IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Sneeuwmees, stap 1 in DD is weer gezet. Dus nu over 8 dagen weer heen. Ik duim voor je dat er mooie follikels gaan groeien!

2. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Vandaag komt mijn vader voor een week naar nederland, ik hoop zoo dat die kleine man deze week ook,beslist eruit te willen, want dan kan zijn opa hem tenminste zien. En zijn papa en mama beginnen ook ongeduldig te worden.

Fijn weekend allemaal!!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: we moeten inderdaad maar in stappen denken en iedere stap die weer gelukt is, is er een. De uitgangsecho was goed (snap nooit wat er dan 'goed' aan moet zijn). Hij kon alleen de linkereierstok niet goed genoeg in beeld krijgen. Maar die speelt vaker verstoppertje. Nu zondag eerst maar eens knutselen met die Menopur. Zie daar ook nog wel tegenop. Met mijn zoontje gaat het wel. Hij had gisterenavond nog 38,1, maar hij was de hele avond lekker aan het spelen en stoeien. Dus hij had geen last meer van de verhoging. Zometeen hem even wakker maken voor de peutergym. En zien of hij zich daar goed genoeg voor voelt. Vallen jouw laatste loodjes mee? Is er nog nieuws van de badkamerdeur?
    @Tori: stap 1 op weg naar de kinderwens is inderdaad gezet. Heb tegen de arts gisten wel gezegd dat ik een 'slow starter' ben en dat het bij mij even duurt voor ik reageer op de medicijnen. Hij heeft het genoteerd. Ik dacht, ik zal hem maar vast geestelijk voorbereiden. Ja, weer een raar idee dat je weer gaat spuiten en dan die onzekerheid wat 'er daar binnen gebeurd'. Maar ja, stap 1 is gezet, nu maar flink doorstappen dus! Hoe is het vannacht bij jullie gegaan?
    @Noekie: lekker aan het vakantievieren? Hoop dat het weer ietsjes beter gaat worden voor jullie. Maar gelukkig heb je een overdekt zwembad, dus altijd waterpret, ook als het weer even tegenzit.

Mijn man heeft gisteren op de terugweg ook al zijn moederdag-cadeautje verklapt (van wie zou mijn zoontje het hebben). Maar hij twijfelde over mijn cadeautje en wilde toch even overleggen met mij wat ik ervan vond. Ik vond het nogal serieus klinken. Ik ging uit van parfum of een boek, dus snapte niet wat er zo moeilijk aan kon zijn.
    Maar hij overwoog een tablet voor mij te kopen en wilde even afstemmen. Hij ziet mij altijd in die wachtkamer met mijn mini-telefoontje klooien, die nooit goed internet lijkt te hebben.
    Dus hij wilde dat voor mij kopen. Was helemaal flabbergasted en zei dat ik op een boek had gerekend en hem zelfs nog een titel van een boek wilde doorgeven die ik nog gezien had.
    Ja, dus de terugweg maar even alle voors- en tegens van ipad, tablet en van alles en nog wat doorgesproken en gisterenavond zou hij op pad gaan. Maar ja, dan belt hij nog 2 keer of ik iets op kan zoeken. Dan belt hij weer omdat hij een goede aanbieding had gevonden, maar wilde weten wat ik ervan vond. Dus het was een 'zelf-meewerkend' Moederdag cadeau. Maar wel een enorme verrassing!

4. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees: wat een gaaf moederdagcadeau. En zoo lief bedacht in jullie situatie. De laatste loodjes zijn wat zwaarder. Slecht slapen, spugen, moe, chagrijnig, geen energie en erg in mijn cocon. Maar aan de andere kant gaat het nog erg goed, dus ik wil niet mopperen. Die strijd is soms lastig in mijn hoofd. Ik vind het zo geweldig dat ik dit mee mag maken, maar het is ook echt zwaar. Van de week de hele dag alleen en ik kreeg mijn sokken niet aan. Gevolg: een huilbui die eindigde in spugen en sterretjes zien.. Gelukkig luchtte het wel op.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: ik hoop echt dat het lukt dat de kleine een dezer dagen gaat komen. Zou mooi zijn als je vader dat mee kan maken. We gaan voor je duimen. Dat in jezelf gekeerd zijn, is heel herkenbaar de laatste dagen (incl. de huilbuien helaas). Wel vervelend dat je nog steeds last hebt van spugen. Je lichaam wordt natuurlijk ook moe zo aan het einde. Ik hoop van harte dat je niet te lang meer door hoeft te lopen.

6. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees: thanx!!

7. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    IkkeB, ik had volgens mij 11 mei gezegd he? Dat is vandaag. Anders 16 mei en dat is nog binnen de week dat je vader er is. Geniet van de tijd dat hij er is!

Sneeuwmees, ik lees je stukjes wel altijd, maar nog niet de tijd genomen om te reageren. Je bent nu dus officieel begonnen. Echt spannend hoor! Ik ga voor je duimen deze ronde en hopelijk is op dag 8 al iets zichtbaar. Bij mij erg weinig trouwens, maar ineens ging het hard. En Menopur, valt erg mee hoor! Ik gebruikte ook niet alle vloeistof, omdat je ook best een hoop lucht meezuigt. Neem je tijd en het gaat helemaal goed komen!!!
    Oja, en het etentje met mijn werk heb ik komende woensdag. Ik heb tegen mijn manager gezegd dat ik geen rauw / rood vlees lust / mag. Heel subtiel he? Ik lust ook echt geen biefstuk, carpaccio of filet american, en nu ik het niet mag, maakt voor mij niets uit. Het is meer lastig dat ze maar een menu hebben en ik nu niet weet waar dat uit bestaat. En zonde natuurlijk als ik bijna niets eet.

Noekie, hoe is het op je vakantieadres? Hopelijk beter weer dan hier. Het is gewoon koud, brrr.

Tori, fijn dat het weer wat beter met je gaat!

Hier eigenlijk niets bijzonders te melden. De 16e mag ik voor het eerst naar de verloskundige. Hopelijk gaat ze naar het hartje luisteren! Ik zei laatst dat ik ietsjes een buikje krijg, maar ik krijg nog geen reacties uit mijn omgeving van de mensen die het niet weten. Dus of het valt nog erg mee, of niemand durft iets te vragen ;).

8. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jordan, nog een week :) Ongetwijfeld de meest spannende week.

Cybell, je herstelt dus goed van de operatie. Er gaat nog een hoop gebeuren bij je. Een HSG erbij. Ze zeggen dat je de eerste maanden na een HSG vruchtbaarder bent. Ik geloof er niet zo in, maar meid, wat duim ik voor jou dat het nu eindelijk eens mee zit!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Kitty: ik weet dat je met me meeleeft, ongeacht of je reageert, hoor! Ik heb gisteren ook al tegen dr. S. gezegd dat ik nogal traag reageer op de medicatie. En of ik evt. ook nog bloed moest prikken. Dat hoefde volgens hem niet, want die waardes zeggen volgens hem niet veel. Maar hij heeft het wel even opgeschreven. Ik denk ik zal hem maar vast geestelijk voorbereiden als die eerste echo tegenvalt. Maar 'fijn' te horen dat ik niet de enige ben. Fijn dat het 'vlees' probleem subtiel is opgelost. Maar je hebt het dan dus nog niet verteld op je werk. Vind je het eng om te vertellen, of denk je dat ze niet begripvol zullen reageren? En ik denk dat mensen vooral erg terughoudend zijn om je nu al aan te spreken op je buikje. Ik denk als je het zegt, dat mensen dan zeggen: zie je nu wel. Ik dacht het al.. (dat was bij mij tenminste wel zo).

10. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Hier een berichtje van ons vakantie adresje. Al een lekkere regenbui gehad maar we vermaken ons prima. Lekker dagje wezen shoppen in roermond vandaag. Weer leuke kleertjes gekocht voor Siem natuurlijk.
    Moederdag kado is ook al verklapt en we zijn het knutselwerkje van tobie vergeten. Hopelijk vergeet hij het morgen zelf ook.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: fijn dat jullie het zo naar de zin hebben en met dit weer heb je een legaal excuus om lekker te shoppen. Jouw kleine kereltje kon de spanning dus ook niet meer aan en heeft het ook verklapt...hihi... Mijn zoontje is vanmorgen mee geweest om iets voor mijn moeder te kopen. Mijn zoontje begon straks, toen ik op de koffie was bij mijn ouders, in eens erover dat het morgen Moederdag was. Ik al helemaal trots dat hij dat onthouden had. Maar toen vertelde hij in geuren en kleuren dat hij een cadeautje voor mijn moeder had en dat dat achter in mijn auto lag en dat het pannen waren. En bedankt!:x Ik probeerde hem in zijn zin nog even af te leiden. Maar hij ging daarna gewoon weer verder waar hij gebleven was.:( Kan niet anders, dan dat mijn moeder het gehoord moet hebben. Maar ze liet in ieder geval niets blijken. ;)

Over een paar uurtjes gaat de eerste spuit na 7 maanden pauze er weer in. En dan ook nog eens zo'n knutselpakket. Knijp hem nu best wel, omdat het dan wel helemaal heel echt gaat worden.
    Heb in mijn telefoon allemaal alarmen geïnstalleerd (3x neusspray per dag en 2 keer op vaste tijden spuiten), zodat ik het niet kan vergeten. In de weekenden moet ik er dus wel vroeg uit, want ik moet 3 dagen per week vroeg werken en dan moet die spuit er al in zitten. Maar dat betekent ook op mijn vrije dagen de wekker even zetten. Ik lijk er klaar voor te zijn.;)

12. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noekie, ben je bij de outlet geweest? Fijn dat je bent geslaagd. Jammer van de regen alleen, als dat de pret maar niet bedrukt ;).

Sneeuwmees, wat schattig van je zoontje. Hij is natuurlijk helemaal trots en denkt er niet over na dat het een verrassing moet blijven.
    En ik heb het nog niet verteld op mijn werk, omdat ik het juiste moment nog niet heb gevonden. Ik heb nu een streefdatum, als ik bij de verloskundige ben geweest, dan ga ik het wel zeggen. Dan ben ik 15 weken, dus dan zal ik wel moeten. Zeker omdat het project waar ik aan werk tot het eind van dit jaar duurt en ik ergens eind september met verlof wil gaan....

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Kitty: ja, mijn zoontje vindt het zelf allemaal veel te spannend om een cadeautje te krijgen, dus dan kan hij het ook voor iemand anders niet stil houden. Volgende keer hem dus maar niet meer meenemen met het kopen van een cadeautje. Heb hem nog wel gisteren een verf-tekening laten maken. Dus dat is dan nog wel een verrassing voor mijn moeder.
    Ik zou ook niet te lang wachten met vertellen. Je maakt de drempel voor jezelf steeds hoger en het is toch zulk mooi nieuws om te vertellen (beter dan dat je gaat vertellen dat je ontslag neemt ;)). Heb je zelf al een idee hoe jouw werk opgevangen kan worden tijdens je verlof (of door wie). Ik weet dat het jouw zorg niet is, maar die van je baas, maar soms vinden bazen het fijn als je al een beetje meegedacht hebt.
    In mijn geval zal ik het niet 15 wkn stil kunnen houden. Ik heb een vrouwelijke baas, die altijd een beetje te directe vragen stelt. Zo van, heb je al een terugplaatsing gehad? Of ben je al begonnen en hoe ver ben je met je behandeling? Laat staan als ze weet dat ik in de wachtweken na de tp zit. Ook niet prettig. Ik ben dan ook blij dat de afspraken tot nu toe nog steeds op dagen vallen dat ik niet werk. Misschien dat ik volgende week een keer op een werkdag moet, maar heb besloten dan een vrije dag op te nemen, zodat ik geen tekst en uitleg hoef te geven. Bovendien als je voor een echo naar DD bent geweest, ben je al bijna een dag kwijt en komt er van werken toch niets meer.
    @Jordan: is het allemaal nog een beetje vol te houden, meid?

