IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Noekie, heb je nog iets leuks gekocht?

Jordan, heb je de testen gehaald?

Sneeuwmees, pff wat lastig zeg met die echo's en dat je man het moest noteren en dat je ze niet zelf hebt kunnen spreken. Beetje onduidelijk nu dus. Misschien toch nog maar weer bellen volgende week zodat het duidelijk is!

Hier geen verandering, dus ... We blijven wachten. Gelukkig wachten jullie gezellig mee ;)
    Vandaag wel besloten welke auto ik ga kopen :), nu nog ff de beste deal vinden! Ik mis m'n auto al niet meer, want een nieuwe 5-deurs is toch ook wel superleuk!!
    Nu tijd om op bed te gaan.

Fijn weekend allemaal.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tori: een goede nacht toegewenst, zonder gekneusde ribben of nep-weeën. En leuk dat je een auto op het oog hebt. Je bent straks helemaal klaar, met blitse auto! Nu de kleine meid nog.

3. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Goeie morgen meiden :)

Tori wat fijn dat je een kuze hbt kunnn maken voor een nieuwe auto meid.
    Een 5deurs is wel erg lekker hoor :)
    Hoe ben je de nacht door gekomen? Ik maar wachten op t whatsappje, maar neej hoor niets gehad ;) :D
    Hopelijk komt ze snel meis :)

Sneeuwmees, jij ook nog laat wakker?

Ik ging ook erg laat slapen...
    Met t idee tot een uurtje of half 10 op bed te blijven liggen...
    Maar helaas werd ik om 07.54 uur wakker gebeld dat ze binnen 15 min de composiet tegels zouden komen leveren. Nou die zijn ze nu lekker aan t uitladen en ik zit heerljjk aan een bakje koffie... even proberen wakker te worden...

4. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan, stiekem al getest?

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: het is heel gek, maar als mijn man nachtdienst heb, ben ik ook altijd een nachtbraker. Ik zit dan lekker met mijn laptopje op ZP, zit hele zinloze programma's te kijken, waar mijn man niet van houdt, of ben fotoboeken aan het maken. Vanavond mag hij weer en zal het voor mij dus ook wel weer laat worden.;) En jij dus ook weer vroeg op. Ik mocht me ook al weer vroeg melden, want ik mag weer naar de peutergym.;)
    @Tori: nog spannende dingen gebeurd vannacht?
    @Jordan: ja, ja, nog een dagje voor het test-moment, hè?

6. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Tori: Vandaag is de grote dag! :D

@Jordan: We duimen nog steeds voor je!!

7. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ja vandaag helaas weer vroeg op ;)
    Man lief is al met onze zoon naar het voetballen toe.
    Ik ga zo met mijn dochter. Die moet om 10.00 uur aanwezig zijn en heeft om 10.30 uur haar wedstrijd.
    Gelukkig moeten ze beiden een keer thuis voetballen dat is ook wel eens lekker ;)
    Ook aangezien ze hier vandaag en morgen nog druk zijn :)

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    nou, meiden ... nog steeds geen tekenen dat ze vandaag gaat komen. Heb prima geslapen vannacht! Op zich ook wel lekker natuurlijk :D.

Sneeuwmees je wens heeft gewerkt :), ik had minder last van m'n ribben bij het opstaan! Maar helaas dus geen spannende dingen gebeurd. Ik blijf maar weer wachten, op een zeker moment moet er toch íets gaan gebeuren. Welke dag had jij nog maar weer gezegd?

Noekie, haha jaaaa oooh ik hoop het! Maar zoals je al las, ik heb er weinig hoop op. Maareh jij dus niets gekocht in de babyspullenwinkel?

BE, ja 5-deurs lijkt mij ook wel erg fijn. Maar goed onze andere auto heeft dat ook wel natuurlijk. Maar ik zie het al helemaal voor me en de Joolz past heel goed achterin de kofferruimte bij deze ondanks dat het een kleine auto is.
    Ik had gehoopt je te kunnen whatsappen, maar helaas ... ik heb gewoon geslapen en pas om 5 uur eruit voor een plaspauze. Daarna wel lastig weer in slaap gekomen, teveel aan het nadenken over 'wanneer begint het nou?'.
    Succes bij het voetbalveld vanmorgen! Hopelijk is het qua weer prima om buiten te zijn.

Jordan, hoe gaat het met jou???

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tori: ik hoop dat mijn volgende 'wens' niet uitkomt, want ik had de 21e gezegd en dan moet je nog een dagje of 8 zo door hobbelen. Lijkt me erg frustrerend zo op alle dag te lopen en iedere keer te denken, wanneer gebeurd het nou. Ik vond dat op het eind ook wel spannend, maar ik kreeg een geplande keizersnee (heel ideaal voor zo'n controlfreak als ik ;)).
    @Bianca: jullie hebben het mooi verdeeld, om allebei met een de kinderen mee te gaan. Ik heb mijn man al gezegd dat hij straks langs de lijn mag gaan staan als ons zoontje ooit wil gaan voetballen. ;) Maar voorlopig zit ik eerst nog aan de peutergym iedere zaterdagochtend.:p

10. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Tori: Alleen een paar speeltjes voor in de auto gekocht en sokjes + t-shirt voor koningdag! Ik kon gewoon niets meer vinden...

11. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Nou, ook vandaag gaat ze niet komen denk ik.
    Wel iets leuks vandaag ik heb de auto gekocht :) een nieuwe Seat Mii sport :) en dan gaan we m tenaamstellen op de dag dat de kleine geboren wordt, moet ze niet op zondag of savonds geboren worden natuurlijk, want dan wordt het de dag erop.
    Dus ik ben helemaal happy :D.

12. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Even een ego berichtje, heb vanmorgen getest. Toen ik het stripje uit de test sloopte en hem in de zon hield dacht ik een lijntje te bespeuren maar ja, zo op het eerste oog zou je denken dat er gewoon niets staat. Wat denken jullie? Te vroeg en kan het nog of had ik nu toch wel echt een lijntje moeten zien wat niet enorm twijfelachtig was als ik zwanger zou zijn? En zal ik nu morgen weer testen of maandag pas? HELP!!!! Zucht :)

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Jordan, je zou toch nog niet testen? En toch gedaan ... En je hebt zelfs het stripje uit de test gesloopt?
    Heb je het met de Action test gedaan?
    Misschien anders morgen toch opnieuw maar dan met KV test.
    Pfff, killing is dit!!

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ja ik had die Action krengen liggen en dacht whatever, ze kosten niks en ik ben nieuwsgierig. Maar ja, nu zit ik weer in de twijfel, door m'n slimme Action ;)

15. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Ik zou ook niet kunnen wachten hoor, zeker niet met die goedkope testen. Maar n licht streepje is op zich al wel iets!! Morgenvroeg KV test, zou ik doen als ik jou was...

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ja he, maar ik heb nog maar 1 kv test dus denk dat ik die misschien toch pas maandag doe, de officiële testdag.
    Bij jou alles nog rustig he?

17. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ow Jordan... spannend meid.
    Ze blijken goed te zijn die testen maar wss niet zo gevoelig als die van de kv.
    Vanavond niet te veel drinken en ged plassen voor je gaat slapen en dan morgen die van de kv doen. ;)

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Ja, bij mij alles nog rustig ... nog geen tekenen dat er vandaag iets gaat gebeuren. Kleintje is ook nog lekker beweeglijk. M'n vader had ik net aan de telefoon en hij hoopt nog op morgen, dat is de verjaardag van zijn moeder (is al jaren geleden overleden) ... maar zelf denk ik niet dat het morgen gaat gebeuren.

19. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: pfff eruit slopen en dan iets zien in de zon. Kan ook een indroogstreepje zijn. Maar ik zeg, je bent ook nog wel erg vroeg. Hoeveel dagen na tp is het nu? Ik kan wel zeggen dat je het beste tot maandag kunt wachten, maar dat is makkelijk gezegd. Ik benader het rationeel. Jij emotioneel.. Pff het enige wat nu helpt is wachten... En jeetje, wat duurt dat lang he.

Tori: de kleine komt misschien wel juist als je het niet verwacht. :)

Ego; vandaag had ik mijn eigen babyshower. Zoo bijzonder. Mega verwend!!

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: er was inderdaad iets te zien, dus helemaal voor niets is het niet geweest. Ik hoop dat je snel een goed streepje ziet, zonder dat je allerlei slooptoestanden hoeft uit te halen.
    @Tori: wat een leuke auto!! Ik kende hem niet, dus moest even googlen. Lees ook positieve verhalen erover, dus ga ervan uit dat jij er ook veel plezier mee gaat hebben.
    @Ikke: wat leuk een babyshower en op fb te zien inderdaad enorm verwend.
    @Noekie: je hebt je inderdaad ingehouden met kopen. Je man zal wel trots op je geweest zijn.

Hier weer een eenzaam avondje voor de boeg. De 4e op rij. Eerst heb ik 3 lange dagen gewerkt en zat mijn man thuis en hij heeft vanaf woensdag al nachtdiensten gehad.
    Hij kwam vanmiddag pas om 12 uur uit bed. We hebben even samen gegeten en zijn toen even naar de Ikea geweest. M'n zoontje heeft zoveel speelgoed, dat we allemaal doosjes, bakjes, mandjes hebben waar wat inzit. Nu dus tijd voor een echte opberg kast. Dus even rondgelopen daar, wat gedronken en toen al weer naar huis omdat mijn man nog even wilde slapen voordat hij weer moest werken. Dus we hebben elkaar van 12-3 uur vanmiddag gezien.
    Toen we thuiskwamen is ons zoontje ook in slaap gevallen (en ik was ook wat gaar, dat ik zelf ook in slaap gevallen ben :)). Dus we hebben met z'n allen geslapen vanmiddag.
    Eind van de middag nog even snel boodschappen gedaan en snel gekookt en gegeten.
    Mijn man had een nogal vervelend gesprek met een collega van hem. Die collega ergert zich al langer aan dingen, maar spreekt het niet uit en doet dan alleen maar heel nukkig. Nu had hij weer een lullig sms-je naar mijn man gestuurd en mijn man heeft toen maar eens de telefoon gepakt. Bleek een hoop irritatie te zitten bij hem, maar vooral ook voor dingen waar hij zich aan ergerde en dan zelf maar ging invullen wat de reden van iets kon zijn. Hij was bijv. boos omdat mijn man zo weinig inzetbaar was en had het idee dat al het werk op zijn schouders neerkwam. Mijn man heeft hem toen uitgelegd dat doordat mijn baas mij ineens mijn thuiswerk heeft afgepakt en ik dus meer op kantoor moest werken, mijn man daardoor minder inzetbaar was op zijn werk en dat mijn man dat ook heel vervelend vond (maar de baas van mijn man heeft er geen problemen mee). En dat mijn man juist door hun baas soms weinig ingedeeld werd, om zo de full timers (waaronder die collega dus)voldoende uren te laten werken. Dat het van mijn man geen onwil is om in te vallen waar nodig, maar als mijn man niet gevraagd wordt, dat mijn man ook niet kan weten dat dat een issue is. Kortom, een hoop onuitgesproken dingen, een hoop communicatie-stoornissen. De kou lijkt weer uit de lucht te zijn. Het zijn ook net een stel oude wijven daar.;)

Deel Deze Pagina