Ben niet nieuwsgierig Noekie maar hoog bezoek klinkt HEEL belangrijk Goed dat het in ieder geval gezellig was
@Noekie: fijn dat het hoge bezoek gezellig was....hihi... @Ikke: het is nog geen twaalf uur vanavond, hè? Als je een beetje opschiet, kan het nog net. @Tori: fijn dat de kleine goed drinkt en jullie lekker thuis zijn. En wat een prachtig meisje heb je, toch! En met een heerlijk bolle toet! Hier nog geen rode duivels gesignaleerd. Vanmorgen weer wat ongi krampen, maar tot nu toe nog zonder rood. Heb vanmorgen wel alvast mijn twee tassen medicijnen opgehaald bij de apotheek. Dus mochten er alsnog de komende dagen rode duivels in aantocht zijn, dan kan ik gelijk snuiven. Geeft toch wel een heel relaxed gevoel nu ik alles in huis heb (al hoop ik nog steeds stiekem het niet nodig te hoeven hebben).
Ah Sneeuwmees, je kunt er tegenaan dus Noekie, hahaha nu wordt ik toch nieuwsgierig... (slechte eigenschap is dat) Zo, bijna werkdag erop, morgenochtend weten we hoe ons laatste cryotje het gedaan heeft. Ik hoop heeeeel goed en dat hij of zij het bij mij ook heeeeel leuk vindt
Seeuwmees: je hebt iig je medicijnen op tijd in huis!! Het is nog geen 12 uur, maar het is nog rustig, dus dat wordt hem niet. Hou er rekening mee dat het nog 3,5 week duurt. Jordan: ik blijf duimen, spannend dag morgen!!
@Jordan: we gaan morgen heel hard voor je duimen dat je cryootje goed ontdooit. En ik kan me niet voorstellen dat er geen cryootje is dat jou niet graag als moeder wil hebben. @Ikke: als je tante geen gelijk krijgt, dan nog maar 15 dagen doorbijten, dan heb ik tenminste gelijk. @Noekie: bedankt voor de plaskalender. Het eerste stickertje zit er al op. Ik ben net even (weer) naar de Action geweest. Was al vaker daar geweest op zoek naar stickers, maar ik blijk al die tijd op de verkeerde plek gezocht te hebben, want ze bleken een hele collectie te hebben, alleen op een plek in de winkel die ik nooit geweten heb.
@Jordan: vandaag DE dag! Hoe lang duurt het eigenlijk voordat zo'n cryootje ontdooit is? Halen ze die er vandaag pas uit? Nou, hoe dan ook veel succes!!! Hier vanmorgen al om 7 uur wakker. Ik was gisteren nog wel zo blij dat er vandaag geen peutergym zou zijn en ik dus niet op tijd eruit hoefde. Maar ik was al om 5 uur wakker, toen weer om 6 uur en toen ik om 7 uur weer lag te draaien, ben ik er maar uitgegaan. De ervaring is meestal dat je als je maar blijft proberen te slapen, ik met barstende koppijn uiteindelijk opsta en dat is het me ook niet waard. Ik had net in een ander topic een verhaal zitten typen. Niets bijzonders, maar toen ik op verzenden drukte, kreeg ik een melding dat mijn bericht eerst via de moderator moest voor goedkeuring. Zit nu na te denken, maar ik heb er echt geen rare scheldwoorden of wat dan ook in gebruikt. Let daar altijd goed op.
Jordan: spannende dag. Succes. Sneeuwmees: die nachten ken ik. (al ben ik er blij mee, want dan heb ik iig geen uren wakker gelegen). Het kan zijn dat ze je controleren vanwege een steekproef denk ik. Vroeg wakker heeft ook als voordeel dat je een lekkere lange dag hebt. Geniet er dus van!
Sneeuwmees, wat een lief berichtje gisteravond. Ik hoop echt dat deze blijft Ik ben nét gebeld... Ook deze is goed ontdooit. Vanmiddag tp
Oh ja Sneeuwmees. Volgens mij wordt een cryo er de dag van tevoren uitgehaald en in de broedstoof geplaatst en dan kijken ze de volgende ochtend of die goed isdoor gedeelt. Zeker weet ik het niet maar ik geloof 1 dagje van te voren er uit. Balen he dat vroeg wakker worden. Ik had nog wel kunnen slapen maar om de eoa reden vonden mijn buren het hard nodig om al vanaf 7.15 in de tuin te werken... Die zijn niet goed hoor. Heb mijn raampje dicht getrokken (zodat ze het zeker zouden horen) en hij reageerde net dus ook met 'Goedemorgen' op mijn FB bericht hahaha.
@Jordan: YES! In ieder geval goed nieuws, nadat je al zo vroeg wakker was. Veel succes vanmiddag! En spreek dat rietje maar eens zeer ernstig toe (mede namens ons)! @Ikke: ik denk dat het komt omdat ik een website genoemd had (en ze daar misschien voorzichtig mee zijn). Nou ja, ik heb niet veel spannends te melden, dus in het ergste geval begin ik mijn ego-verhaal weer van voor af aan. Jij dus beter geslapen vannacht? Het is in ieder geval lekker weer (lijkt het achter glas), dus dat geeft me nu al een goed humeur.
ik ga vragen of ik door de microscoop mag kijken hahaha. Dan zal ik het heeeel lief vragen gezellig te blijven
@Jordan: hoe laat mag je naar het zkh? Inderdaad maar even door die microscoop een strenge blik toewerpen. Deze moet het gewoon gaan worden, hoor (of hij/zij nu wil of niet)!!
Noekie t was gezellig gister! Heb ook heerlijk genoten van t kleine manneke. Wat een lekker ventje is het ook! Kleine draak hier vond em ook wel erg leuk Siem heeft er geen blauwe plekken aan over gehouden toch??? Jordan, goed nieuws meid! Heel veel succes vanmiddag! Ik ga mega hard voor je duimen!!!! Liefs!!!