IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Tori: nog even geduld.

Sneeuwmees: ik heb maar 1 keer utro gebruikt, kan me niet herinneren er last van gehad te hebben. En je bent al ff gestopt toch? Misschien bij het klussen wat glijmiddel gebruiken, ( let er wel op dat je geen zaaddodende hebt!!)

Ik,heb de hele ochtend op mijn nichtje gepast. Nu kapot op de bank. Bem mega emo. Huil om niks. Zo maar ff oogjes dicht denk ik. Vanavond verjaardag van mijn schoonmoeder. Pfff moet er niet eens aan denken de bank af te stappen. Maar ach na een tukkie gedaan te hebben zal het vast beter gaan. Tori, ik heb idd wissselende nachten. Vancht man zomaar weer een prima nacht zijn, en zo niet, dan doe ik morgen extra rustig aan.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: ben er inderdaad al ruim een week mee gestopt. Maar ik heb wel dat als ik het gebruik het bij mij van onderen ook snel wat schraler aanvoelt. En de plek die nu gevoelig was, leek me de plek waar je de bollen ongeveer naar toe propt. Nou ja, we zien wel. Het was even niet prettig. Ik hoop dat jij je snel weer wat beter voelt. Die gebroken nachten, maken je er niet stabieler op. Inderdaad maar even lekker slapen of een lekker bad nemen.

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Mijn lichaam zit me nu echt in de weg ... Echt n baaldag vandaag, hopelijk gaat hij snel voorbij!

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tori: ik denk dat je je kleine meid even streng moet gaan toespreken! Kan me voorstellen dat je er af en toe moedeloos van wordt. Alles doet pijn of zit in de weg! Ik hoop dat de kleine meid het knopje 'weeën-aan' snel gevonden heeft.

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Tori, ik hoop ook voor je dat het snel voorbij is, het wachten wachten wachten.

Ikke, komt waarschijnlijk omdat je moe bent dat je er doorheen zit? Succes vandaag!!!!!

Hier, man haalt vandaga verwijsbrief op, ik heb gebeld met MCK. Mijn Factor VIIIc waarde die, als 'ie te hoog is voor een verhoogde kans op trombose zorgt maar ook het innestellen in de weg kan staan is dus te hoog bij mij. Mag max. 130 zijn en mijn waarde is 189! Het schijnt dat je met heparine injecties kan voorkomen dat het innestellen om die reden verkeerd gaat dus dat wil ik wel proberen (heparine verdunt je bloed). Wel heel bizar is het dat ik die waarde meteen zag en zij zeiden dat het er goed uit zag... Na wat Googlen kwam ik er meteen achter dat het niet ok is!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: dat zou mooi zijn als er iets aantoonbaars gevonden is (en ook iets dat te verhelpen is). Ik heb ook wel eens gelezen dat sommige vrouwen na de tp aspirines moeten slikken om het bloed dunner te maken. Wie weet voor jou ook nog wat.

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, dan weten we tenminste wat, toch? Mbt asperina, ik heb astma en asperine kan een aanval opwekken maar goed, ik wordt maandag door de arts van MCK gebeld, kijken wat zij zegt.

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Heparine en asperine kunnen trouwens wel voor problemen zorgen tijdens zwangerschap dus je moet wel flink onder controle van een arts...

9. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    #1289 ikkeB, 19 apr 2013
    Laatst bewerkt: 19 apr 2013
    O tori, logisch dat je ff een dip dag hebt, je bent aan het wachten en wachten en wachten en je lichaam doet zeer. Nog heel heel heel even geduld!! Sterkte meis.

Jordan: wat fijn dat er nu iets bekend is. En wat raar dat ze dat niet hebben gezien. Gelukkig ben je zelf heel oplettend, zou dat ook de valse positieve testen kunnne verklaren? Dat een deel van je lichaam wel wil en dus ook hormonen aanmaakt, maar het innestelen niet goed genoeg verloopt? Gaat de tp nu wel gewoon door?? Of gaan ze eerst de spuiten uitproberen??

