Kitty: wat een spannende dag voor jou. Dan is het ook niet gek dat je een slechte nacht hebt. Waar heb jij gelezen van week 10 het heftigst? Ik heb namelijk altijd week 12 gelezen, omdat dan je hcg naar een toppunt stijgt vanaf dan neemt hij weer af en kan het minder lastig worden, ( al was dat bij mij hehaal pas veel later) ik wil je niet bang maken en hoop van harte dat het beter met je gaat als je vanavond weer bevestiging hebt gehad. Heel veel succes. Tori: en? Als je te vroeg ging bevallen had ik gegokt op gister. Maar anders pas volgende week ergens geloof ik. ( ik weet het niet meer hihi) ben benieuwd hoe het nu gaat.
@Sneeuwmees: Ik ben al weer redelijk opgeknapt hoor. Nog een beetje een rare spierpijn maar dat komt vast snel goed! Vandaag al weer een lekker druk programma en vanmiddag nog weer even visite voor Siem. Gezellig! @Tori: De stop erin hoor! 13 april mag ze pas komen!
@Kitty: kan me voorstellen dat het een spannende dag is. Bloedprikken is ook niet een van mijn favoriete bezigheden, maar als ik maar niet naar de naald zelf kijk, gaat het goed. Ik duim voor een hele mooie echo vanavond. Ik denk aan je! @Noekie: fijn dat je weer opgeknapt bent. De nasleep duurt vaak nog even, maar je bent in ieder geval weer op de been.
Kitty, succes vandaag. Ik kan er ook niet goed tegen maar afleiding helpt bij mij vaak. Ik zoek iets in de ruimte, bijvoorbeeld een klok ofzo en daar focus ik me dan op. Daarna heb ik ook altijd oorsuizen enzo hoor maar zolang je rechtop blijft is het goed Sneeuwmees, als ik vitaminen nodig heb hoef ik niet naar Etos maar naar drogisterij Sneeuwmees hahaha. De zon komt er ook bijna aan trouwens en dat icm jullie vitaminen moet het wel goed gaan Ik hoop dat je pendels kloppen. Ik weet niet goed wat ik er van moet denken maar ben benieuwd of ze gelijk heeft. Tori bij jou alles goed?
@Jordan: mijn man zei gisteren al dat hij het idee had zich beter te voelen, maar hij is erg slecht met zijn dagelijkse vitamines innemen (eet weinig groente en geen fruit), dus zijn lijf weet niet wat hem overkomt met zo'n boost aan gezonde vitamines. Het keukenkastje puilt inderdaad aardig uit. Ik ben thuis de 'gifmengster' en moet onderhand eerder opstaan om al die pillen voor ons uit te zoeken en klaar te zetten. Het zijn 8 soorten, als ik me niet vergis.
Sneeuwmees, ja dat is inderdaad wel apart dat je je aan kan melden terwijl je nog niet zeker weet wanneer je menstruatie begint. Maar gewoon bellen en dan merk je het wel. Kitty, jakkes 6 buisjes ... ik hou er ook niet van. Maar moet zeggen dat ik er vroeger wel flauw van viel, maar met alle onderzoeken en vele buisjes voor de behandeling niet. Ik hoop voor je dat het mee valt en het kleine buisjes zijn. En vandaag echo, spannend! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Maar het gaat goed met jullie kleine en dat zul je vanavond zien en heb je weer een mooie echo foto. Geen spannende dingen gebeurt hier vannacht, wel slecht geslapen. Vooral wakker worden is verschrikkelijk, m'n buik doet zo'n puin overal. Zolang liggen in een houding is gewoon niet meer prettig met dat extra gewicht. En zonet ben ik weer lekker in elkaar getrapt en geduwd aan de onderkant, pfff niet echt prettig. Ze wil er uit denk ik, maarja ... ze heeft nog niet door dat ze daarvoor een hormoon moet afgeven ipv schoppen/duwen.
Noekie, nou de stop zit er in hoor!! haha... maareh het moet toch echt morgen gaan gebeuren, dan is het de 11e . Kitty, wat ik nog wilde schrijven: vooral niet naar de naald kijken en gewoon blijven praten over iets anders, dat werkt bij mij het beste om niet duizelig te worden. Nu ik het heb over duizelig ... was gisteravond al niet fit en vanochtend ook al niet en duizelig ... iemand een idee hoe dat komt en wat ik er tegen kan doen? ikkeB, weet ook niet meer wat jij had gegokt ... misschien kan iemand het lijstje ff naar voren halen . Jordan, nog maar 5 dagen ; het wordt wel lekker weer dit weekend dus dat is wel een goede afleiding denk ik en dan is het zo volgende week en kan je testen!!
@Tori: denk dat je bloeddruk misschien wat aan de lage kant is. Er gebeurd nu zoveel in je lichaam. Heb je niet zo'n voedingskussen? Ik vond dat op het laatst wel erg lekker om me daar helemaal in te rollen en mijn buik te ondersteunen. Kan nooit meer lang duren, als ik jou zo hoor! Wanneer moet je weer naar de vk? Misschien dat ze je vast kan strippen?
