Noekie: o hihi, bedoelde je dat. . Op mijn telefoon kan ik de foto volgens mij niet draaien voor het plaatsen.. Tori: ze komt vrijdag. Sneeuwmees: heb je foto's even bekeken, ( had ik al wel eens eerder gezien.) ik snap wat je bedoelt met je buik, maar ik vind ook die buik mooi hoor, leuk zo voor het raam! Ik zeg, was best een foto waard!!
Jordan en ikkeB, ik hoop dat jullie gelijk krijgen! Mijn gevoel zegt ook op zich wel dat ze deze week komt ... ze wil naar buiten, ze probeert zich naar buiten te drukken maar dat werkt niet. Ze moet er dus alleen nog even achter komen dat ze een hormoon af moet geven zodat de weeën gaan beginnen.
Vanavond belly paint gehad. Vet leuk. Foto staat in mijn album! (tjonge wat ben ik van de foto's op het moment)
Goedemorgen, nog geen baby nieuws helaas Gisteravond wel behoorlijk last van m'n buik, de kleine lag geen moment stil. Daardoor harde buik en ook weeen gehad en ik had dus goede hoop dat het vannacht zou gaan beginnen, maar helaas ... Vannacht 3x eruit geweest om te plassen en prima geslapen. Heb nu ook een behoorlijk harde buik, wie weet begint het vandaag ergens.
Tori houdt het lekker spannend noekie, maar let maar op, morgen is de de kleine er! ( en zo niet, dan trek ik mijn stop ermwel uit hihi geintje)
haha ... ikkeB, nog ff je stop erin laten zitten hoor!! Ze is nu ook weer flink aan het woelen en daardoor steken onderin, dus wie weet wordt het nu goed losgeweekt daaronder en kunnen de weeen beginnen. Ik hoop het zo! Ga zo eerst maar even lekker douchen en dan maar es zien wat ik vandaag allemaal ga doen (niet veel ben ik bang).
IkkeB, wat super leuk, mooi gedaan!!!! Ohh Tori wat super spannend zeg. Ze voert de spanning al goed op. Zou ze actrice gaan worden? In CSI spelen enzo Ik hoop dat ze vandaag begrijpt wat haar te doen staat en lekker met hormoontjes gaat gooien
@Tori: kwam (voor de zoveelste dag op rij) weer even spieken of het vannacht misschien dan toch.... Nog niet dus. Ze oefent goed, maar heeft het goede weeën aan knopje nog niet gevonden. Maar ik heb goede hoop dat je voorspelling voor morgen toch echt gaat uitkomen. @Ikke: wow, wat leuk! En wat een schattig klein bol buikje heb je zo. Je spamt ons maar raak, hoor! Hier vanmorgen om kwart voor 10 pas wakker geworden. Heel schandalig, maar had blijkbaar iets in te halen. Nu wel barstende koppijn helaas, maar dat is met een paracetamol wel weer op te lossen. Mijn rugpijn lijkt nu minder. Hoop dat dat ook betekent dat mijn gekke cyclus ten einde begint te raken. Ik twijfel nog of ik morgen DD nog zal bellen om het te bespreken. Ik denk dat ze die uitgangsecho van volgende week misschien wel door laten gaan (krijg dan ook het behandelplan), maar dat de tweede afspraak op 10 mei die op CD8 gepland stond dan verzet zal moeten worden (afhankelijk van wanneer ik ongesteld wordt). Ik overweeg nog even morgen naar mijn eigen zkh te bellen, want dan zit mijn favoriete verpleegkundige er zeer waarschijnlijk die de telefoon opneemt. Misschien dat zij ze me even verder kan helpen (en mee kan denken). Zo lastig als je tussen wal en schip zit. Bij de ene eigenlijk uitbehandeld en bij de ander nog niet begonnen. En dan is de afstand naar DD wel heel ver.
