IVF in 2012 Deel 2!!

Discussion in 'MMM clubs' started by cybell, Jan 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jordan: wow, meid! Hartstikke goed, nieuws! Nu op naar de eerste goede echo!

Ik ben even helemaal total loss. Ben al ruim een week aan het spuiten, het heen en weer gereis naar DD en terug en alle spanning die er om heen hangt. Ik probeer de hele middag dus al een uurtje te slapen. Maar waar ik ben, is mijn zoontje ook. Dat schiet dus niet erg op. Nu had mijn man hem even bezig gehouden, gaat eerst de telefoon op de vaste lijn en daarna dus de mobiel van mijn man. Grr....:x
    Vandaag mijn recept voor nog 2 dagen Menopur ingeleverd bij de apotheek. Kreeg ik ineens te horen dat ze dat recept niet kon aannemen omdat het van een buitenlandse arts was. Ik zei een beetje gepikeerd dat dit het 3e recept was dat ik bij hun inleverde en er is nooit moeilijk over gedaan. Ze snapte er niets van en ging navraag doen. Ze pruttelde wat dat het wettelijk gezien niet mocht. Kwam even later terug dat het hoofd apotheek het blijkbaar wel af en toe toestond en ze zou het bestellen. Trut. Val iemand die stijf staat van de hormonen niet lastig met regeltjes en intern gedoe bij hun wat wel of niet mag. Betekent wel dat ik morgenvroeg eerst naar mijn werk moet en dan eerst weer naar de apotheek terug moet, dan spuiten en weer terug naar mijn werk. Maar ja, dat is niet anders.;)

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Sneeuwmees, het is allemaal ook zo super heftig meid. Helemaal logisch hoor. Kun je rond etenstijd niet ff gestrekt met mobiel uit en stekker van de vaste lijn uit de muur? Dikke knuffel en succes morgenochtend!

3. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Hier gaat het zn gangetje hoor. Mag bekant niks meer doen :(
    Das ook echt iets voor mij....

4. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Jordan: goed nieuws!!! Geniet daar maar even van. Onthou het verhaal van tori :) als het niet goed was had ze dat wel gezegd.

Sneeuwmees; ik zie je al staan bijmde apotheek vol met hormonen hihi. ( ik lach je niet uit hoor, maar het beeld is zo herkenbaar)

Be: balen dat je niks meer mag. Zeker voor zo'n bezig bijtje als jij.

In hetnziekenhuis was het vooral lang wachten op de uitslagen, bloed en urine zagen er goed uit. Voor hen geen rede om in te grijpen, maar ze legde het wel een beetje bij mij :). Ik weet nu wanneer onze kleine man gaat komen, maar hou dat nog ff geheim. Iig nog deze week :D

5. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Whaaa spannend ikke :D

K ben erg benieuwd naar jullie manneke!

Zal t aan t weer liggen dat de kids momenteel zo lang blijven zitten??? ;)

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Ah BE dus je loopt tegen de muren op zeg maar :(

IkkeB, wat spannend. Gaat dus iig geen datum met een 7 meer worden. Laatste loodjes. :D

Ik verlies nog steeds bloed...nog steeds oud maar het stopt niet iig. Ben nog wel misselijk dus het zal allemaal wel ok zijn...

En nu wachten op IkkeB.... ;)

7. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Ja zo kun je t wel noemen jordan.
    Vrijdag mag k naar de bekken therapeut ben benieuwd.
    Eerste keer alleen en daarna mag man lief steeds mee.
    Donderdag weer naar de gyn eens kijken wat er nu weer te zien valt etc ;)

Ikke, begrijp ik t wel goed dat je dan deze week nog wel ingeleid wordt?

8. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Be: ja dat begrijp je helemaal goed. Voor maandag is ons mannetje er. :)

9. Noekie

Noekie Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,322
    0
    0
    Gelderland
    @IkkeB: Ik gok dan op vrijdag!

@Jordan: Goed nieuws hoor! Ik vind het een mooie waarde!

@Sneeuwmees: Ik heb nog nooit gehoord dat je geen buitenlands recept mag aannemen. Vreemd dat ze daar zo over begint. Ze moet blij zijn met elk recept in deze tijd.
    Ik kan mij goed voorstellen dat je een beetje op bent. Probeer toch ergens je rust te gaan pakken.