Hier vanmiddag even geslapen, ben nog steeds moe, maar wil niet langer slapen, want dan heb ik vannacht weer een probleem. Bij het wakker worden voelde ik me niet top. Moest zelfs spugen. Maar langzaam gaat het wel beter. Zo een verjaardag, bah, vrolijk doen en pootjes geven.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: vervelend dat je weer hebt moeten spugen. Kan je man niet alleen naar de verjaardag gaan (en jij evt. zelf nog een keer en dezer dagen). Zullen ze toch wel begrijpen, toch?

11. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Het ging gelukkig wel beter na nog iets gegeten te hebben..verjaardag was prima nu slapen en duimen op weeën betere nacht. Tori helpt de voet massage al?

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Ook vannacht nog geen vooruitgang ... Ja in m'n gewicht wel, alweer een kilo erbij in een paar dagen, dat kan toch niet goed zijn?! Zucht

IkkeB, helaas heeft de voetmassage ook niets gedaan. Hoop dat jij vannacht weer n betere nacht hebt gehad!

Jordan, ja je moet oppassen met aspirine hoor! Ik vind het wel erg dat de waardes goed bevonden werden in het zh en dat je er zelf achter moet komen dat dit dus niet goed is!

Sneeuwmees, ze zit idd nu steeds meer in de weg. Heb gewoon weer minder lucht doordat ze nu zo groot is en het voelt alsof er constant druk tegen m'n middenrif wordt uitgeoefend. En dat terwijl haar hoofdje toch al helemaal in diep in m'n bekken ligt.

13. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Tori: tja die kilo's. Ook hier vliegen ze eraan. Weinig beweging, steeds mee vocht vasthouden, maak je er maar niet druk om. Weer niet bevallen.. Kop o meid nog anderhalve week max, dan is ze er! (ik heb makkelijk praten... Maar echt nog heel even volhouden. Dinsdag gaan ze je weer een stapje verder helpen)

14. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Ja, ga er nu ook al van uit dat ze er op z'n vroegst woensdag is. Ik hou sinds de laatste week ook veel vocht vast in m'n enkels/voeten, wat doet dat trouwens pijn. Wist niet dat je daar zo'n last van kon hebben.

15. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Tori: het voordeel van vocht is dat je het ook snel kwijt raakt na je bevalling, volgens mij is het verlichtend om ze te laten masseren. ( weet dat niet zeker..)

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    De buurvrouw zei dat, als je aan de binnenkant van de enkels/voet masseert er een stofje vrij komt waardoor t op gang zou kunnen komen. Ach, ik geloof er sowieso niet in ... En het heeft ook niet gewerkt. Dus ik blijf gewoon wachten, voel me beter dan gisteren dus dat is al positief :).heerlijk zonnetje buiten, zo lekker naar buiten. Boodschappen doen en dan lekker lunchen bij de visboer en daarna weer relaxen in de tuin!

Ben ook niet bang dat ik lang te zwaar blijf hoor ... Dat ben ik zo weer kwijt dat vocht idd. :)

Wat gaan jullie allemaal doen vandaag?

17. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tori, meid, ik heb het met je te doen. Wat zegt de verloskundige? Woensdag weer controle? Want dan ben je al over de 41 weken en dan mag de kleine wel komen!

Ik heb vandaag een babyshower. Vanochtend is alle vroegte al aan het bakken geslagen. Een appeltaart en nu een brownie, dat wordt smullen straks. Ik heb de laatste paar dagen niet alleen veel eetlust, maar ook erg veel steekjes onderin mijn buik. Is dat normaal?

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Dinsdagavond controle en dan gaan ze me strippen (mits er ontsluiting is anders wil dat niet).
    Leuk, een babyshower! Mmm brownies, ik wil ook!!!
    Ja, door de groei van je bm had ik soms ook niet veel eetlust, zeker in het begin niet. Dus dat is niet vreemd hoor!

