IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Tori, ik heb vannacht niet wakker gelegen. Voor t eerst heb ik echt als n blok geslapen. :D
    Heerlijk zeg! K heb echt t idee weer lekker fit te zijn :D

Ja over 23 uur en 55 minuten de 20 weken echo :D
    K begin t nu toch wel erg spannend te vinden hoor.
    Waarschijnlijk nergens voor nodig maar toch...
    Komt wss door de zwangerschap van mijn dochter.
    Vanaf toen of net ietsjes later moest ik bij haar ook vaker terug komen omdat niet alles perfect naar behoren liep...

Ben erg benieuwd.

Hopelijk hoef je woensdag niet voor controle en heb je je meisje dan al lekker op je armen liggen. ;)

Jordan, het heeft dus doorgezet? Balen zeg!
    Wat fijn dat je vanmiddag al bij de ha terecht kan.
    Hopelijk wil zij je verder helpen.

2. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Clous Atlas is SF idd, maar geen standaard... Wel ook met een Tom, Tom Hanks.
    Ben benieuwd of ze er aan mee willen werken, testen op je auto immuun systeem. Bij de VU wilden ze dat niet.
    Maar je ongi is u al heel goed los? Dat je je weer hebt aangemeld.

3. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: ook dat hypere kan te maken hebben met de achtbaan van emoties waar je in zit. Laat het over je heen komen, er komt wel vaak een moment dat je instort. Laat dat ook gebeuren als dat komt. Spannend de huisarts. Ben benieuwd.

Tori: alles dus nog rustig. Ik had voorspelt dat het bij jou laten zou komen dat weet ik nog, maar hoop wel echt voor je dat het snel komt.

Be: spannend,zeker omdat je bij je dochter geen vlekkeloze periode hebt gehad, ik duim voor je op een gezond kindje dat goed groeit.

Mijn tante is holistisch therapeut, ( iets paranormaals) zij heeft altijd gezegd dat ik geduld moest hebben en het ziekenhuis niet nodig zou zijn om een kindje te krijgen. Nu zegt ze dat ze denkt dat ik eerder ga bevallen. Nou zou dat ff fijn zijn :). Ik hoop,dat ze ook deze keer gelijk heeft. En ze zegt da ik hierna nog een meisje krijg waar ik niet zo lang op hoef te wachten. Ook daar mag ze gelijk in krijgen :)

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    BE, morgen echo inderdaad voor jou he. Spannend joh! Maar ook wel heel leuk!!!!

Tori, ja het is los hoor :) Exact 14 dagen na mijn eisprong. Nou ik had de assistente (we hebben er 2 een leuke en een sjaggo, vandaag was er de sjaggo) en ik vroeg of de arts een bloedprikformulier wilde maken of dat ik eerst lang moest komen. Toen vroeg ze waar het voor was. Dus ik uitleggen ook dat MCK het niet wil doen omdat zij er verder toch niets mee kunnen, zei ze, oh dus dan mag de dokter het voor je gaan regelen? Pffff...dus ik zei, ja inderdaad. Haha. Muts. Nou ja, kijken hoe de dok reageert, zij is wel aardig altijd. Ik ga die film eens opzoeken dan. We hebben zo'n digitaal kastje ding waar je films kunt huren!

IkkeB, wat een positieve en leuke voorspellingen van je tante. Ik hoop echt voor je dat ze gelijk krijgt!!! En ik hoop dat de tranen gewoon op zijn voor nu en ik gespaard blijft van de klap deze ronde. Ik ben er wel erg moe van. Het idee dat ik volgende week weer moet voor een echo. Pfff...geen zin maar weinig keus idee zeg maar :)

Hier regent het weer. Als we kinderloos blijven (even op de mogelijkheden vooruit lopend) verkas ik naar een warm land ;)

5. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: ik hoop het ook voor je meis. Met instorten bedoelde ik ook. Iet alleen huilen, ook mega moe zijn kan gebeuren. ( zeker na dat hyperen). Pfff wat een muts aan de telefoon. Wel fijn dat je vandaag al naar de ha kan. Hier ook mega harde regen. En manlief is op de motor...

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Is je man wel droog aangekomen of zat hij midden in die stortbui? Vanmiddag schijnt het op te klaren dus ik hoop het voor hem! :) Ja misschien krijg ik die nog op mijn bord vandaag haha. Zal een aardige dip kunnen worden maar moet vanmiddag koppie erbij houden want moet én zelf naar de ha én met man mee naar bedrijfsarts wat wel eens een hoop info met zich mee kan brengen dus ik ga straks maar Red Bull scoren, hoe slecht het ook is, maar ff m'n hersens actief houden hahaha.

7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    BE, lekker zeg dat je zo goed geslapen hebt! Zeker na zo'n actieve dag, je lichaam had het wel nodig.
    En met de 20 weken echo gaat het helemaal goed, die kleine van jou doet 't super!

ikkeB, ik ga nu jullie voorspellingen de schuld geven ;) haha. Mijn kleine meisje wacht daar gewoon op!

