@Noekie: ja, je hebt gelijk, als er nog een derde komt... Ik zat zelf ook in eerste instantie aan je eigen naam te denken, maar ik dacht dat je iets heel anders wilde, vandaar dat ik even meedacht. @Jordan: we hebben nu een best luxe kamer geboekt in een NH hotel. Het vorige hotel was vrij goedkoop, maar daar kwamen achteraf nog wel bijkomende kosten bij. Nu betalen we 20 euro meer (maar krijgen hopelijk ook meer en hopelijk inderdaad geen doorgezakt bed).
Sneeuwmees: vandaag op weg naar dd. Gaan jullie al lekker op tijd? Noekie: een naam lijkt me lastig idd. Je eigen naar gebruiken is den ik wel slim! Misschien handig om dan eerst google ff te bekijken hoeveel er al zijn met jou naam. Zeker of er 1 bij jou in de buurt zit. En tja er komt veel bij kijken. Ook kvk enz. En prijzen,,portfolio, site, reclame, cursussen. Ben je al handig in het bewerken van de foto's? Leuk dat je al opdrachten hebt! Hier alles rustig. Ik heb vanacht zomaar geslapen. Heeeeeeerlijk is dat zeg. Gewoon elke 3 uur wakker om te plassen, gaan liggen en weer in slaap vallen. mijn lichaam is er dus klaar voor vandaag. Nu de kleine nog. ( nog max.9 dagen)
@Ikke: fijn dat je goed geslapen hebt, dat vult de batterij toch weer even een stukje voor die laatste loodjes. Inderdaad maximaal 9 dgn nog. Maar hoop toch dat het iets korter zal zijn. Ben wel erg benieuwd naar de naam en naar jullie kereltje (stuk ongeduld die ik ook ben, hè? )
@ikkeB: Fijn dat je zo lekker geslapen hebt! Daar knap je van op! De naam ben ik nu klaar mee. En zo professioneel ga ik het niet aanpakken hoor! Daar ben ik niet goed genoeg voor. Ik doe het er gewoon een beetje bij als hobby naast mijn werk. Dus kvk en site is denk ik niet nodig.
Tori: nee nog niet gestript. Doen ze vanaf 41 weken. Heeft volgens onderzoek het meeste nut bij 41 weken en drie dagen. Morgen weer vk, dan gaan ze wel inwendig onderzoek doen. Hoop dat ze dan gelijk ff strippen. Sneeuwmees: nog even geduld dan weet je de naam. Ik ben ook nieuwsgierig naar de kleine en ongeduldig...
Aiii, minder Je bent er klaar mee he? Ik ben bluh. We waren een uurtje of anderhalf in de stad en ik werd beetje dizzy. Heel vaag. Dus we zijn naar huis gegaan en ik dacht wat vocht te voelen. Dus ik naar de wc, was het weer oud bloed, met name in vorm van afscheiding, wat ik zag zitten. Ik moest plassen en als ik ongesteld ben dan veeg ik dan meteen bloed mee af maar dat was nu dus niet zo. Exact een week geleden had ik ook die bloeding. Bleh, ik schrok me echt kapot. Nu maar inlegkruisje in en rustig op de bank in de hoop dat het hier maar bij blijft... Gedoe!
Jordan: oud bloed is vaak niks ergs!!! Gewoon een restje wat er nogmzat. Mega logisch dat je schrikt! Ik veegde in he begin wel 200 keer af om te zien of ik echt geen bloed verloor. De duizeligheid kan goed te maken hebben met je zwangerschap. Morgen ga je bloed prikken toch? Misschien kunnen ze ook ff ijzerwaarde bekijken en je bloeddruk meten. En ja jordan, ben er idd klaar mee maar vandaag prima dagje gehad hoor. Morgen bij vk inwendig onderzoek en ik hoop,dat ze ook gaan strippen. Ik wil eigenlijk dat ze hem gewoon gaan halen. Ik vind 41 weken echt lang genoeg!
