@Cybell: fijn dat het meegevallen is. Je moet dus nog een keer geholpen worden? Hopelijk is dat dan echt de laatste keer dat het nodig is en kunnen jullie er snel weer voor gaan. @Ikke: zo te horen hebben jij en je man een lekker ontspannen dagje gehad. Kan me voorstellen dat je benieuwd bent naar het eindresultaat van de shoot! Een leuke herinnering voor later. @Tori: is het allemaal nog vol te houden? Morgen naar het zkh voor controle. Wie weet gebeurd er nog een klein wondertje vannacht. @Jordan: hoe is het met je dip-gevoel? Kun je niet eens met een psycholoog van het zkh praten? Het is al zwaar genoeg de mmm en hoe lekkerder je in je vel (en je koppie) zit, hoe beter het vol te houden is.
Tori: succes bij de controle vandaag. Ik ben benieuwd waar ze zeggen! Jordan: jij een echo vandaag. Ik ben benieuwd hoe vet je bent! Kom op meid, hou moed. Hoop doet leven zeggen ze wel eens. X
Meiden, ook van mijn kant veel succes bij de echo's. Eentje voor het einde van de zwangerschap en eentje als aftrap naar een zwangerschap. Hier weer startklaar voor de peutergym! M'n zoontje zit alleen nog in de ontkenningsfase en zegt steeds maar dat hij niet wil en de peutergym niet leuk vindt. Maar goed, zo toch maar een begin maken en ons klaar maken. Wat moet, dat moet!
Vanochtend aan het ctg en de hartslag van de kleine was helemaal prima. Ik heb een paar keer een harde buik gehad in dat half uur en m'n bloeddruk was wel iets hoger dan het is geweest, maar geen reden voor zorgen (omdat ik me verder ook goed voel). De verloskundige in het ziekenhuis heeft ook nog weer gevoeld en ik heb nu gewoon 2 cm ontsluiting . Dus er is nog steeds een kans dat het een thuisbevalling wordt, al denk ik dat het 'm net niet gaat worden. Als het vanavond / vannacht goed op gang komt moet ik m'n eigen vk nog bellen, anders moet ik om 8 uur in het ziekenhuis zijn en dan eerst weer ctg en daarna word ik ingeleid.
Even kort, via mobiel vanuit de stad. Tori, toch 2 cm! Hopen dat het nog meer wordt de komende uren he!!! Rustig aan, ik duim en anders voor morgen veel succes! Ik moet morgenavond pregnyl spuiten en dan zaterdag bij goede ontdooiing de laatste tp!
@Tori: de eerste 2 cm zijn er al. We duimen voor de laatste 8 c in de komende uren. @Jordan: voor jou schiet het ook al weer op. Nou, houd ons op de hoogte en we gaan megahard voor je duimen dat dit hem gaat worden!
Tori: yes inmiddels iig intsluiting, nu duimen dat het door zet. Iig morgen je kleine meisje in je handen Jordan: yes ook voor jou goed nieuws. Ik duim dat jij tori over neemt in een zwangerschap!
Pfff vanacht was ik om 5 uur wakker. Uiteindelijk om half 7 weer in slaap,gevallen.. Toen gelukkig wel uit geslapen. De nachten worden steeds korter. Tori is nu aan het bevallen, toch een gek idee. Mijn nichtje is vandaag ook voor de tweede keer gestript, dus ik hoop dat ook zij vandaag haar meisje in haar armen kan hebben. Als tori en mijn nichtje bevallen zijnn sta ik vooraan in de rij
@Ikke: inderdaad een raar idee dat Tori nu ergens in een zkh ligt en straks gaat bevallen. Ook wel weer heel spannend. Niet prettig voor jou dat je zo slecht slaapt 's nachts. Wel fijn dat je later nog even wat uurtjes hebt kunnen pakken. Ik was vannacht nogal laat naar bed gegaan. Er eigenlijk vanuit gegaan dat ons zoontje ook wel wat later wakker zou zijn (omdat hij er ook later in lag). Maar om 8 uur riep hij me al. Ik heb dus ook een kort nachtje gehad, maar heb dat geheel aan mezelf te danken. Nu, na 2 koppen koffie, ben ik de ergste dip al wel weer voorbij en de afwas- en wasmachine draaien al weer. Zag net de buurvrouw van ons voorbij rijden. Had moeite om te zwaaien naar haar. Ben nogal teleurgesteld in haar. Vorige week kwam ze langs met een brief van school dat ze geheel ongevraagd ingedeeld was als hulpouder bij de koningsspelen van haar twee oudste kinderen. Ze vroeg dus of haar 2 jongste kinderen dan bij ons zouden kunnen komen. Ze snapte zelf ook niet hoe dat toch kon, want ze had zich juist niet aangemeld om mee te helpen. Wij moesten naar DD, dus vertelde haar dat wij helaas niet konden oppassen. Ze zou dan bij de school nog wel verhaal gaan halen waarom ze haar ingedeeld hadden. Heb er verder geen aandacht meer aan besteed. Maar toen las ik vrijdagmorgen op haar fb dat ze zich braaf had aangemeld als hulpouder en dat ze een groep kinderen had toebedeeld gekregen waar ze niet zo blij mee was . Ik snap dan niet dat mensen over zoiets kleins moeten liegen. Als ze gewoon naar me toegekomen was en had gezegd dat het haar leuk leek om daarbij te helpen, maar dat ze geen oppas voor haar kinderen had, had ik daar alle begrip voor gehad. Ook dan hadden wij niet op kunnen passen omdat we naar DD moeten, maar dan had ik niet zo'n rare bijsmaak gehad als ik nu heb. We hebben altijd best veel gekletst en ik ben ook best openhartig over bepaalde dingen geweest, zoals onze ivf en dat we dus naar DD gaan, weet ze ook. Maar heb daar nu toch wel wat spijt van. Nu vraag je je af, als ze al over zoiets kleins een lulverhaal ophangt, hoeveel meer heeft ze wel niet verzonnen. Bah, houd niet van dat soort mensen.
