@Sneeuwmees: Hopelijk zet het niet door en kun je gewoon morgen je neusspray ophalen en is er dan niks aan de hand. Mijn ivf arts zei altijd wel dat als je in de middag pas ongesteld werd dat niet mocht mee tellen als dag 1...
@Noekie: in DD hanteren ze de norm dat het voor 23 uur begonnen moet zijn, maar dan ook helder bloed en niet die aanloop wat je wel eens kan hebben (bruin of waterig). De apotheek heeft net gebeld en ze hebben alles afgebeld, maar (zoals verwacht) nergens te krijgen. Het is nu besteld en dan heb ik het morgen vroeg. Dus nu maar duimen dat de rode duivels nog even wegblijven (het liefst de komende 9 maanden natuurlijk). Ik ga je kanjer even bewonderen (en natuurlijk stemmen!)
Noekie, die charmante puistjes liggen dus echt aan de behandeling. Ik zou bijna zeggen, gelukkig en ergens is dat het ook want dan kom ik er ook weer ooit vanaf hihi. Het moet wel aan de Pregnyl liggen want die spuit ik nu 1x per maand. Ik ga voor Siem stemmen. Sneeuwmees, beter dat je er geen last van hebt van die ondingen. En hopelijk morgen pas ongesteld en vandaag niet. Of anders na 23.00 uur
Stem op Siem staat er bij. Wat een super leuke foto! Schattig. Je hebt trouwens al de meeste stemmen momenteel!
Situatie: Jordan: ICSI-1, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Mei start IVF-3 in DD, 2e kindje Cybell ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam) Afspraken ziekenhuis: begin mei: Mees uitgangsecho en behandelplan IVF-3 14 mei: Jordan Gesprek LUMC m.b.t. gesprek evt. immuun onderzoek 25 juni: Cybell 8e hysteroscopie ter controle operatie. Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: 4 mei: Jordan (Cryo goed ontdooit? Dan zelfde dag tp laatste cryo in poging 1.) NOD 3 mei: Mees Zwanger: IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen BE: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI) Kitty17: 6 november 2013 (ICSI-5, 1e kindje) Echo's en controle's: Ikkeb: 7 mei controle vk Kitty17, 13 mei GUO 20 weken echo Ikkeb; 14 mei controle vk Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1 Noekie, 12 februari 2013, Zoon Siem (spontaan na 2 x mislukte ivf) Tori3, 28 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), dochter Yvi
Ff een korte update! Ben nog steeds niet de oude maar ik herstel wel. Vandaag alleen koorts gehad en moet straks weer tempen of het nu weer onder de 38 is. Anders kan het een ontsteking zijn en dat moet dus gecontroleerd worden. Maar waarschijnlijk komt het van de stuwing die op gang komt in samenwerking met mijn lichaam die druk bezig is te herstellen. Heb nog een foto in m'n baby album gezet, dus wie benieuwd is hoe ze er nu uit ziet . Jordan, jij zaterdag tp las ik vluchtig. Ik duim voor je!! Nou, ik ga ff tempen, op hoop van zegen!
Tori: en hoe gaat het met de koorts? Ben je al wel thuis, of lig je nog in het ziekenhuis? Hoe gaat het met yvi. Komt de borstvoeding op gang?
@Tori: Aan de foto te zien ben je dus thuis. Het lijkt in ieder geval dat Yvi in haar ledikantje/wiegje ligt... Wat een moppie zeg! Hopelijk gaat je herstel voorspoedig en zakt de koorts snel! Ik hoop voor je dat de borstvoeding snel op gang komt! Laat je maar lekker verwennen en geniet van alle hulp in huis! Je gaat het nog missen straks als de kraamhulp weg is hoor! Hoe zijn de nachten?
Ooh, vergeet ik helemaal te vertellen. Ik ben op koninginnedag om half 2 naar huis gegaan. De kraamzorg stapte 2 tellen later binnen! Hele leuke vrouw, ben erg tevreden. Ik krijg 10 uur extra kraamzorg, dus dat is wel fijn. Om 7 uur was m'n temp 37,8 dus weer oke . Pfew Yví is een natuurtalent aan de borst, ze pakt hem meestal zonder hulp in 1x goed. Ze drinkt nu ook, nog wel heel vaak, maar hopelijk vannacht weer minder vaak net als de vorige nacht. Terwijl ik typ drinkt ze ook lekker. Noekie, ja wat n moppie he. Ik ben zó verliefd!
Tori: Een andere banner!! Goed dat de temp gezakt is! En fijn dat ze een natuurtalent is aan de borst. Nu nog hopen dat je ook genoeg gaat geven! Maar dat komt vast wel goed! Geniet van deze bijzondere verliefdheid!
Jordan: jij bent duidelijk alerter als ik, dat je oo de foto ziet dat 3 thuis is, respect!! Tori: wat fijn dat jullie lekker thuis zijn en dat de kleine goed drinkt. De koorst ook nog gezakt. Super!! Hier alles rustig, te rustig, mijn tante krijgt geen gelijk. Heb weer een k nacht gehad, weer uren wakker en uiteindelijk naar beneden gegaan. Hier mijn 9 maanden boekmbijgewerkt nu al weer wakker. Vanmiddag maar ff mijn rust pakken denk ik.
Tori, is je temp laag gebleven? Hoe is het om lekker met z'n diretjes thuis te zijn? Wel fijn dat het verder allemaal goed gaat! Dank je wel voor het duimen, dat moet nu wel extra meehelpen IkkeB, jammer dat je tante geen gelijk krijgt maar nu krijg ik gewoon gelijk joh. De 7e it is! En welke foto bedoel je? Niet zo alert vanmorgen hoor hahaha. Ik ben super verkouden, keelpijn, moe, misselijk, traanoogjes en hoestbuiten alsof het m'n laatste hoestbui is hahaha. En dan morgen misschien tp als laatste cryotje ook ontdooit.... Ohoooh...
@Jordan: Mijn duimpjes draaien weer overuren voor jou! En er zit er hier ook eentje met vieze snottebellen naast mij. Beterschap meis! En heel veel succes toegewenst voor morgen!
Jordan, ik ben nog minder helder, want het was moekie die zo helder was en niet jij.. Oeps.. Tori heeft een foto in haar album van yvi. Hieropmzag noekie dus dat ze thuis was. en jij mag gelijk krijgen hoor.
Uitgerekende datum IkkeB: 15 mei 2013 BE: 12 of 17 mei Tori: 6 mei Jordan: 27 april of 7 mei Noekie: 13 mei Ikkeb: 1 mei of 13 mei Mees: 18 mei Kitty: 11 of 16 mei
Hahaha Noekie, hoog bezoek??? Lol Ikke... nu echt aftellen voor jou meis. Ben benieuwd wanneer de kleine zich meld...
Dank je wel Moekie Oh thuis ook een verkouden ukkie zitten dus? Zielig als ze zo klein zijn. Mijn man is ook erg verkouden, heeft verhoging en is ook net een kind hahaha. Mannen griep noemen ze dat toch? IkkeB, toch dank je wel voor het compliment hahahaha. BE, wanneer heb jij weer controle?