IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Kitty, je wil met je verjaardag verklappen wat het geslacht is? Misschien rompertje in de kleur van jongen of meisje neerleggen ofzo? :D Heb je geen klein nichtje of neefje die je een tshirt aan kan trekken met de tekst erop: Ik krijg een nichtje of ik krijg een neefje? En qua testen ik hou de bloedtest aan. Gisteren en vandaag ben ik miss mega muts. Pfff. Word moe van mezelf. ;)

Ik heb gesproken met MCK. Bloedtest bij LUMC gewoon door laten gaan en morgen eind van de dag word ik door mijn arts gebeld (en hopelijk heb ik dan ook de uitslag inmiddels ;)).

2. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Kitty: ik heb de oma's op mijn verjaardag een taart laten aansnijden. Aan de kleur vulling was het geslacht te zien. Misschien niet meganorigineel, maar wel erg leuk, de reacties waren erg positief en de taart was ook nog eens eeg lekker. Shirtje wordt idd ook vaak gedaan. Of een buikband met daarop de onthulling. Al is je buik misschien nog wat klein daarvoor.

Jordan: ik zou een nog veel geotere muts zijn

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    IkkeB, vind het idee van die taart juist super leuk. Orgineel toch! En dat die dan ook nog lekker is dat is helemaal mooi mee genomen ;) En ben blij met wat je zegt, niet dat ik het je gun een mega muts te zijn hoor hahaha maar ik voel me echt zo'n dom figuur nu. Mijn hoofd blijft maar malen. Liefst ga ik slapen tot morgen ofzo en ik kan me maar niet losrukken van alle twijfel. Drama queen ben ik nu gewoon. Wel weer eens wat anders.

4. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Kitty, voor mijn familie heb ik ook n taart gedaan (maar m'n beste vriendin is taartenmaakster dus was haar idee) en zelf had ik cupcakes gemaakt voor m'n schoonfamilie.

Jordan, logisch toch dat je je zo voelt. Het is allemaal zo onzeker!
    Ene moment ben je al bezig met n nieuwe poging en dan opeens weer met dat je zwanger bent!

5. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: geniet maar van het muts zijn, gebeurt bij jou niet elke dag :p
    En die uren, lijken soms wel dagen. Succes mop!!

6. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cupcakes is een leuk idee, maar hoe zorg ik er dan voor dat de vulling blauw of roze is? Doe je kleurstof door de cakemix? Of doe je een vulling erin? Thanks voor de tips!

7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Ik heb eerst het cupcake bakje voor 1/3 gevuld en toen voorzichtig met een sateprikker wat kleurstof in het midden aangebracht en daarna weer wat cakemix erop.

8. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Kitty: je kunt ze ook eerst bakken, dan met soort appelboor gaatje prikken ( zijn soelciale dingen voor te koop) en vullen met botercreme of andere vulling met kleurstof. Dan weer afdekken en eventueel,bovenop nog creme doen in twee kleuren.

9. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Kitty wat leuk dat je weet wat het wordt.
    Hier weet mijn man inmiddels nog steeds niet wat het wordt. :)
    Dat is nu al 10 weken zo :D

Tori: morgen idd de 4D echo, k vind t mega spannend.
    Straks mss nog ff de gyn bellen ;)
    Wat betreft je bloedneuzen en korstjes... als je nou een bloedneus hebt gehad en even je neus sprayt met (otrivin) zoutoplossing dan krijg je mooiere korstjes, en zitten ze niet in de weg. Ik moet dit ook altijd bij mn dochter doen.

Ikke, hij gaat de 17de komen hoor :)
    Wanneer mag je weer voor controle?

Jordan als je snachts hebt geplast en nog wat water hebt gedronken kan je test idd lichter zijn dan dat hoort...
    Ik heb dat zelf ook vaker gehad ;)

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Kitty: zo te horen experts genoeg hier voor gekleurde cupcakes! Ik krijg er honger van. Je kan ook blauwe fondant erover heen doen (zeg ik als mislukte keukenprinses ;)).
    @Ikke: niet naar Bianca luisteren, hoor! De 18e is zoveel mooier om te bevallen. En dan heb je de pinksterdagen nog om lekker in het kraambed bij te komen.

