IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ow... al die lekkere dingen... mmm yummie :D
    Hier gaat momenteel echt alles er in. Is dat normaal?
    Ook drink ik momenteel erg veel, omdat ik continu het idee heb dorst te hebben :p
    En sávonds lekker last van hoofdpijn en behoorlijke last van maagzuur... nu al...;)
    Helaas maakt dat het in slaap vallen wel moeilijker, zie tijdstip van mijn bericht...

Hier inmiddels 8 kilo aan gekomen :$ Ik zit nu op mijn gewicht wat ik op t einde had van de zwangerschap van mijn zoontje, en 8 kilo meer als dat ik bij mijn dochter woog op t eind... en dan zit ik nu pas op de helft hahaha dat beloofd nog wat.

Kitty, hier ook eerst kinderen hoor en daarna pas getrouwd.
    Onze kinderen waren toen 7 en 5.
    Hoe is je echo gegaan meid? Hopelijk gaat alles goed met jullie ukje.

Tori je hebt je auto verkocht begreep ik?

Ikke, Tja wat zijn wij van plan... Ik wil wel graag bezoek ontvangen tijdens de kraamweek, maar ergens toch ook een kraamfeest organiseren.
    En ja we hebben er inderdaad lekker de ruimte voor en als het goed is zit het weer ook nog eens mee, dus ja... t is even afwachten nog en alles nog even overwegen en kijken wat de mogelijkheden zijn.

Sneeuwmees, jij bent dus nu gewoon een vitamine bom? hahaha k hoop zo dat het allemaal helpt, mee werkt en werkt zeg.
    K blijf voor je duimen meid :D

Jordan, voor jou wordt het ook langzaam aan spannend zeg ;)

Hier morgen weer lekker de hulp aan de gang. vrijdag n dagje niksen en dan van t weekend lekker druk.
    Zaterdag worden de composiet vloeren in de tuinhuizen afgemaakt, en daarna kan de buitenkeuken gemonteerd worden, en de tafel met de 8 stoelen geplaatst worden.
    Zondag redelijk vroeg ons bed uit, hopelijk blijven de weersverwachtigingen zo zoals ze nu zijn, dan gaan we zondag onze vissen over zetten naar de buiten vijvers. Enorm spannend, en risico vol ;)

Nou meiden, dan nu toch maar even proberen te slapen...

Ps: Tori nu moet het gaan gebeuren he???? Het is de 11de!!! :D

2. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    En daar zit ik dan, om kwart over 4 in de nacht, op de bank.
    Helaas niet omdat ik weeen heb, maar omdat ik enorm veel trek heb!! Uur lang op bed blijven liggen en kon de slaap niet meer vatten.
    Wel lief, mn vriendje komt net naar beneden om te checken waarom ik beneden zit. :)

BE, yes mn auto verkocht... Vandaag komen ze 'm betalen en halen. Pff, wat 'n dingetje s het ook. Ben blij was dat moment straks geweest is, kan dat weer uit mn hoofd. Een nieuwe auto kopen komt dan wel voor t einde van mn verlof.
    Spannend dat de vissen naar buiten gaan! Ik was gisteren nog even bij de vijver, hoi zeggen tegen de vissen, maar brr wat was het water nog koud zeg.
    Hier touwens ook erg veel dorst, misschien komt t ook van het weer?!

Oh en ja, het is de 11e!! Ben benieuwd hoe laat de weeen beginnen ;). De kleine is nu nog flink aan het bewegen, had denk ik ook trek en kon er niet meer van slapen. Hopelijk zo wel weer.

Heb wat crackers en drinkontbijt op, weet niet of het genoeg is...
    Ga poberen weer te slapen, goedemorgen alvast voor als jullie straks wakker worden!

3. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Kitty hoe is het gister gegaan????

Tori: wat een tijdstip om wakker te zijn. Helaas wel herkenbaar dat wakker liggen. En die die dorst heb ik ook al een paar dagen.

