IVF in 2012 Deel 2!!

Discussion in 'MMM clubs' started by cybell, Jan 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Tori, k wacht t rustig af... hahaha mn app staat altijd aan en op mn nieuwe foon heb k zelfs t geluid weer aan staan :D

2. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Haha, we zullen zien! Nu nog in elk geval niet... Ik hoop toch wel deze week, want m'n vader is volgende week op vakantie ;). En des te eerder des te fijner, hihi.

Zonnetje heeft me goed gedaan vandaag, voelde me smiddags weer lekkerder. Nu druk in m'n voorhoofd alsof er hoofdpijn komt, dus ik ga nu op bed!

Welterusten!

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Sneeuwmees, thanks, hoop ik ook. :) Oh mijn man heeft trouwens weinig zaad maar ook traag bewegend inderdaad. Dat houdt volgens de arts in dat ze veelal schuin zwemmen of rondjes om hun eigen as zwemmen en dus niet recht vooruit komen wat de kans op een bevruchting aardig nihil maakt. Ik hoop dat bij hem alles ok is anders zullen ze het wel zien en overstappen op ICSI? Is je zoontje al beter?

Be, gelukkig! Vandaag ook beetje van de zon genieten? Ik geloof dat het van de week gaat regenen dus genieten mag best ;)

IkkeB, je hebt groot gelijk dat je vooral blijft genieten. Wel jammer dat de pijn zo aanwezig is maar geluk is dat je niet werkt momenteel. Lekker je rust pakken (en ook van de zon genieten ;))

Tori, ja heerlijk maagzuur maar vast niet in de mate waarin jij het hebt. Ik had het gisteravond weer toen ik ging liggen maar toen ik opstond om naar de badkamer te lopen en weer terug in bed ging was het bijna weg dus gisteren geen Rennie geslikt :) Ik hoop dat je voorgevoel klopt!!!!!

Noekie, jij al wat beter?

Ik heb nog steeds pijn onderin mijn buik, ik ben ook echt extreem moe terwijl ik wel redelijk geslapen heb en vanmorgen was ik misselijk tot een uurtje of 11. Het is nog wat vroeg om een conclusie te trekken maar het zou goed zijn als het betrekking heeft op de tp :D En nu nog een middag werken, bij mijn schoonouders eten en daarna ga ik ZO onwijs slapen ;)

4. Noekie

Noekie Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Waar zo'n weekend wel niet goed voor is. Weer een kilo kwijt. :D
    Het gaat al wel weer wat beter dus. Heb net voor het eerst weer een boterham gegeten.

Ik hoop zo dat het voor jullie nu raak is! Waarom duurt wachten toch zo lang!?!?

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Noekie, hahaha als in, ieder nadeel heeft z'n voordeel, toch :) Ik hoop dat je boterham goed valt. We hebben gewoon behoefte aan zon! En dat wachten, pffff...mag volgende week pas testen. Het lukt me aardig er niet veel mee bezig te zijn maar door bepaalde dingen kun je niet anders dan er bij stil staan.

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Noord-Holland
    Nou zeg dat wel ... wachten duurt echt lang!!!

Nog 7 dagen tot de testdag Jordan :), aftellen!!
    Maar wat je nu voelt begint er in elk geval wel steeds meer op te lijken dat het wel eens goed raak kan zijn.

Oh ik ben ook nog moe en heb toch wel genoeg geslapen (tot kwart voor 9).
    Heb net m'n auto te koop gezet op het internet ... oooh dat was wel ff een dingetje zeg. Maar ik heb het gedaan!

Zo even de deur uit, naar de KV en misschien nog weer ergens een proefritje maken.

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Tori, countdown is volop bezig. Als de dagen nou eens als minuten voorbij zouden gaan (zou voor jou nu ook wel ff lekker zijn he ;))...
    Oh autotje weg. Ik ben altijd een verdrietig figuur als we een auto weg doen. Aangezien we allebei autogek zijn wisselen we wel eens maar ik vind het altijd weer jammer als 'ie dan weg moet. Alsof het zielig is terwijl het geen gevoel heeft hahaha. Sja... Hoop dat je snel een andere auto vindt!

8. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Tori: ondanks je hormonen toch je auto te koop gezet. En nu hopen dat hij snek verkocht wordt.

Jordan: zoo spannend meis, de kwalen klinken goed, maar snap ook je voorzichtigheid.

Ego: hier vanmorge controle vk. De vk die ik had liep uit en een ander had een gaatje. Mocht ik mee naar boven in de echo kamer, daar hebben ze geen hart luister apparaat, dus maakte ze een echo, vet leuk een keertje extra kijken. Mijn vriendinnetje was mee, dus voor haar ook mega leuk!! De kleine liet zijn gezicht weer niet echt in beeld nemen. We zagen wel heel even zijn oogje en hij knipperde 2 keer. Dat was wel echt bijzonder om te zien. De kleine is al ingedaald dus gaat allemaal goed.

9. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    IkkeB, wat leuk dat je een onverwachte echo kreeg. Haha, en steeds dat gezichtje weg draaien. :) Echt een suprise act straks ;) Maar beste is dat alles er goed uit ziet en zelfs al ingedaald. Het worden nu echt de laatste loodjes voor je joh!

10. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames!
    Was gisteren best wel hoopvol dat het zou beginnen, had aan het einde van de dag last van weeën, maar helaas heeft het weer niet doorgezet. Vannacht wel oké geslapen, heel licht en dromerig dat wel.
    Pff, ja en de auto ... snap niet dat ik daar zo'n last van heb. Nouja, een paar jaar geleden hadden we het er ook al over om 'm te verkopen ivm onze kinderwens, maar ik bleef het steeds uitstellen en nu gaat het misschien echt gebeuren. Ben er gewoon verdrietig van, de kleine moet maar snel komen dan is dat helemaal weg denk ik!
    Vanmiddag dus al een kijker, ben benieuwd.

ikkeB, wat leuk dat je de kleine weer hebt kunt zien en zo lief ook z'n oogje :). En ook al wat ingedaald, gaat helemaal goed. Bijna 35 weken en dan nog 2 weken en dan zou 't al kunnen komen!

Jordan, nog 6 :)

11. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Ikke wat leuk zeg en wat bijzonder dat je dat op een echo kunt zien :)

Tori, als het voor jou deze week niet doorzet weet ik het ook niet meer hoor ;)
    Tja dan wordt t volgende week een spannende week voor jou, jordan en mij en voor mss nog een aantal :)
    Jouw bevalling in zicht, jordan die mag testen, en ik mag volgende week twee keer voor een echo... eerst de 20 weken echo, die ik nu toch langzaam aan wel spannend begin te vinden en dan de 19de weer een controle echo bij de gyn...
    Spannend zeg! Wel apart gepland maar ik zeg er niets over, even extra gluren doe ik graag :D en t leuke is dan als er verschillen zijn ;)

Hier gister heerlijk aan de schoonmaak geweest, en aan de was begonnen ;)
    Nou ja begonnen... k liep een beetje achter. En nu k me verder goed voel denk ik dat ik t gewoon moet doen. Tussen door lekker veel zitten dan gaat het met mn bekken ook wel redelijk.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Tori: hè balen, meid dat het dan leek te beginnen en dan toch weer niet doorzette. En ja, kan me voorstellen dat het pijn doet je autootje te verkopen. Zag hem gisteren op fb en kan me er iets bij voorstellen. Ik had zelf ook een heel mooi autootje. Had toen ik hem kocht (en nog geen kinderen had) er wel speciaal op gelet dat hij 4 deuren had. Op zich ging dat prima toen mijn zoontje wat kleiner was, maar toen hij een jaar oud was, zat hij toch al met de voeten tegen de voorleuning aan en was het toch wel een heel gebuk om hem erin bevestigd te krijgen. Dus dan heb je een mooi autootje, die helemaal niet praktisch is. Dus toen ook met pijn in mijn hart mijn geliefde autootje verkocht en nu dus een degelijke gezinsauto ervoor in de plaats. Dus het zal nu even pijn doen, maar als jij straks je kleine meisje hebt, dan is dat snel genoeg weer vergeten. Knuffel!
    @Ikke: wat leuk zo'n onverwachte echo! De kleine schrok zich natuurlijk rot van de spotlight die ineens op hem gericht stond dat hij zich mooi niet liet zien....hihi... Mijn vk had helaas geen echo-apparaat dus dat soort verrassingen heb ik helaas nooit gehad.
    @Bianca: kijk je wel uit dat je niet teveel doet. Je nu goed voelen en minder pijn hebben, moet je wel zo houden natuurlijk. En meestal ga je weer makkelijk over je grenzen heen (herken ik ook van mezelf van toen) en moet je het later weer bezuren met extra pijn.

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Ik hoop dat je de auto snel verkoopt Tori, dan is het maar uit je systeem ;) Wel lekker dat je goed hebt geslapen. Misschien omdat je de knoop mbt de auto hebt doorgehakt :D Jaaaa, six days to go! Komend weekend wordt echt een raar weekend omdat ik normaal nooit wil dat het weekend snel voorbij is hahaha. Vanmorgen werd ik wakker en toen dacht ik. Ik ben niet zwanger. Ik was er helemaal zeker van. Nu twijfel ik weer een beetje. Ik had vanmorgen onwijze buikpijn die gewoon doortrok naar mijn rug maar ik was wel klaarwakker vanmorgen. Ook wel is lekker :) Kreeg zelfs theetje op bed.

Bianca, leuk vooruitzicht, 2 echo's! Ik ben zo benieuwd. Ben al aardig overtuigd dat het toch een jongen is maar eerder had ik mijn hand in het vuur gestoken voor een meid :) En lekker schoon huis dus? Heerlijk!

En Sneeuwmees, hoe voel jij je? En hoe gaat het thuis met de ziekenboeg? Hopelijk geen ziekenboeg meer?

