Fijne koning(inne)dag allemaal! @Jordan: ik weet eigenlijk niet wat ik moet verwachten van de neusspray, maar moet wel zeggen dat ik normaal niet zo van de sprays in de neus ben. Heb ook ergens gelezen dat het de slijmvliezen in je neus irriteert en dat het op een gegeven moment ook heel pijnlijk gaat worden. Dus sta nog niet echt te juichen. Het zou ipv het spuiten van Decapeptyl komen, maar ipv de Decap moet ik dus 2 x per dag Menopur spuiten, dus het scheelt me ook niet minder blauwe plekken op mijn buik. Nou, we gaan even een stukje fietsen! Om 2 uur weer voor de televisie kruipen, dus we hebben het zwaar vandaag.
Jordan: mijn paranormale tante zei dat. Wel met een vraagteken erbij hoor. Van mij mag hij komen, dus ik teken ervoor. Hou er ook echt wel rekening mee dat het nog 4 weken duurt. Tori; hoe gaat het nu met jou, je man en de kleine yvi? Leuke foto op fb. Genietse!!
Noekie: kilo's verliezen lijkt soms fijn, maar door griep is het niet al te best. Hopelijk voel je je snel weer beter.
Sneeuwmees, ik kan het me goed voorstellen. Prikken is niet fijn maar iets door je neus je hoofd in snuiven is ook niet zaligmakend. Ben je trouwens bijgekomen van je zware dag? Ik doen niets met koninginnedag omdat ik een bloedhekel aan het koningshuis heb. Nogal een uitgesproken mening, ik weet het, maar het is nu eenmaal zo en dan zou ik het van mezelf niet oke vinden om dan wel te feesten in naam van datzelfde koningshuis Oh IkkeB, ik hoop echt dat je tante gelijk krijgt!!!!! Noekie beterschap!
@Jordan: ja, ik laat het maar over me heen komen wat de spray gaat doen. De Decap legt alles te plat bij mij en is funest voor iemand met een laag amh (zegt dr. S).. Dus dat wil hij zeker niet meer gaan gebruiken. Dus ja, dan pas ik me graag aan, omdat ik wel natuurlijk een zo goed mogelijk resultaat wil hebben. @Noekie: hoe voel je je? Weer een beetje opgeknapt? @Tori: hoe is het met jullie? Al weer thuis uit het zkh en lekker aan het genieten van elkaar?? We zijn gisteren eerst naar een stadje verderop gaan fietsen. Maar daar kon je over de mensen heen lopen (en ik kan daar zo slecht tegen). We hadden ons zoontje gezegd dat hij twee kleine autootjes van de rommelmarkt mocht uitzoeken. Maar het was zo'n bagger wat er verkocht werd. Veel speelgoed was vies of kapot. Vraag me af hoe je het in je kop haalt een autootje te verkopen zonder wielen. Dus daarna naar ons eigen dorp gereden en daar slaagden we wel erin een autootje te scoren voor ons zoontje. Er was verder niet veel te doen, maar er was een groot springkussen, dus ons zoontje had de tijd van zijn leven. Verder veel tv gekeken. 's Middags was ik van plan lekker in het zonnetje te gaan zitten met een boekje. Maar de temperatuur viel tegen en er was een frisse wind. Ons zoontje was lekker aan het buiten spelen, maar trok daarbij ook de buurkinderen aan. Dus ipv 1 kind had ik er ineens 3 rondrennen en lopen. Dus ontspannen een boekje lezen was er niet (meer) bij. Want je moet het af en toe toch een beetje in goede banen leiden, als de een weer iets van de ander heeft afgepakt of er valt er weer een. Dan komen even later de ouders de kinderen ophalen, maar die blijven vervolgens ook nog eens een uur hangen. Allemaal leuk en aardig, maar een momentje voor mezelf was daarmee dus helemaal verkeken. Nu weer aan het werk. Mijn laatste werkdagje van de week.
Sneeuwmees, je hebt groot gelijk ook hoor. Gewoon gaan met die hap en het komt vast goed allemaal En heerlijk zeg, laatste werkdagje. Ik heb er nog 3 te gaan incl. vandaag.
Sneeuwmees: heb je een nieuwe banner? Leuk!! Jordan: jij vandaag of morgen tp?? Sorry ik weet het ff niet meer... Iig duim ik voor goed ontdooide emmy. Vandaag weer controle bijmvk gehad. Alles was weer goed. Volgende week dinsdag weer controle.
IkkeB, goed om te horen maar als het aan je tante ligt is die volgende week niet meer nodig hoor En hoor zaterdag of de cryo is ontdooit en dan heb ik za. ook tp.