Wij idd eerst getrouwd, alhoewel, we waren toen al bijna een jaar aan het proberen zwanger te worden. Ik ben/was eigenlijk niet zo van trouwen, maar wilde graag dezelfde achternaam als me kind. En toen ik eenmaal ging trouwen was ik helemaal om. Wat was dat een geweldige dag zeg!!

Be: klinkt goed wat je schrijft. Loop je nog wel met een kruk of gaat het echt beter?? Hier door de indaling echt meer pijn helaas. Gister was ik er voor het eerst ook echt klaar mee, ( ja ik weet het, ik moet nog 5 weken) gelukkig vanacht wel goed geslapen. Wel een korte nacht, maar ik slaap vanmiddag gewoon ff bij.

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Gaaaaap, Tori ik weet hoe dat voelt. Ik werd wakker om 2:30 omdat ik moest plassen. Maar ik was zó moe dat ik geen fut had maar ja, ik bleef maar draaien dus ik om 2.50 toch maar toegegeven en naar de wc, daarna meteen terug m'n bed in en.... KLAARwakker. Draaien en onrustig. Had onwijs liggen dromen en kwam niet meer in slaap. Dus mijn huzband werd ook wakker van mijn gedoe en hebben we om half 4 Comedy Central liggen kijken. Wel onwijs grappig trouwens hahaha. Maar ja, ik denk dat ik pas rond kwart over 4 half 5 weer in slaap viel en nu ben ik brak. Dus ik ga nog even een poging wagen tot wakker worden...

5. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Ik wordt zo nieuwsgierig....!!!

Pfff...wat een bah weer hier!

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Haha, wat een nachtbrakers zijn we dan geweest vannacht!

Ik ben om 5 uur m'n bed weer ingekropen en uur later weer wakker met behoorlijke weeen ... Dus ik dacht 'nu gaat het beginnen!!' Maar na 4 weeen was t weer voorbij en ben ik weer in slaap gevallen... Weer loos alarm dus.

Jordan, dat hebben wij ook wel eens gedaan als we beide helemaal wakker waren. Maar m'n vriendje was blij dat ie weer naar boven kon vannacht om verder te slapen.
    Ben je inmiddels wakker? Ik wel, nog wel...

Zometeen nog even op pad met m'n auto, heb beloofd er nog wat benzine in te gooien voor de verkoop.

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hihi Noekie, ik ook! Wachten is maar niks maar ja, weinig keus :D Ik las iets over Action testen, 2 voor 1,49. Ik loop altijd met een boog om de Action heen omdat ik te weinig geduld heb voor een propvolle winkel waar mensen elkaar bijna neerslaan als ze toevallig nét in dezelfde bak willen gaan staan graaien maar dit is wel een leuke om toch maar eens mee te graaien en wat in te slaan hahahaha, als ik me dan niet kan beheersen kan ik er lekker op los testen :D Hier is het trouwens ook vies weer. Zondag schijnt het heerlijk te worden dus daar maar op focussen ;)

Tori, mijn ogen staan open maar dat was het. Ik heb droge prik ogen en ik ben misselijk maar ik klaag niet (ahem, hahahaha) we gaan er vrolijk tegenaan. Ik moet na werk de auto ophalen want die staat bij de dealer dus ik moet wel op tijd de deur uit en dat betekend ook niet laat thuis dus eten, bankhangen en heul vroeg slapen :D Jij vanmiddag nog even beetje bijslapen? En vroeger gingen wij zelfs gerust film kijken tot 2 uur en dan nog naar DenHaag rijden om te snacken, hahaha. Dat doe ik nu niet meer want dan blijft er weinig van me over :)

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Wat een nachtbrakers hier. Ik zag toen ik zelf om half 3 ;) nog even kwam spieken dat BE blijkbaar ook niet kon slapen.

