Hahaha ja uit elkaar slopen moest omdat de lijntjes niet helemaal in het venster vielen zit trouwens in de bios, nu ff pauze vanwaar even kort
Tori, misschien is het morgen inderdaad ineens zo dat de kleine haarzelf laat zien Sneeuwmees, balen ben je de avond beetje doorgekomen? IkkeB, het was vandaag (zaterdag) 9 dgn na tp. Net bios geweest. Was echt leuk. Nu...slapen
Jordan, heb jij je kunnen inhouden? Ik had na zo'n lichte test toch een extra dagje gewacht.... Tori, hoe is het nu met je? Ik ben gisteren een dagje bij familie geweest. Ik had toch een dvd gekregen van de echo? Ik zei dat we foto's van de vakantie hadden, dus ik zet die dvd op met de echo. Dat leverde mooie verbaasde gezichten op. Echt grappig en iedereen was superblij voor ons! Mijn misselijkheid lijkt wat minder te worden. In plaats daarvan krijg ik weer lekkere trek. Echt fout, want de afgelopen dagen veel te veel gesnaaid .
Kitty, dat heb je leuk gedaan . Heb je ze goed in 1x mee verrast! Fijn dat je misselijkheid nu iets minder lijkt te worden. Haha, ja dan niet teveel gaan snaaien, maar extra fruit nemen! Jordan, welke film hebben jullie gezien? Lig je nu vast nog lekker op bed. Wij kijken nu F1, maar het kan me niet echt boeien vandaag. De kleine houdt mijn gedachten bezig, ze is ook lief aan het wiebelen.
Sneeuwmees, hopelijk ben je de avond goed doorgekomen ... Niet leuk zaterdagavond in je uppie. Wat irritant van die collega en dan per sms dan gaan zeggen, sneu! Alsof het voor jullie niet vervelend is dat het zo gaat doordat jij die ene dag niet meer hebt opeens. Beetje inleving in jullie situatie is wel op z'n plaats lijkt mij. Ja, mooi autootje he? Ben er ook erg blij mee, zie mij en m'n meisje er al in rondrijden hihi. De airco werkt goed hebben we gisteren tijdens de proefrit getest , dus dat is ook lekker als je dan geen open dak hebt! IkkeB, jij had echt veel leuke dingen gehad op de babyshower! Leuk dat je vriendinnen dat voor je hebben georganiseerd.. Helaas heb ik dat niet gehad, had t wel leuk gevonden. Nog anderhalve week en dan ben je ook op t punt dat je kan bevallen zonder dat je kindje prematuur is. Wie weet bevallen we straks tegelijk. Oh, nee hoop het trouwens niet, hihi.. Ik hoop echt dat ze deze week gaat komen, het kan maar zo. Zelfs vandaag!
Tori: is het aan het rommelen dat je schrijft, zelfs vandaag? Hihi. Ik hoop dat we niet samen bevallen, jij mag gewoon lekker eerst. Mijn nichtje is precies een maand te vroeg geboren, dat zou voor mij morgen zijn. Nou, hoe graag ik dat ook zou willen, laat de kleine man nog maar 1,5 week zitten. Mijn nicht is ook zwanger en vrijdag uitgerekend (19april) soms denk ik er ook wel aam dat zij en ik op,dezelfde dag kunnen bevallen. Zou voor mij wel fijn zijn als het 2 weken te vroeg komt, maar ja, bij haar 2 weken te laat is ook niet alles... Jordan: wat apart dat de streepjes niet in het venster zaten. Komt vast door de goedekope test. Ik heb ooit op internetnovulatietesten gekocht wat eigenlijk gewoon de binnenzijde van de test is. Die werkte prima en daar zaten ook gratis 2 zwangerschapstesten bij. Het binnending is de test, de rest alleen sier. Sneeuwmees: de avond doorgekomen? Dames, waar blijftmde zon? De themperatuur is vast goed, maar hier is het nog erg grauw.
