@Sneeuwmees: Ik zal het in ieder geval morgen op de post doen dan heb je het woensdag. Het ging vooral om het apparaatje van de digitale CB testen toch?
@Noekie: inderdaad dat ding waar je die teststaafjes in stopt. Maar haast je niet. Heb net even met een KV getest en heb nu al een knalpositieve test, dus vanavond al werk aan de winkel. Als die voor de volgende ronde een keer op de post gaat is het prima. Dus geen gehaast. Je zieke zoontje gaat nu even voor!
Oké! Dan wachten we even deze poging af! En we gaan super hard voor je duimen dat ik het dan niet meer op de post hoeft te doen!
Hoooo sneeuwmees! Niet zp-en maar klussen jij! Tackel dat ei K ga mega hard voor je duimen meid Hier vanmorgen toch nog maar even mijn bedje in gedoken En... dat heeft me wel goed gedaan Nu lekker zuurkool maken en dan lekker eten
@Bianca: we gaan ons best doen. Dus als je me tien minuten mist vanavond, dan weet je het... Eet smakelijk straks! Mijn zoontje heeft een antibiotica-kuurtje gekregen. Ze vindt dat hij er toch al lang mee loopt en nu wel een 'zetje' in z'n rug mag hebben. Zeker omdat hij toch al niet al te veel heeft om bij te zetten. Daarna gelijk door naar het consultatiebureau voor de ogentest (3e keer). Maar mijn zoontje noemde alle plaatjes zonder problemen op. We stonden binnen 5 min. buiten. Ben niet meer teruggegaan naar het werk. Vond dat ik wel een half uurtje een keer mocht spijbelen.
Sneeuwmees, good luck en laat die gisteren ontvangen zwangerschapsvibes maar goed hun best doen. Ik duim voor je dat er dit cyclus een top ei springt en het zaad van je man 'm snel heeft gevonden. En hopelijk helpt het kuurtje snel en komt je zoontje er nu eindelijk helemaal van af. BE, lekker zeg ; dat je nog hebt geslapen overdag. Zag dat je vannacht nog een bericht had gestuurd ... dus dat was na je lange dut op de bank , nu begrijp ik het! haha Noekie / ikkeB, hadden jullie ook een actief kindje vandaag? ik denk dat de suikers haar drukker hebben gemaakt bij mij. Ik had de hele tijd last van een voetje/been tussen mijn heup/ribben, pfff. En toen ging om 16:00 ook nog es het alarm (test) af ... nou toen was ze helemaal wild. In de auto een rustig muziekje op gezet, dat hielp wel gelukkig. Babbel, Aislyn, Jordan, Cybell volgende keer jullie ook mee op date hoor, was zo gezellig! En we zijn natuurlijk ook nog benieuwd naar jullie. De pizza is klaar, we gaan eten! Eet smakelijk voor degene die ook nog moet eten. (mm chocoladetaart na straks, hihi)
@Tori: hopelijk was de pizza lekker! Met zoveel cacao kan ik me voorstellen dat de kleine meid helemaal hyper is. @Bianca: en was de zuurkool lekker? De volgende keer inderdaad een date met alle kleintjes erbij (en de rest zwanger natuurlijk).
Ik kwam vragen hoe het zondag is geweest maar zo te lezen was het een geslaagde dag. Leuk! En volgende keer hoop ik er zeker bij te kunnen zijn. Vanochtend ben ik bij de psycholoog geweest van MCK en gesproken over mijn angst voor prikken maar ook over hoe wij (man was ook mee) het hele traject ervaren. En als ik er dan over praat heb ik het toch wel even zwaar. Ik heb het drooggehouden maar toen ik naar buiten liep was ik kapot. Ze gaat maandag die techniek op me loslaten dussss ik ben benieuwd
@Jordan: Het was zeker gezellig en de volgende keer hopen we dat jij er ook bij kan zijn! Hopelijk kunnen ze je goed helpen maandag zodat je angst wat gaat afnemen. Ik ben erg benieuwd waar ze mee gaan komen. En dat je het zwaar hebt als je over het hele traject moet praten is niet zo raar. Dat heb ik nu ook nog zelfs. Telkens die teleurstellingen enzo hakken er wel in zeg! Maar er over praten is wel de beste manier om er mee om te gaan. En dan zijn wij er ook voor je als dat nodig zou zijn.