@Ikke: ik heb inderdaad een andere banner. Werd een beetje onrustig van een banner die zei dat ik al 2 dagen kon testen. En van deze werd ik een beetje vrolijk(er). Fijn dat alles weer goed was bij de vk. 38 wkn alweer! @Jordan: voor jou schiet het ook op. Ben zelf het besef van dagen een beetje kwijt, want ik had de hele dag al het idee dat het maandag was. Maar de week is weer doormidden en het is al bijna zaterdag!! Was laat thuis van mijn werk, tot irritatie van mijn man, want die moest vertrekken voor de nachtdienst. Heb nog mijn werk niet af, dus heb nog stiekem wat in de mailbox klaar staan om te verzenden. Maar we hebben in ieder geval weekend, op die paar kleine klusjes na. Mijn zoontje wilde net buiten spelen en op de een of andere manier kijkt hij zelf altijd goed of het hekje naar de straat dicht zit. Die stond dus open. Toen kwam hij naar me in de keuken en zei hij: je moet het hekje dichtmaken, anders moet je een nieuw kindje maken. Dat heeft mijn man ooit eens voor de gein gezegd dat mijn zoontje niet zo gevaarlijk moest doen, omdat we anders weer een nieuw kindje moest maken. We hebben nooit doorgehad dat hij dat toch wel goed in zijn oren geknoopt heeft en ons op zulke onverwachte momenten mee confronteert.
Jordan: oeps ik loop een beetje op de zaken vooruit. Maar dan duim ik voor zaterdag voor je. en wat betreft mij, als het aan mij ligt gaan die afspraken idd niet door, maar tja.. Het ligt aan de kleine.
Sneeuwmees, ik zelf ook hoor. Hihi. Het is overmorgen al maar het voelt als dinsdag. Sowieso ben ik er errug weinig mee bezig hoewel ik natuurlijk toch nog hoop dat het met deze embryo gaat lukken want ik wil geen nieuwe poging meer :'( Is het nog gelukt met je laatste werkdingetjes? En heb je het hekje dicht gedaan? Oh ja...toevallig al bericht van de verzekering? IkkeB, ik hoop echt voor je dat het morgen gaat worden. Collega van mij is gisteren bevallen. Lag om half 7 's morgens in ziekenhuis en om 13.10 was die kleine er. Het kan dus nog allemaal! Ik had 7 mei gezegd toch? Die hou ik aan. Sorry Cybell, hoe gaat het nu met je? Tori, hoe bevalt het leven met zo'n kleine tot nu toe? Lekker aan het genieten? Kitty, bij jou alles goed? Vraagje, ik heb nooit puistjes gehad (op een verdwaalde na), maar sinds ik bezig ben met de ICSI heb ik ze dus wel, veel op m'n borst tot aan m'n schouders zeg maar, wat op mijn rug en een paar rondom mijn mond. Eerder nooit gehad en ze willen niet echt weg. Hebben/hadden jullie dat ook?
@Jordan: begrijp ik hieruit dat je na de cryo tp helemaal stopt met de mmm? Hier vanmorgen een enorme ongesteldheidspijn. Morgen is mijn NOD. Ik ben er eigenlijk vanuit gegaan dat mijn menstruatie ook later zou zijn ivm mijn late ei. Ik wilde vandaag dus eens rustig naar de apotheek gaan en alvast mijn recept afgeven, zodat ze dat dus ook rustig konden bestellen. Maar nu ik niet weet wat die ongesteldheidspijn gaat betekenen, toch maar gelijk de apotheek gebeld vanmorgen. Ik moet nl. op dag 1 met de neusspray beginnen en die heb ik dus ook nog niet. Kan me dus wel weer voor de kop slaan dat ik rustig afgewacht had en gedacht had mijn lijf wel te zullen kennen. Ik durf ook niet echt naar de wc toe, omdat ik - zo lang ik dat medicijn nog niet in huis heb - nog geen rood wil aantreffen. De apotheek kan het morgen in huis hebben, maar heb er toch maar even op aangedrongen dat ze even rond moest bellen of het niet ergens eerder te krijgen was. Desnoods haal ik het zelf wel ergens op. Dat zou ze doen, al schatte ze de kans klein in, omdat dit niet een middel is wat ze normaal op voorraad hebben.
