IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees, noekie en tori; ik ben trots op jullie. Gewoon nejes 1 datum neerzetten hihi. Het valt me op dat de meeste denken dat het eerder komt, terwijl dat bij tori niet zo was. Nu hopen dat jullie weer gelijk krijgen. :)

Jordan: wat vervelend voor je schoonmams. Het zit jullie niet mee deze week.

Ego: hier vandaag kleertjes gewassen. Morgen de tweede lading. Het bedje en de wagen vandaag opgemaakt, morgen de wieg poetsen en opmaken denk ik. We hebben bij groupon een keer een bon gekocht voor een fotoshoot met dikke buik. Probeerde ik steeds contact te krijgen, maar dat lukte niet. Uiteindelijk reageerde ze dat het heel,druk is en we oas 4 mei terecht kunnen... Daar baalde ik wel ff van, want dat is 11 dagen voor de uitgerekende datum, wie zegt dat dat nog op,tijd is. Gelukkig blijkt numdat ze ook op 26'april nog kan. Da scheelt toch weer 8 dagen. :) dus volgende week bellyshoot. En morgenavond een buikschilderingm die heb ik gekregen van mijn vriendinnetje. Ben benieuwd. (Sorrrt veel ego, maar je moet wat he als je de hele dag thuis zit ;) )

2. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Uitgerekende datum IkkeB: 15 mei 2013
    BE: 12 of 17 mei
    Tori: 6 mei
    Jordan: 27 april of 7 mei
    Noekie: 13 mei
    Ikkeb: 1 mei of 13 mei
    Mees: 18 mei [/QUOTE]
    Kitty:
    Cybell:

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: ja, ik ben even weg en het loopt gelijk de spuigaten uit met jullie.:D Nu voel ik me toch verplicht meer toezicht hier te gaan houden....ahum...ahum..;) En wat vervelend van je schoonmoeder. Een ongelukje zit blijkbaar in een klein hoekje.
    @Ikke: wat fijn dat de shoot toch eerder kan. Kan me voorstellen dat je 11 dgn ervoor (zeker met een voorspellende tante) toch wel spannend vond. Ik heb helaas nooit een mooie buik gehad (niet fotoshootwaardig). Maar vind die foto's altijd heel mooi om te zien. En zo te horen, al vollop nesteldrang! Ik vond dat toen best heel vreemd om die kleine kleertjes voor het eerst te wassen en aan de waslijn te hangen. Hoe onwerkelijk.

Heb straks de huisarts even gebeld omdat ik door blijf vloeien, niet veel, maar toch. Heb morgen een telefonische afspraak. Ben dus benieuwd. Vroeg niet of ik niet beter even langs kon komen, maar kon op z'n vroegst vrijdagmorgen pas terecht. Dan eerst maar bellen, langskomen kan ik dan altijd nog.
    Over 3 dagen zou ik mijn eisprong moeten hebben, maar ga ervan uit als je nog doorvloeit, dat er nog geen ei in aantocht zal zijn. Bovendien is klussen en vloeien ook geen prettige combinatie. Nou ja, we zullen zien.

4. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees: nooit een mooie buik gehad? Ik vind elke zwangere buik mooi. Of had je bijna geen buik?? Ik heb helaas wel echt een bolle kop gekregen die ik niet graag in de spiegel meer zie, dus accent vooral op buik!! Hoeveel dagen vloei je nu?

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    IkkeB, nou als dat al veel ego is dan ben ik soms de queen van de ego berichten want ik schrijf soms zo'n lap tekst hahaha. Leuk die foto, en de schildering ook. Leuke vooruitzichten :)

Sneeuwmees, vloei je nu al 11 dagen???? Dat is wel heel lang zeg! Ben benieuwd hoe het telefoongesprek verloopt. Wel balen dat het precies nu zo loopt! Enne...ons niet meer zo laten zwemmen he, je ziet wat er van komt :)

6. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Mees: 18 mei
    Kitty:
    Cybell:

7. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Goed dat je even contact zoekt met je huisarts. Het blijft toch wel vreemd dat je nu zo lang blijft vloeien.

@IkkeB: Het gaat voor jou nu ook spannend worden. Nesteldrang al begonnen.