Het komt nu toch wel steeds dichterbij.... Biancaelisabeth; 1 februari, 3640 gram en 50 cm :d (berekening 3 wkn vooruit gezet) biancaelisabeth; 10 februari, 3940 gram en 52 cm ikkeb; 11 februari, 3780 gram en 53 cm noekie: 13 februari, 3840 gram en 52 cm mees: 14 februari, 3920 gram en 53 cm tori3: 12 februari, 3880 gram en 54 cm
Jordan; die gevoelens en de pijn zijn zo logisch en herkenbaar. Knap dat je erover praat bij de psyg. En ook ik ben benieuwd naar wat het je maandag opleverd. Be; jij speelt vals met 2 data. Welke kies je?? Noekie, elke dag een stapje dichterbij. Spannend!!!!!!
haha, ja dat vind ik ook ikkeB ; welke is het nu BE?! de bovenste denk ik ... want je had het naar voren gezet toch? Noekie, het komt zeker nu dichterbij, vrijdag is het al februari! Jordan, goed dat je erover gaat praten ; hopelijk helpt het je om van je prikangst af te helpen! Vanavond weer zwangerschapsgym gehad, was gezellig (veel gekletst vooral over weeen en pijn haha). Er was ook iemand die werkt in een verloskamer in het zh, en die konden we ook allemaal vragen stellen. Was wel interessant, zij ziet natuurlijk heel veel verschillende mensen / bevallingen. Morgen weer controle bij de vk ; 30 weken controle, ben benieuwd of ik daarna over 2 weken weer moet komen ipv 3. Nu lekker 2 dagen vrij, voelt lekker. Daarna nog 6 weekjes 4 dagen werken ... dat is wel even weer afzien na 2 weken 3 dagen werken denk ik.
@Jordan: herkenbaar je gevoelens. Heb vaak met droge ogen verteld dat we met ivf bezig waren en een paar weken terug vertelde ik het tegen een collega en ik barstte in huilen uit. Het is toch beetje tegennatuurlijk om zo'n traject in te moeten om je wens in vervulling te laten gaan. We hadden het graag zo anders gezien. Ook ik ben benieuwd naar de therapie voor je prikangst. Tijdens onze info-avond (met prikinstructie) zat er iemand die de hele avond gezegd had dat ze zichzelf niet ging prikken. Bijna tot huilens toe zat ze met de naald bij haar buik. Maar ze heeft hem gezet en was er ineens doorheen. Is het geen idee dat je vriend de spuit zet? @Noekie: nog een paar daagjes en dan is het al februari. De maand waarin je kleine man geboren gaat worden. Het gaat nu wel heel hard die laatste paar weekjes, hoor! Hoe is het met je zoontje? @Tori: zag dat je nog een lekker stuk chocoladetaart (met mega berg slagroom) had genomen. Zag er heel verleidelijk uit! En fijn dat er iemand met zo'n achtergrond aanwezig was en je al je vragen kwijt kon. Ik heb toen 'zwangerschapsles' gehad van mijn bekkenfysio. Ze gaf zelf ook cursussen en hielp me 1 op 1 tijdens mijn behandeling met tips voor weeën en ook ik kon haar van alles vragen. Was heel erg prettig (en knus zo met zijn tweetjes).
