IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Oh dat lijkt me ook echt raar IkkeB. Dat je het je man later pas kunt vertellen. De mijne is net een stuiterbal dus die blijft vragen of ik al meer weet dus die heb ik het toch telefonisch moeten zeggen maar ja, het liep sowieso al raar dus dat kon er gerust bij hahaha. Hij reageerde trouwens net als ik, verbaasd. Hij is blij, hij zegt dat 'ie het echt leuk vindt maar net als ik ook nog wel een reservering heeft... We zijn allebei bang voor wat mogelijk is maar ook blij dat het er goed uit ziet.

Ben net ook gebeld door mijn arts van MCK. Rond 4 juni heb ik echo. Morgen maak ik een afspraak via de receptie. Raar dit soort dingen dan toch te gaan plannen. :)

2. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: ja raar he, maar ook zooooooo fijn, eindelijk!!!!! En het is jullie gegund. Het worden nog een paar lange wachtweken tot 4 juni.

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    IkkeB, Pfff, nou zeker weten, ik ben al zo onwijs geduldig ahem hahaha.
    Zouden jullie trouwens nog testen doen of het gewoon hierbij laten en verder kijken mocht er toch nog een bloeding komen? Ik heb sowieso morgen die bloed test nog maar ja, wanneer stop je met thuistesten?

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik kan jullie ook geen moment alleen laten. Iedere keer als ik jullie iets te lang alleen laat zie ik ineens een zwangere banner voorbij komen! :D

@Jordan: yes, yes!!!! Meid! Dus toch!!! :p:D:p Van harte gefeliciteerd, meid en wat gun ik het je. Die banner staat je inderdaad goed, dus laat hem de komende 36 wkn nog maar staan.;)
    @Ikke: ik neem graag jouw stokje over. Dank je!;)

Wordt nu overigens wel stil op het wachtbankje.:( Ik zit alleen met Cybel nog op het bankje. Nou, laten we hopen dat het wachtbankje voor het einde van het jaar met het grof vuil mee kan.:cool:

5. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Ik ga een week op vakantie en in die week gebeurd er vanalles!
    Het wordt tijd dat ik morgen maar weer naar huis ga...
    Ik mis mijn laptoppie....

@Jordan: Meid wat ben ik blij voor je! Wat een fantastisch nieuws!:D
    En nu blijven plakken! We duimen door tot de 1e echo!

@Tori: Wat groeit Yvi goed zeg! Echt een toppertje. Beterschap voor manlief. Hopelijk steekt hij jullie niet aan.

@Sneeuwmees: Succes morgen in DD. Ik hoop zo voor je dat er genoeg eitjes gaan meedoen. En respect voor al het spuiten wat je zelf doet. Ik durfde dat echt niet en dan zelfs nu 2 x daags...

@IkkeB: Succes met de bevalling meis! Dat had ik nog niet gezegd volgens mij. Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat! :D Naam... foto.... gewicht.... lengte....
    Zet 'm op!!!!

@Kitty: Zo fijn dat alles bij jou ook zo goed gaat! Het gaat ook allemaal zo snel.

@BE: Krijgen we straks nog een 4d foto van de uk te zien??

@Cybell: Hoe gaat het nu?

Heb ik iedereen gehad? Owh nee...

@Noekie: Dinsdag weer werken!!! Jakkie!!!:$:$

6. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: stop met testen als je dat kunt. Anders maak je jezelf helemaal gek. Mocht je over een week,bijvoorbeeld echt onzeker zijn vraag dan een extra bloedtest. Zolang er geen tekenen zijn dat het mis gaat gewoon vertrouwen hebben.,testen zeggen eigenlijk alleen maar dat je zwanger bent en zeker niet of alles goed zit. Mocht je het echt niet kunnen laten kun je over een week nog een digitale van cb doen, want die zegt hoe ver je bent. Maar ook daarvan kun je alleen maar onzeker raken omdat hij misschien minder aangeeft als jij hoopt.

Sneeuwmees: ik zeg goed plan, wachtbank einde van 2013 bij grofvuil!

7. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hier twee foto's van de 4D HD echo...

Ben benieuwd wat jullie er van vinden ;)

8. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hierbij nog een.

In totaal 107 foto's op usb stick mee gekregen,
    1 uitgeprinte kleuren foto
    en 7 zwart wit foto's
    En alles is op DVD opgenomen.

Ook heeft hij de groei van beeb nagekeken, en beeb loopt zelfs gem. 2 dagen voor.
    T is een heel "fijn" beebje :D
    Vruchtwater was goed, placenta zag er goed uit, en zoals we hadden verwacht was t continu in beweging, waardoor de foto's soms niet helemaal scherp zijn. hihihihi beeb wou niet op de foto, want t plaatste steeds de handjes voor de ogen / het gezicht.

Hij nam extra lang de tijd voor ons, want wij waren toch zijn laatste klanten voor vanavond :D

9. cybell

cybell Niet meer actief

@Jordan: Onwijs gefeliciteerd meis! Op naar een pracht echo!

