@Noekie: prachtig gedicht en ben tot tranen geroerd (ook niet handig om te lezen als je stijf staat van de hormonen-shots...) Ik heb nog een 3,5 jarig proefkonijn in de aanbieding...hihi.. @Bianca: ben benieuwd naar de foto's. Je maakt het wel spannend. @Ikke: jammer dat je vader niet de bevalling live heeft meegemaakt. Deze zomer een herkansing voor een kennismaking, dat is ook al best snel. @Tori: familieverhoudingen of beweegredenen zijn soms lastig te doorgronden. Soms kunnen mensen ook heel onlogisch redeneren dat ze nog wachten met langskomen omdat jullie toch wel druk zullen zijn de eerste tijd, terwijl jij er wel op gerekend had. Je hebt je best gedaan, meer kun je niet doen. Zo te horen hebben jullie nog aanloop genoeg om er niet bij stil te hoeven staan. De afwas is weer klaar. Wijze les voor de volgende keer de afwas te laten staan tot mijn zoontje op bed ligt. Mijn zoontje was zo lief om even mee te willen helpen (lees kliederen met water). Dus naast een berg afwas, ook nog een waterballet op moeten ruimen. Mijn zoontje ligt inmiddels op bed. Het werd toch ineens nog heel redelijk weer vanavonf. Dus na het spuiten even een rondje met mijn zoontje met zijn tractor. Toen we terugkwamen wilde hij nog een rondje met de skelter en toen we terugkwamen ook nog een rondje met zijn fietsje . Nou, 3 rondjes was wel weer genoeg beweging voor vanavond en we hebben allebei in ieder geval een 3 dubbele frisse neus gehaald.
@Ikke: bedacht me dat ik vandaag had gegokt in de pool. Ik denk niet dat je binnen 71 min. gaat bevallen, hè?
@Noekie: het is nog wel verdacht stil van Ikke's kant. Of ben ik te ongeduldig ? Wie weet dan toch een pinksterkindje?? Ben jij weer een beetje bijgetankt van de vakantie? Vanmorgen na de spuit toch nog maar even terug in bed gegaan, maar m'n zoontje riep nog geen half uur later al of we leuke dingen gingen doen. Vandaag weer een eenzame dag. Mijn man heeft 3 nachtdiensten achter elkaar, dus komt vandaag weer laat zijn bed uit en gaat vanmiddag nog even een uurtje slapen en dan weer eten en werken. Morgenmiddag gaan we een beetje op tijd (en op ons gemak) naar DD toe. Daar lekker ergens eten en een beetje een relaxte avond ervan proberen te maken. Merk zelf niet veel meer last heb gekregen van mijn buik, dus hoop maar dat ze wel aan het groeien zijn. Dinsdag zullen we het weten, al zou ik soms wel eens willen dat ik een deurtje had waar ik af en toe even kon spieken. Dinsdag weten we ook wanneer de punctie zal zijn. Ik had in het DD topic nog even gevraagd of de tijd van de punctie nog 'onderhandelbaar' was, maar dat was niet zo. Dus heel spannend hoe laat we moeten (als er dus überhaupt een punctie zal zijn). Eind van de week is voor mijn ouders altijd een drukke tijd en dus lastiger om op te passen. Voel me altijd bezwaard anderen van alles te moeten laten regelen omdat ik iets heb. Dus hoe minder er geregeld hoeft te worden, hoe beter. Maar ja, als we om 8.30 uur al aan de beurt zijn, betekent het wel heel vroeg vertrekken al. Nou ja, het heeft nog geen zin hierover in te zitten, omdat je nog niets weet en het toch niet kan veranderen. Komt tijd, komt raad!
@Sneeuwmees: Het is stil aan de overkant ja! Ik vond het ook altijd lastig alles te moeten regelen voor al die afspraken. En alles is dan ook nog vaak last minute. En DD is inderdaan niet ff naast de deur waar je zo maar even naartoe rijdt. Het kost allemaal veel tijd. Nu maar hopen en duimen dat alles niet voor niets is en dat het daar binnen bij jou goed aan het groeien is.
@Sneeuwmees: En redelijk bijgetankt ja. Al zal ik daar dinsdagavond niks meer van voelen ben ik bang voor. Ik mocht weer lekker uitslapen vanmorgen en ik heb net mijn moederdag kadootje gekregen. Een geschilderd flesje met een soort gel en bubbels erin. Staat nu trots op mijn nachtkastje! Ik mocht het van Tobie niet verplaatsen dus dat doen we dan ook maar niet he...
Haha dames, hier ben ik. Lekker uit geslapen helaas hier alles rustig.... En bevallen binnen 71 uur hahaha zou toch wat zijn. We zeiden hier net tegen elkaar.bevallen in 12 uur, zou moeten kunnen, maar helaas is het echt nog te stil om vandaag nog onze kleine in de armen te kunne sluiten, voorlopig sluit ik hem nog tussen mijn bekken.