Hier net maar even een paracetamol ingenomen tegen de koppijn. Die is gelukkig nu gezakt. Waarschijnlijk toch een bijwerking nog van het een of ander. Gelukkig morgen weekend en heb ik niet meer het idee mezelf 'groot' te hoeven houden! Vrijdag mogen we weer naar DD en dan ben je toch een flink deel van de dag kwijt. Dan is het wel lekker dat je ook even een dagje voor jezelf hebt.
    Ik heb wel een drukkender en voller gevoel in mijn onderbuik. Er gebeurd dus al wel wat, al heb ik niet de hoop dat er vrijdag veel te zien zal zijn. Mijn eitjes kunnen zich lang verstopt houden.
    Zometeen mag het shot neusspray er weer in. Heb allerlei alarmen in mijn telefoon zodat ik alle shots op tijd kan nemen, maar omdat ik op mijn werk zit heb ik deze even uitgezet (maar dan moet ik hem niet vergeten natuurlijk). ;)

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Tori, dat is het ook precies. Van het ene uiterste naar het andere. En wat is dat nou, iedereen kan cupcakes bakken maar als ik zo'n kindercakeje bak dan ziet het er nog niet uit hahaha. Ik ben zo blij dat er mensen zijn die het voor me kunnen doen want ach ach ach :D

IkkeB, ik geniet er van met volle tuigen. Waar ik nog meer van geniet is dat ik over een uur weg ga. Eerst naar Kruidvat en dan even naar de nwe zaak van mijn schoonouders, die is mijn man aan het verbouwen nu, altijd leuk om te zien wat hij er van maakt.

Kitty, zo kom je aan je ideeën :D Wat ook nog leuk is, als je beetje handig bent met pc enzo om je echo filmpje (die heb je toch dacht ik of ben ik nu in de war met iemand anders?) te bewerken en dan op het einde een scherm te zetten in de kleur blauw of roze.

Sneeuwmees, balen die hoofdpijn. Bluh. En je shots niet vergeten he. Hihi. Ik hoop wel dat er vrijdag al bergen met follikels te zien zijn. :D

12. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan... kruidvat? Ga je nog een setje testen halen ;)

Bij mijn dochter teste ik savonds positiever dan overdags/ smorgens ;)
    Ook dat is bij iedereen weer anders blijkt.

Leuk om idd even te kijken wat je manneke er van gemaakt heeft.
    Mijn manneke is ook zo lekker handig ;)

13. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Meesje wat vervelend zeg die hoofdpijn! Extra veel water er bij drinken?

Fijn dat je al wat voelt rommelen ben benieuwd wat er vrijdag te zien valt meis.
    Ik ga mega hard voor je duimen :D

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    BE! Je hebt me door :D Ik heb ook wel eens gehad dat ik 's avonds een duidelijkere test had dan de ochtend inderdaad. Ik ga wel proberen echt pas morgen te testen, het zal lastig worden hihi. Wanneer heb jij eigenlijk weer je volgende echo?

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: ik hoorde dat de Action ook testen had voor 1,50 de twee. Dan kun je even vooruit en alle uren van de dag testen.:D
    @Bianca: ja, moet eigenlijk meer drinken. Doe dat wel, maar dan meestal koffie uit de automaat op mijn werk. Zou inderdaad meer water moeten drinken. Vind het zelf ook wel raar dat er van alles (wel of niet) daarbinnen gebeurd, maar dat je niet weet wat en hoe. Het liefst zou ik net als een oventje zo'n deurtje willen hebben om af en toe even te spieken.;)

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, ik test nu met die van Action. Maar die van KV schijnen toch beter te testen dus haal ik die nog maar. :)

17. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan die van de action zijn idd minder gevoelig maar kv is ook niet meer wat het geweest is ;)
    Erg jammer want ik was er goed over te spreken ;)

Morgen avond hebben we de 4D HD echo bij Jan de Koning.

23 mei mag ik weer naar de gyn.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: leuk zo'n 4d echo. Ben heel benieuwd hoe jullie uk eruit ziet (en of je man het nog steeds niet door heeft wat het is). Zo'n echo staat ook nog op mijn verlanglijstje en ben benieuwd hoe die bij Jan de Koning bevalt. Maar ja, ik moet wel eerst nog even zwanger worden.;)

19. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Mijn man heeft gisteren toch maar besloten niet mee te gaan :)
    Hij is te bang dat de kleine per ongeluk draait of iets en hij t geslacht ziet.
    Hij wou thuis wel de foto's bekijken :) maar wel de foto's waar geen geslacht op staat. :D

Nu gaat een vriendin van me mee en mn zwager.

De beelden die ik heb gezien bij Jan de Koning zijn echt super.
    Op google is er weinig te vinden wat betreft 4D HD echo foto's...

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: heb even op de site gekeken van Jan de Koning. Apart die 4d echo's, hoor! Ben heel benieuwd. Knap dat je man niet meegaat. Die van mij zou als eerste in de auto zitten als hij wist dat ik zo'n echo ging maken...hihi..

Nou, deze junk gaat zich maar weer eens even terugtrekken voor het volgende shot. Ik snuif en spuit. Ik zou niet misstaan in een kartonnen doos onder een brug, denk ik!;)

Deel Deze Pagina