@Jordan: meid, wat ontzettend goed! Ik vrees dat je er toch aan moet geloven, meid!! En 6-6 je eerste echo. Dat is mijn trouwdag, dus dat moet geluk gaan brengen. @Ikke: ik vatte het op zoals je het bedoeld had, hoor! Dus niets vervelends aan. Als je bij de eerste follikelmeting altijd bedenkelijke gezichten hebt en ze 2 follikels meten met misschien nog een kleintje links of rechts, klinkt 8 toch wel wat leuker. Maar we zijn er nog niet, want ze moeten nog wel flink hun best doen. @Tori: hoe gaat het nu met jou en de kleine meid? Je vriend al weer opgeknapt? Ik kan weer op zoek naar een hotelletje. De vorige keer waren we naar een vrij eenvoudig hotel geweest. Voor het doel prima natuurlijk, maar het was het net niet. We zaten 5 hoog (een zolderetage) met een schuine wand, waar je steeds tegenaan liep en mijn man zakte door het bed heen. Dus moest hij eerst het bed 's nachts repareren. Dus het was prima voor die nacht, maar de volgende keer willen we toch iets anders. Dus weer op zoek naar iets anders. Voelt wel steeds als een mini-vakantie met alle voorpret die erbij hoort.
Sneeuwmees, ben er ook bang voor Ben nu wel happy in ieder geval. Eindelijk hahaha. Ohhh dus jij bent op hotel-tocht? Wel leuk toch? Midden in de nacht een bed repareren is niet zo geweldig, zeker niet in een hotel. Pffff....
Jordan: die pijn hoort er idd bij. Niet iedereen heeft het, maar dat is bij alles war zwangerschap heet. Je baarmoeder is aan het groeien en dat kun je voelen. Alles moet langzaam aan een ander plekje gaan vinden in je buik en er gebeurt heel veel, da kun je voelen. En de ene keer voel je dit heel erg en even later voel je niks meer. Dan is dat weer heel eng, maar ook dat hoort erbij. Het is zo'n onzekere tijd en die hormonen maken het niet makkelijker. Welkom in de mutsenwereld wen er maar aan, voorlopig blijf je een muts.
Hihi IkkeB, proud 2 b a MUTS! Ik stoor me er maar niet teveel aan. Weet je wat ik ook heb...ik moet op tijd iets tussendoor eten. Doe ik dat niet ga ik shaken en wordt ik draaierig. Oops. De arts belde nog even van LUMC, dinsdag nog een keer testen om te zien of het explsief gestegen is en dan de dinsdag de week erop stiekem al een echo in LUMC hihi. Dus een weekje eerder al kijken hoe het er voor staat daar binnen. Leueueueuk!
Jordan: wat een goed nieuws, lekker snel kijken bij de kleine. Ik hoop,die van mij sneller te zien hihi. Ik voel nog helemaal niks... Ach we wachten rustig af. Nog max 12 dagen. Ik hoop stiekem wel echt dat hij dit weekend komt. Merk dat ik me stiekem instel op zondag, omdat iemand die dat 'aanvoelt' dat heeft gezegd. Stom natuurlijk van me, maar ach, zoals je voelt dat hoort bij het muts zijn. Doordat ik me daarop instel heb ik wel een rustigere week gehad, maar de spanning begint nu wel weer te komen. En nu ik dit typ komt hij dubbel zo hard binnen. Toch vreemd, was zo lekker rustig tot nu...
Jordan yes! Goed nieuws meid! Ook ik zeg nu: gefeliciteerd meid! Kwaaltjes horen er toch echt bij... niet gek hoor als je je zorgen maakt. Spannend hoor al n weekje eerder ff spieken. Leuk! Sneeuwmees, ook voor jou een YES meid. 8 stuks. Wat goed! Oo naar de volgende meting en dan op naar de punctie! Dit wordt ook jouw maand meid! K blijf mega voor je duimen!!! Ikke... k heb net toch even die ooievaar aangesproken hoor. Zit ie hier achter lekker op zn nest! Dat kan toch niet?!
