IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: ik heb ook Action sokken...hihi.. Zijn de enige die voor mij lekker zitten. Die lange rij is inderdaad een reden om er tegenop te zien, maar vind het altijd wel lekker er even rond te snuffelen.
    @Jordan: we zullen zien of je gevoel het juist heeft. Vaak weet je het inwendig wel. We wachten geduldig af tot zondag ... ahum...ahum.... ;)
    @Tori: succes straks bij de vk! Hopelijk de laatste controle.;)

Hier net mijn zoontje weggebracht naar de peuterspeelzaal. Normaal doet mijn man het, omdat hij op een dag gaat dat ik werk. Dus kon aan mijn zoontje merken dat hij het vreemd vond en was in het begin erg verlegen en wilde maar dat ik in de buurt bleef. Komt ook, denk ik, omdat hij nu voor het eerst op donderdagmiddag gaat (ipv dinsdagmiddag) en er nu dus ook andere kinderen zijn (en meer). Dus aan alle kanten even schakelen voor hem. Maar gaat helemaal goed komen.
    Vanmorgen nog de baas van mij aan de lijn gehad van het schoonmaakbedrijf. Die persoon van het bedrijf waar ik een mail naar toe had gestuurd, had haar blijkbaar weer gemailed. Was ze dus niet van gediend dat ik met de klant hierover contact had gezocht. Dus ze was not amused. Nou, het komt er op neer dat de contactpersoon niet mee kan denken, omdat we dus in dienst zijn van het schoonmaakbedrijf en dus daar moeten zijn als er problemen zijn. En het schoonmaakbedrijf zegt dat er geen mogelijkheden meer zijn omdat mijn moeder het max. aantal verlengingen heeft gehad. Ja, dan houdt het op. Heb allerlei opties aangedragen, maar als ze niet willen, dan is het praten tegen een muur.
    Betekent waarschijnlijk dat we over ruim 2 weken ineens veel tijd 's avonds hebben. Ik vind het aan de ene kant vreselijk jammer, maar als het goed is gaan we dan ook in DD starten, dus een beetje rust in mijn hoofd van al het gezeik van werk zou ook niet verkeerd zijn.

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Tori, ik KAN het :) Oeh en kan me voorstellen dat spijkerbroek nu niet zo lekker zit!

BE, ik weet 't maar ik zou al dolgelukkig zijn als mijn testen donkerder zouden worden. Als ik 2 weken overtijd ben en nog steeds positief test zal ik zeker weer wat meer vertrouwen krijgen. :D

Sneeuwmees, jammer zeg dat het bedrijf zo star is. Je zou juist denken dat ze blij zijn met mensen die juist graag willen en meedenken toch?

3. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    En ik dacht dat ik veel vrije tijd had... Kletskoppen! :D

@Tori: Je zult toch nog even geduld moeten hebben tot de 13de...
    Maar weet hoe vervelend die voorweeën zijn helaas!

@Jordan: Je kunt ook gewoon een testje doen en dan kijken wij wel voor jou! :D (Alleen ff de vraag hoe dat dan in zijn werk zal gaan....)
    Denkdenk...

4. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan; heel goed dat je wacht tot zondag. Zeker omdat je nog wel eens valse testen hebt. Zondag wordt een geweldige dag. Tori gaat bevallen, jij positief testen en voor de rest op het forum schijntbde zon en wordt het 20 graden. Prachtigevdag dus. :)

Sneeuwmees; wat balen van je werkgeven. En aan de andere kant wel lekker icm dd.

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Noekie, slecht he. Ik heb de tijd eigenlijk niet maar ben met zo'n saaie klus bezig dat ik af en toe echt even wat anders moet dus dan maar jullie pesten :D En als je de oplossing hebt voor het testen, let me know dan regelen we het natuurlijk haha.

IkkeB, zondag wordt een leuke dag, als ik durf te testen. En mocht ik durven en het is negatief hebben we in ieder geval een super lekkere dag incl. zon dus dat maakt het vast goed :)

6. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Tori; hoe was het bij de vk?

7. cybell

cybell Niet meer actief

@Jordan: Spannend meis! Wanneer durf je echt te testen? Mijn duimen draaien overuren voor je!

@Tori: Hou je het nog een beetje vol allemaal?

@IkkeB: Voor jou schiet het ook al aardig op zie ik! Spannend!

@BE: Bijna de 20 weken echo spannend meis! Zal aan je denken de 16e!

@Sneeuwmees: Zie dat jij weer een nieuwe ronde in bent gegaan :( Balen meis... dikke knuf! Wanneer gaan jullie nu weer precies van start? (ben t ff kwijt shame on me)

8. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Cybell: hoe is het met jou?

Kitty; we hebben niks meer van je gehoord, ik hoop niet dat dat iets vervelends betekend.. Geen nieuws is goed nieuws hoop ik..

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Dus zondag allemaal leuk nieuws hier :) ik hoop het!