Kreeg vandaag een app van degene die voorspeld had dat het vandaag zou komen: "laat het los dan krijg jij ruimte maar je zoon ook. " Lief bedoeld hoor, maar wat moet ik ermee. Loslaten, amehoela, dat heb ik nooit geleerd op de basisschool en om nog maar te zwijgen over hetnvervolgonderwijs. Grrrrr. Net ff geprobeerd te slapen, maar dat lukt ook al niet. Zijn ook,even wezen wandelen. Lees 200 meter, want veel,verder kom ik gewoon niet meer met me rug. Pff sorry van het gemopper, maar ben er gewoon ff klaar mee.
Wachten duurt lang he ikkeB, ik kan erover meepraten... Hij heeft het duidelijk nog heerlijk bij jou, net als mijn kleine meid 4 weken geleden bij mij. Sterkte!!
IkkeB, logisch hoor meid. Mopper maar ff flink. Het duurt langer dan je had gehoopt dus dag mag wel ff. Niemand neemt het je kwalijk. Misschien is afleiding wel goed, bedoelde ze dat meer, maar het is lastig natuurlijk. Kunnen jullie geen filmpje kijken? Noekie, mooie tekst!!!
@Ikke: logisch dat je het soms moeilijk hebt. Je lichaam is ook moe zo op het laatst en dan is het wel eens moeilijk de moed erin te houden. En dan een voorspelling dat je waarschijnlijk eerder gaat bevallen, werkt daar ook niet echt aan mee. We duimen voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten. Hier heerlijk genoten van het heerlijke weer. Vanmiddag een stukje gefietst naar een botanische tuin hier in de buurt, die deze periode echt op z'n mooist is. Weer de nodige foto's gemaakt. Mijn man heeft het voor elkaar gekregen de afwasmachine weer aan de praat te krijgen, dus we kunnen er gelukkig weer even mee vooruit. M'n zoontje viel straks op de bank in slaap en ik dacht daardoor boven even ongestoord te kunnen spuiten. Maar mijn zoontje was toch wakker geworden, net toen ik een beetje aan het klooien was met de laatste spuit en ineens was hij natuurlijk alleen en was mij kwijt en daardoor liep hij te huilen beneden. Daardoor toch een beetje teveel gehaast alles afgeraffeld en volgens mij een beetje teveel lucht mee gespoten. Kan op zich geen kwaad, maar vrees wel voor een mooie blauwe plek morgen!
@Sneeuwmees: Ik kan mij die blauwe buik ook nog goed herinneren ja. Pff..echt niet leuk. Hopelijk mag je er snel mee stoppen.
Ik probeer een bedrijfsnaampje te verzinnen voor straks als ik verder ga in de fotografie. Maar kan maar niks leuks bedenken...
@Noekie: lastig een leuke bedrijfsnaam te verzinnen! Kun je niets creatiefs van de (eerste) letters van jullie (kinder)namen maken. Zo te horen heb je grootste plannen (wel hele leuke overigens ). Moet zeggen dat de blauwe plekken nog meevallen met wat ik verwacht had. Bij de allereerste poging leek ik echt een gespikkelde beer op het laatst (en leek ik ook geen pijnloze plek meer te kunnen vinden de laatste dagen). Menopur vind ik vooral pijnlijk tijdens het spuiten en af en toe heb ik een pijnlijke rode plek na afloop. Ook de bijwerkingen (even afkloppen) tot nu toe vallen mee. Had even twee slechte eerste dagen, maar daarna mag ik niet klagen. Wie weet scheelt het ook wel dat mijn man nu een paar dagen veel gewerkt heeft en we ook niet makkelijk ruzie hebben kunnen maken.
@Sneeuwmees: Ik wou inderdaad eerst de kindernamen gebruiken maar als er 'misschien' nog een derde komt is dat ook zo raar. Maar ben er achter dat je het beste je eigen naam kan gebruiken. Als mensen je zoeken op internet is dat het eerste wat ze intypen bij een zoekmachine.
Noekie, misschien Flitz, Shootz, Frames, Pixels...? Hahaha mijn man kwam nog met 'De gouden lens' whahahaha. Sneeuwmeesje, gelukkig ben je nu geen gespikkelde beer haha. Succes morgen, richting DD. Hopelijk een heel bed. En dan succes in DD dinsdag.
En het zijn inderdaad 'grote' plannen! Nu nog hopen dat ik het ook werkelijk waar kan gaan maken. Het begin is er in ieder geval! Ik weet waar ik mij op wil gaan richten in het begin en heb al een paar opdrachtjes binnen. Ze moeten alleen nog even geboren worden! Maar er komt best veel bij kijken hoor. Wat bied je aan en voor hoeveel... Ik ben nu een boekje met foto's aan het maken als voorbeelden. Beetje aan het rond kijken voor spullen die ik kan gaan gebruiken. Mutsjes, manden, dekentjes, speelgoed... Als iemand nog iets ouds en leuks heeft om te gebruiken?!? En siem maar weer gebruiken als proefkonijn... Als ik met de camera aan kom wil hij het liefst weg rennen! Haha...jammer voor hem dat hij dat nog niet kan!