IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Ik krijg nu al honger!!!

2. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Haha, ja ik ook!! Zin in en nu al honger :D

3. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Vandaag nog op de weegschaal gestaan en ben nu 11,1 kg aangekomen.... dus.... :D

4. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hahaha aaah daar kan nog wel wat bij ;)
    Ik ben nu al 5kg aangekomen ;) en wss na vandaag weer n kilo'tje erbij ;)

5. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Hier de sandwiches en wraps af. Nu ff uurtje oo de bank en dan om 1 uur vertrekken. Tori, misschien rijden we naast elkaar op de snelweg, want jij komt langs mij huis volgens mij. Of pak jij de a1 niet? Tot straks.

Be; nu al 5 kilo? Wow!!! Bij mij deed de vk moeilijk over 5 kilo is 22 weken.. Maar bij mij is het de eerste zwangerschap en het was net na de kerstvakantie, haha. Nu gaat het wel netjes rustig aan omhoog. Dus volgende week mag ze niet zeuren. En anders geef ik jullie op de kop voor al het lekkers vanmiddag hihi

Ik vind het stiekem ook wel spannend om jullie te ontmoeten. Na vandaag is het forum toch anders omdat er personen achter de teksten zitten. ( tenminste van degene die erbij zijn vanmiddag)

6. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @IkkeB: Het is ook wel spannend ja. Maar gelukkig kun je via FB al wat foto's bekijken en heb je een beetje een idee wie je straks gaat ontmoeten.

En ik zal beloven niet te bijten!

7. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Behalve dan ik een stuk chocolade taart, cupcake of wrap!

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Nu eerst even eten (na thuiskomst meteen gaan koken), heb toch alweer behoorlijke trek na al die lekkernijen vanmiddag!

9. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hier heeft man lief vanavond eten besteld ;)
    Ik hoop dat jullie een leuke middag hebben gehad, ik vond het hartstikke leuk!
    Ik was ook wel helemaal op!
    Mees en noekie jullie gingen om 18.30 uur weg, uurtje later was t bestelde eten er en ik ben daarna ff n half uurtje op de bank gaan liggen... k was helemaal op, kon mn ogen niet meer open houden ;)

K heb wel heerlijk gesnoept van al dat lekkers ;)

10. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Het was gezellig meiden!! Leuk om nu gezichten bij namen te hebben.

Zijn er deze week nog bijzondere dingen?

11. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Even het lijstje naar boven gehaald

Situatie:
    Kitty17 ICSI-5, 1e kindje
    Jordan: ICSI-1, 1e kindje
    Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Nu eigen pogingen tot afspraak in DD, 2e kindje
    Cybell ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam)

Afspraken ziekenhuis:
    31 januari: Kitty17 bespreken behandelschema, uitgangsecho en bloedprikken.
    .. februari: Cybell Afspraak dr. Emanuel Spaarne ziekenhuis ivm probleem baarmoeder
    25 april: Mees intake DD

Punctie/Eisprong:

Terugplaatsing:

NOD
    27 januari: Cybell
    13 februari: Mees

zwanger:
    Noekie, 26 februari 2013 (spontaan na 2 x ivf), jongen
    Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje
    IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen
    BE: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI)

Echo's en controle's:
    Tori3, 30 januari: controle VK
    Ikkeb: 4 februari: controle VK

Noekie: 7 februari: controle VK, 09.00 uur
    Noekie, 7 februari: 13.20 uur groei echo gynaecoloog ziekenhuis
    BE, 8 februari: 10.15 uur Nekplooi meting
    BE, 25 februari: 14.50 uur controle/groei echo gynaecoloog
    BE, 2 maart: 11.15 uur geslachtsbepaling echo Jan de Koning
    BE, 16 april: 09.30 uur 20 wkn echo
    BE, 19 april: 16.00 controle/groei echo gynaecoloog

Bevallen:
    Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1)
    Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan)
    Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC)
    Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1)
    [/QUOTE]

12. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Het was zeker gezellig! :D

Thuiskomst Tobie ziek op de bank. Manlief had het nog niet eens door. Spierwit gezicht en hij lag op de bank. Doet hij anders nooit. Hand op voorhoofd gelegd en natuurlijk bloedheet.
    Hij is verkouden en erg aan het hoesten en hele weekend druk geweest met spelen. Dat breekt hem nu op.

