Jordan, ik kan me heel goed plaatsen in jouw verhaal. Ik heb dit gevoel ook heel erg gehad vorig jaar. Ik wilde m'n leven niet laten beheersen door de kinderwens. En had ook al besloten om alleen de cryo's nog te gaan doen en sowieso niet voor een 2e icsi poging te gaan. Hopelijk voelt het toch goed om door te gaan meid, want een kleine Jordan zou echt superleuk zijn!!!! Sneeuwmees, heeft de acu je geholpen? Die ovu testen zijn ook zo irritant ... ik kon er ook nooit iets mee. ikkeB, wat een schrik van dat glas zeg ... oh ik ben ook zo duf als ik er dan uit moet om te plassen ; ben soms wel es bang dat ik me verstap op de overloop en zo de trap naar beneden donder, gelukkig gaat het nog elke keer goed. Ik heb vanochtend nog weer een uurtje op bed gelegen, niet heel erg goed geslapen maar het ging wel een beetje (op m'n rechterzij en met m'n beide armen omhoog deed het minder pijn). En vanmiddag zijn we er lekker uit gegaan. Gegeten bij het water (buiten maar wel achter het glas) en daarna nog weer foto's van ons samen gemaakt . Dus de middag ben ik goed doorgekomen. Heb verder wel steeds mega drang dat ik naar de wc moet ... maar ik hoef niet als ik dan naar het toilet ga. Zou 't een teken zijn dat de bevalling toch uit zichzelf gaat beginnen, oooh ik hoop het zo! Gelukkig is deze dag bijna voorbij, nog even een avond en dan morgen nog en dan gaat er in elk geval íets gebeuren. Ik ga ervoor dat ik woensdag mijn baby eindelijk vast kan houden. M'n vriendje gaat nu naar de fysio en dan ga ik zo het eten voorbereiden ... maar eerst even met m'n benen weer in de lucht want mijn enkels zijn alweer opgezwollen.
@Tori: klinkt als een heerlijk middagje. En die aandrang is volgens mij wel een teken dat er iets rommelt. Ik heb het wel eens vaker gehoord nl. Hopelijk binnen 2 dgn je meisje in je armen. Raar idee, of niet? Hier vanmiddag weer helemaal doorgemeten door de acupunctuur. Bleek 2 blokkeringen te hebben waaronder een meridiaan die met de vruchtbaarheid te maken heeft. Ook heeft ze weer iets geprikt wat met mijn eierstokken te maken had, dat was blijkbaar ook niet optimaal. Dus weer de nodige naaldjes in mijn oor, diverse flesje druppels rijker en een rib uit mijn lijf armer weer terug naar het werk gegaan. Verder heb ik vanmiddag mijn eigen ferti-poli in NL even gebeld. Ze hebben dagelijks telefonisch spreekuur en heb even overlegd of zij ermee bekend was dat je langer door bleef vloeien door utrogestan. Zij begeleiden zoveel vrouwen, dus kon me voorstellen dat zij dat wel eens gehoord had. Zij zei in eerste instantie van niet, maar toen ze mijn klachten hoorde, zei ze dat het zeer waarschijnlijk toch wel ermee te maken had. Ik vroeg haar wat zij deden als bij iemand de cyclus van slag was. Ze zei dat ze daar niets aan deden, omdat dat vanzelf weer hersteld en je gewoon moest wachten tot je weer ongesteld zou worden. Dus toch een klein beetje gerust gesteld. Verder begreep ik van iemand anders van een ander topic dat ook zij haar cyclus net van slag had toen ze naar DD ging en dat ze toen in DD bloed hebben geprikt en aan de hand van de waardes konden vaststellen waar ze in haar cyclus zat. Dus ik ben benieuwd wat ze vrijdag gaan zeggen.
Net de vk gebeld omdat ik toch wat ongerust was ... De kleine is opeens gedraaid (nog wel me hoofdje beneden hoor). Ze heeft gewoon 16 weken of meer met de benen naar rechts gelegen en nu is ze dus naar binnen toe gedraaid (en benen nu meer naar links), waarschijnlijk daardoor nu dus ook last van m'n darmen! De vk heeft me gerust gesteld, zolang het hoofdje nog maar naar beneden is en ik haar nog Greg heb gevoeld vandaag is er geen reden tot zorgen. Kan zelfs zijn dat ze gedraaid is omdat ze de weg naar buiten 'zoekt'. Nou... Ik ben benieuwd! Sneeuwmees, hoop dat je gelijk hebt mbt de aandrang . Het voelt niet prettig, maar vind het nunwel minder erg als t een goed teken kan zijn . Gaat bij jou maar door de laatste tijd he, heb je nog ribben over? Brr, lijkt me niet prettig die naalden in je oor! Hoop dat het een positief effect heeft.