Jordan: haha je mag het op,de 7de houden hoor!!! Daar ben ik ook erg tevreden mee! en die pukkels, ja die ken ik helaas. Icsi doet veel met je hormoonhuishouding en pukkels kunne daar bij horen. Nog wel een schrale troost, ik had een groot puistenlijf verwacht bij mijn zwangerschap, maar dat valt juist weer heel erg mee. Alleen de laatste week iets meer. Wat je kunt doen is rekening houden met je voeding, maar verder hoort het er helaas bij... Bij mij is het trouwens erger als ik make up op heb gehad of reinigingszooi gebruik. Ik heb wel een mega droge huid nu. Dus smeer wel meer met dagcreme als voorheen. Ik duim voor een goede tp!! ( maar dat heb ik deze week al 3 keer gezegd, moet je nagaan hoe hard ik duim)
]Situatie:[/COLOR][/U][/B][/I] Jordan: ICSI-1, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Mei start IVF-3 in DD, 2e kindje Cybell ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam) Afspraken ziekenhuis: 27 april: Jordan tweede echo in cyclus tbv cryo tp begin mei: Mees uitgangsecho en behandelplan IVF-3 14 mei: Jordan Gesprek LUMC m.b.t. gesprek evt. immuun onderzoek 25 juni: Cybell 8e hysteroscopie ter controle operatie. Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: NOD 3 mei: Mees Zwanger: Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen BE: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI) Kitty17: 6 november 2013 (ICSI-5, 1e kindje) Echo's en controle's: Ikkeb: 7 mei controle vk Kitty17, 13 mei GUO 20 weken echo Ikkeb; 14 mei controle vk Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1 Noekie, 12 februari 2013, Zoon Siem (spontaan na 2 x mislukte ivf)[/QUOTE][/QUOTE]
Situatie: Jordan: ICSI-1, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Mei start IVF-3 in DD, 2e kindje Cybell ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam) Afspraken ziekenhuis: begin mei: Mees uitgangsecho en behandelplan IVF-3 14 mei: Jordan Gesprek LUMC m.b.t. gesprek evt. immuun onderzoek 25 juni: Cybell 8e hysteroscopie ter controle operatie. Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: 4 mei: Jordan (Cryo goed ontdooit? Dan zelfde dag tp laatste cryo in poging 1.) NOD 3 mei: Mees Zwanger: Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen BE: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI) Kitty17: 6 november 2013 (ICSI-5, 1e kindje) Echo's en controle's: Ikkeb: 7 mei controle vk Kitty17, 13 mei GUO 20 weken echo Ikkeb; 14 mei controle vk Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1 Noekie, 12 februari 2013, Zoon Siem (spontaan na 2 x mislukte ivf)
Sneeuwmees, nee ga niet stoppen hoor. Wil alleen serieus geen punctie hahaha. Maar ja, weinig keus Oh, voor jou ineens een rare dag dus. Hopelijk hebben ze het ergens anders. Jammer dat je hier niet in de buurt woont, apotheek in het ziekenhuis tegenover de kliniek waar ik loop hebben heel veel medicijnen op voorraad. Succes! IkkeB, oke dan houden we het op de 7e Hoewel ik je morgen ook gun natuurlijk Ik moet inderdaad op mijn voeding letten, meer groente en minder makkelijk. Sowieso beter om te doen. Make-up gebruik ik wel dagelijks. Ik ben onwijs wit (blond, sproetjes, blauwe ogen en dat terwijl mijn vader Inidisch is hahaha) en als ik geen make up draag vraagt iedereen of ik ziek ben whahahaha. Dus ja... Dan maar smeren. Nooit last van gehad maar ik heb ook wat op mijn rug en daar smeer ik niet Nou ja, moet het er maar mee doen. Misschien kan ik aan de Clearacil, voel ik me 16!
@Jordan: Die puistjes zijn hier ook heel bekend! @Sneeuwmees: Rijnstate heeft de neusspray ook niet. Kan morgen pas binnen komen. Dit komt ook bijna niet voor in nederland en is dus ook geen standaard product voor de ivf afdeling hier in huis. Sorry meis!
@Noekie: dank je! Het was te proberen, vooral omdat zij ook fertiliteitsbehandelingen doen. Mijn eigen apotheek belt ook nog even rond. Tot nu toe heb ik wel ongi-krampen, maar nog geen rood. Met een beetje geluk kan ik dus morgen als dag 1 noteren (als het gaat komen) en kan mijn eigen apotheek het ook in huis hebben. Dus ieder wc-bezoek zonder rood is er weer eentje meer richting morgen. @Jordan: de puistjes komen mij ook niet bekend voor. Had soms als ik ongesteld moest worden wel eens een puistje, maar bij de pogingen en al die hormonen eigenlijk niet. Maar ieder lijf reageert weer anders.