Vanmorgen lekker bij mij in bed gelegen met nog steeds koorts en heb net school maar afgebeld.
    Nu ligt hij in zijn slaapzakje op de bank Bob de Bouwer te kijken.
    Ik kruip er dadelijk maar lekker bij. Rustig dagje dus vandaag!

13. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    En ik wou vanmiddag nog even naar de Prenatal gaan trouwens bedenk ik mij nu....;)
    Dat moet dan maar een dagje opschuiven.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Meiden, zeker een gezellige middag. En nu toch stiekem ook veel leuker nu ik de gezichten achter jullie namen gezien heb.

Hier gisterenavond ook nog gekookt en uiteindelijk ook maar verder gaan uitbuiken op de bank.

@Noekie: balen dat je zoontje ziek was. Het heerst vreselijk. M'n zoontje is ook bijna 5 dagen van de wereld geweest en hoest nu nog als een zeehond. Maar even lekker uitzieken en jijzelf ook nog maar even van de rust genieten.
    @Ikke: volgens mij geen schokkende dingen meer deze week aan ons front. Er is volgens mij niemand bezig met een poging en de NOD's en bevallingsdatums zijn ook nog even weg. Maar Bianca zal vast genoeg gespreksstof hebben deze week.;)
    @Bianca: sorry dat we je zo vermoeid hebben dat je compleet total loss was na afloop. Het was allemaal prima voor elkaar. Zelfs mijn man en zoontje hadden het er op de terugweg nog over dat het zo gezellig was (en de date was nog niet eens voor hun bestemd :cool:).
    @Tori: zo te horen nog goed thuisgekomen! De chocoladetaart was lekker. Ik heb weer zoveel gelukshormonen gehad gisteren, dat ik er wel even op vooruit kan.;)

15. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: We gaan allemaal super hard voor je duimen dat die gelukshormonen hun werk gaan doen!
    En je hebt echt een super leuk zoontje. Heerlijk knulletje om te zien!

16. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Oja...

Als jullie straks een geboortekaartje willen ontvangen van onze kanjer moet je even je adres via een pb sturen.
    Dan zorg ik er nog even voor dat er een kaartje op jullie deurmatje komt te liggen.

17. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, waarom zou ik wel veel gespreksstof hebben deze week? Hahaha is t zo erg??? ;)

Noekie, hopelijk is t kleine manneke snel weer beter. t is altijd zo zielig als die kleintjes ziek zijn. Dat wordt dus idd een lekker rustig dagje voor je... samen lekker bankhangen en dan morgen of overmorgen maar even naar de prenatal ;)

Mijn man vond het ook gezellig :)
    En Milou vond het leuk dat Mees er even was :)

De schilder is net nog even geweest om de deur van de baby kamer nog een keer te schilderen... ik moest er vorige week zo nodig aan zitten met mn zwarte vingers :(
    Hij heeft ook zn tape van t raamkozijn afgehaald dus die is nu ook klaar...
    Nog een dagje ;)

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: met jou hebben we dagelijks wel belevenissen te lezen, dus blijf ons vooral er mee 'stalken'. Fijn dat je zwarte vingers weer weggewerkt zijn en de laatste dingetjes gedaan zijn door de schilder.
    @Noekie: dank je, meid! We gaan ons best weer doen. Zat nog aan jouw ovu-testhoudertje (mooi scrabblewoord) te denken. Maar jouw zoontje is ziek vandaag, dus denk niet dat je het vandaag op de post kan doen, hè? Ik verwacht mijn eisprong woensdag, maar de laatste tijd is hij steeds eerder en het zou me niet verbazen als er morgen een smiley te zien moet zijn. Als dat niet lukt, geen probleem, dan zoek ik even een andere oplossing.

19. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Dat gaat mij vandaag niet meer lukken nee. Sorry...

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: geeft niks, meid! Zou je, als je er nog vanaf wilt, dat houdertje dan een andere keer op de post willen doen als je er aan toe komt (heeft geen haast). Ik denk dat ik voor nu deze ronde dan toch maar even een doosje KV-testen ga halen. En dan de volgende ronde met smiley (al hoop ik natuurlijk ze geen volgende ronde meer nodig te hebben). ;)

Straks weer even naar de acupunctuur, die hopelijk mijn eisprong ook weer een beetje gaat helpen! Nu nog het ei tacklen!;)

Deel Deze Pagina