Jordan, hmm, jammer dat je dan net die sjaggo aan de lijn krijgt. Maar goed, ze moet toch naar de dokter en die beslist lijkt mij.
    Handig zo'n kastje!
    Enneh, weet je dat ik dat ook heb gezegd, dat we naar een warm land gaan verhuizen en dan een surfshop ofzo openen ... als we kinderloos zouden blijven.
    Maar dat gaat jullie niet gebeuren hoor!!

ikkeB, brrr op de motor en dan regen, niet lekker! Misschien heeft ie geluk gehad en is hij net niet nat geworden. Gisteren was het super motorrijweer, dat mistten wij gisteren wel dat we niet ff op de motoren een ritje konden maken.

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: ik kon al niet wachten vandaag om naar ZP te gaan om te spieken naar jouw nieuws. Dit was alleen niet het nieuws waar ik op zat te wachten. Wat k*t! Ja, het gevoel dat je tranen soms op lijken, herken ik ook. Ik hoop dat je huisarts je verder kan helpen.
    @Ikke: wat fijn zo'n tante. Ik zou heel graag eens naar een medium willen. Lijkt me reuze interessant. Ik worstel me met alle liefde door de hele mmm-molen heen, als ik op z'n minst maar zou weten dat het uiteindelijk beloond wordt.
    @Tori: ik had toch even stille hoop gisterenavond. Ik dacht nog, ze gaat toch flikken om op de uitgerekende dag te bevallen. Nog even geduld dus nog!

Hier weer aan het werk. Mijn menstruatie zou zaterdag/zondag voorbij zijn, maar had vanmorgen toch nog wat druppels. Het lijkt wel of mijn cyclus even helemaal de kluts kwijt is en dat kan ik er nu aan de vooravond van DD eigenlijk net niet gebruiken.
    Twijfel nog of ik morgen nog even naar de huisarts zal gaan om te bespreken. Weet ook niet of ze er iets voor kan geven dat het weer even in het gareel geforceerd wordt. Zit er ook aan te denken om naar mijn andere acupuncturiste te gaan. Die werkt met verblijfnaaldjes en kan op bepaalde 'chakra' niveau storingen verhelpen. Misschien dat ze er een naaldje voor kan prikken. Hoe dan ook, ben even niet blij met mijn lijf. Merk dat ik ook even wat labieler ben.

9. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Tori hahaha, nou mocht het toch zover komen dat we wel gaan verkassen komen jullie maar gezellig langs om te surfen. Ik denk dat als we gaan dat het Ibiza wordt (ivm de link tussen mijn man en Ibiza muziekeiland). Zou wel heel ver weg willen, Australië bijvoorbeeld maar dat kan ik niet makkelijk naar mijn nichtjes en neefjes en zit ik zo ver weg bij mijn moeder, zusje en broertje en die zou ik allemaal wel heel erg missen. Dus dan is Ibiza een mooi tussenstation hahaha.

Sneeuwmees, sorry. Had liever heeeeeel leuk nieuws neer gezet maar helaas :( En misschien werkt de dok mee en zijn we snel weer een stapje verder :D heb jij al terugkoppeling van de verzekering mbt DD?

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: ik kom t.z.t. graag op kraamvisite op Ibiza, hoor! Klinkt goed! Ik heb nog geen nieuws gehad van de verzekering. Had er vorige week over willen bellen, maar het kwam er steeds niet van. Goed dat je er nog even over begint van de verzekering. Misschien dat ik vanavond nog eens kan proberen. Ga ervan uit dat ze ook 's avonds bereikbaar zijn.

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Haha Sneeuwmees, je bent hartstikke welkom hoor. Ook als het nog steeds suf en saai Nederland is trouwens :) Hopelijk hebben ze antwoord voor je bij de verzekering. Hebben nu wel genoeg tijd gehad :D

Bezoek aan de HA was goed. Ze zou er in duiken wat ze precies moest laten onderzoeken en ze had al teruggebeld maar ik zat met mijn man bij zijn arts dus kon niet opnemen. Morgenochtend zal ik het wel vd assistente horen dan. :) Benieuwd!

12. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Vanmorgen toen hij op,de motor ging was het droog en vanmiddag scheen zelfs de zon:).

Jordan: fijndat de ha iets voor je wil doem!!

Tori; sorry voor de voorspellimg :)

Sneeuwmees: de ... Shit naam vergeten.. Bollen die je hebt gebruit de afgelopen maand kunnen ook je cyslus hebben beïnvloed!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: toen ik gisteren even alleen in de 'tuin' op m'n werk zat, heb ik even de verzekering gebeld, maar ze moest even iets aan iemand navragen (de status van mijn aanvraag) en die was in gesprek of van de plek. Ze vroeg of ik vandaag even terug wilde bellen. Nou, dat gaan we maar doen dan, hè?
    @Ikke: ik heb er aan zitten denken, maar ik ging ervan uit dat die stoffen gelijk uit je lichaam zouden zijn bij je menstruatie en ik was er voor mijn menstruatie al mee gestopt. Ik kijk het even aan, maar wordt er wel onzeker van als je lijf een eigen leven gaat leiden.