@Sneeuwmees: Tobie ie nog steeds ziekjes. Maandag de hele dag hoge koorst en 's nachts was hij aan het ijlen. Gister de hele dag koortsvrij en gisteravond in één keer weer 39,8 graden. Hij is nog erg verkouden. Hij zit nu weer op de bank onder zijn dekentje. Ik heb hem nog maar lekker thuis gehouden van school. Als hij een hele dag koorts vrij is kijken we wel weer verder. Ik ben zelfs ook flink aan het hoesten en heb voorhoofdholt ontsteking erbij gekregen denk ik. Goed de hele dag stomen en hopelijk trekt het weg zonder te hoeven ingrijpen.
@Noekie: het is inderdaad een heftig en hardnekkig virus lijkt het. Mijn man is nu weer snotverkouden en ik lijk ook weer overnieuw te beginnen. Voor de 4e keer notabene.:x Ook ik had gisteren zo'n hoofdpijn, dat ik vrees dat ik ook maar eens flink moet gaan stomen. Het wordt tijd voor een heerlijk zonnetje! Mijn zoontje ging ook van een dag koortsvrij, terug naar een paar dagen met koorts. Dan is de bank met een dekentje inderdaad de beste plek. Mijn zoontje heeft nu een antibiotica-kuurtje gekregen, omdat de arts het wel goed vond hem even een 'handje' te helpen. Hij kwakkelt al weken en het herstel zou ook nog eens weken duren. Onvoorstelbaar hoe snel zo'n kind dan opknapt van dat drankje, want we zagen gisterenavond al duidelijk verschil. Hier is mijn eisprong officieel weer voorbij. Gisterenmorgen nog een knalpositieve ovutest en later in de dag gevolgd door enorme buikpijn die uitstraalt naar het been. Ik zei nog tegen mijn man dat het wel leek of er een struisvogelei doorheen moest. Nu is de pijn weg. Zal straks nog een ovutest doen, maar die zal zeker negatief zijn. Nou, we hebben ons best weer gedaan. Hopelijk, na bijna 2 jaar, nu eens MET resultaat!
Sneeuwmees, ik ga voor resultaat deze eigen poging!!! Jullie doen zo goed je best, dat verdienen jullie zo. Haha, ja met slagroom is ie nog lekkerder. Vanmorgen ook nog weer een stuk gehad met slagroom, hihi. Beterschap (en idd, een paar keer gaan stomen en dan gaat het vast wel weg). Noekie, jij en Tobie ook beterschap. Ik heb vanmorgen de controle bij de vk weer gehad. Alles zag er goed uit . Bloeddruk 95/60, bm zit op schema en 7 nog wat ijzergehalte in m'n bloed. En ze ligt, zoals ik zelf ook al dacht / steeds denk, met haar ruggetje links van m'n navel langs met de kont naar boven en haar benen naar rechts en met haar voeten dus tussen m'n ribben / rechterheup (waar niet veel ruimte tussen zit dus dat is niet echt lekker). De vk zei: die kleine heeft het goed bij jou . Er ging gelijk een geluksgevoel over me heen, hihi. Voel me ook zo gelukkig dat na zoveel ellende het nu zo goed gaat. Ga nu het lijstje even weer ophalen en de nieuwe afspraak erin zetten.
Situatie: Kitty17 ICSI-5, 1e kindje Jordan: ICSI-1, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Nu eigen pogingen tot afspraak in DD, 2e kindje Cybell ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam) Afspraken ziekenhuis: 31 januari: Kitty17 bespreken behandelschema, uitgangsecho en bloedprikken. .. februari: Cybell Afspraak dr. Emanuel Spaarne ziekenhuis ivm probleem baarmoeder 25 april: Mees intake DD Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: NOD 27 januari: Cybell 13 februari: Mees zwanger: Noekie, 26 februari 2013 (spontaan na 2 x ivf), jongen Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen BE: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI) Echo's en controle's: Ikkeb: 4 februari: controle VK Noekie: 7 februari: controle VK, 09.00 uur Noekie, 7 februari: 13.20 uur groei echo gynaecoloog ziekenhuis BE, 8 februari: 10.15 uur Nekplooi meting Tori3, 19 februari: 8.45 controle VK BE, 25 februari: 14.50 uur controle/groei echo gynaecoloog BE, 2 maart: 11.15 uur geslachtsbepaling echo Jan de Koning BE, 16 april: 09.30 uur 20 wkn echo BE, 19 april: 16.00 controle/groei echo gynaecoloog Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1)
Cybell, jouw eisprong is ook weer geweest zie ik net. Hoe is het met je? en weet je de datum al van de afspraak in het Spaarne? Mama's van het topic, hoe is het met jullie en met jullie kleine?
