Meiden, wat is het rustig hier. Iedereen nog lekker aan het genieten van het heerlijke weer. Ik heb het wat verkeerd uitgekiend, want ik moet toevallig van maandag t/m woensdag werken en dit worden net de mooiste dagen. Als ik weer vrij ben, slaat het weer weer om helaas. Een mens kan nu eenmaal niet alles hebben, hè? Gisteren wel lekker buiten in het zonnetje zitten lunchen en nog een wandelingetje met mijn collega gemaakt. Dus toch nog wat van het mooie weer kunnen genieten. Gisterenavond nog even lekker een stukje gefietst naar een botanische tuin bij ons in de buurt. Die is deze maand op z'n mooist met alles in bloei. Op het werk is het ook lekker rustig en relaxed. Onze baas is met vakantie en ondanks dat we allemaal lekker doorwerken, voelen we toch minder 'druk'. Dus een heerlijk weekje. Mijn zoontje was gisteren weer naar de peuterspeelzaal geweest en hij bleek iets voor moederdag gemaakt te hebben. Ik had al een vermoeden, maar wil het toch een beetje als een verrassing houden. Mijn eerste echte 'foute' moederdagcadeau. Ik kan niet wachten. Gisteren op de fiets zei mijn zoontje ook dat hij een cadeautje voor me had. Ik probeerde hem nog af te leiden dat dat een geheimpje is en dat hij dat niet tegen mama mocht zeggen. Maar mijn zoontje zei dat dat niet een geheimpje was en hij ging in geuren en kleuren uitleggen wat hij gemaakt had. Heb me er een beetje voor proberen af te schermen, maar ben wel benieuwd wat het uiteindelijk geworden is. Het is in ieder geval geen versierde wc-rol.
Sneeuwmees, ik heb het net zo matig gepland als jij. Do, vr, za, zo vrij en de mooie dagen werken. Dat is tevens mijn excuus dat ik minder online ben, heb het ontzettend druk. Dussss, ik ga weer door Geniet van het weer meiden en Sneeuwmees, werk ze (hoorde dat het vanmiddag toch gaat regenen )
Heb tussen de middag een broodje buiten gegeten, maar waaide bijna weg. Dus het was ook geen straf om weer aan het werk te moeten. @Ikke: nog maar 8 dagen.... @Jordan: en zit je werkdag er bijna op? De mijne duurt officieel tot 6 uur, maar denk dat ik dat niet ga redden.
@Jordan: Lees dat jij nu je tp weer hebt gehad! Ik duim voor je meis! @Sneeuwmees: Spannend je eerste "foute" moederdag kadootje Leuk!! Deze maand start je ook weer met je IVF poging begrijp ik in DD.... Spannend meis! Ik duim voor een positieve uitkomst! @Tori: Beetje laat maar beter laat dan nooit.... Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige wonder!! Geniet er van! Hopelijk gaat het allemaal al weer wat beter met jullie en kunnen jullie nu van de kraamtijd genieten met alle mooie dingen die daar bij horen! @Kitty: Hoe is het met je? @Noekie: Bij jou ook alles goed? Als ik iemand nog mis... srry!! Ik ben ff wat minder online geweest... heb ook weinig te melden. Herstel, tja niets bijzonders te melden. Zit ondertussen aan de provera icm de oestrogeen en hoop over een dag of 5 ongi te worden, dan gaan we de 2e kunstmatige cyclus in van provera en oestrogeen en aan het eind daar van mag ik mijn spiraaltje laten verwijderen en ga ik dus weer voor hysteroscopie. Als dan alles goed is hopen we groen licht te krijgen voor de volgende tp... moet wel zeggen dat ik het een gek idee vind dat er nu in ons geval dus een jaar tussen 2 terugplaatsingen in zit :S.... wat vliegt de tijd zeg! Fijne week allemaal... ik heb 6 diensten dus genoeg werk om me zoet te houden
Cybell: pff wat moet je er toch veel voor over hebben hè. Hopelijk wordt alle moeite uiteindelijk,beloond. Succes met de 6 diensten die je te wachten staan.