@BE: Mooie echo foto meis!

@all: ff korte reactie... Alles gaat redelijk hier. 2e ronde oestrogeen en provera om over een week of 3 a 4 mijn spiraaltje weer te kunnen laten verwijderen.
    Verder druk druk druk met werken en probeer me zo min mogelijk te focussen op onze kinderwens aangezien het nog wel een aantal maanden gaat duren voor we eindelijk weer eens verder kunnen. Ik ga nu weer verder werken aangezien ik nachtdienst heb.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: wow! Mooie foto's, joh! En hoe echt al. Dus het kleintje is nu al een eigenwijsje met verstoppertje spelen. :D Heeft je man de foto's al gezien? Je hoeft niet echt tussen de beentjes te kijken om te zien wat het wordt, want dat haal je (vind ik) ook wel uit het gezichtje.
    @Cybell: fijn dat je even de nodige afleiding hebt en even minder met zwanger worden bezig bent. Maar zo te lezen schiet het toch al weer op voordat het spiraaltje er weer uit gaat. We zitten inmiddels samen nog op het wachtbankje. Heb met Ikke afgesproken dat we het bankje voor einde van het jaar bij het grof vuil moeten hebben. ;)
    @Noekie: zometeen weer op weg naar huis. Hopelijk hebben jullie (ondanks de plensbuien) toch een leuke vakantie gehad. En dinsdag weer werken. Jakkes! Zal inderdaad weer even wennen zijn.

Hier over een uurtje weer richting DD. Verwacht nog niet veel te zien, want voel alleen een lichte druk (af en toe), wat steekjes en een wat strakker gevoel. Er gebeurd dus wel wat, maar volgens mij nog maar heel minimaal. Dus ik vind het toch wel spannend om voor het eerst die fm daar te hebben en hoe hij er tegenaan kijkt. Mijn ervaring in NL is altijd dat ze erg negatief waren naar aanleiding van mijn eerste fm, dus dat zit dan toch in je achterhoofd en daardoor onbewust toch erg gespannen voor evt. commentaar.

11. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Dank jullie wel :)

Sneeuwmees k ga voor je duimen voor goede resultaten meis!
    Ben erg benieuwd. Je houd ons wel op de hoogte he? Xxx en succes meis!

12. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmeis, ben benieuwd wat ze daar zeggen. Is idd spannend.

Cybell: heel goed dat je nu ff niet te veel,bezig bent met de kinderwens. Over een paar maandjes kun je er weer volop tegenaan met hopelijk gied resultaat.

Jordan: heb je al,bloed geprikt? Hoe laat weer uitslag?

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, thanks :D Wie weet kom ik je binnenkort weer gezelschap houden hoor. Ook al hoop ik, ondanks dat het gezellig is, van niet en dat we inderdaad dat ding naar de schroot kunnen brengen! :) Ik ben nu keihard aan het duimen voor een mega lading follikels! Zo benieuwd!!!!

Noekie, je moet vaker op vakantie gaan ;) Hoe was het?

IkkeB, ik heb je advies opgevolgd en niet getest. Ik moest natuurlijk bloed prikken vanmorgen en ik wacht nog met spanning op de uitslag van vandaag, had gehoopt vanmorgen meer te horen maar moet dus nog geduld hebben. Alles is uit m'n rechterarm geprikt dus die is schattig blauw hahaha.

Cybell, dank je wel meid! :) Lukt het een beetje om de focus er vanaf te halen? Gelukkig dat je lekker aan 't werk kunt enzo. Dat scheelt. Rustig aan en ook voor jou hopen dat er snel zicht is op een nieuwe poging en dat die helemaal goed komt na alle ingrepen!

BE, wat gaaf! Mooi zeg! Wauw!!!!!!!! Echt de moeite waard in ieder geval!

Ik hier is een mega muts, nog steeds. Ik werd vannacht wakker om half 3, uiteraard om te plassen en kwam tot de conclusie dat ik wat steken rechtsonderin mijn buik had (lies) en dacht, shit...BBM. Dan heb je ook geen mega hoge waardes... Maar bij BBM verdubbelen je waardes niet, van wat ik er van lees, dus hoef ik me daarover geen zorgen te maken...Zucht. Hahaha. Echt ik heb van half 3 tot half 5(!!!!!) wakker gelegen en daardoor mijn man ook. We hebben maar South Park gekeken hahaha.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: het wakker liggen 's nachts is ook een zw.kwaal, hè? Dus ik vrees nog meer nachtelijke tv-momenten voor jullie de komende tijd. Ik hoop voor een mooie uitslag straks.
    @Ikke: nog een dagje de tijd voordat je vader weer vertrekt. Begint er al iets te 'werken'?

