IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijstje klopt weer niet bij mij, ik heb de 20 wkn echo pas 13 juni....

Maar eerst Jordan, voorzichtig gefeliciteerd! Bij mijn 1e zwangerschap had ik volgens mij 44. Fijn dat je donderdag weer mag prikken, duimen maar op een stijging! En dat het bloedverlies stopt, want bij mij heeft het uiteindelijk tot een miskraam geleid....

Sneeuwmees, ik wilde al zeggen, gebruik de spuit van de pregnyl, die is een stuk groter 😄. En dat kleine beetje is voornamelijk lucht, dus heus niet erg als je die niet in de spuit hebt 😉.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: meid, wat flik je ons nu! :$ Jemig, dat zal schrikken zijn geweest (in de positieve zin dan). Oh, meid, dat zou toch te gek zijn. Ik ga heeel hard voor je duimen.

p.s. zeg me even waar ik die sexende koeien kan vinden.;);)

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    BE, ja ga morgen zeker een testje doen hahahaha. Veel te benieuwd nou.

IkkeB, nee ik heb een aantal x wel innestelling gehad wat wel even bleef zitten maar werd afgestoten en daardoor positieve testen maar daarna weer negatief. Mijn lichaam spoort niet hahahaha. Gelukkig schijnt het wel aardig gezond te zijn weten we inmiddels ;)

Sneeuwmees, sorryyyyy. :) en ja het was echt schrikken maar niet alleen in positieve zin. Het is een fijne gedachte maar ik ben daarentegen schijtbang dat het weer mis is en uitloopt op een domper van hier tot Tokio... Afwachten is de remedie geloof ik. Hahahaha die koeien ja. Ik laat het je weten als het goed blijft gaan. ;)

Kitty, voorzichtig dank je wel ;) Ik hoop dat het geen mk is. Hoop dat het een blijvertje is die het gewoon leuk vindt hier... Jij overmorgen wel intake bij vk toch? Succes :)

We zijn net wat gaan eten om alles even te laten bezinken. We zijn allebei nogal verbaasd, geschokt maar ook wel voorzichtig blij hoewel we bang blijven om onderuit te gaan... Donderdag weten we meer.

4. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Kitty: had ik kunnen weten, de tijd gaat wel snel, maar ook weer niet zo snel. Sorry!!

Jordan: ja wachten is het enige dat je kunt doen.

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Jee Jordan! Wat een nieuws... Zou wel superdesuper zijn as het gewoon goed zit nu!! Ik ga me helemaal suf duimen voor je!!
    Stijg HCG stijg!

6. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Heb ik ff goed gezongen vanavond...:D

@ Jordan: Ik hoop en duim met je mee meis!

7. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @IkkeB: Bijna 40 weken!!! :D

8. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jordan, ik hoop natuurlijk op een plakbeeb, dus mijn duimen blijven draaien!

IkkeB, morgen 16 mei, en dan heb ik gezegd dat de kleine zal komen. Hoe gaat het nu met je?

Sneeuwmees, went het al een beetje om Menopur te spuiten?

Ik heb leuk nieuws meiden! Ik heb gisteren een echo gehad. En we weten wat het gaat worden! Het belangrijkste is dat alles er goed uit ziet. Geslacht maakt ons niet zoveel uit, maar nu we het weten, zijn we hartstikke trots en hadden we bij het begin van de poging al het vermoeden dat dit de uitslag zou zijn. Alles valt op zijn plekje. Over de naam waren we het van te voren al eens, dus dat gaat ook een hoop kopzorgen schelen! En ik hou het nog even voor me, of zal ik het toch vertellen......Niemand weet het verder, alleen wij twee en de echoscopist.....Oke, ik zeg t omdat ik zo blij ben. Ik krijg een jongen! En net als BE wil ik het liever verder niet opnemen in het lijstje ;).

9. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Situatie:
    Jordan: ICSI-2, 1e kindje

Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Mei start IVF-3 in DD, 2e kindje
    Cybell ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam)

Afspraken ziekenhuis:
    17 mei: Mees 1e fm (CD8)
    22 mei: Jordan 1ste voortgangsecho
    4 juni: Jordan telefonische afspraak LUMC uitslag schildklier onderzoek
    25 juni: Cybell 8e hysteroscopie ter controle operatie.