Ikke het lijkt er wel op he? Bij Tori is ook allee verdacht stil... 8 uur geleden is ze nog op facebook geweest en heeft ze n foto geplaatst, maar reageert niet op de reacties. Ook op whatsapp heeft ze nog niet gereageerd maar is daar nog wel online geweest Hahaha ben niets nieuwsgierig hoor, maar zou t nu dan toch echt gaan gebeuren? Hahaha
Be: ik zag ook dat ze iets had geplaatst. Het zou mij niks verbazen als ze nu dan toch eindelijk aan het bevallen is. En dan wordt het om 5over 12 geboren, want dan win ik de voorspelling
Hihi, nog niet bevallen meiden!! Vanochtend wel flink last van steken onderin doordat de kleine veel bewoog en ook wat weeën, maar het heeft nog niet doorgezet. Misschien vanavond/vannacht! Ik hoop dat jij wint ikkeB!!
Nou Tori: vandaag mag je meid! Succes en pufse! Pff ik lig al een uur wakker. Mijn gedachte gaan alle kanten op, wat wil ik nog doen vandaag, hoe gaat het straks met werken, wanneer komt de kleine man... En gister avond lag ik al vroeg in bed, maar kon ikook al niet slapen. Kort nachtje dus van 1 tot half 6...
ikkeB, ik hoop dat ik mag vandaag ... Jij dus een kort nachtje, ik heb ook van die nachten gehad. Vanavond gaat het vast weer beter. Moet ook want voor je het weet ben je aan het bevallen en is het wel zo fijn als je genoeg slaap hebt gehad! Niet super geslapen, vaak wakker om te plassen. En voelde steeds wel druk onderin, maar nog geen echte weeen. Had zonet wel mega pijn om uit bed te gaan. Had een hele harde buik en m'n ribben voelden daarom gekneusd aan, kon eigenlijk niet bewegen, maar ja dan kom je niet uit bed he?! Nu aan de brinta en tja, dan even weer op de bank, half liggen en hopen dat er weer iets gaat gebeuren.
@Ikke: herkenbaar die gedachtes die alle kanten op gaan, zo op het eind van je zwangerschap. Ik hoop dat je vandaag nog een beetje kan bijtanken van je korte nachtje. @Tori: jij weer zonder kleerscheuren de nacht doorgekomen. En wij maar denken dat jij de uitgerekende datum niet zou gaan halen en nu zit je er al bijna een week overheen. Maar we blijven hoop en moed houden dat het dan echt vandaag gaat gebeuren! Hier lijkt het bloedverlies gestopt te zijn. Heb net weer een ovutest gedaan, maar die schiet nog niet erg op met donkerder worden t.o.v. gisteren. Verwacht mijn eisprong dus waarschijnlijk pas na het weekend (als die überhaupt komt). Misschien een wat genante vraag, maar we hebben gisterenavond geklust en dat was behoorlijk pijnlijk. Nu staat mij bij dat ik dat de vorige keer ook had na utro-gebruik. Bij mij wordt de binnenkant van de vagina altijd schraal en gevoelig ervan. Herkennen jullie dit ook?
En, Tori? Paar uurtjes verder? Al wat beweging in te krijgen? Sneeuwmees, gelukkig dat het bloeden is gestopt. Van Utro staat me dat niet bij eigenlijk. Niet genant toch? IkkeB, niet helemaal kapot na zo'n slechte nachtrust?
Nee, nog niet ... Maar wel last van m'n lichaam (van bovenkant tot onderkant bm). Net tip van de buurvrouw gehad (nouja m'n vriendje) dat hij druk moet uitoefenen op m'n enkel en dat zou kunnen helpen. Mag ie nu 1x per uur doen. Baadt t niet dan schaadt t vast en zeker niet. Sneeuwmees, ik herinner me niet dat ik last had bij t klussen tijdens het gebruik van utro, maar kan ook zijn dat ik niets wilde toen ik dat gebruikte omdat ik t niet prettig vond hihi. Ik weet t niet meer!