IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hahaha jammer dat er hier geen knop voor vind ik leuk is ;)

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    BE, ja een vind ik leuk button zou soms echt goed zijn hahahaha. Ik ga morgen maar eens kijken wat Kruidvat te melden heeft. :) Gaaf morgen 4D. Echt leuk! Veel plezier!!!!!!

Sneeuwmees, een junk hahahaha. Nou ja, je moet alles een x beleefd hebben haha.

Hier weer een rare avond want ik had vroeger een vriendin waarmee ik altijd samen was tot ze een vriendje kreeg maar heeft echt wel 8 jaar geduurd die vriendschap. Ik spreek haar sinds een jaar of 2 wel op FB maar nu bleek haar zus ernstig ziek. Kanker. 40 jaar jong, 3 kindjes. Vandaag is ze overleden. Zo oneerlijk. Ik ken ze natuurlijk van vroeger en het is heftig om te horen dat het nu toch zo definitief is. Verdrietig bericht was het.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: ik duim vandaag voor een explosieve stijging van je HCG! Hoe laat hoor je de uitslag hiervan?
    @Ikke: alles nog rustig?
    @Bianca: veel succes bij de echo! Bijzonder om straks ook echt al een gezichtje bij je kindje te hebben.

4. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: succes vandaag. Wat zei de kv test? Op naar de bloed uitslagen.

Be: knap hoor zo lang je mond houden tegen je man over het geslacht. Veel plezier bij de 4d echo!!

Sneeuwmees: hoe is het met onze junk??

Hier alles, zoals verwacht, nog rustig. Vanacht niet lekker geslapen door buikpijn. Vanmorgen moet ik op mijn nichtjes passen, (5 maanden en 3,5) zal daarna wel weer helemaal kapot zijn. Vanmiddag lekker ff slapen dus.
    De baby op mijn banner begint weer opnieuw met de 40 weken kruiptocht. Beetje vreemd.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: ik hoop niet dat je nog eens 40 wkn door moet bikkelen! Wie weet waar de buikpijn toe gaat leiden... Je hebt nog 2 dagen voor je vader weer vertrekt. Dat moet voldoende zijn. Veel plezier met oppassen. Zal inderdaad best vermoeiend zijn, maar dan heb je vast een generale repetitie gehad voor wat jou ook heel snel te wachten staat.;)

Hier ging het spuiten vanochtend aardig goed. Zou ik het dan toch leren? :D
    Heb verder nog niet veel gedaan. Heb de wasmanden (die ik al een week goed heb kunnen negeren :)) maar eens voor de dag gehaald. Het weer werkt ook niet mee, dus heb geen geldig excuus meer om nog langer uit te stellen.
    Moet ook nog boodschappen doen. Had gisteren mijn naaldencontainer iets te enthousiast dicht gedrukt, waardoor ik hem niet meer open krijg. Ik was toch al van plan een nieuwe te halen vandaag, omdat die andere al bijna vol zit (ik had nog een kliekje van de vorige poging erin zitten). Kan ik gelijk alvast een nieuw recept voor de neusspray afgeven. Ik hoorde wel eens dat die sprays maar een dag of 8/9 meegaan en dat zou precies dit weekend vallen. Dus vandaag ook maar vast inleveren, dan heb ik het morgen. Bij het aankleden haakte ik ook nog eens per ongeluk achter mijn ketting, waardoor hij gebroken is. Dus wil vandaag ook nog even naar een juwelier zien te komen. Mijn zoontje gaat vanmiddag weer even naar de peuterspeelzaal, dus dan zal ik in turbo-snelheid alles maar even doen.
    Verder hoest ik weer de longen uit mijn lijf. Dus hopelijk zet het niet door tot een echte verkoudheid, alhoewel het er wel weer weer voor is.

6. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwverstuiving; je wordt al een geoefende junk. :) fijn dat het makkelijker gaat. Het oppassen is geen oefenen voor wat mij snel te wachten staat. Ik hoop,er toch echt 1 te krijgen en geen twee :). Al ligt die ene nu al bijna 2 uur heerlijk te slapen. Zal zo wel wakker worden en een fles willen. Echt super, ik legde haar om 10 uur weg en om 10.01 sliep,ze geloof ik al. Net memory gespeeld met de oudste en domino, nog een kralenhart gemaakt en nu moet ze toch echt even zelf spelen, wat ze fantastisch goed doet. Heerlijk. Hopelijk komt broer lief wel zo thuis, want ik ben moe, moet nog boodschappen doen en mijn buik blijft pijnlijk. Vanmiddag lekker slapen.

Jordan: trek je het nog??

7. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ikke, heerlijk hoor dat oppassen. Maar ook zeker zo lekker als ze straks weer opgehaald worden ;)

Nog steeds last van je buik dus? Hmmm mss toch al goeie voortekenen? :)

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    IkkeB, leuk hoor even oppassen. Lekkere afleiding ook lijkt me, terwijl je in afwachting bent van de bevalling.

Jordan, hoe is het?

BE, nog ff de middag door en dan vanavond echo :) ben zó benieuwd naar jullie kleine in 4D. Ik vind onze meid nog erg lijken op de 4D echo foto's! Hopelijk werkt ie n beetje mee en krijg je veel mooie foto's!

Sneeuwmees, fijn dat het steeds beter gaat met de spuiten! Oefening baart kunst, dat blijkt maar weer. Niet verkouden worden hoor, niks aan!

Hier is m'n vriendje flink ziek... Dus ik moet Yvi 24/7 verzorgen nu... Gaat goed tot nu toe, maar vannacht om 4 uur wilde ze niet meer slapen dus ben een uur bezig geweest om haar weer in slaap te krijgen dus iets minder slaap gehad (5,5 uur).

9. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Oppas was idd leuk, maar ook erg blij dat ik nu weer thuis ben. Heb de boodschappen binnen en ben nu aan het eten. Het smaakt me niet en ben misselijk. Zo maar lekker ff slapen.

Tori: vervelend dat hij ziek is. En die korte nachtjes zijn ook pittig. Vandaag maar goed mee slapen met yvi. Succes!!

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    IkkeB, geen 40 weken opnieuw toch? Pffff... Morgen is het de 17e he. Wel rekening mee houden :D

Sneeuwmees, gelukkig dat het prikken beter lukt! Morgen DD he :D

Tori, beterschap voor je vriendje :(

En hier...check mijn banner :D :D :D Nog steeds onwerkelijk maar het is vedubbeld. Zit nu op HCG 52. Heel mooi zei de arts dus dat geloof ik maar dan. Morgenochtend vroeg nog een keertje prikken om het verloop te zien (ook in het geval dat het toch fout zou gaan) maar ze zei dat ik echt zwanger ben dus dan maar een banner erin. Mocht het mis gaan heb ik dat ook eens gehad, een banner ;) De test was geen knaller maar zij gaf aan dat het heel goed mogelijk is omdat het nog beginwaarden zijn en dat het waarschijnlijk vanzelf goed komt.

11. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Wauw Jordan lieverd! Gefeliciteerd meid! Toppie :D

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Jordan, verdubbeld dat is goed!!! Staat je goed die banner, die moet maar mooi blijven!

Even goed nieuws :), de vrouw van het CB is net langs geweest om te wegen en ze weegt nu 4460!!! Dus in een paar dagen 120 aangekomen. Ook zei ze dat ik meer bv geef dan bijvoeding dus ik weet nu weer waar ik het voor doe :).

13. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Tori, dat is goed nieuws zeg! :D

Allemaal goeie berichten vandaag??? ;)

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Thanks meiden. Ik ben super gelukkig maar tegelijk is het onwijs onwerkelijk, geloof ik het niet en hou ik ook een flinke slag om de arm want het kan nog alle kanten op!

Tori, goed nieuws! En een goede motivatie inderdaad om door te gaan zoals je doet want je doet het gewoon helemaal goed :)

15. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan, heel begrijpelijk hoor.
    Ennuh zoals Jan de Koning in t begin tegen mij zei; echt zekerheid heb je pas als t kindje in de wieg ligt ;)

Je zult zeker even de tijd nodig hebben om aan het idee te wennen.
    En ja t kan alle kanten nog op gaan, maar probeer vertrouwen te hebben in je lichaam en in jullie beeb! Dan moet het goed komen meis :D

16. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: yes yes yes yes!!! Eindelijk ook voor jou een banner. Dat pakt niemand je meer af. Je voorzichtigheid is heel begrijpelijk. Maar je bent gewoon zwanger whaaaaaa. Wat super dat ze dat toch hebben gecheckt, anders zat je nu namelijk aan de spuit

Sneeuwmees: moet jij toch nog alleen spuiten, maar ik neem binnen 13 dagen afscheid van mijn Banner en dan mag jij hem hebben! ( cybell: ook voor jou wens ik snel een zwangerschap hoor, maar nu heb jij nog de spiraal toch)

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    BE, we hebben afgesproken dat we het nu alleen aan ouders en mijn zusje vertellen. Als we een hartje horen dan vertellen we het nog wat andere mensen dichtbij en na 12 weken mag de wereld het weten maar toch wel rustig aan. Maar ouders leven zo mee die kunnen we gewoon niet voorliegen hihi. Mijn moeder kon alleen maar ooooooh leueueueueuek uitbrengen en eindelijk! En mijn schoonmoeder zei alleen maar, echt waar? echt waar? echt waar? Hahaha. Ik probeer wel mezelf echt duidelijk te maken dat ik nu gewoon echt zwanger ben (incl misselijkheid en maagzuur al een paar dagen maar sinds gister net wat meer nog, yawn) en ik ga pas echt meer geloof krijgen als ik een hartje hoor.

IkkeB jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa woehoeoeoeoeoe. Ik moest het heel behouden tegen mijn man vertellen omdat ik op ons andere kantoor zat en dat heeft dunne muren dus in de auto heb ik ff flink tegen hem aan geschreeuwd in de vorm van WAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

18. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hahaha Jordan, geweldig die reacties van de mama's.
    Wij hebben t na de eerste echo aan de ouders verteld. En met 10 weken aan iedereen.

Groots gelijk hoor dat jullie t ook een soort van zo doen.

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ja wil niet te veel mensen gelukkig maken en straks (hopelijk niet) misschien weer te moeten teleurstellen. De ouders weten er natuurlijk van en die leven echt onwijs mee met alles dus dan is het een leuk telefoontje en het is sowieso leuk om te delen.

20. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: hoe reageerde je man? Vreemd he om het zelf eerder te weten. Wij wilden altijd samen testen, maar die van mij zat al in het buitenland toen ik erachter kwam. Was zo vreemd. Hij was niet eens de eerste die het hoorde. Ik wilde het persoonlijk vertellen, maar niet in het vliegtuig stappen zonder dat iemand het wist. Dus mijn vriendinnetje en haar partner wisten het eerder. Zij hebben mij toen ook naar schiphol gebracht. Onze ouders en brussen hebben we het na de eerste echo verteld. Er zijn heel wat tranen gelaten toen. :)
    Ik ga voor je duimen meis dat alles goed blijft gaan. Over ongeveer 3 weken zie jij een kloppend hartje!

Deel Deze Pagina