Punctie/Eisprong:

Terugplaatsing:

NOD

Zwanger:
    IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen
    BE: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI)
    Kitty17: 6 november 2013 (ICSI-5, 1e kindje), verrassing ;)

Echo's en controle's:
    Kitty17, 16 mei intakegesprek vk
    Ikkeb; 21 mei controle vk
    Kitty17, 13 juni GUO 20 weken echo

Bevallen:
    Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1)
    Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan)
    Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC)
    Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1
    Noekie, 12 februari 2013, Zoon Siem (spontaan na 2 x mislukte ivf)
    Tori3, 28 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), dochter Yvi

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Kitty, was het geslacht van de beeb wat je dacht dat het zou zijn? Mogen we wel een gok wagen? ;)

Tori, hahaha houdini, stijijijijijg HCG! STIJIJIJIJIJIJIJG!!!!!! Hoop dat het helpt ;)

Noekie, thanks ook voor het duimen. Wat heb je gezongen? Zijn jullie nog op vakantie?

Ik ben weer terug op aarde hoor. Gisteren was ik echt even ergens anders geloof ik. Pffff...wat een raar gedoe. Maar ik heb vanmorgen een test gedaan en die leek toch wel ietsiepietsie iniminie beetje donkerder dan die van gister maar het is nog steeds niet zo dat je denkt van WAUW! Maar goed, we zien een lijntje zonder te turen. Alleen op de foto krijgen is wat lastig want daar zie je hem amper op. Als ik het relativeer is het positief dat er een lijntje staat, ook al is die lichter dan gewenst, maar ik werd wakker met het gevoel van 'dit kan niet waar zijn...' en zo voel ik het nog steeds. :) (Ik verlies trouwens ook nog steeds bloed)

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: ja, je hebt prima gezongen, hoor! En ons maar doen geloven dat je in Limburg op vakantie bent....;)
    @Kitty: wat leuk dat je het geslacht weet en dat jullie er helemaal blij mee zijn. Wij waren ook al snel uit de jongensnaam en op de een of andere manier konden we lang geen geschikte meisjesnaam vinden. Mede daardoor had ik sterk het idee dat het een voorteken moest zijn dat we een jongetje zouden krijgen. Dat bleek bij ons ook te kloppen. En we houden netjes onze mond, hoor!;)
    @Jordan: fijn dat het streepje iets donkerder begint te worden. Dat is toch een goed teken, omdat ze bij jou constant vaag bleven zonder donkerder te worden, toch? Verlies je veel bloed? Ik hoor wel vaker bij ivf/cryo's dat vrouwen sneller bloed verliezen en dat dat op zich niets hoeft te betekenen. Ik hoop dus ook maar dat het snel gaat stoppen. Word je nu morgen weer op HCG geprikt?

Het Menopur mengen ging gisterenavond en vanmorgen redelijk goed. Ik moet gewoon de tijd ervoor nemen (en geduld is nu eenmaal niet mijn sterkste punt). Een fan van die rotzooi zal ik nooit worden. Geef mij maar zo'n Puregon pen. Maar goed, het is niet anders en ik zal nog even moeten doorbijten (en vloeken tijdens het mengen :)).
    De bijwerkingen vielen gisteren gelukkig mee. Dus hopelijk heb ik het ergste gehad. De enige bijwerking die ik weer heb is verstopping. Had ik de eerste poging ook zo'n last van, maar volgens de gyn was dat geen bijwerking van de medicijnen. Maar nu heb ik het weer. Blijkbaar leggen die medicijnen niet alleen mijn eierstokken stil, maar ook mijn darmen. Maar ook daar zijn weer middeltjes voor (want we hadden nog niet genoeg om dagelijks in te nemen).;)

12. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, fijn dat het beter gaat. Ik heb andere spuitjes erbij gekregen omdat die Meopur dingen inderdaad ook erg lang zijn. Ik word morgen opnieuw geprikt maar...

...ik belde MCK en de receptioniste gaat nu overleggen of ik langs moet komen. Ik zou eigenlijk niet weten waarvoor maar ik denk dat ze het niet leuk vinden dat LUMC geprikt heeft ofzo. Ik word nu zo terug gebeld maar ik moet morgen al naar LUMC, zit er niet op te wachten vandaag ook nog naar Leiderdorp te karren. Moet wel steeds weg van mijn werk. Dus ben benieuwd waarmee ze komen.

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Morning nog eens. Nog een vraagje aan jullie. Ik ben vannacht om half 3 naar de wc geweest. Moest zo nodig plassen dat ik er niet van kon slapen. Ik heb vanmorgen om iets voor zevenen getest. Kan die ook wat licht zijn doordat ik vannacht nog naar de wc was?

14. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Jordan, en ...heb je al bericht wat ze willen?
    En bij de vorige poging, had je toen ook licht bloedverlies of kwam dat toen pas later? Oh, vind het wel reuze spannend hoor... Ik hoop zo dat de de cryo lekker is ingenesteld en groeit!