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: het is vandaag inderdaad dag 10. Mijn menstruatie liep gewoon met een week ten einde, alleen had ik vanaf zondag ineens weer wat bruin/rood verlies. Niet veel, een paar druppels of een veeg per dag en kan het makkelijk met een inlegkruisje af. Maar normaal is het niet. Zal morgen eens overleggen of die mutsenbollen hier mede debet aan zijn. Moet haast wel, een andere verklaring heb ik niet.
    Ik heb in mijn album een buikfoto staan, moet je maar eens kijken wat een vreemd schepsel ik had. Mijn zoontje lag in een stuit en zat boven in de buik. De onderkant van de buik was 'leeg'. Daarnaast heb ik bijna mijn hele zwangerschap een taille gehad. Jarenlang wil je een taille hebben en dan ben je zwanger en dan wil je hem kwijt en lukt het niet.
    @Noekie: ja, morgen inderdaad even bellen met de huisarts. Ik heb ook nog steeds hele volle, stevige borsten (en ook pijnlijke), zoals je vlak voor een menstruatie hebt en dus ook lage rugpijn Mijn cyclus is dus duidelijk even van het padje. Weet ook niet of ik DD al moet bellen. Of even moet afwachten tot de uitgangsecho volgende week. Die doen ze altijd voor de menstruatie. En dan misschien even overleggen en afwachten wanneer ik ongesteld wordt. Baal hier zo van! Na al die maanden wachten net nu zoiets! Grrrr...
    @Jordan: ik zal jullie nooit zo lang meer aan jullie lot overlaten. Het is niet verantwoord jullie alleen te laten.;)

9. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees: 10 dagen?? Oei dat is wel erg lang. Wat denk je zelf da de rede is? Ik lees net je klachten, zou het ook een vroege miskraam geweest kunnen zijn? ( dat had mijn nichtje, dat dezelfde klachten... ) ik doop,dat het gewoon een simpele verklaring heeft en dd niet in het geding komt!!

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: jij zei laatst dat het door de mutsenbollen kon komen. Ik had dat zelf niet bedacht, omdat ik het vaker gebruikt heb zonder bijwerkingen. En ik werd ook netjes op tijd ongesteld, maar wie weet heeft dat er toch mee te maken. Ik zal het morgen in ieder geval met de ha bespreken of dat mee kan spelen. Hoop dat DD niet in het geding komt, al neig ik zelf bijna om het een maand uit te stellen. Weet ook niet of ik ze nu al moet inlichten. Of dat ik volgende week naar die uitgangsecho ga (die doen ze toch ruim voor de menstruatie) en dan daar even overleggen hoe nu verder. Ga volgende week ook even naar mijn 'oude' acupunctuur. Zij kan je ook behandelen bij een onregelmatige cyclus en zag dat bij klachten die daarmee te maken had, ik wel meer dingen heb. Blijkbaar dus een verstoring. Was in ieder geval ook van plan nog even een test er tegenaan te gooien. Om dat in ieder geval dat uit te sluiten. De menstruatie was ietsjes heftiger, maar ook niet heel schokkend. Een vmk vermoed ik dus niet, maar je weet het nooit.

11. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees: irritant he, niet weten waarom je lijf doet wat hij doet...accupunttuur die kijkt naar chakra's is wel goed denk ik. Ik ben benieuwd wat de ha morgen zegt. Probeer tot die tijd maar niet te veel te piekeren!! Knuffel voor jou.

Jordan: hoe is het met je schoonmoeder?

Tori: nog steeds rustig??

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Wat hebben jullie weer veel gekletst!!