Controle vk was oké, wel iets hogere bloeddruk nu 130/77. Maar nog steeds prima. Baarmoeder nog weer 2 cm gegroeid, dat vond ik wel veel, maar daar zei ze niets over. Vond haar ook wat afwezig...
    Dat ik gisteren duizelig was en geen hoofdpijn erbij kreeg die aanhield was ook geen reden voor zorgen.
    De weeen was wel n goed teken zei ze... Maar t blijft afwachten.
    Tja,dat dacht ik al.

Ben doodop, tijd op zo te gaan slapen (met ooh zo pijnlijk m'n buik doordat z met haar voeten op en tegen m'n ribben aan ligt.

Trusten meiden!

10. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, meiden wat schrijven jullie veel! Snel gelezen, maar Tori, je bent nog niet aan het bevallen, of misschien nu wel? Haha.

Maar meiden, mijn echo was fantastisch! Ik had om 21:00 de echo en ik heb mijn kleine uk zien bewegen. Je ziet nu echt al een klein mensje. Zo bijzonder! Gisteren verder drukke dag gehad op t werk. Vanochtend op mijn vrije dag al klaarwakker op half 7. Lekker dan....

Jordan, ik zou ook nog even wachter, iig 9 of 10 dagen na tp, dan kan het geen vals positieve test meer zijn.

Sneeuwmees, belachelijk hoor de reactie van DD. Moet de echo echt daar gedaan worden? De fm doe je toch in NL? Ik zou me niet laten kennen en gewoon zeggen dat je wil beginnen. Desnoods bij de vrouwelijke dokter K. langs, zij heeft ons ook goed geholpen!

11. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Tori: Morgen is de GROTE dag! Vanavond mag de stop er pas uit hoor!!

@Kitty: Wat fijn dat de echo goed was! Een hele opluchting! Genieten meid! Je gaat gewoon mama worden!

12. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Cybell, hoe gaat het met jou??? Ik weet nog niet wanneer ik het aandurf. Misschien pas maandag maar aan de andere kant zat ik vanmorgen al te twijfelen. Zit pas op dag 8, ik heb me ingehouden :D

Tori, lekker geslapen? Gelukkig dat alles er goed uit zag maar je zit al bijna op de 40 weken dus zal vast niet heeeeel lang meer duren.

Kitty, wat goed, en wat leuk dat je de kleine ook al zag bewegen. Echt heel bijzonder lijkt me dat. En nu over 10 dagen weer controle he? Lekker genieten he! :) En ik heb me ingehouden, misschien morgen dag 9 maar hoop het vol te houden tot ten minste zondag!

13. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Kitty: yes! Gefeliciteerd!

Tori; hoe was je nacht?

Jordan: de verleiding kunnen weerstaan?

Ik slaap sinds vandaag in een berghut.Pff wat eren hoogte met die klossen. (ja beetje vroeg, maar gister kwamen onze nieuwe verstelbare lattenbodems, en moest manlief er toch al bij wezen, dan de klossen er ooo maar onder)

14. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Ikke: Lekker hoog he! Dat vond ik ook ja! Maar het rare is straks als je het weg haalt mis je het ook weer.

15. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen, wel weer beter geslapen gelukkig. Maar elke keer als ik wakker wordt en op sta om te plassen doet het zo'n pijn in m'n buik, rondom waar de kleine ligt. M'n lichaam heeft het duidelijk zwaar met al dat gewicht. Vind het niet echt lekker worden, maar goed ... Nog maar even idd.

Noekie, van mij mag de stop er vandaag uit hoor!!! Haha
    Maar goed tot morgen of zondag kan ik ook nog wel wachten. Morgen is m'n vriend z'n tante (van bijna 90) ook jarig, die zou echt superblij zijn als ze morgen geboren wordt, dus op zich ga ik ook voor morgen nu.

Het berichtje op FB gisteren van m'n vriend z'n nichtje maakte me een beetje geïrriteerd zeg... Moet er niet aan denken dat ze er zondag zijn/blijven als ik boven lig te bevallen. No Way! Als er mensen zijn die altijd juist het verkeerde zeggen (ook tijdens de mmm) zijn zij het wel... En zelfs nu blijven ze dat doen 'wacht maar tot ze eruit komt, dat doet pas pijn' in reactie op mijn gezeur over pijnlijke buik. Ik vind dat zo dom! Wie zit nou op zo'n reactie te wachten. En dat is een vrouw notabene die zo praat. Zij zelf heeft een keizersnede gehad en wil maar 1 kind want dat is wel zo makkelijk. Alleen daarom al wil ik er twee! Grrr. Oké, nu niet meer over in zitten :) heb het nu met jullie gedeeld!

Kitty, wat fijn dat de echo goed is gegaan en jullie lekker hebben kunnen genieten van de bewegingen van jullie kleine.
    Haha, stom is dat dan he... Dat je zo vroeg wakker wordt op je vrije dag, maar door dit soort dingen heb je dat, ik heb dat ook! Adrenaline!