Mijn 1e werkdag was weer lekker heftig. We kregen om 10 uur te horen dat 2 uurtjes later de inspectie dienst op bezoek zou komen.
    Dus paniek in de tent maar we zijn er gelukkig goed doorheen gekomen.
    Nu 2 dagen de tijd om bij te tanken! :D

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Noekie, zo, dan heb je de spits meteen afgebeten. Pffff. Wel fijn dat je nu bij kunt tanken. Hoe ging het om zonder Siem te gaan vandaag?

Meiden, het is nogal ego ego ego vanuit deze hoek, sorry daarvoor, maar ik bloed echt aardig door. Het is ook rood. Minder dan ongesteld op dit moment nog maar meer dan vanmiddag. Ik heb er geen vertrouwen meer in dat het nog goed gaat. Hoe hard ik dat ook probeer. Dit is te veel. Kan niet goed zijn toch?

11. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Jordan; je kunt het beste het ziekenhuis bellen, ( vooral op een sentimenteel moment) en vragen of je langs mag komen. Je schiet nu zo in de stress dat het niet goed voor je is.
    Probeer op welke manier dan ook een klein beetje hoop te houden. Ik lees van meerdere meiden dat het in de mmm vaker gebeurd. Geen krampen en minder als menstruatie?? Dat zijn goede tekenen, probeer daar aan vast te houden. Hoe mega mega mega moeilijk dat ook is!! ( ik heb makkelijk praten en je mag me nu ook verloeken hoor:) )

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jordan: als je onzeker blijft, moet je gewoon je echo proberen te vervroegen. Maar in een ander topic waar ik mee klets, was iemand zwanger via ivf en liep letterlijk leeg, met stolsels en al. Ze had ons al meegedeeld dat het misgegaan was. Maar ze moest toch voor een echo komen, om te zien of alles weg was. Toen bleek er een kloppend hartje te zien en het beste kindje is inmiddels een maand of 3 oud. Maar je bestookt ons maar met je onzekerheden, want ego-berichtjes bestaan niet, hè? We zijn er voor je om je erdoor heen te slepen.
    @Ikke: oh, meid, spannend..!! Je weet al wanneer HET gaat gebeuren. Misschien ook wel een geruststelling, of niet? Nou, we houden je in de gaten en als het te lang stil blijft, dan weten we dat het DE dag is.:p
    @Bianca: toch teveel last van je bekken? Hoop dat de bekkenfysio je een beetje kan verlichten. Ik vond zwemmen ook altijd wel lekker (alleen het gedoe van aan- en uitkleden stond me erg tegen).
    @Noekie: zo, je werd gelijk in het diepe gegooid met de inspectie op bezoek. Maar je hebt het goed doorstaan. Nu inderdaad weer even lekker bijtanken, kost toch weer energie om in je werkritme te komen.

En inderdaad een gedoe bij de apotheek. We hebben wel vaker gedoe met deze apotheek gehad, maar het ging juist beter (bedacht ik me nog vorige week ;)). Er liep een nieuwe apotheker en dat was eentje die van doorpakken hield en erg behulpzaam was. Vandaag weer eentje met volgens mij ernstige pms of zo. Want ze was van het begin af aan al niet al te aardig. Een vrouw voor mij, die nog een gesprekje wilde aanknopen werd ook al een beetje afgekapt. Ja, en toen kwam ik er ook nog eens overheen met een 'lastig geval'.

13. Noekie

Noekie Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Owh meisie toch! Ik wou dat ik wat voor je kon doen! Ik zou ook gewoon het zkh bellen. (Misschien dat je dat onder tussen ook al wel gedaan hebt....)
    We denken aan je en we hopen dat het niks ernstigs is. Dikke knuf!

@Sneeuwmees: Mijn energie is inderdaad wel op na zo'n dag. Net lekker weze douche en dadelijk lekker mijn bedje in. Gelukkig 2 daagjes de tijd om bij te tanken.

@BE: Zo vervelend meid! Ik heb vandaag mijn bekken ook weer lekker mogen voelen. Dus ik weet ook weer even hoe het is.
    Hopelijk kan je fysio je wat helpen en anders zit er dus niets anders op dan rust nemen.

14. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan, meisje toch. Hoe is het nu met je? Heb je het zh al gebeld?
    Er gewoon op gaan staan dat je een echo wilt hoor. Ze moeten gewoon even gaan kijken.

Noekie, ja heel vervelend hoor die BI... k wordt er bekant gek van ;)
    Hopelijk kan de therapeut me idd helpen. K heb er wel goede hoop bij, maar goed t is en blijft toch even afwachten.

Sneeuwmees, jou zat t dus ook even goed tegen... wat vervelend zeg.
    Hoe is t nu met je? Hou je t nog een beetje vol?

15. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jordan, wat een onzekerheid! Ga je wel door met bloed prikken, want ik weet uit mijn eigen ervaring dat deze mooi steeg en ineens daalde, terwijl ik me echt wel zwanger voelde. Maar ik wil dit eigenlijk niet zeggen, want het kan ook gewoon goed komen! Daar gaan we maar van uit!

IkkeB, strippen is niet echt een pretje volgens mij. Maar we hebben hier wel allemaal meiden die later bevallen. Wat is dat toch? Is het zo gezellig bij mama?

Noekie, vervelend als je 1e werkdag zo begint. En nu dus alweer een dagje vrij, heerlijk, geniet ervan!

Sneeuwmees, dikke knuf, het komt goed met je meis, even doorbijten.

BE, alles z'n gangetje dus. Hier eigenlijk ook. Nog steeds aan niemand vertelt wat het wordt. Ze vragen het ook niet meer. Over 3 weekjes de GUO, dus we houden het nog wel even voor ons :).

16. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren trouwens aan mijn leidinggevende verteld dat ik zwanger ben. Ik zei al dat ik het zo raar vind dat ik deze woorden eindelijk kan uitspreken. Hij was natuurlijk superblij en vond het helemaal niet raar dat ik het nu pas vertelde. Vandaag maar vertellen aan personeelszaken.....

17. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Kitty, wat fijn als niemand er om vraagt wat het wordt.
    Hier vragen ze het nog steeds.
    En nog steeds zegt echt iedereen dat we een jongetje krijgen.
    Zeker na t zien van de 4D echo. Iedereen zegt; ah t wordt echt een jongetje hoor t heeft een jongens gezichtje... hmmm

Echt vaag er heeft nog niemand gezegd dat t een meid zal worden :D
    Ja alleen hier op t forum (jordan) ;)

18. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Wat fijn dat er goed gereageerd werd meid. :D

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    IkkeB, hoe gaat het daar? Oh en ik vervloek je niet hoor ;) Meer mezelf hahaha.

Noekie, beetje uitgerust van gisteren?

Sneeuwmees, gelukt met de medicijnen halen?

Kitty, super dat ze zo reageerden! Opgelucht? Leuk om te zeggen lijkt me :D

BE, ja stom he. Maar ik ga altijd tegen de stroom in hoor hahaha.

Thanks voor jullie lieve berichtjes meiden! Ik heb gisteravond een drama avond gehad en dat terwijl ik niet eens van de drama ben. Ik was volledig in paniek, huilen huilen en onder de douche moest mijn man me er onder vandaan trekken omdat ik zelfs stond te hyperventileren...pffff. Wat een gedoe. Ken mezelf helemaal niet zo. Nu moe, wel aan het werk. Ben benieuwd wat vandaag brengt qua bloedingen enzo. Ik was vanmorgen wel beetje misselijk nog maar ja het zegt zo weinig. Ga echt heen en weer tussen positieve en negatieve gedachten. Zal straks een bellen of MCK wil kijken.

20. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan hopelijk wil t mck even voor je kijken.
    T is wel prettig voor je zelf als ze dat even doen.
    Gewoon op je strepen staan meid ;)

Hopelijk breng je vandaag je dag goed door meis.
    Lastig hoor met al die hormonen...
    K had er hier gister avond ook even fiks last van ;)
    Heb ook even heerlijk zitten huilen :D

Hier mn zoontje thuis met weer oor problemen. Vandaag weer lekker.langs de huisarts even checken en weer een verwijsbrief voor de kno vragen.
    Nou ja vragen... die krijg ik wel ;)

Share This Page