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jordan: we zijn allemaal weer (zij het nog wat sniffend en hoestend) op de been. Tijd voor mooi weer, zodat al die bacillen eens voorgoed uit ons lijf kunnen verdampen.
    En dat klinkt hoopvol zo'n buikpijn! Ik hoop dat dat een leuke oorzaak heeft, met een positieve test als resultaat!

15. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan, ik ben erg benieuwd naar wat de echoscopiste van de 20 weken gaat zeggen... jongetje of n meisje :)
    Echt letterlijk iedereen in onze omgeving zegt dat het een jongen wordt.
    En helemaal als ze mijn buik zien :D

Huisje is inderdaad weer lekker schoon. Heerlijk zeg.

En jij? Was je stiekem nog van plan eerder te testen?
    Als ik het goed heb teste ik bij icsi-1, 7 dgn na de tp postitief.
    Ik had toen twee B's terug geplaatst gekregen...

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, kom maar op met die bakken zonlicht en zomerse temperaturen. Ik ben toch al geen fan van de winter (en herfst, eigenlijk niet van alles wat koud en niet zonnig is) maar nu ben ik hem echt helemaal beu hoor :D Ik loop ook nog te snotteren en te kuchen en iedere dag rond een uurtje of 11 voel ik me koortsig en dan trekt het weer weg dus ben helemaal gelukkig dat ik niet ziek ben geworden :)

Bianca, meestal klopt mijn gevoel wel maar dat is dan wel bij mensen die ik heb gezien. Bij mijn collega zei iedereen dat het een jongen werd en ik was overtuigd dat het een meid zou worden en ja hoor, meisje. Zelfde bij alle 4 de kids van mijn zusje en van 1 mannelijke en van 1 vrouwelijk collega van wie hun dochter zwanger was klopte het. Maar ik heb je nog nooit gezien dus nu is het echt een voorgevoel. Ik hoop sowieso dat het kern gezond is. Ik ga trouwens niet eerder testen denk ik. Vind dag 11 al eng eerlijk gezegd :)

Ik heb een pendel laten doen, vond het wel interessant. Volgens de pendel ben ik zwanger alleen ze kon niet vertellen of het een doorgaande zwangerschap zou zijn.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jordan: mijn man en ik zitten nu stijf aan de vitamines op advies van DD. Knappe bacil die daar nog doorheen komt. :cool: Spannend zo'n pendeluitslag! Ik heb er ook alle vertrouwen in (en ik kan nog niet eens pendelen;)). Ik heb er eentje voor juni die een tweeling voorspelt. Als we in mei starten is de kans groot dat we in juni kunnen testen en dus zou het zo maar kunnen als we het geluk hebben 2 embryo's teruggeplaatst te krijgen, dat deze pendel kan kloppen. Al vind ik een kindje ook al meer dan genoeg, dus hij mag ook voor de helft uitkomen.;)
    @Bianca: hoe vaak krijg je hulp? Omdat je nu zelf ook je huis aan kant hebt gemaakt?

18. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, de hulp komt een keer in de week 4 a 5 uurtjes.
    Huisje is gewoon op orde hoor maar de was was een beetje opgestapeld. Dus t valt wel mee.
    Ik doe t wel rustig aan hoor ;) k heb continu wel pijn maar t is goed te hebben.
    En daarbij... t moet toch gebeuren. K ga nu zo ff lekker in bad liggen, met de bubbels aan. Kan nog net voor ik de kids van school ga halen :D

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Tori: nog spannende dingen gebeurd vannacht?
    @Noekie: ben jij al weer opgeknapt?

Ik wil mezelf deze week alvast aanmelden in DD voor de uitgangsecho. Maar wanneer plannen ze die eigenlijk in? Op welke dag van je menstruatie? Ik vind het raar dat je je nu al aan kunt melden en een afspraak kan maken voor de uitgangsecho, als je nog niet eens weet of je menstruatie wel op tijd komt. Mijn menstruatie is zo goed als regelmatig en die verwacht die nu op vrijdag 3 mei (als alles goed is). Nou ja, maar eens gewoon bellen en dan hoor ik het wel.

20. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees, je hoeft nog niet ongesteld te zijn hoor. Dat vind ik raar, want in NL deed je de uitgangsecho op dag 3 en als die goed was mocht je die dag beginnen met de hormomen. Bellen is idd het beste.

Ik heb vannacht heel onrustig geslapen. Ik las net dat in week 10 je hormonen op het heftigst zijn, maar na deze week wel moet afnemen. Daar hoop ik dan maar op. Vandaag een druk dagje. Ik ga bloedprikken en ik moet naar de apotheek voor Utrogestan. Ik ga dus de combinatietest doen. Ik denk dat ze 6 buisjes nodig hebben. 1 buisje vind ik al veel, dus ik hoop dat ik niet flauw ga vallen. Dat zal nl niet de 1e keer zijn....En dan vanavond weer een echo. Ik ben best wel zenuwachtig....

Meiden, fijne dag vandaag!

Share This Page