Ooooh dan ga ik morgen duimen IkkeB, dat ze je gaan strippen. Word nu wel tijd hoor. Genoeg geduld gehad toch. Ik heb wat meer buikpijn dan ik de afgelopen dagen had maar geen bloedverlies meer gehad. Kan er wel om janken, waarom gaat het nou niet gewoon normaal, zonder gedoe en die eeuwige irritante shit onzekerheid.... Ik lees idd dat oud bloedverlies ok is maar toch blijft het in je hoofd zitten. Hopelijk morgen een mega stijging hcg. Heb trouwens ook het idee dat ik wat bloed verlies als ik bezig ben met lopen bijv. Ik zal inderdaad vragen of ze ijzer kunnen prikken zonder dat de arts zich daarmee moet bemoeien en of ze bloeddruk kunnen meten.
Jordan: zooooo herkenbaar. De onzekerheid hoort er helaas bij... Ik hoop zoo dat je morgen een mega stijging van hetnhcg hebt, dan ben je namelijk weer ( voor heel even) je onzekerheid kwijt. En die stomme bloedingkjes moeten echt stoppen. Sterkte meis!!! Blijf wel gewoon lopen hoor, kan geen miskraam opwekken. Knuffel voor jou!!
@Jordan: Bruine afscheiding en duizeligheid heb ik ook gehad de eerste weken van de zwangerschap! En het resultaat wordt morgen 14 weekjes oud!
@Jordan: dat zal schrikken geweest zijn. Maar heb ook wel vaker gelezen dat bloed/bruinverlies vaker voorkomt bij zwangerschap in de mmm (en dat dat niets hoeft te betekenen). Zo oneerlijk dat je na zo'n hele mmm eindelijk die felbegeerde twee streepjes hebt en je nog continue zo in de stress zit. Dikke knuffel en het gaat allemaal goedkomen! @Ikke: hoop dat bij het volgende bezoekje aan de vk wat 'beweging' in begint te komen. Nog geen last van extreme nesteldrang? Dat is meestal ook een teken dat het niet al te lang meer gaat duren. We zijn inmiddels in ons hotelletje in DD aangekomen. Lekker luxe. Net ook uitgebreid hier in het hotel gegeten. We zouden even snel naar de McDonalds hier in de buurt gaan, maar besloten ons maar eens lekker te laten verwennen. Mag ook wel een keer. Zei nog tegen mijn man dat als we geen kindje meer mochten krijgen, we toch lekker gegeten hebben. Mijn man zei wel, dat mochten we zwanger raken, we nog wel een keer terug gaan, gewoon voor de 'fun' en om te shoppen. Daar houd ik hem aan. Ons zoontje heeft de minibar ontdekt, een geluk is dat die voor onbeperkt gebruik inbegrepen is in de kamerprijs. Mijn man heeft zich net al gehesen in de badjas met bijbehorende NH-slippertjes en is nu met ons zoontje het bad aan het ontdekken. We voelen ons net een stel die nog nooit op vakantie zijn geweest. We zouden bijna 'het doel' van ons hotelverblijf vergeten, maar dat zal morgenvroeg wel snel genoeg weer duidelijk zijn.
Seeuwmees: neem het er maar lekker van hoor en probeer nog ff te genieten. Dan heb je gewoon 2 redenen om er te zijn. De ene is leuk en de andere komt morgen wel.
Thanks meiden. Ben al weer wat rustiger. Net ff weggeweest ook. Hoop dat zo bij thuiskomst er geen 'verrassingen' meer komen, genoeg voor vandaag. Sneeuwmees, geniet er lekker van. En succes morgen. Ben benieuwd.
@Sneeuwmees: Heel veel succes morgen! En geniet er inderdaad maar lekker van! Dat hebben jullie wel verdiend.
Nog even een laatste ego berichtje na mijn ego acties deze avond, ik heb een testje gescoord bij mijn zusje die nog had liggen, getest met avondurine, anderhalf tot twee uur ervoor naar de wc geweest en veel gedronken en nog nooit zo'n duidelijke streep gehad. Echt een knaltest. Dus ik adem weer rustig. Hey Sneeuwmees, als je nu punctie krijgt over een dag of twee blijf je dan daar? Hoop zo dat er mooie grote en leuke aantallen aan follikels te zien zijn. Ga aan je denken morgen!!!
Jordan: super zo'n zus met testen! Fijn dat het gerust stelde. Vandaag nog de bevestiging van het ziekenhuis en dan volgende week stiekem al kijken toch? Of had ik nu te snel? Sneeuwmees:.succes vandaag! Ego: alles rustig hier! Goede nacht gehad