Situatie: Jordan: ICSI-2, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Mei start IVF-3 in DD, 2e kindje Cybell ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam) Afspraken ziekenhuis: 4 juni: Jordan telefonische afspraak LUMC uitslag schildklier onderzoek 25 juni: Cybell 8e hysteroscopie ter controle operatie. Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: NOD Zwanger: IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen BE: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI) Kitty17: 6 november 2013 (ICSI-5, 1e kindje), verrassing Echo's en controle's: Kitty17, 16 mei intakegesprek vk Ikkeb; 21 mei controle vk Kitty17, 13 juni GUO 20 weken echo Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1 Noekie, 12 februari 2013, Zoon Siem (spontaan na 2 x mislukte ivf) Tori3, 28 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), dochter Yvi
Ik heb al even het lijstje voor IkkeB omhoog gehaald. Die stond weer kilometers ver weg! Ze mag het straks zelf veranderen en aanvullen!
@Sneeuwmees: Morgen weer een spannende dag voor jullie. Ik hoop op veel groei en een mooie datum voor een punctie!
@Ikke: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Leuke naam (hadden we al even gespiekt op fb). Ben benieuwd of hij toch spontaan besloten heeft te komen of dat jullie toch een beetje hulp hebben gehad? We horen graag alle details.
Sorry meiden van het late bericht. Facebook heeft ons ingehaald, want we hebben er zelf niks opgezet. Maar idd ik ben gister bevallen van een prachtige zoon! Hij heet timo is 52 cm lang en eet 3680 gram. We liggen nog in het ziekenhuis, want moest naar ik ivm stolsels, ter veel bloedverlies enz. het was me de bevalling wel. het strippen had zeker zin en ik hoefde dus niet te worden ingeleid. Tot bleek dat ik na 4 uur weeën pas 1cm verder was. We hadden er al eren hele avond en nacht opzitten (en dag met strippen en zh) dus de vk en ik besloten toch naar het zh ter gaan voor stimulatie. Daar aangekomen was ik ineens al weer 2cm verder, dus geen stimulatie nodig. Ik trok het toen op eren gegeven moment niet mee en toen moest ik poepen. Dat mocht niet, want ik bleek ineens op der 9 cm te zitten en heel kort erop mocht het dan toch. Persen ging super en al met eren half uur was hij er. Ik ben zo vreselijk trots. Hij is zo mooi. Foto volgt nog in mijn map. jordan: jij succes met de echo vandaag, ik duim voor je! Sneeuwmees: jij hebt het ook ff zwaar lees ik. Kop op meid, ff doorzetten! Be: ook voor jou een knuffel, want ook jij hebt het pittig.
Situatie: [/U][/B]Jordan: ICSI-2, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Mei start IVF-3 in DD, 2e kindje[/I] Cybell ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam) Afspraken ziekenhuis: 4 juni: Jordan telefonische afspraak LUMC uitslag schildklier onderzoek 25 juni: Cybell 8e hysteroscopie ter controle operatie. Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: NOD Zwanger: IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen BE: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI) Kitty17: 6 november 2013 (ICSI-5, 1e kindje), verrassing Echo's en controle's: Kitty17, 16 mei intakegesprek vk Ikkeb; 21 mei controle vk Kitty17, 13 juni GUO 20 weken echo Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1 Noekie, 12 februari 2013, Zoon Siem (spontaan na 2 x mislukte ivf) Tori3, 28 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), dochter Yvi[/QUO ikkeb, 22 mei 2013, zoon Timo (spontaan na 2x ivf/icsi)
Ikke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie zoon Timo! Het is zeker een mannetje om trots op te zijn hoor! Mooie foto in je album! Nu eindelijk van hem genieten nu hij er is. Geniet er van meis! Liefs en een knuffel!