@Bianca: stuur die ooievaar maar hier naar toe. Ik heb nog wel een kooitje over. @Ikke: spannend dat wachten op...en niet weten wanneer de kleine man het genoeg vindt. Ik hoop dat het inderdaad zondag wordt. Is er nog een mogelijkheid dat je vader een of twee dagen langer blijft als het toch lijkt te gaan komen. @Jordan: vaker eten...? Klinkt allemaal als erg zwanger, hoor! Fijn dat ze zo lekker doorpakken bij je in het zkh. En 6 juni schiet ook al weer op.
Be: heel goed!! Stuur maar door!! Sneeuwmees: nee mijn vader moet echt morgen weer terug. Hij rijdt met iemand mee die zondag bij een voetbal ding moet zijn, dus later terug kan helaas niet. Die man gaat al later rijden ivm de bruiloft die mijn vader heeft.
Hoi lieve meiden! We zijn weer thuis in ons fijne eigen huisje. Wat kun je toch je eigen bedje en douche missen. Vakantie is goed bevallen. De kids hebben veel schik gehad in het zwembad. Sommige van jullie misschien de foto's al wel gezien op fb. De wasmachine heeft al een paar wasjes gedraaid en nu lekker even alles bijlezen op zp. Morgen ga ik eventjes samen met mijn (zwangere) beste vriendin naar mijn (net bevallen) andere beste vriendin kijken. Dinsdag bevallen van een dochtertje genaamd Vayen en we mogen morgen al even komen spieken. Leukleukleuk! @Jordan: Meid wat ben ik blij voor jou! Het blijft spannend maar dit moet gewoon goed blijven gaan! Duimduimduim.... @Sneeuwmees: Netjes 8 eitjes hoor! Ik hoop voor je dat ze allemaal mee gaan en blijven doen! We stralen even wat positieve energie toe naar die eitjes van je!
@Noekie: ja, vakantie is leuk, maar ook ik ben altijd weer blij om in mijn eigen bed te liggen. Je slaapt toch altijd net iets minder goed op vakantie (tenminste ik wel). Ja, nadeel is inderdaad wel dat je gelijk weer in je oude ritme zit met de was wegwerken. Maar op zich vind ik dat ook wel weer een lekker gevoel. Vuile was voor de machine en hupsakee, wegdraaien. Ik was vanavond even met mijn zoontje weggeweest. Ik probeer na het spuiten altijd even een stukje te fietsen of te lopen (goed voor de bloedsdoorstroming en dus ook voor het opnemen van de hormonen in je lichaam. Heb ik mezelf wijsgemaakt ). Daarna nog even koffie gedronken bij mijn ouders. Kom ik thuis ligt er een hele plas water in de keuken. Afkomstig van de afwasmachine die het programma gedraaid had. Heb hem maar uitgezet, want vond het ook een beetje vreemd ruiken. Maar ik vind dit soort dingen altijd best een beetje eng. En natuurlijk gebeuren zulke dingen altijd als mijn man aan het werk is.
Noekie: de vakantiefoto's zijn echt leuk! Wat is siem al weer groot zeg! Sneeuwmees: de volgende keer je afwasmachine aandoen met de deur dicht. Geeft minder troep Pfff beter slapen in je eigen bed als op vakantie? Dak ben ik blij dat ik nu niet op vakantie ben, slapen lukt niet eens in mijn eigen bed...
@Ikke: je hebt nog 24 uur voor je vader weer in de auto zit, dus even flink loslopen vandaag en lekker ananas voor je ontbijt! Ik belde mijn man gisteren dat de afwasmachine mogelijk kapot is. Die reageerde al bijna blij. Je kan hem geen groter plezier doen dan hem te laten storten in de wereld van de witgoed. Dus ik denk dat hij vandaag vast een vergelijkend onderzoek gaat doen (terwijl nog helemaal niet zeker is waardoor de lekkage veroorzaakt werd). @Jordan: en welke programma's heb je vannacht allemaal gezien? Ik hoest al een paar dagen. Gisteren weer half gebakken op de bank in slaap gesukkeld en toen toch maar naar bed gegaan om half 2. Maar ja, toen begon het hoesten weer. Dus slecht geslapen. Hoorde mijn man om half 6 thuiskomen en aanrommelen beneden en prompt werd ook nog m'n zoontje wakker.:x Om kwart over 6 hadden we die toch weer terug in bed gekregen, maar toen kon ik nog maar net een uurtje slapen voordat ik weer mijn eerste spuit moest gaan zetten. Dus nu half gebroken en met koppijn aan mijn ontbijtje. Ik ben maar niet meer teruggegaan, want van die hazeslaapjes word je vaak alleen maar ellendiger. Over een half uurtje mag ik mijn zoontje weer wakker gaan maken voor de peutergym. Zo blijf je bezig.