Cybell, voor jou komt de dag ook al dichterbij nu, ben je al aan het aftellen? Ik hoop ook zo dat alles dit keer goed eruit gehaald wordt en dan zal ook jij snel goed zwanger zijn van een superbaby!
    Of ik het nog vol hou, tja de ene dag gaat het beter dan de nadere. Denk dat vandaag wel een goed dag wordt. Ik wil lekker dingen gaan doen vandaag, dat voelt beter dan de hele tijd maar zitten/liggen en nadenken. Dat heb ik gisteren teveel gedaan volgens mij.

Nu even iets eten en dan lekker douchen en aan de slag!

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    ikkeB, haha jij nu ook op klossen :) lekker op tijd. Maar misschien beval jij wel met 38 weken en valt het mee hoe lang je hoeft te 'genieten' van het berghout idee. Hihi
    Ik had op zich geen moeite met erop komen, maar merk nu dat het echt zwaarder wordt. Zeker midden in de nacht, ben blij als het bed weer op normale hoogte mag straks.

17. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Vanmiddag shoppen bij de babydump met mijn zwangere vriendinnetje...

Ik mag de pinpas niet mee nemen van mijn mannetje dus heb beloofd er eentje thuis te laten!

En die andere pinpas neem ik gewoon lekker mee!:D

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    IkkeB, je slaapt nu dus op hoogte? Kijk je wel overal over uit ;) Als hij er toch bij moest is het inderdaad net zo makkelijk ze er dan maar meteen onder te gooien toch. Ik heb de verleiding kunnen weerstaan, het was wel lastig. :)

Tori, wat had ze gezegd dan? Sja, sommige mensen hebben het inlevingsvermogen van een bak yoghurt. Niet leuk en behoorlijk zuur soms ook. Maar ja, de opmerking van ik wil er maar 1, wel zo makkelijk zegt al genoeg toch. Lekker negeren in hoeverre dat lukt.

Noekie, lekker shoppen. Have fun :D

19. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Tori: Negeren meid! Zulke opmerkingen slaan werkelijk nergens op en waarschijnlijk zijn ze gewoon jaloers!

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Kitty: wat fijn een goede echo! En het is inderdaad een heel verschil in twee weken tijd, van een gedrochtje zonder ledematen, naar een bewegend mini-kindje! Nu dus het grote nieuws vertellen, hè?
    @Tori: inderdaad dit soort opmerkingen maar naast je neerleggen onder het mom dat sommige mensen niet slimmer zijn, blijkbaar!
    @Ikke: vreselijk, hè, die klossen! Ik heb het 2 dagen volgehouden. Ik kon door mijn bekkenpijn normaal al moeilijk het bed uitkomen, laat staan toen ik op palen sliep. Zeker omdat ik er 's nachts vaak uit moest om te plassen was het geen doen steeds in en uit bed te klauteren. Veel succes de komende weken in je boomhut.
    @Noekie: veel koopplezier! Wat een straf dat je de pinpas niet mee mocht nemen. Maar een vrouw met koopdrang is gelukkig niet voor een gat te vangen.

Ik heb gisteren dus naar DD gebeld om mezelf aan te melden. Maar het bleek nogal druk en zo makkelijk als ik dacht 'even' een afspraak voor een uitgangsecho te maken, was dus niet zo even gebeurd.
    De dagen voor mijn menstruatie zitten ze al vol. (En ik was al zo blij dat ik op vrijdag ongesteld zou worden en hoopte dus dat ik die donderdag of vrijdag kon komen omdat dat mijn vrije dagen waren). Nou, gaat je 'ideale' plaatje dus gelijk weer.;)
    Ze had voorgesteld dat ik een week voor de ongi langs moest komen voor een uitgangsecho en behandelplan en dan een week erna weer voor een echo. Maar dat moest ze eerst overleggen en zou dus terugbellen hoe en wat.
    Maar het was inmiddels al 4 uur en had nog niets gehoord en ik moest gaan werken. Ging er vanuit dat ze me dan wel morgen (vandaag) zou bellen.
    Maar ja, toen belde ze dus toch, terwijl ik niet thuis was, terug. Mijn man was thuis en heeft die afspraken genoteerd (maar ja, die zit niet zo in de 'materie' als wij vrouwen natuurlijk ;)). Ik moet nu dus een week voor mijn menstruatie erheen voor een uitgangsecho en het behandelplan. En dan moet ik dus een week na mijn menstruatie terug, waarvan ik 's morgens bij haar aan de telefoon had begrepen weer een echo (fm).
    Maar nu had mijn man begrepen dat ik 10 mei voor een gesprek moest komen. Dat snap ik dus niet, want waarom moet je eerst al beginnen en krijg je dan ineens nog een gesprek. :(
    Omdat die vrouw zo druk en chaotisch was, wil ik er eigenlijk ook niet voor terugbellen. Het is pas iets voor volgende maand en er staat een afspraak. De vraag is alleen wat ze dan dus gaan doen.
    Moet nu ook nog naar PNO bellen. Ik heb nog geen toestemming voor behandeling buitenland en over 2 weken heb ik al mijn eerste uitgangsecho om de week erna echt te gaan starten. Dan wil ik wel graag weten waar ik aan toe ben.

Deel Deze Pagina