IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: nee dat ken ik niet, maar heb je conversatie toen wel gelezen. Ik kan soms wel een grapje maken die een man ook zou kunnen plaatsen,,dan kijken juisr de mannen op hihi. Ik denk dat je vooral op je eigen gevoel af mag gaan, ik zeg: een jongen is prima toch?!

Toei: jaaa ik wil cake!!

Sneeuwmees: ja verlof is goed vol te houden, ben begonnen met alles wassen en ik denk dat ik straks de lijst voor geboortekaartjes maar eens ga maken, ( klusje waar ik al weken tegenop zie) vanavond ga ik naar een musical, geen idee meer waar heen, vriendinnetjemheeft het geregeld. Tussendoor nog ff boodschappen doen, Wat een leven he. :D

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    IkkeB, klinkt als een goed leven haha. En een jongen is ook prima. Ik vind het allemaal leuk als het maar gezond is! En wat dat betreft ben ik dan toch nog steeds een beetje alleen raar hahahaha. Ik zoek metgezellen snap je? :D

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Wat fijn zo'n topic met niet standaard vrouwen :D, haha.
    Ik hou van raar!

Cake smaakt erg lekker :), ik kan dat wel met zo'n kant en klaar pak van Koopmans! Nadeel is dat ik nu wel de keukenmachine nog moet schoonmaken.
    Net weer gebeld door de koper van m'n auto en nu had ik een laagste bod gegeven en hij geeft zijn hoogste... en we zijn nog niet samen gekomen dus. Oooh irritant. Vooral ook omdat ik zo'n moeite heb met hem verkopen.

4. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor de tips meiden,

En bij mij eet mijn man juist heel gezond! Zeker nadat hij heeft gehoord dat zijn zaad wat minder is. Gelijk elke dag zink tabletten en veel groente en fruit. hij zorgt ook heel goed voor mij en maakt vaak een fruitsalade. En Sneeuwmees hoeveel pillen heb je wel niet? Zijn het grote pillen? Mijn man is bang voor naalden en hij kan geen pillen slikken. Die hij had, de zinktabletjes, waren erg klein, dus dat was net te doen. Als hij mijn mama vsm visolie tabletten ziet, krijgt hij het al spaans benauwd ;).

Tori, heerlijk hoor de lucht van verse cake en het eerste plakje (het kontje) eten als die nog warm is, hmmmmmm!!!! Jij komt je dat wel weer door. En ik hoop voor je dat de kleine niet tot 42 weken blijft zitten. Duizeligheid kan door lage bloeddruk komen, maar ook door lage bloedsuiker. Dus dan mag een plakje cake wel hoor!

Noekie, fijn dat het weer wat beter met je gaat. En nog steeds kraamvisite dus. Wel gezellig om mensen over de vloer te hebben. Je zult je ongetwijfeld niet vervelen ;)

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: ja, je hebt een zwaar leven. Ik hoor het al....hihi.... Wij hadden het 'geluk' dat wij in hetzelfde jaar getrouwd en bevallen zijn. Dus het 'adressengedoe' hadden we gelukkig al voor ons trouwen gehad en konden we dus 3 maanden later hetzelfde lijstje gebruiken.
    @Tori: ik kom met alle plezier (als de kleine er is) een keer je kleine meid bewonderen èn de cake proeven, hoor! Vanmiddag gaat helaas ook niet meer lukken, hier!
    @Kitty: wij moeten 2000 IE vitamine D3 slikken, 1250 Omega 3, selenium, zink, foliumzuur, vitamine B6, B12, C, en E. Vooral die Omega3 is een enorme joekel. Mijn man eet dan slecht groente en geen fruit, maar de pillen gaan er bij hem weer makkelijk in. Terwijl ik 's morgens nog wel eens de tranen over mijn ogen heb lopen van het gruwelen.

