Situatie: Jordan: ICSI-1, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Mei start IVF-3 in DD, 2e kindje Cybell ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam) Afspraken ziekenhuis: 25 april: Cybell 6e hysteroscopie en 2e laprascopie (tussenschot definitief verwijderen Jippie!!) 27 april: Jordan tweede echo in cyclus tbv cryo tp begin mei: Mees uitgangsecho en behandelplan IVF-3 14 mei: Jordan Gesprek LUMC m.b.t. gesprek evt. immuun onderzoek Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: NOD 3 mei: Mees Zwanger: Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen BE: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI) Kitty17: 6 november 2013 (ICSI-5, 1e kindje) Echo's en controle's: Kitty17, 25 april nekplooimeeting Ikkeb: 1 mei controle vk Kitty17, 13 mei GUO 20 weken echo Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1 Noekie, 12 februari 2013, Zoon Siem (spontaan na 2 x mislukte ivf)
@jordan thnx meis! Ben ondertussen wel wat gespannen er voor... maar laat het over me heen komen. OM 7:40 word ik opgenomen in het Spaarne...
Uitgerekende datum IkkeB: 15 mei 2013 BE: 12 of 17 mei Tori: 6 mei Jordan: 27 april of 7 mei Noekie: 13 mei Ikkeb: 1 mei of 13 mei Mees: 18 mei Kitty: 11 of 16 mei Cybell:
Uitgerekende datum Tori: 14 april 2013 BE: 11 april 2013 Tori: 11 april 2013 Jordan: 12 april 2013 (13 april mag ook, zijn mijn man en ik precies 10 jaar samen hihi) Noekie: 13 april 2013 Ikkeb: 19 april. ( ik gun het je eerder, maar gevoel zegt iets later en als het toch eerder komt is het 9 april) Mees: 21 april 2013 We hadden het dus allemaal mis!
Noekie: ja. Mees zit er het dichts bij. wel grappig dat veel mensen dachten dat hetblater zou komen en dat helaas voor tori ook zo blijkt te zijn.
Ja, dat is zeker jammer ... maar dat hadden jullie dan wel goed bedacht! ikkeB, je bent nu 37 weken en de kans dat we tegelijk bevallen is nu gewoon aanwezig he!! Hoe groot wordt de kleine man nu geschat? Vannacht goed geslapen en heb net m'n ontbijt op. Vanmorgen weer slijmprop verloren dus dat is er straks wel helemaal uit, hopelijk zegt dat iets ... Maar heb gen weeen gehad nog, al voel ik nu ik dit typ wel iets onderin ... hmm, zucht geen pijl op te trekken!!
@Tori: moest je vandaag nu naar het zkh voor controle? Ik hoop dat wat je onderin voelt, nu eindelijk eens het begin is van.... Hier vanmorgen een bijna positieve ovutest. Nu maar eens hopen dat die doorzet (al geloof ik tegenwoordig niets meer van mijn lijf). Het lijkt ook al wel 2 dagen of er een eitje zit (drukkend gevoel onder in mijn buik), maar of het niet wil lukken. Ik denk een eitje met faalangst of zo. Dat zou dus betekenen dat mijn eisprong misschien een week later is, en dus mijn NOD ook waarschijnlijk een week opschuift. Dat zullen we morgen wel horen als we in DD zijn. Mijn man heeft gisteren nog naar de verzekering gebeld. Er was nog geen besluit genomen. Mijn man heeft wel aangegeven dat we nu weer naar DD moeten en dat het wel in de papieren gaat lopen zo, omdat we wel steeds al rekeningen van DD krijgen. Ze zouden het erbij zetten dat ze er haast mee moesten maken. Mijn man zal in ieder geval de druk op de ketel houden. Als alles nog doorgaat, krijg ik ook het behandelplan en de recepten. Dus ik wil wel graag schriftelijke toestemming hebben, voordat ik mijn waslijst ga inleveren bij de apotheek. Verder gisteren definitief de handtekening onder het ontslagformulier van mijn schoonmaakbaantje gezet. Was een gesprek van nog geen 5 min. Had me al van alles voorgenomen te zeggen als zij dit zou zeggen, dan zou ik dat zeggen. Maar ze vroeg niets en zei niet veel en ik was ook wel uitgepraat. Nog twee avondjes werken en dan is dat hoofdstuk ook klaar na 25 jaar gewerkt te hebben.
Om 13:00 naar de vk, strippoging 2! En afspraak voor het zh maken we dan ook en dat is dan morgen, maar goed ... ik hoop zo dat ik die af kan gaan zeggen!
Tori: strippoging 2 al weer. Pff ik hoop,dat jet lukt. Slijmprop is bij sommige de start van de bevalling, maar bij andere ook niet. Ik hoop,bij jou wel.
Ik hoop ook mee voor je Tori!!!!! Cybell, kan me voorstellen dat je zenuwachtig was. Als het goed is heb je het nu achter de rug. Is alles goed gegaan?
@Cybell: hoop dat het meegevallen is. Horen graag je ervaringen als je je weer goed genoeg voelt. @Tori: we hopen en duimen met je mee. En wij maar denken dat jij die 40 wkn lang niet ging volmaken.
Ik ga waarschijnlijk over de 42 heen... Nog geen ontsluiting. Zaterdag voor controle naar het ziekenhuis en dan vanaf zondag 0:00 is de kans op n thuisbevalling bekeken ... Jammer, maar niks aan te doen. Kans dat t een mei baby wordt is er zelfs! Maakt me nu niet meer uit. Zolang t maar goed gaat met de baby en ik me ook nog prima voel... Cybell, ben ook benieuwd hoe het met jou is. Hopelijk ging het voorspoedig en is alles nu weg en herstel je snel! Xxx
@Tori: hè, dat schiet dus niet op! Was je overigens van plan om thuis te bevallen. Had ik eigenlijk nooit aan je gevraagd (ging ervanuit dat je voor de poli-zkh bevalling zou gaan). Nou, we hebben nog even tijd tot zondag 00.00 uur.