Heb gisteravond wel het voedingskussen gebruikt toen we nog wat tv keken op bed. Maar na een uurtje half slapen heb ik 'm weg gelegd omdat het zonder toch fijner ligt (krijg er last van m'n rug van). Ja, misschien is het m'n bloeddruk he? Morgenmmiddag weer controle, dus dan zal ze het meten. Weet niet of ik wil dat ze me gaat strippen, voor m'n gevoel moet het gewoon spontaan gaan zolang ik nog geen 42 ben, voor een zo voorspoedig mogelijk verlopende bevalling.
Tori, ik heb geen idee qua duizeligheid. Je bloeddruk? Drop mag je ook niet teveel he? Misschien moet je wat vitaminen van Sneeuwmees nemen hihi En nog maar 5 dagen inderdaad. Gelukkig lekker weer. Zijn we sowieso wel aan toe. Maar ja, ik heb geen idee wat te mogen verwachten als ik ga testen. Wat wel een grappig detail is, ik heb altijd geroepen dat ons eerste (en wellicht tevens laatste gezien de situatie) kindje, mocht het er ook van komen, een meisje zou zijn en daar was ik super zeker van. Nu heb ik eigenlijk steeds het idee dat als ik nu zwanger ben dit een jongetje is... Echt zo raar. Maar goed, ik ben raar dus dat klopt wel Sneeuwmees, ik heb er ook zo'n 1 thuis die niks met groenten en fruit heeft en ook niets met vitaminen. Ik moet het echt naar binnen proppen bijna
Ik eet geen drop ... dus daar kan het niet aan liggen . Heb net een cake gemaakt en die zit nu in de oven, misschien helpt dat tegen de duizeligheid: een warm plakje cake met slagroom . En vitaminen, ik neem nu eerst een mandarijntje! Ook goed toch Sneeuwmees? of raad je een andere fruitsoort aan?
Tori: ze zeggen ananashart, dat wekt de bevalling op. Maar is gewoon een fabel hoor!! Ik zou lekker genieten van de cake. De duizeligheid kan idd je bloeddruk zijn, drop is trouwens maar beperkt toegestaan vanwege een te hoge bloeddruk, als je bloeddruk aan de lage kant is, mag het juist wel. Duizeligheid kan nog met veel meer te maken hebben. Als het echt erg wordt wel ff de vk bellen! Jordan: ik moest lachen om je tekst, ( da je een beetje raar bent) nou dat ben ik ook, dus we kunnen elkaar de hand schudden. Ik blijf duimen! Van het weekend wordt het 20 graden, een mooie broed temperatuur!! Trouwens die pendel was wel een inkopper, je bent zwanger, maar niet zeker of het blijvend is. Dat is toch heel logisch, je hebt een emmy aan boord en tja of die blijft plakken is nu die grote spannende vraag! Sneeuwmees: wanneer ga je bellen? Kitty, ik denk aan je vandaag, ik las genoeg tips om het prikken door te komen, hopelijk is er 1 die helpt. Sterkte en ik duim ook voor een goede echo vanavond!!
Haha, ja dat heb ik ook wel es gehoord... Maar denk toch dat ik dat niet doe, schijn je ook weer meer last van te krijgen... Wat precies ben ik ff kwijt. Was de cake maar klaar, ik heb er zo'n zin in!! Haha
@Ikke: ik denk dat ik morgen even ga bellen. Dan ben ik vrij en kan ik makkelijker praten. De ervaring is dat je meerdere keren moet blijven proberen omdat ze vaak veel en lang in gesprek zijn in DD. Op mijn werk zitten we in een kantoortuin en moet ik voor een privé-gesprek steeds 'weglopen'. Is jouw verlof nog een beetje vol te houden?
hihi, ja de cake he? Nu eerst 2 beschuitjes ... misschien komt het duizelige ook van dat ik te weinig heb gegeten. De cake moet nog een half uur en daarna nog een beetje afkoelen. Zal zo es kijken of er een dropje is in huis (m'n vriend lust het wel), wie weet helpt dat. Bedankt voor jullie tips (en gezelligheid hier, hihi)
@Tori: gezellig is het wel. Alleen jammer dat we de cake niet 'digitaal' kunnen meeproeven. Je maakt me wel lekker zo op de vroege morgen....hihi..
Oei, daar had ik niet aan gedacht ... sorry! Hij ruikt al heel lekker! Als jullie dichtbij woonden was 't een optie om gezellig op de thee te komen vanmiddag .
Tori, dropjes is juist tégen de lage bloeddruk he Dus als je eens een dropje eet is dat juist wel goed als je er maar niet teveel eet Oh ja, en geen rooibos thee drinken want daarvan daalt je bloeddruk ook als een malle. Oh en geniet van je cake he. Van hier naar jou valt volgens mij wel mee maar helaas moet ik werken dus het zit er niet in. IkkeB, dan begrijpen we mekaar hahahaha. Ik had het er al eens eerder met iemand over op het forum die had hetzelfde als ik, dat je op een verjaardag zit met een aantal vrouwen en dat je dan iets zegt en dat de mannen lachen en die vrouwen je met een wenkbrauw opgetrokken geschokt aan staren. Hahaha. Klinkt dat toevallig ook bekend? En qua pendel heb je ook gelijk hoor. Ik weet ook dat je het vooral niet serieus moet nemen