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    IkkeB, ja wel fijn dat ze er in duikt maarrrr ik loop weer vast, ga het hieronder ff zetten :)

Sneeuwmees, vandaag weet je dus wel meer als het goed is?

Gister is de ha er dus ingedoken, vanmorgen gebeld en ik zou dan voor onderzoek moeten worden doorverwezen naar het AKL in België. Maar die doorverwijzing moet via MCK omdat zij de benodigde informatie hebben en die doen dat toch niet heeft ze vorige x al gezegd. Ik ga nu morgen of donderdag bellen naar de ha om te vragen welke gegevens ze van MCK nodig heeft om via haar de aanvraag te laten verlopen. Dan vraag ik de benodigde gegevens aan bij MCK en hoef ik niet in discussie. Ik heb ook een mail naar AKL gestuurd met de vraag wat de kosten van zo'n onderzoek zijn...

15. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: balen! Blijf goed op je strepen staan, het is jou lijf en leven. In het ziekenhuis doen ze soms alsof dat niet zo is, maar dat is wel zo. Je hebt volgens mij ook het recht je hele dossier op te vragen. Je kunt zelfs overwegen een second opinion te laten doen bij een ander ziekenhuis.

Tori: druk aan de puf??

Be: jij hebt nu de echo.. Spannend, hoe is hetmgegaan?

Sneeuwmees, ik ben benieuwd wat ze vandaag zeggen. ( ik vind trouwens dat jij niet zelf hoort terug te bellen, maar zij jou, want zij waren in gesprek. Maar goed. Nu kun je wel bellen als het jou uit komt)

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hier nog steeds geen nieuws ... niks aan het puffen. Heb prima geslapen. Om 7 uur eruit om iets te eten en daarna nog weer gaan slapen tot 9 uur. Nu net was gedaan en nu weer iets aan het eten.
    Het leek op zich gisteravond wel weer alsof er iets ging gebeuren, had steeds steken onderin, maar helaas ...

ikkeB, het is je vergeven ;) (de voorspelling).

Jordan, pff extra onderzoek is een heel gedoe; ik kreeg het hier in Nederland ook niet voor mekaar. het enige wat ze wilden testen was toen de werking van m'n schildklier nadat ik daarop had aangedrongen. Dat bleek uiteindelijk in orde. Vind het echt belachelijk dat ze bij het MCK zo moeilijk doen, als jij dat toch wilt dat onderzoek is het toch niet aan hun om te beslissen dat dit niet mag. Zou wel eerst even checken hoeveel het gaat kosten en of het vergoed wordt.

Ohja en Ibiza vind ik ook wel een mooie plekje ... :) komen dan graag daar heen om te surfen Jordan! maar dan nog ... dat gaat niet gebeuren dat jullie daar heen gaan verkassen want jullie baby gaat komen!!!

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    BE, :) we horen zo van je. Ik hoop dat de spanning nu weer helemaal weg is!

18. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Het was even zoeken maar heb het gevonden....

Uitgerekende datum Tori: 14 april 2013
    BE: 11 april 2013
    Tori: 11 april 2013
    Jordan: 12 april 2013 (13 april mag ook, zijn mijn man en ik precies 10 jaar samen hihi)
    Noekie: 13 april 2013
    Ikkeb: 19 april. ( ik gun het je eerder, maar gevoel zegt iets later en als het toch eerder komt is het 9 april)
    Mees: 21 april 2013

Nog 2 in de race...

19. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Situatie:
    Jordan: ICSI-1, 1e kindje
    Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Mei start IVF-3 in DD, 2e kindje

Cybell ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam)

Afspraken ziekenhuis:
    25 april: Cybell 6e hysteroscopie en 2e laprascopie (tussenschot definitief verwijderen Jippie!!)
    begin mei: Mees uitgangsecho en behandelplan IVF-3

Punctie/Eisprong:

Terugplaatsing:
    4 april: Jordan

NOD
    18 april: Jordan (15 april testdag)
    3 mei: Mees

Zwanger:
    Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje
    IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen
    BE: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI)
    Kitty17: 6 november 2013 (ICSI-5, 1e kindje)

Echo's en controle's:
    BE, 16 april: 09.30 uur 20 wkn echo
    BE, 19 april: 16.00 controle/groei echo gynaecoloog
    Kitty17, 24 april afspraak met gynaecoloog
    Kitty17, 25 april nekplooimeeting

Bevallen:
    Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1)
    Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan)
    Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC)
    Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1
    Noekie, 12 februari 2013, Zoon Siem (spontaan na 2 x mislukte ivf)

20. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    En ook een nieuw lijstje voor IkkeB!! :D

Uitgerekende datum IkkeB: 15 mei 2013
    BE:
    Tori:
    Jordan: