IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    IkkeB, ja ga zeker mee doen! Je kunt toch nu al opgeven? Heb er zelf dankbaar gebruik van gemaakt qua medicijnen dus wil ik dat zeker teruggeven. :) die digitale test wil ik pas ergens volgende week doen. Psychisch maar ik vind die eng hahahaha.

Sneeuwmees, op naar die foto met goed resultaat natuurlijk!!!

Tori, oh balen :( sterkte vandaag maar ook vannacht. Hopelijk meer rust!

2. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: je kunt je gewoon opgeven via de site, dan bellen ze je op,vooreen afspraak. Uit mijn hoofd mag je vanaf week 6 of 7 echt beginnen.

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Oké. Ik zal me maar opgeven dan :) moet het trouwens ook op het werk? Dat is wat lastiger. Thuis is geen probleem.

4. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Vanaf week 6 t/m 16 is je hcg op z'n hoogst en zolang kun je dus mee doen met MvM. En die test van MvM vond ik toen erg leuk, die extra bevestiging :). Dus gewoon doen Jordan!

De kleine heeft vanmiddag 3 uur geslapen... Hopelijk is t een goed teken voor vannacht.

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Ohja en op het werk plaste ik niet in de kannen hoor!! Alleen thuis, dat was voldoende.

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Heb me ingeschreven! Ze nemen contact met me op. :)

Oh goed begin voor de nacht hopelijk. Wel leuk morgen kraamvisite?

7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    De meiden van de tennis komen morgenvroeg om half 11 ... Dus we moeten lekker op tijd op. We gaan er voor!!
    En smiddags nog een vriend met z'n vriendin op kraamvisite.
    M'n broers zijn beide nog niet geweest :(, te druk... Geen tijd en vooral andere prioriteiten.
    Tja, had ik ook maar niet zo ver weg moeten gaan wonen.

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Echt nog niet? Jammer hey :( Gelukkig verder meer dan genoeg geïnteresseerd en jullie dus dat is leuk. Have fun morgen en hopen dat die broers van je snel komen opdagen!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: goed gedaan! Toen ik zwanger was, heb ik er nooit bij stilgestaan om mee te doen met mvm. Maar ben het nu wel van plan (als ik ooit nog eens zwanger mocht worden natuurlijk ;)).
    @Tori: sstt... niet te hard roepen dat ze vanmiddag goed geslapen heeft, dat is de goden verzoeken... Morgen dus druk met visite (en vooral veel beschuiten met muisjes smeren en pronken met de kleine meid, natuurlijk :p). Hoop dat je broers snel langs komen, want ze weten niet wat voor een mooi kindje de familie rijker is.:)

Hier een druk dagje achter de rug. Peutergym, schoonmaken, wassen, strijken en ook nog boodschappen halen en snel koken, want mijn man moest weer op tijd werken.
    De afwasmachine lijkt het echt begeven te hebben.:(:x Er komt een raar geluid uit, maar hij doet het dus duidelijk niet meer. Vanmiddag bij de boodschappen maar gelijk een ouderwetse afwasborstel meegenomen, want ik kan er de komende dagen aan geloven om ouderwets af te gaan wassen. :( (verwend kreng ben ik toch ook, hè? :):)).
    Mijn man heeft in ieder geval het hotelletje geboekt voor a.s. maandag-dinsdagnacht. We gaan nu iets luxer overnachten in een NH hotel. Ik zei dat de omslachtige manier van een kindje maken toch nog wat leuks heeft op deze manier.

10. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben een gedichtje aan het maken voor de doopwens van Siem. Willen jullie het straks even beoordelen of het wat is?

@Sneeuwmees: Een afwasborstel? Wat is dat? Hier nog zo'n verwende muts!

@Tori: Heb je al tijd om voor ons wat datums door te gaan geven voor de kraamvisite? Voordat dat rond is zijn we zo een maand verder. Anders even per mail?

11. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Mvm!! :D Super dat je je hebt opgegeven. Hopelijk kom je door hun keuring heen! Ik mocht helaas niet mee doen ivm met eerdere operaties.

12. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: super meis!! En alleen thuis plassen is prima. Elke drup is een drup, het gaat niet om hoeveel je plast, maar dat je het doet. Bij de 16 weken ben je er waarschijnlijk ook helemaal klaar mee. Vieze stink flessen. Bah.

Noekie: kom maar op met de tekst

Be: waar blijven de foto's ;)

Sneeuwmees: misschien kun je er een monteur naar laten kijken, heel vaak zijn het simpel op te lossen problemen als losgeraakte slangen enz. Mijn vader woont in oostenrijk en kan misschien deze zomer met mijn kleine zusje ( net 7) langs komen, dan heeft zij 9 weken vakantie.

Tori: wonen je broers binnen nederland?? Dan is toch niks echt ver weg? Stom dat ze nog geen tijd hebben gemaakt. Al is dat misschien een hard oordeel, ik weet natuurlijk jullie band en gewoonte niet. Mijn broers staan iig binnen 24 uur op de stoep denk ik.

13. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Met een beetje knutselen, knippen, plakken,wat eigen zinnen en een beetje maggie is dit het geworden:

Er zijn soms van die wondertjes die niemand meer had verwacht
    Zoals dat van ons kleine dondertje zo lief, zo klein, zo zacht

Het pad na jou toe was moeizaam, hobbelig en met verdriet
    Ook ons sterretje hierboven vergeten we daarom niet

We zijn al die tijd blijven duimen en blijven hopen
    Trots op onszelf dat wij dit pad toch hebben belopen

Uit liefde ontstaan en met veel liefde gedragen
    Maanden werden weken, weken werden dagen

En toen was het tijd dat je mocht komen
    Je bent net zo mooi als in onze dromen

Wij hebben je naam met zorg gekozen en met liefde gegeven.
    Siem is de naam die je draagt de rest van je leven.

Tobie, die is nu je grote en trotse broer
    Hij vind je lief, mooi en ook super stoer

Je hebt twee kleine handjes geef ons er beide één
    Dan leiden wij je rond tot dat je zegt: ‘Ik kan het wel alleen’

Ben nieuwsgierig je gehele leven en geniet van elk moment
    Dat is iets wat wij je mee willen geven: Blijf altijd wie je bent!

14. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Mooie tekst noekie!!!! Volgens mij moet alleen het woordje na in alinea 2 naar zijn. Verder erg mooi en veelzeggend.de elementen die je aanstipt zijn mooi omschreven. ( miskraam, mmm, grote broer, trots en levenswens)

15. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @IkkeB: Thx voor het lezen! Na is veranderd in naar!

16. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Noekie, wat mooi geschreven! K kreeg er de rillingen van. :)

Ik zal even kijken of ik de foto's kan plaatsen met mijn mobiel. Anders doe ik het zo even via de pc.

17. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hmmm via mn mobiel doet ie t niet dat wordt zo dan toch ff achter de pc zitten ;)

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Noekie, mooie tekst!

M'n broers wonen gewoon in Nederland, het is ongeveer 2,5 uur rijden. Ik had verwacht dat ze in het geval van Yvi wel snel langs wilden komen, maar ze doen er maar weinig moeite voor! Heb met m'n oudste broer en zijn dochters wel even geskyped, maar ook dat was mijn idee.

BE, heb al een paar foto's van je man op FB gezien, ben benieuwd naar t eindresultaat!

De kleine slaapt al vanaf 7 uur... En vanaf 20 over 7 op mijn borst (dat ligt lekkerder dan in haar eigen ledikantje denk ik... Als dat maar goed gaat vannacht!

19. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Thx meiden! :D

20. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Krijg net ook de bevestiging binnen van de fotocursus....

Ik zoek nog proefkonijntjes vanaf eind juni....dus BE??

Deel Deze Pagina