@Noekie: Meis beterschap zeg... hoop dat je er snel van af bent, dit is klote zo Hoe voel je je verder zo nu het eind van je zwangerschap naderd? @Tori: Ik dacht te denken dat mijn eisprong idd was geweest... maar goed ben nog steeds niet ongi en ook omo witte testen... maar goed dat was ook wel weer te verwachten. Nu dus nog maar ff afwachten wanneer mn ongi komt. Hopelijk niet weer een cyclus van 50 dagen. Over de afspraak in het Spaarne, ik heb afgelopen week de brief die het UMC naar die des betreffende arts heeft gestuurd ontvangen dus het is nog even afwachten. Persoonlijk hoop ik dat het snel mag zijn. @Sneeuwmees: Spannend meis... die 14 dagen van afwachten nu dus weer! Meis, mijn duimen draaien op volle toeren voor je! Het zou zo mooi zijn als het nu gewoon spontaan zal lukken @Jordan: Je gevoel komt me zo bekent voor meis! Ik loop sonds een goede maand ook bij de psych omdat het maatschappelijk werk van het UMC niet meer afdoende was. Hoop dat je er net zo veel aan hebt als ik. Hoe is het verder met je eigenlijk? @IkkeB: Hoe is het met je meis? Gaat alles helemaal lekker met de zwangerschap e.d.? @All: Ik lees dat jullie een meeting heben gehad Wat leuk meiden! Als er een volgende komt ben ik er ook bij. Had het nu even helemaal gemist ivm ik zo weinig op het forum was. Was even een hoop tussen gekomen qua werk en prive. Hier gaat alles moet ik zeggen wel weer redelijk goed. Heb een hoop aan de psych waar ik bij loop en dat lucht me wel op om eerlijk te zeggen. Verder, tja wachtend op mn ongi... zit op CD 33 momenteel. Vorige cyclus was het op dag 50 dat ik ongi werd, hoop dat het nu wat korter mag zijn Zoals ik hier boven schreef, het is nog even wachten tot ik word opgeroepen voor die andere arts, dus we wachten rustig af. Moet ook eerlijk zeggen, we hebben besloten toch niets qua zwanger worden te doen de komende maanden (tot in de zomer ergens) ivm we beiden nu meer druk zijn met lijnen, en ik wil mijn bloeddruk eerst weer normaal hebben en het liefst zonder medicatie. Ben ondertussen alweer 5kg kwijt dus we zitten op de goede richting Verder zijn we heerlijk aan het genieten van ons huis waar we nu alweer 7 mnd in wonen Ennn.... ik zie zo verschrikkelijk uit naar de zomer! Ga met 2 vriendinnen en onze vaste stapgroep naar Dreamfields 29 juni! Zooo veel zin in, maar eerst 2 maart het 25 jarig jubileum van het Blues festival bij ons in het dorp! Zo het is weer een heel verhaal geworden haha, maar goed vanaf nu ben ik ook weer regelmatig op het forum om gewoon gezellig te kletsen in ieder geval! Het heeft even geduurt maar ben er weer! Owja, voor de meiden die zich af vragen waarom ik een nieuwe naam en nieuw profiel heb, het lukte niet om mijn oude naam te pakken op de een of andere manier en Babbi (moderator hier en een persoonlijke vriendin van me) hebben we het maar ff zo aangepakt! Fijne avond meiden, ik ga nog even verder werken tot 23:00!