Sneeuwmees, verstopping is niet fijn... Misschien iets drinken waardoor het beter gaat? Ik drink nu ook roostoven laxo, want oh als het nu te hard is gaat dat niet prettig zijn met die bloeduitstorting die er nog een beetje zit.
    Ja, met dat mengen moet je gewoon rustig voor gaan zitten!

Kitty, jaa leuk dat je nu weet wat het is! Kan je ook wat gericht gaan shoppen :). Vind het knap als het je lukt om het voor je te houden tot de bevalling, ik zou dat niet kunnen ;). Ik vond het ook prettig om het over haar en m'n meisje te hebben toen ze in m'n buik zat.

BE, jij morgen de 4D echo toch. Leuk!!

IkkeB, oeh ... Je hebt de 40 weken aangetikt ... Hij mag nu toch wel komen!!

15. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Oh .. Jordan, tja als het vocht niet lang binnen heeft gezeten kan er daardoor zeker minder hcg in zitten!

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Tori, hoe gaat het met jou qua bloedneuzen, voeding enz? :) MCK heeft nog niet gebeld. Ik ben benieuwd waar ze mee komen. Ze gaat eigenlijk aan het hele ding voorbij dat ik dus misschien zwanger ben. Juist beter toch dat er nog een bloedtest heb gedaan? Stel dat het blijft zitten dan had ik het weggepikt. Vorige keren had ik licht positieve test en op de dag dat ik ongesteld werd was dat eigenlijk altijd weg, dan werd de test negatief. Dus dat is nu iig wel anders haha.

17. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: je test met ochtendurine, omdat je dan lang niks hebt gedronken en de urine sterk is. Als je in de nacht niet hebt gedronken is je ochtendurine nog steeds sterk genieg voor een test. Als je eigen ziekenhuis wil dat je langs komt heb je kans dat ze je daar ook nog testen, zou ook een voordeel kunne hebben, omdat je dan ziet of het hcg is gestegen. Pfff wachten, onzekerheid, het is zoo lastig meissie. Succes. Over iets meer dan 24 uur weet je meer.

Hier idd de 40 weken aangetikt. Hij zit nog heerlijk op zijn plek, denk ook dat hij er zeker tot het weekend blijft zitten, dus nog ff geduld meiden. Het wordt een pinksterbeeb. ( handig, is mijn man lekker vrij)

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Ohja de bloedneus ... Die heb ik nog steeds, maar wordt wel iets minder nu. Heb alleen moeite met van de korstjes afblijven, dus dan steeds weer wat bloed. We geven nu weer iets meer bijvoeding en dat gaat goed! Ze slaapt nu meer en langer :). Viel ze alleen in slaap na m'n rechterborst en kreeg haar nie meer goed wakker voor de linker... Dat is wel vervelend want die staat best strak.
    Ja, heel slim van je dat je toch die bloedtest hebt gedaan! Gelukkig maar dat het nu wel anders is dan de vorige keren, dat is een goed teken!

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Tori, blijf nou eens van die korstjes af ;) Vervelend is dat he. Wel lekker dat ze nu langer slaapt alleen jammer dat links daar dan de dupe van wordt ;) Maar serieus. Denk dat meer slapen voor jullie ook wel welkom is. En ja hier gaat het zeker anders, ik heb ook nog steeds bakken met maagzuur.

IkkeB, 40 weken. Yeeeh, nu kan het nooit lang meer duren en we gaan voor pinksteren (of voor de 17e, scheelt weer een paar dagen ;)) Wel lekker inderdaad als je man er gewoon is. Hoe is het met je papa? Ik heb vannacht nog wat water gedronken maar geen liters. Nou ja, ik moet toch afwachten, zit mezelf weer aardig gek te maken hahaha. Ze hebben nog steeds niet gebeld van MCK. Suf...

20. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tori, ik denk niet dat ik het tot de bevalling volhoudt, maar het is nu gewoon zo speciaal dat alleen wij het weten!
    Dit weekend ben ik jarig, dus misschien een leuke suprise voor mijn verjaardag? Iemand misschien een origineel idee?

Jordan, ik weet nog goed dat ik wilde gaan testen en dan lig je juist wakker en moet je plassen. Echt 2 of 3 uur later de test gedaan en die was een stuk donkerder dan test 1. Dus of de test echt veel lichter wordt, dan durf ik niet te zeggen. Bloedtest is het meest betrouwbaar, dus hoop dat je morgen goed nieuws krijgt!

Deel Deze Pagina