@Tori: officieel heb jij je zwangerschap er nu op zitten vandaag! Logisch dat je in gedachten veel met de kleine bezig bent en vooral het moment waarop het allemaal gaat gebeuren. Vandaag kan nog steeds, want als een kleintje eruit wil, kan het enorm snel gaan. En ja, die collega van mijn man is inderdaad communicatief niet handig. Ik zei al tegen mijn man dat het helemaal niet zo gek zou zijn als ze eens per maand of eens per 2 maanden eens een half uurtje bij elkaar zitten om wat te drinken en evt. dingen die op het werk veranderd zijn even met elkaar te bespreken. Nu vullen mensen zelf maar dingen in en die collega loopt al maanden te nukken (terwijl dat misschien helemaal niet nodig was geweest als hij eerder had geweten hoe de vork in de steel zat). @Kitty: wat een leuke manier om je familie zo te verrassen! Je had zelfs van de reacties al een film op zich kunnen maken. Erg leuk (en ook voor jullie dat ze zo blij reageerden). Dan wordt het wel heel echt, hè? @Jordan: welke film ben je geweest? Jullie waren nog laat op pad in ieder geval. Ga voor je duimen dat je morgen een mooie positieve test zal hebben. @Ikke: als Tori's kindje er is, ben jij de volgende waar we ons op storten. Ook jij krijgt binnenkort meld- en weeën-plicht! Mijn man moest vannacht werken. We hebben gisterenavond al 2 uur met elkaar zitten bellen en ik had nog gezegd dat we vannacht nog maar even zouden bellen. Hij moet dan altijd een lange saaie rit rijden en ben dan altijd bang dat hij achter het stuur in slaap valt. Dus meestal bel ik hem dan nog even 's nachts tijdens zo'n lange rit. Omdat ik nog niets gehoord had, heb ik hem zelf vannacht om 4 uur gebeld. Hij zou dan zeker in de wagen moeten zitten, maar er werd niet opgenomen en kreeg de voicemail. Toen even later nog maar een keer gebeld, weer niet opgenomen. Haal me dan weer van alles in mijn kop, met als gevolg dat ik dan weer wakker lig van de stress. Om half 6 hoorde ik de sleutel in het slot van de voordeur en ik ben toen blijkbaar in diepe slaap gevallen. Om half 8 werd mijn zoontje huilend wakker, blijkbaar slecht gedroomd. Maar omdat ik dus pas om half 6 echt in slaap gevallen was, zat blijkbaar in mijn diepste slaap. Ik ben met mijn zoontje naar beneden gegaan, maar het heeft nog wel een uur geduurd, voordat ik weer boven jan was. Twee koppen koffie verder gaat het wel weer. Het is hier helaas nog bewolkt (hadden ze ook wel gezegd, maar toch..). Vanmiddag gaan we bij een collega van mijn man kijken, die een boerderij heeft en veel lammetjes heeft. Erg benieuwd hoe mijn zoontje het vindt.
Kitty, leuk gedaan met die DVD! Echt een super leuke manier om het te vertellen Tori, we zijn naar Oblivion geweest. Nu net wakker. Mh, misschien wiebelt ze wat hormonen rond zodat ze snel naar buiten kan. Zat ze ook gewoon te wachten op het lekkere weer is het wat? De F1? IkkeB, volgens mijn weer app wordt het rond 12 uur warmer blijft het wat bewolkt en pas einde vd dag verschijnt er wat zon. En ik denk idd dat de huls meer voor de sier is hahaha. Ik heb niet getest vanmorgen, ga morgen pas weer n's een test er aan wagen Leuke dag vandaag allemaal!
Sneeuwmees, kort nachtje inderdaad, oei. Je zal wel vermoeid zijn? Wel leuk vanmiddag lammetjes kijken wij zijn naar Oblivion geweest, is met Tom Cruise en tegen verwachting in een goede film succes vandaag!
@Jordan: zal hem eens onthouden. Ben niet zo van de Tom Cruise, maar mijn man houdt wel van wat actie. We proberen af en toe even samen een keer een filmpje te pakken, om ook wat tijd samen door te brengen. Jij ook een fijne zondag! Ik had gisteren vol goede moed al de strijkmand klaar gezet, maar vannacht zijn er helaas geen kaboutertjes langs geweest. Zal er zo dus zelf aan moeten geloven. Eerst mijn vitamine stoot maar weer eens naar binnen werken (is al een maaltijd op zich ).
Kitty: idd erg leuke manier, ( bij ons zat er aan het einde van de vakantiefoto's een echo foto, was ook erg grappig) kun je nu wat meer genieten en wennen aan het idee dat je echt zwanger bent? Jordan: knap hoor dat je niet hebt getest. Ik blijf duimen voor morgen. Wat zegt je gevoel nu?? Sneeuwmees: pff wat een nacht heb jij weer gehad. Haha meldplicht, nou dat duurt nog wel een paar weken voor ik die krijg toch? Hier begint de zon al zijn best te doen door te breken. Lukt bijna. In het noorden van het land komt de zon pas laat door vandaag, maar in het zuiden vroeg, in het midden( waaar ik woon) er dus tussenin. Zo ff naar hetbvoetbakveld, manlief speelt hier in de buurtmeen wedstrijd. Ik stap,zo op de fiets om de tweede helft te kijken. Hopelijk kunt hetnfietsen een beetje, want voelt nu wel minder fijn nu de kleine is ingedaald.
Ik wou net vragen ook al of Tori 'bezig' was....hihi.... Inderdaad genoten van het mooie weer (al kwam het wat laat op gang).
