Nee, ik wil héél graag thuis bevallen... De kans daarop wordt nu we heel klein, maar wat je zegt; het is nog geen zondag 0:00!
@Tori: Enige voordeel van over de datum heen gaan is dat je verlof nu ook langer wordt! Ik hoop toch echt snel dat je je kleine meis snel mag vast houden. Spreek die dame is goed toe!! Nu al eigenwijs!!
Dan gaan we voor een bevalling nog vóór zondag 0.00 uur! Ik hoop en duim al wat weken voor je helaas zonder veel resultaat hahaha maar wie weet En inderdaad, als het voor jou nog nodig is zaterdag allebei aan de echo. Ik voel me wel ok. Probeer het maar een beetje te laten allemaal. Zie het wel hoe het gaat. Blij dat er toch opnieuw geprikt is en kijken of we zaterdag geen eisprong hebben gemist. Jij zal het vandaag trouwens ook wel warm hebben?
Tori: ze zullen het toch wel voor mei gaan inleiden. Bij 42 weken gaan ze het halen toch? Het is pas woensdag mei, dus kans is groter op een april baby. En anders zou ik ook aanstruren op maandag inleiden. Cybell: ben benieuwd hoe het ging. Kity: jij moest vandaag ook,nog in het ziekenhuis zij toch??
Tori; heb net je blog gelezen en de foto bekeken, je hebt een prachtige buik en geen scheurtje te hekennen, ik ben wel,een beetje jaloers, bij mij komen sinds een paar weken de striemen opzetten.. Morgen ochtend hebben we een fotoshoot. Ben erg benieuwd hie dat wordt.
ja, daar ben ik ook wel trots op... Mijn strak ronde buik zonder striemen. Krijg ook elke keer weer complimenten van de vk over m'n buik. Heb ook elke dag vanaf week 20 ofzo gesmeerd met dure anti striae zalf dus wie weet heeft dat geholpen! Het is nu bijna op, gelukkig is m'n buik straks weer plat. Leuk morgen fotoshoot! Dat wordt vast mooi met van die speciale foto's, ik ben benieuwd! Plaats je een paar in je album?
Tori: je mag er zeker trots op zijn. De vk gaf mij gister ook een compliment over mijn buik.ik draag het ook wel mooier als dat ik zelf had bedacht. Ik weet nog niet of ik foto's van morgen kan plaatsen, we krijgen ze digitaal maar slechte kwaliteit en met watermerk. Morgen overleggen wat de kosten zijn voor goede foto's. Na de shoot gaan we lekker lunchen en naar de bios (heb kaartjes gewonnen voor daglicht). Misschien onze laatste vrijdag samen vrij. (man lief is om de week vrij op vrijdag)
IkkeB, veel plezier met de fotoshoot. Kitty hoe gaat het met je? Cybell, hoe is het bij jou gegaan? Hebben ze alles kunnen doen wat ze moesten doen? En hoe voel jij je? Tori, bij jou nieuws of nog steeds errug rustig? Sneeuwmees, schiet niet op met die verzekering. Is dat hogere wiskunde voor ze ofzo? Echt raar dat het eeuwen moet duren! Hier morgen weer echo, kijken hoe we er voor staan.
Goedemorgen! Ik was vanmorgen al lekker op tijd wakker en m'n vriendje ook een beetje dus toen bood ie aan om tv te gaan kijken, hihi. Daar had ie spijt van toen ik Ja zei, haha. En toen heeft ie ook nog thee met ontbijkoeken gehaald (lees: moeten halen). Maar daarna zijn we nog wel weer in slaap gevallen en om half 10 pas eruit. Jordan, nee nog geen verandering hier ... Volgens mij heeft de kleine zich ook weer gedraaid met de beentjes naar rechts... wel zo fijn! Dan kan ik vandaag weer fatsoenlijk staan / lopen. Bah, wat een vies weertje. Gelukkig hebben we gisteren ervan kunnen genieten. Vandaag blijven we fijn binnen! ikkeB, jouw buik is ook zo mooi rond , heb de foto met het draakje gisteren nog even weer bekeken (en laten zien aan m'n vriend). Zo mooi! Veel plezier bij de fotoshoot en ik hoop dat het qua kosten mee valt en je veel foto's kunt nemen. En dan gezellig naar de bios, have fun!