@Jordan: ondanks dat het niet leuk is zo brak te zijn, is het wel een hoopvol klachtje dat slechte slapen. Ik had ook van die action testen gelezen. Dat wordt een bestseller, vrees ik!;)
    @Tori: nou, jij hebt wel heel veel generale repetities wat weeën betreft. Straks denk je nog, het zal wel weer niets zijn en zet het ineens door. Sterkte met het afscheid van je autootje.
    @Ikke: dat was ook de reden voor mijn man om mij ten huwelijk te vragen zodat we allemaal onder dezelfde naam zouden starten. Wij waren ook al stiekem aan het oefenen, hadden alleen niet door dat het zo snel zou lukken, dus uiteindelijk zwanger getrouwd. :)
    @Kitty: hoe is het gegaan gisteren?

Net de hele tijd naar DD proberen te bellen, maar waren continue in gesprek. Uiteindelijk iemand te pakken, maar het schijnt vreselijk druk te zijn in DD en de dagen voor mijn ongi zitten vol. Daarbij komt dat 1 mei ook nog eens een vrije dag is daar.
    Ik moet nu waarschijnlijk een week voor mijn menstruatie al een keer komen voor een echo, dan krijg ik mijn behandelplan en recepten mee en dan krijg ik op dag 8 (een week na mijn menstruatie) nog een keer een uitgebreidere echo. Maar daarvoor moet ze eerst nog van alles navragen en regelen en ze belt me nog terug. In het ergste geval een maand wachten. Vond het nog wel typisch, want toen ik bij dr. S. was zei hij dat rond die tijd er nog wel ruimte was en dat hij het belachelijk vond dat ze in mijn zkh maar een paar vrouwen per week voor punctie door mochten sturen. Maar nu moet ik misschien zelf een maand bij hem wachten omdat ik al niet voor de uitgangsecho in gedeeld kan worden. Nou, we wachten het telefoontje maar even af.

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Sneeuwmees, ja het is steeds weer oefenen ... waarom zo vaak?! Nouja, het waren er nu wel iets meer achter elkaar, misschien bouwt het langzaam op. Dankje voor je sterktewensen, ik moet sterk zijn 'weg is weg'!
    Hopelijk valt het mee en kan je nog wel meteen beginnen in DD. Ik denk dat jij wel voorrang krijgt hoor!!

Jordan, 'snachts nog na het film kijken de deur uit ... dat hebben wij nooit gedaan haha. Dat is wel heel extreem, haha. Neem aan dat je dat niet door de week deed als je moest werken de volgende dag, of wel?
    Die testen kan je best een keer testen van de Action! Ben benieuwd of het wat is. Heb je er al iets online over gevonden, wat de ervaring is van anderen?

ikkeB, jij dus ook al dorstig de laatste dagen. Zit het vast ook in de lucht. Maar nu regent het, wie weet hebben we het nu minder ;).

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, jij en BE ook al? Zat er iets in het water? Hahaha. Is slecht slapen een vroeg kwaaltje? Ik had geen idee. Nou ja dan vind ik die, net als de bloedneus gisteren nu ook wel leuk :D Wat jammer dat het zo loopt bij DD. Geeft niet echt rust. Misschien wel even aankaarten bij de arts, dat hij dat zo zei en dat het nu zo moeilijk blijkt. En na 8 dgn echo om te kijken naar hoe het ervoor staat toch? Want je moet toch de eerste dag van je menstruatie beginnen met de neusspray?

Tori, ehm, nou dat gebeurde ook wel door de weeks hahaha. We gingen ook gerust door de weeks naar feesten ofzo en ik was best brak de dag er na maar ja dat is zeker 7 jaar terug dat we dat voor het laatst hebben uitgehaald. Als ik dat nu doe heb ik 2 weken nodig om bij te tanken :D Ik heb online niets kunnen vinden over die testen. Volgens mij is het echt super nieuw in het asortiment. Als ik er aan denk vd week zal ik ze gaan halen. Wanneer wordt je autotje opgehaald?