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tori: ik ben vanaf week 23 tot het einde als een michelin-mannetje (van het vocht) door mijn zwangerschap heen gerold. Als ik mijn slippers uitdeed (was nog het enige wat ik kon dragen), dan stond de afdruk van mijn slippers nog een tijd lang in mijn voeten. Meer dan hoog leggen, is er volgens mij niet aan te doen. Mijn vk had het toen over brandnetelthee, maar of je daar nu op zit te wachten... Het is echt nog even doorbijten. En voetreflex kan daarbij helpen. Ze masseren dan een bepaald punt bij je kleine teen en dat schijnt kinderen in beweging te krijgen (en het is ook nog eens erg lekker).
    @Ikke: fijn dat het toch goed gegaan is met de verjaardag. Vandaag maar even lekker rustig aan. Is er nog nieuws van de deur van de badkamer? Of de schommelstoel?

M'n zoontje heeft al 2 dagen diarree. Vanmorgen werd ik op nuchtere maag er al mee geconfronteerd toen ik zijn slaapkamertje open deed. Inmiddels is meneer weer fris gewassen naast me. Het scheelt dat hij er ook niet ziek van is en wel speels is en toch wel wat eet en drinkt zo door de dag heen.
    Inmiddels zit de was van gisteren nu in de droogtrommel en ligt de volgende berg witte was al weer klaar om in de wasmachine te gooien. Dat zal dus grotendeels mijn dagbesteding worden.
    Verder hebben we gisteren een grote speelgoedkast gekocht bij de Ikea om al het losslingerende speelgoed van mijn zoontje in te doen. Mijn man is niet al te technisch, dus het in elkaar zetten was al een hele toer. Gisterenavond stond hij grotendeels in elkaar, maar nu blijkt de middenstijl de ongelakte kant naar voren te hebben. Volgens mijn man kan het niet anders is dat latje niet goed. Dus nu moet ik of de Ikea bellen of er langs gaan (of dat kan kloppen dat een lat niet goed is). Het lijkt mij persoonlijk sterk, dus ik zal straks mijn vader nog even langs vragen om er nog eens goed naar te kijken. De kast staat nu midden in onze (toch al niet te grote) woonkamer en nu kan ik hem nog niet inruimen. Dus nu hebben we een berg rondslingerend speelgoed èn een kast waar ik mijn nek over breek.
    Maar ja, mijn man moet vandaag èn morgen werken. Dus ik vrees dat dit ook het hele weekend zo zal blijven staan.

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tori: dat klopt van dat punt bij de enkels. Als ik na mijn eisprong zit, mag ze die kant van de voet ook niet behandelen. Ik was even in de war met moxa. Dat is met zo'n warmte staafje. Dat doet mijn acupunctuur en dan behandeld ze daarmee inderdaad een punt op je kleine teen. Ach, het is nu even niet leuk, maar een schrale troost, er is er nog nooit eentje blijven zitten. Binnen maximaal een week heb je haar in je armen. Ga je nog wat laatste buikfoto's maken. Nu kan het nog, hè?
    @Kitty: ik hoor wel vaker dat verminderde eetlust een beginnend zw.kwaaltje is. Ik had er geen last van, want ik at als een bouwvakker. Mijn man vroeg zich wel eens af of ik een lintworm had.;) Veel plezier met de babyshower!

Net weer een ovutest gedaan en hij begint nu toch donkerder te worden. Verwacht (denk ik) mijn eisprong rond maandag. Dus dan zou alles 3 dagen opschuiven. Maar ja, dat is ook weer lastig te zeggen, want misschien is mijn eisprong later, maar heb ik deze keer een kortere lf-fase en word ik wel weer op tijd ongesteld. Lastig dus wat te doen. Misschien dat ik maandag even bel met DD. Het was zo'n gedoe om de uitgangsecho voor mijn menstruatie te plannen, dat ik maar geneigd ben die door te laten gaan. Wie weet is er ook wel wat te zien, waardoor mijn cyclus van slag is en is het misschien zinvol deze maand helemaal niet te starten.

Deel Deze Pagina