Seeuwmees: 8 uur lijkt mij een schappelijke tijd voor een kleintje, maar kan wel vroeg zijn als je hoopte op later. Wat vreemd van de buurvrouw. Misschien kun je het haar vragen. Het kan ook een misverstand zijn toch? Ik vind het wel erg dat ze zegt dat ze geen leuke kinderen had tijdens de koningsspelen. Wat als via via de moeders van die kinderen dat lezen.. Of erger, die kinderen zelf...
Tori is nu bezig d'r kleine meissie op de wereld te zetten Sneeuwmees, kan het me goed voorstellen, kun je het haar niet voorleggen? Hoef je toch niet over te liegen zou je denken... IkkeB, Kitty en BE hoe gaat het met jullie? Noekie, hoe gaat het met de fotowedstrijd? Wij waren vannacht ook niet heel vroeg thuis. We hadden een feestje bij mijn neef thuis en daar vloeit de drank altijd uitgebreid en de laatste 2 jaar heb ik praktisch niet meer gedronken omdat ik dacht dat het dit hele proces misschien in de weg stond maarrrr nu dacht ik, kan mij het schelen, blijkbaar maakt het toch niet uit. Dus ik had een extra gezellig avondje en maar een beetje hoofdpijn toen ik net opstond hahaha.
Haha jordan; heel goed!! Af en toe een flink feestje is niet verkeerd. Ik drink bijna nooit, en al mijn drinkende vriendinnen waren Heel snel zwanger, dus genieten mag best!!! En tja de hoofdpijn... Die hoort er dan ook bij. Hier gaat het prima, van mij mag hij komen, maar we moeten nog ff geduld hebben. Be: van jou kant is het stil.
Ikke, jullie kletsen erg veel daardoor lijkt het alsof ik heel stil ben Ik lees wel iedere dag mee hoor en kom vaak kijkenaar niet bepaald de fut nog gehad om overal op te reageren... is ook niet zo handig op mn mobiel...
Kwam even spieken of er al nieuws van Tori was. Hoop dat het mee valt voor haar. En dat ze hopelijk lekker al aan het tutten is van haar meisje. @Bianca: je werd inderdaad al gemist. Hoe is het nu met je bekken? Nog vol te houden? @Jordan: een leuk feestje is nooit weg en zeker het er nu nog even van nemen nu het nog kan. Vanaf zaterdag is het broedseizoen weer geopend, die hopelijk gevolgd wordt door nog eens 8 alcoholvrije maanden. We zijn vanmiddag naar een buitenspeeltuin geweest. We wisten niet dat die bestond en bleek op een klein half uurtje rijden te zijn. Ons zoontje heeft zich prima vermaakt en moeders kon heerlijk in het zonnetje een oogje in het zeil houden. Goed geregeld dus!
Sneeuwmees, met mn bekken blijft hwt ongeveer steeds het zelfde. Nu ook iedere avond last van harde buiken en maagzuur terwijl ik bijna niks doe. Maar ja dat hoort erbij he? Idd nog geen nieuws van Tori. Ben erg benieuwd hoe t met haar gaat en of ze inmiddels al bevallen is. Jullie dus vandaag ook lekker weg geweest. Wij zijn vandaag lekker met de kids en de honden uit wandelen geweest. Nader hand lekker een softijsje gegeten en eenmaal thuis even lekker onze scooter gepakt en lekker een stukje wezen toeren. Heerlijk! Nu zo weer lekker met de voetjes omhoog
Ik ben ook benieuwd naar Tori! En ik heb weinig gedaan dit weekend. Ik ben zo beroerd van de verkoudheid! Altijd weer ziek in het weekend, grrr. Morgen heb ik een extra dag vrijgenomen en dinsdag Koninginnedag! Zin in! Lekker snuffelen op de vrijmarkt. Gaan jullie nog iets leuks doen met Koninginnedag?
@Bianca: nou meid, je krijgt deze zwangerschap niet cadeau. Zoveel bekkenpijn en dan ook nog harde buiken en maagzuur. Heb je nu ook iets van bekkenfysio ervoor? @Kitty: wat vervelend dat je verkouden bent... Even afkloppen, maar ik heb tot nu toe nergens last van, terwijl ik onderhand alle virussen wel afgewerkt heb die voorbij gedwarreld zijn de afgelopen maanden. Ik denk dat ik heel fout voor de televisie ga hangen op Koninginnedag. En dan daarna nog maar even een beetje rondlopen over een van de vele rommelmarkten. Lekker dat jij morgen ook al vrij bent. Weten ze op je werk al dat je zwanger bent?