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tori: het er tegenaan hikken dat je auto straks weg is, is denk ik moeilijker als dat het eenmaal achter de rug is. En ja, vervelend zoveel moeten oefenen. Heb er zelf gelukkig nooit last van gehad, want de kleine zat rustig binnen en ik kreeg met 39 wkn al de ks. Dus mijn zoontje was nog helemaal niet bezig met stampij maken om eruit te willen. Bovendien zat mijn zoontje heel hoog in mijn buik, dus had ook geen pijn van onderen door trappelen of indalen. Moest je vandaag niet weer naar de vk?
    @Jordan: dat nachtelijke doorhalen zou ook niets voor mij zijn. Ben een paar jaar geleden nog wel eens uitgegaan, maar vond het wel vermoeiend om de hele avond te moeten wachten voordat je uit kon gaan. Ja, ja, we worden oud. En die testen zijn inderdaad vers van de vers. Begreep dat ze zelfs nog niet in alle Actions te koop waren. Als ik er weer eens ben, wil ik ook eens kijken. Mijn zoontje vindt het een heerlijke winkel om naar toe te gaan (vanwege de speelgoed hoek). En je koopt daar een leuke auto voor hem voor 2,99. Dus daar een cadeautje voor hem kopen, doet ook niet gelijk zoveel pijn in je portemonnee.

Ja, ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen in DD. Verwacht ook wel dat ze moeite gaan doen me er ergens tussen te proppen. Is volgens mij ook een beetje hun eer te na om mensen weg te sturen. Met mijn werkdagen zou het ook ideaal vallen, de dagen die ze nu in gedachten heeft, want dat zou betekenen dat ik tot dag 8 van de cyclus het helemaal buiten het werk om kan laten vallen, zodat ze nog niet weten dat ik al begonnen ben. Betekent wel 2 keer weer op en neer naar DD. Had gedacht alleen voor de uitgangsecho en dan naar mijn eigen zkh te kunnen. Nou ja, moet zeggen dat het rijden ernaar toe begint te wennen.
    Begreep ook dat je de kilometers bij moet houden en dat de kans bestaat dat je dat via de belasting terug kan krijgen. Dus we schrijven maar alles op. Je weet maar nooit.

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Jordan, 2 uur komen ze als het goed is (maar ze bellen eerst als weg rijden)... En dan om half 4 controle bij de vk.
    Die symptomen bij jou moeten gewoon iets goed betekenen... dus van't weekend de Action testen testen :). Als ze niet positief uitslaan dan zijn ze gewoon niet goed! ;)

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, ik ben 1 en al ongeduld, ik was eens in de Action op een zaterdag en het was zo'n gekkenhuis met duw en trekwerk dat ik gillend gek 1 minuut later weer buiten stond. Maar ja, hiervoor wil ik de gekte misschien trotseren. En qua DD misschien kun je toch aangeven telefonisch al dat je het vreemd vindt ivm wat de arts je heeft gezegd? Is eigenlijk al meteen een beetje tegen afspraak in.

Hahahaha Tori, dat vind ik echt een geweldig uitgangspunt. Als ze negatief zijn dan zijn het gewoon slechte testen. Ik denk dat ik dat dan invoer bij al mijn testen. En succes vanmiddag!!!

Ik ga hier toch maar ff biechten, ik heb het gister ook al opgebiecht tegen mijn man... :D Nee, heb nog niet getest en het klinkt misschien raar maarrr...Ik voel me wel echt zwanger. Normaal had ik voornamelijk twijfel van sja ik voel dit en dat, maar ja... Nu heb ik echt het idee dat het goed zit maar aan de andere kant vind ik het doodeng dat ik er zo in sta want ik weet hoe hard ik dan op m'n bek ga als het niet zo blijkt te zijn natuurlijk... Maar ja, vooralsnog hoop ik gewoon dat het gevoel helemaal terecht is en dat ik positieve Action en KV testen heb straks :D

14. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hahaha allemaal nachtbrakers hier :D

De dorst is hier nnog steeds hoor :(

Ennuh Jordan gister had er iemand een positieve action test 8 dgn na tp :) en die mocht pas dag 13 na tp testen...
    Dus ik zeg: race naar de action en testen! :D

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hihi, vandaag gaat niet lukken. Werken, nu geen auto want die staat bij de dealer en eer ik die heb opgehaald red ik het zeker niet meer. Morgen pas met koopavond :)

16. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: hou vol dat gevoel!!! De action is juist een winkel waar ik graag kom, zowel voor het werk als voor mezelf. ( biecht: koop er altijd mijn sokken) en duwen en trekken heb ik er nog nooit meegemaakt, soms wel langenrij bij de kassa. Wij hebben in amersfoort nu 3 actions. De ene fijner als de ander.

Tori: dat oefenen is voor je lichaam eigenlijk wel prettig, die maakt zich klaar en weet straks goed wat ze moet doen. Maar ik hoop wel voor je dat het snel komt. Vast en zeker als de auto weg is, dan heb je daar rust over!

Sneeuwmees: wat dubbel die echo. Nu wel duimen dat je cyclus het volgens het boekje doet.

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Jordan, wat een fijne biecht :). Ik geloof ook dat je gevoel gelijk krijgt ... als vrouw voel je dat, ik had dat ook namelijk ; weinig symptomen en toch wist ik dat het gelukt was. oeh, nog wachten tot morgenavond dus ... en dan wel meteen savonds testen of ga je dan wachten tot zaterdagochtend, wel het beste met ochtendurine denk ik?

ikkeB, ja m'n lichaam bereidt zich goed voor dat is wel zo. Denk ook wel dat het positief is straks met de bevalling, alles is dan goed verweekt enzo.
    Ja, dat is wel fijn als dat moment straks geweest is met de auto. Dat zit nog zo in m'n hoofd en straks is dat weg want dan is ie weg!

BE, hier ook nog steeds dorst ... maar veel drinken is goed dus dat doen we dan toch!

Voor simpele dingen als lampjes is de Action een leuke winkel. Maar moet bekennen dat ik er niet naar binnen ga als ik zie dat het er druk is (en dat is wel vaak zo).

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    IkkeB, ik doe mijn best maar ik ben ook wel beetje bangig door hoe het normaal gesproken gaat. Een positieve test zegt nog niks...helaas :( Maar we blijven lekkerrrrr positief :D Misschien trouwens omdat jullie 3 Actions hebben dat het daarom minder hectisch is. Wij moeten het er met 1 doen en dat is echt chaos.

Tori, ik heb best wat symptomen maar had ik laatst ook. Ik hoop echt zo dat we gelijk gaan krijgen. Is straks jouw kleine er en gaan mijn 9 maanden geduld in :D Als ik ze ga halen vrijdag ga ik pas zondag testen denk ik. Sorryyyy maar eerder durf ik denk echt niet :)

19. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Haha, we zullen zien of je het volhoudt tot zondag! :p

Om 2 uur zijn ze hier en dan gaan we geld storten en overschrijven en klaar! Vind het wel een lekker idee nu.

M'n baarmoeder is er echt klaar mee, die is zo gevoelig. Heb nu, omdat ik zo naar buiten moet, m'n spijkerbroek aan maar dat zit echt niet lekker.

20. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan lieverd, zoals mijn gyn altijd zegt, je hebt pas zekerheid aks t kindje in de wieg ligt ;)

Hihihi t is dat je hier niet om de hoek woont anders was ik even langs gekomen om te supporten ;) hahaha of hoe zeg je dat? ;)

Deel Deze Pagina