Tori: het rommelt al een week, maar niks zet door. We wachten af, maar ben er stiekem wel klaar mee. Hoe is het met jou??
Spannend hoor! Kan nu elk moment komen... Ben benieuwd naar jullie zoon. Mijn voorspelling klopt al niet meer vlgs mij. Met mij gaat het gelukkig stukken beter nu. De bloeduitstorting herstelt sneller dan ik had gedacht. Ik heb vandaag zelfs een stukje gereden n m'n nieuwe auto, naar de prenatal met z'n drietjes . Ons eerste uitstapje met de kleine, ze heeft de hele tijd geslapen. Heb wel elke ochtend hoofdpijn als ik wakker wordt, een paracetamol helpt wel gelukkig. De kleine heeft vandaag een zgn. regeldagje, ze wil vaak eten! Wat resulteert in veel poep en plasluiers. Cybell, dankje! Jeetje een jaar na de vorige tp pas weer een tp, de tijd gaat dan idd erg snel! Ik hoop voor je dat het niet nog veel langer gaat duren.
Sneeuwmees, ik wilde naar buiten maar toen betrok het net hahaha. Dus ik ben maar binnen gebleven. Cybell, ja klopt, afgelopen zaterdag. Thanks Gelukkig dat je goed hersteld en de afleiding is ook wel lekker inderdaad Tijd gaat inderdaad hard, dat er zo'n tijd tussen zit he. Wij hadden een half jaar zitten tussen de verse tp en de eerste cryo tp en dat vond ik al lang... IkkeB, je bent mijn datum met een 7 erin voorbij gestormd. Ik hoop niet dat het nu de 17e word Tori, hoe was jullie eerste dagje op stap met z'n drietjes?
@Ikke: inderdaad nog een weekje! Of 3 in het ergste geval, als je het voorbeeld van Tori gaat volgen. @Tori: fijn dat het herstel sneller gaat dan verwacht. Ik dacht dat die hoofdpijn door de hormonen kwam, maar weet dat niet zeker. Gelukkig dat een paracetamolletje helpt. Wel vermoeiend zo'n regeldagje (zeker als je bv geeft). Voordeel is wel dat je bv zo op een natuurlijke manier een extra boost krijgt. @Cybell: je bent inderdaad al weer een tijdje 'onder de pannen'. Jemig, al weer bijna een jaar, zeg. Ik hoop dat bij de volgende hysteroscopie alles goed blijkt te zijn. Ik duim voor je! Hier gisteren al het moederdagcadeau van mijn zoontje gehad. Hij kon niet langer meer wachten. Wat ook niet te verwachten is voor een kind van 3. Mijn man had het cadeautje verstopt, maar gisteren vond hij het toch per ongeluk. Volgens mij heeft hij laser oogjes. Volgens mijn man heeft hij vanaf 2 uur 's middags voor het raam gezeten om op mij te wachten omdat hij mij een cadeautje moest geven. Hij kon zijn geluk dus ook niet op toen hij mijn auto aan zag komen. Ik heb hem nog geprobeerd te temperen dat ik dat pas zondag open mocht maken. Maar daar had hij geen boodschap aan. Hij denkt op de een of andere manier dat het voor mijn verjaardag is. Dus heb maar gezegd dat ik zondag pas jarig was. Maar hij was niet van zijn stuk te brengen en zei dat ik bijna jarig was, dus dat ik het open moest maken. Ja, mijn moederhart smolt al door zijn enthousiasme en zijn gespannen blikje met dat cadeautje. Dus ik heb het toen toch maar opengemaakt. Het was, hoe verrassend, een lampion die hij zelf heeft moeten beschilderen. Hij had me de dag ervoor al in geuren en kleuren verteld dat hij dat gemaakt had. Maar ik was toch wel erg ontroerd, door zijn eigen geknutsel.