Ik zou eigenlijk heel hard aan het werk moeten zijn, maar dé tuin hier is even verlaten, dus neem maar even mijn kans waar. Vandaag laatste werkdagje voor het weekend. Ben ik wel aan toe, al moet ik nog veel doen.
    Verder nog even spannend voor mijn schoonmaakbaantje. Ik doe dat, volgende maand, al 25 jaar in de avonduren. En is, naast dat ik het leuk vind om te doen, een lekker zakcentje erbij.
    Ik werk al vele jaren samen met mijn moeder. Dat is handig, zodat zij alvast begint en ik 'aansluit' als ik van mijn kantoorwerk kom. Maar er is iedere keer gezeur over het contract van mijn moeder. Eerst werd ze zonder pardon ontslagen omdat ze 65 was geworden en de jaren daarna hebben we het steeds met hangen en wurgen via uitzendbureaus kunnen verlengen. Maar nu hebben ze maar weer besloten dat haar contract niet verlengd wordt. En alleen kan ik zoveel werk ook niet aan iedere avond. Dus als ze haar contract niet verlengen, houdt het ook voor mij dus op.
    Financieel is dat dus voor mijn moeder en mij dus best een behoorlijke klap. Zeker nu ik minder verdien door mijn dag ouderschapsverlof en mijn man ook nog eens teruggezet is in uren. Daarnaast is het voor mijn moeder echt een uitje. Het is een instelling voor geestelijk gehandicapten en mijn moeder komt daar al zoveel jaar dat zij een vertrouwd gezicht is voor vele bewoners en die haar ook dierbaar zijn geworden inmiddels. En doordat zij er zo verdrietig om is dat het zeer waarschijnlijk ophoudt, vind ik het ook extra rot, omdat ik niet weet hoe we dit op kunnen lossen.
    Het schoonmaakbedrijf wil zelf in ieder geval niet mee denken voor een oplossing en zeggen dat ze het maximale verlengingen heeft gehad en dat ze niets meer kunnen doen.
    Heb nu een mail gestuurd naar de contactpersoon (die over de schoonmaak gaat) van de instelling waar we werken. Ik weet dat zij hier niets mee te maken heeft, maar hoopte toch dat ze iets voor ons kon doen. Maar ze reageert nog niet eens op de mail, dus dat belooft weinig goeds. Dat houdt dus in dat ik een dezer dagen mijn ontslagbrief moet gaan schrijven. En dat voelt dubbel, omdat je dus eigenlijk niet zou willen stoppen, maar geen andere kans meer ziet.

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ja toch Tori, vind ik ook :D

Ik had net zomaar een bloedneus!? Kan iets goeds betekenen. Blij me een bloedneus hahaha.

7. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jeetje kletkousen! :p

Andere hebben jullie even veel geplaatst :D

Tori, ik had behoorlijke duizeligheid toen ik moest bevallen van mijn zoon.

Jordan, zo maar een bloedneus? Ben je niet verkouden? Dan klinkt t goed ;)
    Wat goed van je om nog niet te testen zeg. Ik zou helemaal gek worden ;)

Sneeuwmees, spannend zeg ben erg benieuwd wanneer je weer mag komen en wanneer je mag starten.

Kitty succes met de echo. Hopelijk stelt het je meer gerust meid. Leuk om t beebje extra te mogen bewonderen.

Ikke, succes met het maken van je lijst.

Tori en ikke, wat doen jullie met de kraamweek? Verwachten jullie gewoon dagelijks bezoek of organiseren jullie een kraamfeest?

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    BE, ik was een half uur offline en moest zelfs bijlezen ;)
    Ja wel iets verkouden maar ben chronisch verkouden en heb nooit zomaar een bloedneus. Half jaar geleden een x gehad voor het laatst. Ook dit zegt niks maar leuke gedachte is het wel :D

9. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees: de trouwlijst heb ik ook nog, maar dat waren wel minder mensen als nu, maar geeft niet, komt helemaal goed. Wat balen van het contract van je moeder. Zeker als het echt een uitje voor haar is. Zou het voor haar nog een overweging kunnen zijn om het als vrijwilligerswerk te gaan doen? Of iets anders met de bewoners, dan heb je een win win situatie. Zij haar uitje en. De bewoners iets leuks. ( knutselen, wandelen, zwemmen, bakken enz. Ik weet niet wat het niveau van de bewoners is.)

Jordan: klinkt goed.

Tori: gefeliciteerd met de verkoop van je auto, beetje pijnlijk misschien, maar je hoeft iig niet meer te steggelen over prijzen enz. Weer een vinkje. Is het volgende vinkje bevallen?? ;)

Be: wij doen geen kraamfeest, gewoon bezoek. Mijn schoonzusje had bij de eerste wel een kraamfeest, vond ze erg prettig. ( Bij de tweede niet, omdat het winter was en ze binnente weinig plek heeft voor zoveel mensen) Vriendinnetje had het ook, maar dan iets later, daar waren veel mensen die ook al op bezoek waren geweest, dus tja, dan heb je het dubbel. Wat zijn jullie van plan? Jullie hebben wel lekker de ruimte voor een kraamfeest.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: heb haar al gezegd dat we desnoods iets van vrijwilligerswerk gaan doen als het helemaal vast loopt. Mijn opa en oma hebben ook in een verpleeghuis gezeten en ook daar hebben we vaak met de maaltijden meegeholpen. Wat de mogelijkheden daar voor vrijwilligerswerk zijn, weet ik niet. Mijn moeder wil het werk daar zelfs voor niets doen, maar dat mag niet vanwege dat je dan niet verzekerd bent als er wat gebeurd. Het is een heel complex (soort mini-dorpje) waar we werken, de bewoners zitten, afhankelijk van hun niveau in verschillende huizen. Wij maken dan het 'schoolgebouwtje' schoon, waardoor we een leuk contact met de bewoners en de medewerkers die daar werken hebben.

11. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees: wat jammer he dat ze daar niet crearief in willen meewerken, nu kost het ze uurloon en verzekering, zou je toch zeggen dat alleen verzekering ook haalbaar zou moeten zijn. Jammer hoor!! Welke instelling is het? Waar wonen jullie ook al weer?

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: waar wij werken, heet tegenwoordig Zideris. Ze zitten op meerdere plekken in NL. Jammer inderdaad dat ze niet creatief willen meedenken. Als het nu iemand was waar ze last van hadden, die vaak ziek was, of klachten over het werk. Dan kon ik me voorstellen dat je iedere kans aangrijpt om van zo'n iemand af te komen. Maar de mensen van het pand zijn zelfs nooit zo tevreden geweest.

13. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Stelletje kletskoppen!!

Ik wil graag reageren maar de visite komt er nu aan! IK had ook een half uur nodig om bij te lezen!

Tot straks!

14. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Oja en hier ook cake met witte chocopasta en muisjes!! Jammie....:D

15. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Hihi sorry noekie!! Dat klinkt lekker, cake met pasta en muisjes!! ( mijn broer had bij de geboorte van zijn meiden, cake met slagroom en muisjes)

16. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt lekker zeg! Witte chocolade pasta is echt mijn favoriet!

IkkeB, ik krijg elke week een nieuwsbrief van Babyopkomst toegestuurd met bijzonderheden van die week. Vandaag dus week 10 en daar stond in:

In de 10e week van de zwangerschap is het HCG (zwangerschapshormoon) op zijn hoogst. Het is dan ook de periode dat veel vrouwen de meeste klachten hebben. Extreme moeheid, pijnlijke borsten, misselijkheid, het is nu allemaal op zijn ergst. 1 troost, bij de meeste vrouwen wordt het na de 10e week langzaam maar zeker minder.

En jullie zijn dus netjes getrouwd. Dan heb je al een hoop adressen. Wij zijn niet getrouwd en moeten straks dus allemaal adressen gaan verzamelen. Ach, ook wel weer lekker werk om de dag door te komen ;).

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    mmm cake met witte chocopasta :) en muisjes, wat een verwennerij voor de visite Noekie! Ik denk dat de cake hier op is voordat er kraamvisite is haha.

18. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Het was weer lekker!!

@Sneeuwmees: 2000 IE Vitamine D3 zie ik nu? Het mag dus nog meer...

Ik ben het sinds de geboorte weer aan het slikken (400IE) en ben dus al weer 1 x ongesteld geworden en nu 2 weken later weer het idee een eisprong te hebben gehad. Dus ben benieuwd over 2 weekjes...

Ik ben er al wel weer te veel mee bezig merk ik...

@Jordan: Klinkt goed die bloedneus!

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Kitty: hopelijk kom je ons goed nieuws brengen vanavond! En wij zijn dan eerst getrouwd en dan een kindje. Maar jij doet het gewoon andersom. Eerst de adressen van de geboortekaartjes en dan kun je die straks gebruiken voor de trouwkaarten.;) Kriebelt het nu niet meer om te gaan trouwen nu je zwanger bent? Mijn man vroeg me ten huwelijk vlak nadat we de positieve test in de keuken hadden gezien.
    @Noekie: jij ook al zo lekker aan het kokkerellen geweest? En jij nu al met je eisprong bezig...??? Betekent dat dat er toch een wens voor een derde kindje is.... ?;) Ja, inderdaad 2000 IE. Ik slikte de laatste maand al 2x 400 IE, maar het mocht dus nog hoger. Dr. S. in DD zei dat er zelfs ook al 4000 IE werd voorgesteld, maar dat vond hij niet nodig.

20. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Wow 4000IE! Das een hoop! Ik hou het nog even op 1 pilletje van 400 IE.

Een wens voor een derde is er wel maar nu nog lang niet! Eerst herstellen van de bekkeninstabiliteit en ontzwangeren.
    En ik wil in ieder geval geen MMM meer. Dus als het nog een keertje spontaan kan dan willen we er wel weer een keertje voor gaan. En daarom is een cyclus hebben natuurlijk wel heel belangrijk.
    En vind het gewoon interessant omdat ik het nog nooit zo heb meegemaakt.

Deel Deze Pagina