Tori: dat draaien kan flink vreemd zijn, die van mij draait volop en bedenkt soms dat hij op plekken kan zitten waar dat eigenlijk niet kan. Maar hopelijk zoekt ze de uitgang en vind ze die vanacht, ( de meeste bevallingen beginnen in de nacht. )
Meiden, jullie zijn echt super lief!!!!! Zo, mag ook wel eens gezegd worden Tori, hoe gaat het daar? Bijna strippen he, mocht je vannacht niet al zelf in actie zijn gekomen??? IkkeB, vannacht niet met glas gegooid? Sneeuwmees, ik hoop dat de acupunctuur z'n werk doet. Wel geruststellend wat ze op de poli zeiden trouwens!!! Vandaag gaat het al iets beter hoewel ik nog wel het gevoel heb dat m'n hoofd overloopt als ik nadenk over de hele behandeling. Momenteel is het aardig veel allemaal. Ik ben gisteren terug gebeld door mijn arts, ze gaf aan dat mijn vorige arts bij de bloedwaardes had gezegd dat het in orde was dus dat ze dat gevolgd had maar dat ze nu moest overleggen omdat dit niet haar vakgebied was. Ze belt me vanmiddag terug. Ik heb voor half mei een afspraak staan in Leiden bij een arts die meer weet over auto immuun en ik had een lijntje uitgegooid richting AMC want daar doen ze een onderzoek bij vrouwen die een beetje in mijn situatie zitten en dan met behulp van Heparine. Gister kreeg ik per ongeluk een mail die dat onderzoeksbureau had door gestuurd naar een arts in AMC en die dus niet voor mij bestemd was met de vraag aan die arts of ik nog bij hen op de poli terecht zou kunnen. Daarna stuurde ze me excuses voor het per ongeluk naar mij sturen van die mail maar dat ze het wil overleggen met die arts en dan terug komt bij mij dus wie weet... Nu telefoontje van mijn eigen arts afwachten, morgen echo... Fijne dag!
@Jordan: er gebeurd gelukkig veel achter de schermen blijkbaar en slordig dat je een mail zomaar doorgestuurd krijgt wat niet de bedoeling was. Maar kan me voorstellen dat het je allemaal duizelt. Hopelijk vanmiddag weer duidelijkheid als je arts terugbelt. Ook dat vind ik zo'n stress gedoe, het wachten op een telefoontje. Wel fijn dat ze nu navraag gaan doen bij artsen die er wèl verstand van hebben. Dikke knuffel en ik denk aan je! @Tori: hoe laat moet je bij de vk zijn om te strippen.... of is het inmiddels niet meer nodig? Hier mezelf vanmorgen verslapen. Was gisteren zo moe, dat toen ik naar bed ging ik de telefoon wel op het nachtkastje had gelegd, maar niet ingesteld had. Lekker slim! Werd vanmorgen om 8.10 uur wakker en moest om 8 uur beginnen. Dus als de sodemieter aangekleed en lunch- en ontbijtpakketje klaargemaakt. Ontbijt dus maar op het werk zitten opeten. Als dit al de tendens voor de hele dag is... dan belooft het niet veel goeds voor vandaag.
Jordan: hihi nee met glas gooien midden in de nacht het ik geschrapt van mijn to do list voor de bevalling, Wat goed dat er dingen in gang gezet worden. Eerzijds slordig dat jij die mail kreeg, maar anderzijds misschien ook wel fijn. ( je weet dat ze er iets mee doen) en netjes dat ze een excuusmail naar je stuurde. Een foutje kan de beste gebeuren, het goed maken daarentegen kan niet iedereen even goed. Ik ben benieuwd watnze zeggen. Tori: de afgelopen dagen was je steeds vroeg al op het forum en vandaag niet... Wat zegt dat? Ik hoop dat je vanacht niet hebt kunnen slapen, omdat je andere dingen gedaan hebt. . En zo niet, dan vandaag strippen. Sneeuwmees: oeps, verslapen is niet fijn. Vaak hou je dan de hele dag een raar gevoel. Succes!!
haha, ik zal jullie even updaten , nu ik dat nog zelf kan doen. Gisteren behoorlijk last van allerlei weeën en dacht dat het wel eens kon gaan gebeuren afgelopen nacht, maar ik heb prima geslapen en geen last meer gehad van weeën toen ik eenmaal op bed lag. Dus nog niet bevallen! Vanochtend toen ik onder de douche stond (na een tijdje staan dus) begon het al wel weer behoorlijk te rommelen, dus wie weet gaat het nog gebeuren vandaag zonder hulp en anders is het strippen vanavond (rond 8 uur) vast het laatste zetje! Ben nu wel goed uitgeslapen voor als de bevalling gaat beginnen Oh ik krijg net een telefoon van de vk of ik om 5 uur wil komen, dan gaan ze ook meteen kijken of er nog voldoende vruchtwater is. Dus dat is toch weer een paar uur minder lang wachten!
