IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Super Jordan!

Hier aan het klaar maken voor mijn eerste dagje werk.... Jakkie!

2. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Sneeuwmees, ik duim voor mooie eitjes. Aah en lekker zeg een luxe hotel :). Goed uitgezocht!

Jordan, yes weer n knaltest :) het hcg stijgt dus goed!!

Noekie, werkse! Lijkt me erg wennen weer zo'n 1e dag... Of zelfs week.

Hier ook n goede nacht gehad, de kleine heeft van 1 tot 8 geslapen!!!
    Zo mag dat elke nacht wel :)

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    IkkeB lekker een goed nachtje slapen. Ja geweldig die zus van mij haha. Moest er wel een uur voor in de auto zitten heen en terug maar ik had er vanmorgen nog 1 en die was nog wat mooier zelfs.

Noekie, succes vandaag!!!

Tori, ja gaat goed geloof ik :) benieuwd naar de waarde in m'n bloed. Net weer een buisje laten tappen. Nu afwachten.

4. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Noekie: succes vandaag!!

Jordan, super dat hij vanmorgen zelfs nog duidelijker was. Nu op,naar goede bloeduitslagen straks. Ben echt zooo blij voor je.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: een mooie bevestiging zo'n knaltest. Ik hoop dat de uitslag van je HCG daar nog een schepje bovenop doet.
    @Noekie: veel succes op je eerste werkdag! Ik hoop dat het meevalt.
    @Tori: dat is inderdaad een heerlijke nacht! Ik hoop dat ze de smaak te pakken heeft.
    @Ikke: moest jij straks niet naar de vk? Zo ja, dan veel succes!

Hier weer een fm gehad. Er zijn er zo'n 6 die mee tellen, maar ze moeten toch nog flink groeien. Ipv een punctie op donderdag moet ik nog een keer extra terug voor controle. En dan is de punctie of op zaterdag of op maandag. Ik heb zelf al een beetje zitten rekenen en denk zelf eerder nog dat het maandag zal zijn ipv zaterdag. Maar wie weet verrassen mijn follikeltjes me nog wel de komende dagen.
    Ben op zich wel een beetje down, want je rekent je rijk met 8 follikels en ondanks dat ik heus wel in mijn achterhoofd wist dat die het nooit allemaal gingen redden, baal ik er toch van. Ook dat ze nog niet zo hard gegroeid zijn dat ik donderdag de punctie kan hebben. Er schiet dan weer van alles door je kop. Dus heb even moeite de motivatie te vinden (ondanks dat Dr. S. helemaal niets negatiefs heeft gezegd). Aan de andere kant ook wel weer 'blij' dat de punctie nu op een veel betere dag valt voor opvang voor ons zoontje te regelen. Zo heb ieder nadeel z'n voordeel!;) Nu weer even terug in het hotel. Zometeen spulletjes bij elkaar pakken en maar weer vertrekken.

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, ik snap je teleurstelling als je rekent op 8 en dan ineens het cijfer 6 te horen krijgt maar 6 is ook wel aardig toch? En kunnen die andere 2 in de tussentijd niet meer mooi meegroeien? Wel balen dat je nog even door moet prikken en snuiven maar het is voor een goed doel denken we maar ;) Ga je van de week ook naar een hotel of rijden jullie op en neer?

IkkeB, dank je wel, lief :) Ik hoop dat ze me snel verrast met een mega verdubbeling :D

7. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Seeuwmees: kom op junk, je kunt het!!! Ook 6 is een goede opbrengst. Het gaat om de kwaliteit en niet om de kwantiteit. Liever 6 goede als 8 minder goede.

Jordan; ik duim met je mee!!

Net terug van vk. Ze hebben me gestrippt en ze had er goede hoop bij. ( blijft bij slechts 1 op de 7 vrouwen effectief, maar toch fijndat zij het positief vond. Baarmoeder goed in het midden en ze kon er goed bij. Omdat het niet echt zeer deed heeft ze flink wat rondjes gemaakt :) ) mijn bloeddruk was wel te hoog, dus vanmiddag naar het ziekenhuis, stiekem hoop ik dat ze dan gewoon zeggen dat ze hem gaan halen :).

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    IkkeB, toch gestript!!! JEEEEEEJ! Nu hopen dat het helpt of idd dat ze vanmiddag in het zhuis een einde aan het wachten maken.

Hier wederom bloedverlies. Alleen bij afvegen na plassen (sollie) daardoor lijkt het ook meer dan het daadwerkelijk is maar het is roze ipv zoals gister bruin. Net zhuis gebeld of ik niet al de uitslag kon krijgen maar nee, ik moest afwachten tot de arts belt. Ik uitgelegd hoe het zit en ik had vorige week een receptioniste aan de lijn die wel heel relaxed was en zelfs de cijfers gaf, dit figuur wilde niet eens melden of het verdubbeld is. Zucht... Ik hoop dat de arts snel belt en ondertussen duim ik voor je IkkeB dat jullie vandaag papa en mama worden!!!!

9. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: wachten is zo naar voor je. Pff balen datnbloedverlies steeds. Ik verwacht hier nog geen beeb vandaag hoor, maar misschien zeggen ze wel iets over eerder halen als de bloeddruk blijft stijgen. ( stiekem ff drop eten haha geintje natuurlijk)

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    IkkeB, trek die pot drop maar open whahaha. ;) Toch hoop ik voor je dat ze het wel zeggen, zou mooi zijn. Jij gaat er vanuit dat het niet zo is om teleurstellingen tegen te gaan, ik hoop voor je! :D En ik haaaaat onzekerheid.

11. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: ik haat onzekerheid ook, doe gezellig met je mee. Hoe laat krijg je de uitslag?

12. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Samen is beter thanks :) Ik weet het niet, ze zou me vandaag bellen en volgens een assistente zou dat vanmiddag zijn, geen idee hoe laat. Verlies nog steeds bloed btw, vraag me af als het een mk is of dat dan al aan mijn hcg te zien is nu.

13. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: ik weet het niet zeker, maar bij sommige situaties kun je dat geloof ik wel zien aan een laag hcg, maar bij andere ook niet. Ik kan je dus geen duidelijkheid geven helaas. Misschien kun je dit wel vragen als ze je vanmiddag bellen. Leg je verhaal uit aan die arts. Stom he dat ze je geen tijd geven dat ze bellen. Ben je vrij vandaag?

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ik ga die arts helemaal plat vragen, moet ze me maar niet laten wachten haha. Ik ben helaas niet vrij. Doe mijn best me te focussen op werk :)

15. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Jordan, bij mijn mk in januari vorig jaar vertelden ze me na de eerste keer hcg prikken al dat de kans groot was dat het een mk kon worden en daar dus rekening mee moest houden. Ze hebben uiteindelijk gelijk gehad. Dus ze kunnen dat zeker al zien!
    Bij Yvi had ik trouwens een over de top hoog hcg (tweeling hoogte zeg maar) dus toen was ik meteen niet meer onzeker.

IkkeB, veel succes met de bevalling vandaag meid!! ;) ik hoop voor je dat het uit zichzelf op gang komt na het strippen, want dat is echt prettiger dan inleiden!

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: fijn dat je al gestript bent en de vk er positief over was. Jammer van de hogere bloeddruk, maar dat is logisch zo op het einde. Wie weet helpen ze straks nog wel een handje in het zkh. Overigens wel lekker drop eten.;)
    @Jordan: snap dat je niet kunt wachten tot je de arts zelf aan de lijn krijgt. Snap niet dat ze zo moeilijk doen. Ze zouden toch moeten weten dat het voor vrouwen heel spannend is. Ik duim met je mee, hoor!

Weet dat ik inderdaad ook erg tevreden moet zijn met mijn 6 follikels, maar het was even een domper. Bij mijn voorgaande pogingen had ik er bij de eerste fm altijd maar weinig en dan bij de tweede meting doken er dan vaak nog 2 kleintjes op die ook mee konden doen. Dus als het dan bij de volgende meting juist minder wordt is het even slikken. Maar goed, we blijven positief denken, ahum, ahum....:)
    Donderdag mogen we weer terug. De dokter is er zelf dan niet en krijg dan een Duitse (vrouwelijke) arts. Omdat de NL arts ook niet veel praat bij zo'n fm en het toch opmeten is van... heb ik er geen problemen mee. We moeten nu om 14.30 uur er zijn. Dus geen hotel de volgende keer.

17. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees: logisch hoor! Je mag best ff balen. En dan donderdag weer met positieve zin verder.

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, begrijpelijk toch dat je er de balen in hebt. Tocht een teleurstelling want je had ergens op gehoopt!!!

IkkeB, hoe gaat het met je?

Net gebeld door de arts. Mijn HCG is nu 234. Volgens de arts helemaal perfect. Vanaf donderdag gerekend kom ik ook uit op ietsje minder dan een verdubbeling in 48 uur maar het zit in de buurt en er wordt 48 tot 72 uur aangehouden. Afwachten... Gezellig :)

19. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan, goed nieuws dus.
    Heeft ze nog iets gezegd over t bloed verlies?

Ik heb t vaker gehoord hoor dat meiden die zwanger geraakt zijn via de mmm tot aan de twaalfde week bloed verloren... en soms zelfs de hele zwangerschap.

Hopelijk is dat bij jou niet zo meis.

Ikke, toch gestript. Spannend hoor. Ben benieuwd wat ze in het zh zeggen :)

Tori, jij dus een lekker nachtje geslapen. Heerlijk meid. Nu hopen dat er meer van zulke nachten volgen :)

Sneeuwmees, logisch dat je even baalt meis.
    Hopelijk van de week toch t nieuws dat er nog meer mee zijn gaan doen.
    Ben erg benieuwd. Ik heb echt goede hoop voor je meis.
    Dit moet jouw maand worden :D
    Ik blijf nog steeds voor je duimen!

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    BE, ze zei dat het niks zegt. Zolang ik symptomen heb als misselijk, hoofdpijn enz en ik geen stolsels, veel rood bloedverlies en zolang ik geen hevige buikpijnen heb is het ok. Ik hoop dat het snel weg is. Hoe gaat het met je?

Deel Deze Pagina