De eerste spuit is een feit. Kostte me toch iets meer tijd dan ik gedacht had. Kreeg het wel even te kwaad toen ik zo aan het klooien was met die flesjes, het opzuigen van de vloeistof (wat natuurlijk niet meteen lukte). Was eigenlijk, terwijl ik bezig was, boos en verdrietig tegelijk. Hoe oneerlijk om je zo met rotzooi vol te moeten douwen. Wat een tegenstelling met de twee keren dat ik 'gewoon' spontaan zwanger geraakt ben. Ik weet dat ik dan nog niet mag klagen met 'maar' mijn derde poging. Maar na vanmorgen nog meer respect voor de vrouwen in de mmm, die al zo veel vaker hebben zitten knutselen. Nou ja, we gaan er van uit dat oefening kunst baart en dat het uiteindelijk ergens goed voor is. Maar goed, nog een stuk of 20 keer hetzelfde riedeltje.... Pfff...:(:cool:

14. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Kitty: Wel bij de outlet geweest. Maar dat zijn niet onze winkels. Daar geparkeerd en er even overheen gelopen en daarna naar de gezellige binnenstad.

@Sneeuwmees: Tobie heeft zijn knutsel werkje nog niet verklapt. Mijn man heeft zijn mond voorbij gepraat.
    Ik wou altijd graag een fotocursus en had dat al eens uitgezocht hoe en wat. Nou heeft hij mij dus nu opgegeven.
    Ik wil er straks naast mijn normale werk toch meer mee gaan doen.

15. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Ik vind het echt super knap en dapper van je dat je dit weer gaat doen. Het is inderdaad zo'n gedoe en het bergt veel disipline en doorzettingsvermogen. Maar weet zeker dat je het kunt meis! Voor steun zijn we er voor je!
    We duimen voor een snelle en goede opbrengst!

Dikke knuffel!

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: mannen ook, hè?:cool: Maar wat gaaf een foto-cursus!! Dat wil ik ook al zo lang. Ik heb een heel (ingewikkelde) mooie camera, maar heb het idee dat ik nog niet 20% snap van alle knopjes en instellingen. Dus ben heel benieuwd hoe jij de cursus vindt. Ik hoor in ieder geval altijd heel goede verhalen van mensen die op cursus zijn geweest. En je hebt natuurtalent, dus gelijk heb je om er meer mee te gaan doen.;)
    Dank je voor je lieve woorden! Het is gewoon de spanning een beetje van alles wat weer komen gaat (en de spanning van dat nieuwe medicijn). De heftige ongesteldheid waar ik nu last van heb, werkt er ook al niet aan mee. :)

17. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees: had jij niet voorspeld dat mijn kleine 19 mei geboren wordt. Vandaag hoorde ik via de spirituele vriend van mijn moeder dat de hij eerste pinksterdag komt. Dat is 19 mei :). Zou je toch de tweede keer op rij de voorspelling winnen :). Misschien voor jezelf ook een leuke,voorspelling maken!!

18. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Noekie;15000673]Uitgerekende datum IkkeB: 15 mei 2013
    BE: 12 of 17 mei
    Tori: 6 mei

Jordan: 27 april of 7 mei
    Noekie: 13 mei
    Ikkeb: 1 mei of 13 mei
    Mees: 18 mei
    Kitty: 11 of 16 mei[/QUOTE]

O nee, sneeuwmees, je had 18 gezegd.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: nee, helaas geen 19e, maar de 18e. Ik zie dat je nog 3 mogelijkheden van onze pool hebt (de 16e, 17e of de 18e). ;) Dat moet toch gaan lukken, lijkt me.

Hier vanmorgen ook nog parfum van mijn man gekregen. Weet niet wat me overkomt. Net even bij mijn moeder geweest, die gisteren inderdaad ook mijn zoontje had horen zeggen dat ze pannen kreeg. ;) Nu een beetje bankhangen. Ben ontzettend duf en af en toe duizelig. Zal vast we een bijwerking van de neusspray zijn.;)

20. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees: en 13! Al zal het zo'n vaart niet lopen denk ik.
    Balen van de bijwerkingen. Succes, ff volhouden, het is voor het goede doel. En laat je vooral goed verwennen door man en zoon.

Deel Deze Pagina