Toriiiii spannend! Zit te springen op m'n bureaustoel en een passerende collega liep nog even terug om te kijken of ie het goed zag en of alles in orde is hahahaha. Ohh ben zo benieuwd joh. Hoop het echt voor je, dat jullie morgen jullie kleine ukkie vast houden Mocht je niet meer kunnen updaten zelf ...zet um op!!!! X Sneeuwmees, al beetje bijgekomen van het rare wakker worden? Erg is dat he, jezelf verslapen pffff.... Ik zet mijn normale wekker en mijn telefoon want ik heb ooit wel eens de stekker van de wekker er uit getrokken in mijn slaap, daar heb ik van geleerd hahahaha. IkkeB, heb je nog meer leuke dingen op je 2do list staan?
Te druk geweest en geen tijd gehad om te reageren dit weekend... Maar wel aan iedereen gedacht! @Tori: Zet 'm op meid!
@Jordan: ben op zich weer een beetje boven jan. Snap het zelf niet, want heb altijd een natuurlijke wekker dat ik rond die tijd altijd al wel wakker wordt. Ik denk dat het door de acupunctuur komt, want na de behandeling was ik al heel moe en had gisterenavond al moeite mijn ogen los te houden. Leerpuntje voor de volgende keer. @Noekie: ik miste je al, maar je was dus lekker druk. Wanneer moet je weer gaan werken?
Tori; succes meis!!! Jordan: hmm ik vond nachtelijk glaswerpen al heel wat. Heb jij nog leuke ideeen??
@sneeuwmees: 21 mei. We gaan daarvoor eerst nog een weekje op vakantie. We hadden van het weekend eigen concours (paardensport) en ik zit in het bestuur dus daarom ook nog extra druk.
@Tori: succes zometeen bij de vk! Ik hoop dat het net dat zetje is wat de kleine nodig heeft. De ovutesten van mij worden maar niet donkerder. Kan je ook een maand hebben zonder eisprong??
Dankjewel meiden! Nog ffies en dan gaan we al heen , ik heb er zin in!! Sneeuwmees, hmm nou volgens mij niet hoor ; maar ik had dat met die ovu testen ook vaker dat ze niet donkerder werden en ik dus geen idee had of het al geweest was of nog zou komen. Ik hoop ook dat dit het zetje is wat de kleine nodig heeft, dan kan het eindelijk gaan gebeuren: mama worden!
Sneeuwmees, je had het nodig ) IkkeB, ff denken... Nachtelijk belletjelel, dansen door de tuin, keihard zingen op straat of rappen in de supermarkt? Oh ja, verkleed als....iets...de stad in gaan en het allemaal afschuiven op het zwanger zijn. En als mensen dan de volgende dag aan je vragen wat je in godsnaam aan het doen was met een strak gezicht antwoorden dat je niet weet waar ze het over hebben... Ik ben gebeld door de arts. Ze heeft contact gehad met een 'miskramen poli' in het LUMC, die gaf aan dat de waarde te hoog is maar niet direct alarmerend, morgen opnieuw bloed prikken om te kijken hoe de waarde nu is en dan gaan we praten over het medicijn. Deze tp zonder meds nog iig.
Tori, super veel succes zometeen! Ga veel aan je denken!!! Sneeuwmees, volgens mij heb je altijd je eisprong anders word je niet ongesteld...heb ik me laten vertellen in de kliniek.
@Jordan: ik zat net te googlen en toen stond er als je cyclus ontregeld is dat het kan voorkomen dat je een geen eisprong hebt. Dat heeft dan blijkbaar met je hypofyse te maken. Deze maand kijk ik in ieder geval nergens meer van op. Fijn dat de arts teruggebeld heeft en dat de waardes niet alarmerend hoog zijn. Kan die waarde zo makkelijk wisselen dat je nu nog een keer bloed moet laten prikken? In dat geval misschien maar goed dat ik binnenkort met een poging begin. Dan kunnen ze mijn cyclus misschien beter een keer platleggen (en opnieuw laten opstarten...hihi). Wat bij een computer werkt, zal ook wel bij het vrouwelijk lichaam werken, toch??
Tori: jij bemt inmiddels gestript. En nu hopen dat precies het goed duwtje is. Jordan: hahah ik ga voor het rappen in de supermarkt. Sneeuwmees: ik dacht dat het idd wel kan. Maar je kunt ook je eisprong gemist hebben. Dat hoor je ook vaak met die testjes. Alhoewel jij je eisprong meestal voelt toch??
Hahahaha ok IkkeB, wel graag filmpje Tori, hoeoeoeoeoe gaat het daar? Gestript of was het niet meer nodig en werkt mini-you zich momenteel naar buiten? Sneeuwmees, hahahaha, nou de boel wordt flink georganiseerd straks met die medicijnen Heb je al antwoord van je verzekering trouwens?