Hier weer terug uit DD. Er waren 8 follikels te zien (kleiner dan 10). Wel grappig dat ze in NL altijd ieder follikeltje helemaal apart opmeten en hij hup de knuppel erin steekt even rondjes draait en gelijk het aantal follikels roept. Ik neem aan (hoop) dat het bij de volgende meting wel iets nauwkeurig wordt opgemeten. Rechts zaten er 5 en mijn linker eierstok was wat verstopt maar ook daar zaten er 3. Ze moeten nog wel flink hun best doen en het is nog even onzeker of ze ook allemaal mee gaan doen, maar zulke aantallen heb ik in NL überhaupt nog nooit gehoord. Ik weet nu dus waarvoor ik het doe. Dinsdag moeten we er al om 9.00 uur zijn. Was nog de enige plek die er was. Dus dat wordt weer een hotelletje boeken. De punctie is dan waarschijnlijk donderdag. Ook dat wordt weer een uitdaging op zich met mijn zoontje en mijn man's werk, dus we moeten maar even kijken hoe we het allemaal weer gaan regelen.

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, dat is super! Ben blij voor je! Eindelijk leukere cijfers dan die magere aantallen toch. Nu lekker doorfokken ;) Dinsdag weer opnieuw dus. Spanneeeeeend! Ik blijf duimen en duimen en duimen!

En ik ben toch echt zwanger. Begin het nu ook wel te geloven. Di. hcg 25, do. 52 en vandaag 84,7! Dus in een dag met 32.7 gestegen dus als dat zo doorgaat is het morgen meer dan verdubbeld t.o.v. do. Ze garandeerde me dat het mooie cijfers zijn, niet te laag. Pffff. Zou het dan echt eens eindelijk zo gaan zijn?

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Jordan, dat is goed nieuws :), je HCG is lekker aan het stijgen!
    Het gaat eindelijk eens zo zijn meid :)

Sneeuwmees, 8 is een mooi aantal! Laat ze maar lekker groeien. Sterkte nog ff met spuiten.

Cybell, fijn weer wat van je te horen en dat het goed met je gaat.

BE, mooie foto's!! Speciaal he om je kleintje zo al in het echt te zien. Dus het is een fijntje, geen 4,3 kilo zoals mijn kleine meid? Hihi, gelukkig maar denk ik, want t moet er ook nog uit en des te kleiner des te makkelijk denk ik.

17. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jordan, steekjes zijn alleen maar een goed teken. Had ik ook. En met deze positieve uitslag moet het gewoon goed komen! Heel spannend tot je eerste echo. En ga je dan nog mee doen met MvM?

Noekie, jammer dat je vakantie er zo goed als op zit en je volgende week weer moet werken. Dat zal wel wennen zijn.

Tori, ik las eerder dat het goed gaat met de kleine en ze al flink is gegroeid. Ik ben blij voor je!

Sneeuwmees, verwacht er vandaag idd niet te veel van. En niet schrikken of teleurgesteld zijn als het nu nog tegen valt. In een paar dagen kan een hoop gebeuren!

BE, echt geweldige foto's heb je. Ik dacht dat mijn verloskundige veel foto's heeft gemaakt, maar 107 foto's!!!! Wauw, dat wordt nog lastig kiezen.

IkkeB, mijn vriending is gisteren bevallen, misschien ben jij vandaag aan de beurt? Denk aan je?

18. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: dan zeg ik nunecht; GEFELICITEERD!!!!! Die nachtelijke uurtjes wakker liggen komen over een paar maanden geregeld voor. En haha wat zegt je schattig blauwe arm over het geslacht straks?? Kitty, mísschien is dat nog een leuke manier om her geslacht te vertellen ;)

Kitty; nou ik ben nog nietbaan de beurt. Mijn vader was hier net om weer afscheid te nemen. Morgen heeft hijnde bruiloft en dan vertrekt hij weer aan het einde van de dag. Zonder dat er eennwonder gebeurt zal hij de kleine dus niet zien.

Sneeuwmees; 8 follikels is een prima opbrengst, zeker voor jou, hmmm dat klinkt niet aardig, maar bedoel het juist wel aardig!!! Ik kan me herinneren dat jij altijd maar een enkele follikel had. Ik duim dat ze mooi doorgroeien!!!

Be; mooie foto's hoor. En de groei 2 dagen voor is ook wel prettig, want jou eerdere kindjes waren prematuur en dismatuur toch ( noem je dat zo?) nu weer lekker genieten.

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Tori, ja he. Durf nu eindelijk blij te zien. JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! :D :D :D Hoe gaat het daar?

Kitty, ik kon er vannacht niks over vinden, die pijn. Was wel beetje zeurend en vooral als ik mijn been optrok. Lig altijd op mijn zij. Maar nu zal het vast goed komen.

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Dank je wel IkkeB :) Ja wie weet... Maar als je nou een roze arm wil? Breken en in roze gips laten gieten? Hahaha. En die nachtelijke uurtjes. Bring it on! Ik kan het hebben hihi. Jammer dat je papa het wondertje nu niet mee maakt maar dan is de eerste ontmoeting nog specialer!!!

Deel Deze Pagina