@baby van IkkeB: Het is tijd!! Het mag nu!!! We zijn erg nieuwsgierig naar je naam en snoetje dus wil je alsjeblieft snel komen!! En wees een beetje lief tegen je mamsie. Ze heeft het zwaar en is moe. Zet 'm op! Einde bericht!
Jaaa, kom maar op kleine ikkeB!! Ze wil je zien en vasthouden en weer lekker kunnen slapen in haar eigen bed.
Hahaha wat zijn jullie ook een stel mutsen he??? K kom straks nog ff kijken meiden nu ff lekker de tuin in. Vandaag wordt onze japanse tuin aangelegd Ik zal proberen einde van de middag wat foto's te plaatsen als jullie dat leuk vinden. Fijne dag! En ikke, kom op meid!
IkkeB, nee tuurlijk niet stom om te denken. Je wil toch ergens naar uit kijken, logisch. Het kan nog steeds. Snap de spanning ook al heb ik jouw moment nog nooit mee gemaakt maar kan me goed voorstellen dat je zenuwen hebt over wanneer het gaat gebeuren. BE, dank je wel. ja echt leuk. Over minder dan anderhalve week een sneak peek hihi. En foto's zijn altijd leuk!!! Sneeuwmees, hoe gaat het daar? Alweer zaterdag dus nog maar even voor de volgende echo hahahaha zoals IkkeB zegt, deur dicht doen hahahaha. Noekie, ik probeer er nu ook vertrouwen in te hebben. Het dringt nu wel door en ik loop de hele dag met een grijns rond whahaha. En toch nog een testje gedaan, niet ter bevestiging maar omdat ik zo graag eens een duidelijke test zie haha. Streep is lichter dat de controle streep maar er staat overduidelijk een streep, geen turen, geen twijfel maar een streep. Jeeeeej. Blij! Tori, alles z'n gangetje daar?
Jordan: ga je mee doen met mvm? Dan doen ze ook nog een test. Die knapt er echt lekker uit. Ze doen hem ook nog in een leuk doosje. ( even blanke nagellak erover en je hebt een leuke herinnering) fijn dat de test echt positief is! En nu stoppem he ( of een digitale doen, dan heb ke geen last van de sterkte van de strepen. Maar dan wel een foto maken, want de digitale verdwijnen weer) Sneeuwmees: haha mijn pa is al over 12 uur het land uit, dus helaas. Alles rustig hier hoor, geen tekenen van baby op komst. Wel gelachen om jullie berichtjes aan hem. ( vooral einde bericht hihihihi)
@Jordan: die grijns herken ik inderdaad. Zo lekker om een geheimpje te hebben wat zo bijzonder is. Toen ik twee jaar geleden zwanger was, moesten we een groepsfoto maken voor ons werk. De avond ervoor had ik net positief getest. Begin juni komt er weer een fotograaf op ons werk. Dat is nog te vroeg voor een positieve test, maar wie weet kan ik achteraf wel zeggen: op die foto was ik al wel zwanger (je moet jezelf af en toe een beetje moed inspreken, hè?) @Ikke: nee, binnen 12 uur gaat het hem niet meer worden. Kan je vader later wel makkelijk nog een keer langskomen als de kleine er is? Of jullie naar hem toe op vakantie? @Bianca: ik ben erg benieuwd naar de Japanse tuin van jullie, dus kom ons maar lekker stalken met die foto's!
BE, ben erg benieuwd naar jullie Japanse tuin!! Wij zijn helemaal gek van Japans georiënteerde tuinen . Wij hebben ook een mini beetje een Japans georiënteerde tuin... Jordan, hier gaat t z'n gangetje. M'n vriend is aan de beterende hand en ons ritme is ff zoek... Van 12 tot 2 bezig geweest met de kleine voordat ze weer wilde slapen vannacht. Hopelijk gaat t vannacht beter want morgenvroeg staan we op tijd ivm kraamvisite!