Hihihi nu ben ik de volgende op de lijst die moet bevallen. Ik moet zeggen dat ik stiekem wel een beetje jaloers ben op t geboorte gewicht van jullie kindjes... Ben benieuwd of deze ook een beetje die kant op gaat
@IkkeB: Eindelijk hij is er!!! Proficiat met de geboorte van julli prachtige zoontje Timo! Hopelijk mag je snel naar huis! Geniet van deze bijzondere tijd en laat je lekker verwennen! Dikke knuffel! Liefs Noekie
@Ikke: ja, je kan niets geheim houden. We zijn echte Sherlock-Holmes hier, dus we komen overal achter. Wat een pracht ventje heb je op de wereld gezet, meid! Zo'n mooi gaaf gezichtje, ook! Hij had het dus prima naar z'n zin bij jou. Zo te horen ook een vlotte bevalling, nadat de even moeizame start van de ontsluiting. Hopelijk gaat alles verder voorspoedig, zodat jullie snel naar huis mogen en lekker verder kunnen genieten van elkaar. Hier weer wakker. Mijn man is net thuis van z'n nachtdienst.:x Er was even sprake dat vandaag de punctie zou zijn en mijn man had al met zijn baas een plan B klaar. Toen de punctie toch niet doorging, had mijn man aangegeven wel zelf te kunnen werken vannacht. We moesten vanmiddag om 14.30 uur weer naar DD voor een echo, maar dat leek allemaal prima te passen. Maar ja, dan wordt zijn hele route omgegooid, krijgt hij er extra werk bij en moet hij ook nog eens veel verder rijden (met allemaal hindernissen). Hij komt dus pas om 8.00 uur thuis en we moeten dus om 12.30 uur echt al weer in de auto zitten. We hadden al afgesproken dat ik zoveel mogelijk zou rijden en hij in Duitsland dan zelf verder rijdt. Maar nu hij nog eens later thuis kwam, dan eigenlijk de bedoeling was (en dus maar 4 uurtjes kan slapen), merk ik toch dat ik me nu al weer druk zit te maken om de reis. Ik ben zelf ook geen held op de weg en vindt rijden dus ook daardoor extra, extra spannend. Nou ja, het zal dus wel vaak stoppen worden, veel sterke koffie erin gooien en maar het beste ervan hopen. Had net ook al treintijden op zitten zoeken, maar net rond dat tijdstip rijdt er geen geschikte trein. Ja, of je komt 2 uur te vroeg daar aan, of te laat voor de afspraak. Maar door al dat gedoe en die spanning vanmorgen, waar hij bleef, had ik even de neiging de handdoek maar in de ring te gooien.
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ IKKEB!!! Woehoe, gefeliciteerd met je mooie kleine Timo. Geniet er van meis. Dikke knuffel voor jou en je wondertje. Sneeuwmeesje, succes vandaag in DD en met de reis er naartoe. Als je toch moet rijden, niet te druk om maken joh. Stelt niet zo veel voor. Gewoon op de route letten, lekker relaxed in je stoel zitten en het komt goed!!! Hier vanmiddag dan de echo maar vanmorgen testje gedaan en die was lichter dan de test die ik van de week had gedaan. Dat was een knaltest en nu staat er een minder knal lijntje. Maar goed, ze zal het vanmiddag wel zien. Nu nog even keihard aan de arbeit! Fijne dag meiden!
@Jordan: Ik ga kei hard voor je duimen en hopen dat alles goed mag gaan vanmiddag!! @Sneeuwmees: Niet druk maken meis! Gewoon rustig blijven rijden, muziekje lekker aan, genieten van het gesnurk naast je en dan kom je er vanzelf!
@Jordan: heel veel succes vanmiddag! In het begin schommelt je HCG nog zo dat een lichtere test niets hoeft te zeggen. Hopelijk veel afleiding op je werk, zodat je niet te veel hoeft te piekeren. Ik duim voor je (tussen het sturen door....hihi). @Noekie: ja, zal eens wat leuke cd-tjes meenemen. Zal voor mijn zoontje wel K3 worden, vrees ik.
Siem heeft weer 2 mooie prikafdrukjes in zijn beentjes staan! Hij is nu 14 weken en 2 dagen oud: Gewicht: 5935 gram Lengte: 59,2cm Gewicht lag mooi op de lijn maar de lengte er een stuk onder. Nog een klein mannetje maar dat zal best wel bij trekken een keer.
@Sneeuwmees: Tobie wil alleen maar de cd van Piet Piraat horen in de auto. Mama kan al alles meezingen!