Hihi Sneeuwmees wat super schattig Echt lief. Dat enthousiasme ook. Niet kunnen wachten en de dag ervoor vertellen dat je een lampion hebt gemaakt. Te lief! Geniet van je pré moederdag cadeautje
@Jordan: ja, bereid je maar vast voor, hoor! Binnen no time veranderd je hele huis in foute knutsels, tekeningen en staat het vol met stoere auto's, lego e.d. Dus ook de foute lampion, heeft een mooie plekje in de kamer gekregen. Is het nog vol te houden die wachtweken? Hoe voel je je?
@Sneeuwmees: Echt super schattig! Het is ook zo'n lekker jochie! Hier gaat het moederdagkadootje mee op vakantie. Zit ineen plastic tas helemaal dichtgeplakt met plakband. Als ik vraag of hij iets gemaakt heeft voor moederdag is zijn antwoord: Niks hoor! (met een enorme glimlach tot achter zijn oren! ) Dus ben ook benieuwd...
@Noekie: wat knap dat jouw zoontje netjes het spelletje meespeelt. Die van mij moet nog een hoop leren. Hij was zo opgewonden dat hij zelfs al voorstelde of hij het misschien even voor me open moest maken. Jij bent dus al aan het pakken voor jullie weekje weg? Lekker vooruitzicht, hoor. En pas op, hè, straks kom je weer zwanger terug. Hier lijkt onze eigen poging ook mislukt te zijn. Raar dat ik de afgelopen dagen er juist van overtuigd was dat het wel eens raak kon zijn. Ik ben nog niet ongesteld, maar dat zal dus vrijdag wel gaan komen. Het draait al wel in mijn buik. Het enige waar ik wel weer blij mee ben, is dat mijn lf fase dan in ieder geval weer normaal verlopen is. Waar een mens al niet blij mee kan zijn. Had nog de stille hoop dat ik ook een van de gelukkigen zou zijn, die DD af kon bellen. Zo had ik toen ik alleenstaand was ook al een kinderwens en wilde ik net het BAM-traject met een donor in gaan, wat ik eigenlijk heel onwerkelijk en heel spannend vond, toen ik mijn man leerde kennen en ik de 'normale' manier een kindje kon krijgen. Nu met DD vind ik het ook TE onwerkelijk en TE spannend allemaal, dat ik nog wel een stille hoop had, ook net voor het begin er aan te kunnen ontsnappen. Het lijkt ons niet gegund te zijn. Dus Dusselfdor, here we come!
Haha ja die moederdagcadeautjes! Sneeuwmees, het kan best zijndat hij hem weer wil inpakken en zondag weer geeft, dat hoor je vaker. Voor alle wens moeders zal het zonder een minder fijne dag zijn, maar ik denkmdan iig ook aan jullie!!
@Sneeuwmees: Rustig bezig met inpakken ja... Wat een hoop spullen moet je nu meenemen zeg met zo'n kleine erbij! Siem begint alleen nu te hoesten en hoop maar niet dat dat erger gaat worden. Hij is ook nog steeds zo verkouden... En zwanger terug komen zou inderdaad kunnen maar laten we dat nou nog maar ff niet gaan proberen. Dan ga ik liever nog wel een andere keertje terug...
Sneeuwmees, ik kan niet wachten, kom maar op met al die tekeningen en handarbeid werkjes. Mijn hele dressoir staat (en de lades liggen) al vol met tekeningen van mijn nichtje hihi. Heb jij trouwens inmiddels al een terugkoppeling van de firma verzekering & co.? Jammer he dat het echt niet zo wil gaan zoals we zouden hopen... Maar positief blijven, wie weet wat DD voor moois brengt Noekie, vakantie klinkt niet naar. Buitenlands of binnenlands reisje? Lekker vooruitzicht! IkkeB, ik als wensmama heb geen moeite met mamadag eigenlijk. We gaan naar de onze. Eerst naar schoonmama die in de buurt woont dan naar mijn mama om te bbq'en als het lekker weer is... Altijd gezellig Ik zit te wachten op een telefoontje van de kliniek over de uitslag van mijn bloedtest (Factor VIII). Ben echt benieuwd. Telefoontje zou tussen half 4 en 5 uur zijn dus we wachten af