IkkeB, ik ben benieuwd hoe het was! Tori, ik hoop voor je dat de kleine toch nog spontaan komt de komende dagen. Want ik vind t sneu als je thuis wilt bevallen en dat dit niet door gaat. En wat Noekie zegt, je hebt nu iig 2 weken langer verlof. Jordan, succes morgen! Ik hoop dat je tp door kan gaa. En meiden, ik ben vanochtend weer teruggeweest voor de echo. Gisteren wilde de kleine niet voor de camera poseren. En voor de nekplooimeeting moet je toch een bepaalde houding hebben. Vanochtend was de kleine lekker beweeglijk. Ik heb leuke foto's meegekregen en belangrijkste de nekplooi was 1 mm en dat is goed. Nu de combitest afwachten. Want hopelijk is de bloedtest ook goed en is de kans niet verhoogd.
Tori, wel prettig dat ze nu goed zit voor jou zeg maar En dat weer heb je niks aan. Bluh. Ik moet nog een middagje werken en dan lekker 4 dagen vrij. Zo'n behoefte aan. Gaan vanavond denk ik ook maar biosje pakken!!! Ik had gisteravond wéér zo'n uber dip. Ik heb nog nooit zoveel dipjes gehad. Heb ze eigenlijk bijna nooit (serieus!) maar ik kreeg het ineens helemaal benauwd van de gedachte dat ik weer een punctie moest ook al is het vorige keer goed gegaan ik had pijn en ik herinner me nog vaag (ik had morfine gekregen) dat ik een half uur heb gehuild. Emoties. En gisteravond ging ik dus ineens weer twijfelen...kan ik het aan, wil ik het wel enz enz. Dus nu KEIhard duimen dat de laatste cryo bij ons blijft dan hoef ik noooooit meer
Jordan, dat kan wel 2 weken duren. Het wordt naar een academisch ziekenhuis gestuurd. Hopelijk komt het eerder. Ik krijg een telefoontje als er iets niet goed is. Anders per post binnen. Hoe zal t nu met Sneeuwmees zijn in DD?
Zit nu in de volle wachtkamer in DD. Het zal dus wel flink uitlopen. Vanmorgen tjjdens de rit voldoende afleiding, maar nu draait mijn buik van de zenuwen. Om afleiding te hebben maar even wat euro's ertegen aan gegooid om te kunnen internetten. Die Duitse tijdschriften zijn niet aan mij besteed. Vanmorgen een positieve ovu test. Dus mijn ei is exact een week later. Werk aan de winkel dus vanavond.
Hihi Sneeuwmees, live update. Ben je al geholpen inmiddels? Wel lekker dat de test vanmorgen nog positief gaf, dat scheelt weer een hoop extra gedoe toch! Kitty, zou mooi zijn als het er eerder is en dan vooral dat je het per post ontvangt
De Shoot was leuk. Over 2 werken heft ze de foto's bewerkt en kunnen we ze pijnlijke bekijken. het was een leuke en goedkope actie van groupon. Ben zooi benieuwd naar de foto's. We zitten nu in de bios. Over een half uiteet begint de film pas. (kaartjes gewonnen) Kom op tori, dit weer is speciaal voor je bevalling. Kitty: fijn dat alles goed was! Jordan: balen van die dips, maar ze zijn vast even nodig. vanavond maar gezellig naar de bios voor wat afleiding. Toen ik van de week in de nacht moest plassen moest ik nog aan je denken. Of vooral aan hee nachtelijke tot eg o lost voor de bevalling. Sneeuwmees: hoe was het? Liep het erg uit? Cybell: al een beetje bij gekomen van de operatie? Ik hop dat het goed gegaan is.
