!!

18. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: super nieuws!!

Sneeuwmees; bij jou uiteindelijk ook goed nieuws. Ee komen weer spannende tijden aan hier op het forum

Tori: jij houd het spannend, ik hoop voor je dat het snel komt. Nog heel eventjes geduld!!

19. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Super dat het toch een positief gesprek is geworden. En het klinkt allemaal goed. Nu de uitvoering nog!

@Tori: Lastig he dat afwachten?!? :D

20. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Wat een super embryo heb jij terug geplaatst gekregen zeg! Echt toppie!

Deel Deze Pagina