Mijn gevoel was sinds vrijdag avond al wat minder positief. Maar dacht nog dat het misschien kwam doordat het testen ineens dichtbij kwam. Helaas werd het gevoel net bevestigd, wat bloedverlies en dat is de aankondiging van ongesteld worden dus ook deze ronde geldt weer, einde oefening. Ik heb er geen traan om kunnen laten eerlijk gezegd, ben er meer moe van. Ik wil nu eigenlijk contact gaan opnemen met Gent of DD maar ook met mijn huisarts om te vragen of zij geen onderzoek willen doen op autoimuun om te kijken of daar wat kan zitten. Ik zie het niet zo zitten straks weer te moeten spuiten en een punctie te moeten ondergaan hier in NL terwijl ik het gevoel heb dat er iets niet goed zit wat zij niet willen onderzoeken...
O jordan.... Neeeeee... Wat vreselijk. Soms zijn er tranen en soms juist helemaal niet. Bah, ik heb geen woorden voor je die kunnen helpen. volg je eigen gevoel wat betreft de manier van verder gaan. Een dikke knuffel voor jou.
Jordan... lieverd toch... hoe is het vandaag? Hopelijk heeft het niet doorgezet... Maar jij kent je lichaam... Ik had echt goede hoop voor je. Vanaf hier een hele dikke knuffel meid!
Gisteravond viel t internet steeds weg ... Dus vandaar dat ik niets meer heb laten horen. Maat nog steeds een nieuws hoor ... En ook geen tekenen dat het gaat gebeuren, maar gelukkig hoeft dat niets te zeggen. Gisteren heerlijk van de warmte buiten en het zonnetje genoten, veel buiten gezeten, visite gehad. Jordan, ooh ik vind jouw nieuws echt niet leuk ... ik kan me indenken dat je er moe van bent ... Het geeft je zo'n moedeloos gevoel, zeker met al die goede symptomen die je had!! Hele dikke knuffel voor jou! Dus de film met Tom Cruise is wel wat, gaan we die ook kijken als ie uit is op Bluray. Wij hebben gisteren Cloud Atlas gekeken, mooi gemaakt en duurt wel 3 uur en is steeds van de ene periode (dus koppie erbij houden) naar de andere maar toch het kijken waard geweest. Leuk te zien hoe ze de acteurs telkens zo grimeren dat je soms niet eens hebt gezien dat het die persoon was! Sneeuwmees, bij jou ook al geen kabouters ... Volgens mij zijn ze van de aardbodem verdwenen! Ik ga maar es douchen en dan kijken hoe ik deze dag nuttig door kom...
Sneeuwmees, ik heb gister avond om 21.00 uur Tori nog gesproken... Er was toen nog niks aan de hand.... maar wie weet vandaag wel... ben erg benieuwd! Ikke, voor jou komt het ook steeds dichterbij zeg.... ohhh wat gaat de tijd toch snel he? Dan zal t straks wl even heel rustig zijn hier als jij en Tori zijn bevallen...
BE, hopelijk heb je niet wakker gelegen van wachten op een whatsapp van mij . Jij morgen de 20 weken echo . Ik heb woensdag weer controleafspraak staan, maar hoop zo dat die doorgestreept kan worden!
IkkeB, dank je wel Ja raar he. Echt totaal geen emotie terwijl ik vorige maand mezelf weer helemaal moest lijmen. Apartig maar misschien komt het doordat ik in mijn achterhoofd toch al ervan uit ging dat het waarschijnlijk tóch niets zou worden, ook al voelde het wel goed dit x. BE, ik voel me goed eigenlijk. Ondanks afgelopen nacht want ik was helemaal hyper. 2e x al deze week. Ik kon niet in slaap komen en ben uiteindelijk pas rond 5! uur vanmorgen in slaap gevallen, helemaal vol energie. Het rare is dat ik niet eens moe ben maar nog steeds helemaal hyper... Weird Tori wat is het spannend. Moeten we op nieuwe data gaan gokken nu? Sowieso binnen nu en 13 dagen zal ze er zijn toch? Ja, het is wel jammer, ook doordat ik dacht dat het goed zat maar zaterdag was mijn voorgevoel al enigszins geswitched dus het kwam niet als totale schok. Cloud Atlas is dat SF? Die Tom Cruise film was wel heel goed, ook al heb ik net als Sneeuwmees niks met Tom, hier was ie zeker ok. Ook bij deze film moet je inderdaad wel je koppie erbij houden! Ik heb vanmorgen de afspraak gemaakt voor de tp van mijn laatste cryo en ik heb een afspraak bij de ha vanmiddag, ik ga vragen of zij een onderzoek wil laten doen mbt auto-immuun. Hopen dat ze wil meewerken. Als daar dan wat uitkomt ga ik informeren in het buitenland, mede naar de kosten, als er niets uitkomt ga ik hier door.