Maar hier nog steeds alles rustig. Heb vanavond lekker zelf gekookt en vanmiddag zijn we op pad geweest naar Boskoop heen en terug en daarna nog boodschappen gedaan. Dus ik heb n prima dagje vandaag!
    Wel af en toe een harde buik vandaag, maar heb nog niet t idee dat er iets gaat gebeuren vandaag.
    In eerste instantie was de uitgerekende datum 18/4 dus wij gaan nu voor donderdag!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: zal proberen niet te piekeren, maar is lastig, dat is de aard van het beestje helaas.:) Heb zowel een zw.test als een ovutest gedaan, maar die waren (zoals verwacht) beide negatief. Zat er nog aan te denken om morgen voor te stellen of ze geen bloed kunnen prikken, dan kunnen ze misschien gelijk zien welk hormoon even 'in de war' is. Afhankelijk van wat er morgen uitkomt, moet ik even nadenken of en wanneer ik DD ga bellen.
    De oude acupuncturiste werkt inderdaad met chakra's en verblijfnaaldjes. De 'nieuwe' prikt me met naalden tijdens een behandeling (vlak voor de eisprong). Maar denk dat ik nu even meer baat zal hebben bij die 'oude'. Als een lichaam goed in balans is, ikan dat alleen maar bijdragen aan zwanger worden, lijkt me. Kan helaas pas maandag terecht.
    @Tori: zo nog lekker op pad geweest? Donderdag is inderdaad een mooie dag om te bevallen. We zullen ons best doen met duimen dat je gelijk gaat krijgen. Al houd jouw meisje volgens mij van verrassingen en zal ook haar komst geheel niet te voorspellen zijn.

14. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Tori: Donderdag bevallen is een goed plan!

15. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Als het goed is staat er nu weer een buik foto in mijn album.

16. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @IkkeB: Op de een op andere manier heb ik het idee dat je buik naar beneden groeit.... of ligt dat nu aan de foto??

Mooie buik hoor! :D

17. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    #1237 ikkeB, 17 apr 2013
    Laatst bewerkt: 17 apr 2013
    Noekie: kan wel... Heb het niet echt eerder gehoord, juist dat ik het hoog draag wel.maar manlief en ik hadden het idee zelf ook dat de buik steeds lager wordt. Is denk ik sinds hij is ingedaald.

Tori: alles nog rustig? Ik ben vandaag 36 weken. Nu komt het gevoelsmatig dicht bij.

Net ook foto's van de baby kamer toegevoegd.

18. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, jullie kletsen echt veel! Ik ben twee dagen afwezig en moet zoveel bijlezen :D.

Mees: 18 mei [/QUOTE]
    Kitty: 11 of 16 mei
    Cybell:

IkkeB, mooi buikje heb je! Leuk zeg zo', buikschildering en een bellyshoot. Dat ga ik onthouden! Heb je ook een gipsafdruk van je buik gemaakt?

BE, extra genieten voor jou deze week. Jij krijgt maandag dus een GUO. Ik ben benieuwd wat nou daadwerkelijk het verschil is. Ik krijg nl ook een GUO.

Tori, de 40 weken gepasseerd! Ik had echt wel verwacht dat je bevallen zou zijn....

Sneeuwmees, wat een gedoe met PNO. Ze kunnen het haast niet weigeren. En dat over max nederlands tarief, dat klopt volgens mij niet. Maar wacht eerst maar de uitslag af :).

Ik had gisteravond nog de schrik erin zitten. Ik had opeens rood bloedverlies. Niet veel gelukkig, en de arts had me hiervoor gewaarschuwd, maar je schrikt toch!

19. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Kitty: ja logisch dat je schrikt. De arts had je ervoor gewaarschuwd. Is dat vanwege de tweede emmy die het niet heeft gehouden? Ik heb geen gipsafdruk gemaakt. Vind ik wel erg leuk. Ik zag gister op internet iemand die dat wel had gedaan en dan de gipsafdruk had beschilderd. Mega gaaf. ( als ik gips gekregen zou hebben had ik het zeker wel gedaan hoor) maar misschien is dat ook een leuk idee voor jou straks. Hoe voel je je verder??

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: ik vind je buik ook al erg laag, dus denk dat de kleine ook al aardig aan het indalen is. Mooi rond buikje, hoor! Ook leuk het babykamertje te zien. Je had toen wel verteld van de sterren op het gordijn, maar het is makkelijker een voorstelling ervan te maken als je het op de foto ziet. Erg leuk!
    @Kitty: dat zal inderdaad schrikken zijn geweest, ondanks dat je geestelijk was voorbereid dat dit zou kunnen.

Hier mijn laatste dagje werken weer. Blij toe! Wordt tussen 11-12 uur gebeld door de huisarts om te overleggen over het langer 'doordruppelen'. Ben er stiekem toch wel erg gespannen over. Gedoe ook weer!

Deel Deze Pagina