Even snel, voor het eten op tafel staat. We waren vanmorgen om 10.00 uur al vertrokken naar DD en waren pas om 16.00 uur thuis. Een hele reis dus. We hadden een afspraak om 12.00 uur en waren op tijd vertrokken. Het is 1,5 uur rijden, maar we waren dus op tijd vertrokken ivm mogelijke files. Om half 12 waren we daar, een half uur te vroeg. Maar dat weet je ook niet van tevoren. Om 1 uur was ik pas aan de beurt. Lag ik daar klaar in de stijgbeugels, was de dokter nog aan de telefoon en dat duurde nog een tijdje voor hij klaar was. Hij heeft toen in nog geen 5 min. een echo gemaakt. Was niets geks te zien (waardoor mijn cyclus van slag kon zijn). Toen ik zei dat mijn cyclus in de war was, zei hij alleen maar dat dat soort dingen nu eenmaal moeilijk te plannen waren. Hij was er in ieder geval niet van onder de indruk dat hij daardoor de planning om zou gooien. Of dat ik misschien nog een cyclus over moest slaan of zo (wat ik gedacht had). Ik heb het recept vast meegekregen. Hij stelde voor de afspraak van 10 mei toch te laten staan en nog een keer te kijken. Ik moet in ieder geval bellen als ik ongesteld word, dan kan ik de afspraak maken voor de dag 8 echo. Op dag 1 moet ik met de neusspray beginnen en op dag 3 met 2x per dag de menopur. Nu eerst nog ongesteld worden (of niet natuurlijk, want we hebben nog een laatste kans dit luie eitje te tacklen). Daarna nog (we waren toen nog als laatste in de kliniek, want vrijdagmiddag zitten ze dicht) door een verpleegkundige uitleg gehad over de menopur en de neusspray. Een Duitse vrouw die NL sprak omdat ze een NL vriend had. Ze had al 2 koekjes voor mijn zoontje gehaald en later ging ze ook nog een adresje voor een hotel voor ons zoeken, omdat dat zo handig was, als het uit mocht komen. En ze dacht mee voor leuke uitjes voor ons de volgende keer. Kan niet anders zeggen dan dat ze allemaal erg aardig zijn (ook al is het lastig praten omdat mijn Duits niet al te best meer is). Nou, we gaan even eten, maar I'll be back!
Sneeuwmees: goed om te lezen dat je gevoel goed is daar! En je kunt nu je duits weer een beetje ophalen.
Hoi meiden even een korte update. Operatie is ip goed gegaan. eind juni moet ik weer voor hysteroscopie naar hoofddorp en heb tot die tijd een spiraaltje (mirena) voor het herstel, daarnaast ook eostogeen tabletjes en provera voor 2 maanden lang om 2 gesimmuleerde cyclussen te hebben, dat voor het herstel van de baarmoederwand zeg maar. Pijn valt mee, beetje zeurderig gevoel meer niet.
Situatie: Jordan: ICSI-1, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Mei start IVF-3 in DD, 2e kindje Cybell ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam) Afspraken ziekenhuis: 27 april: Jordan tweede echo in cyclus tbv cryo tp begin mei: Mees uitgangsecho en behandelplan IVF-3 14 mei: Jordan Gesprek LUMC m.b.t. gesprek evt. immuun onderzoek 25 juni: Cybell 8e hysteroscopie ter controle operatie. Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: NOD 3 mei: Mees Zwanger: Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen BE: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI) Kitty17: 6 november 2013 (ICSI-5, 1e kindje) Echo's en controle's: Kitty17, 25 april nekplooimeeting Ikkeb: 1 mei controle vk Kitty17, 13 mei GUO 20 weken echo Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1 Noekie, 12 februari 2013, Zoon Siem (spontaan na 2 x mislukte ivf)[/QUOTE]