Thanks Noekie Nog minder dan 4 uur dan is het zover!!! Moest 'ie trouwens huilen bij de prikjes? Succes bij de Arbo! Sneeuwmees, lekker meezingen met K3 samen met zoonlief dan vergeet je dat je in Germanië rijdt Voordeel van Duitsland, je mag lekker doorcrossen dan ben je er sneller van af hihi. Succes!!!!!!!!!!!!!!!!
@Noekie: hartstikke goed, een lekker kort en fors ventje! Hopelijk heeft hij niet teveel last van de prikjes. Jij dus Piet Piraat-expert? Afgelopen week bij de peutergym stond de radio heel hard aan met Studio 100 liedjes. Frappant dat de ouders nog harder meezongen dan de peuters.
Jordan, geen streepjes testen meer doen. Doordat je hcg meer wordt worden de esten lichter. Waardoor jij weer onzeker wordt De enige test die je nog wel zou kunnen doen is de digitale van cb met weken indicator. Hier net thuis van de controle bij de gyn. Ik had vandaag een leuke vrouwelijke gyn Alles heerlijk uitgebreid bekeken en gedaan. Kleine groeit lekker hard. Iets te hard naar hun mening heb ik t idee want ik mag weer glucose gaan prikken.... blegh vieze bende Kleine ligt nog steeds met t koppie naar beneden maar niet zo diep als dat hij afgelopen zondag bleek te liggen op de echo. Ik moet nu 5 juni en 18 juni weer terug voor controle en groei echo. Ben erg benieuwd.
Sneeuwmees je zal nu wss net in je auto gestapt zijn. Maar heel veel succes vanmiddag. Jordan hoe laat mag jij? Ook voor jou heel veel succes meid!
Sneeuwmees en jordan: allebei veel succes vanmiddag. Ik mag om 3 uur naar huis als het zo goed blijft gaan!
IkkeB, heerlijk naar huis over anderhalf uur dan. Daar gaan we gewoon vanuit natuurlijk Echt leuk, blij voor jullie! BE, balen van die suikertest, wanneer moet je? Hoop dat alles ok is en dat die kleine gewoon de ambitie heeft om lekker groot te zijn. De kleine ligt dus al goed? Ik heb gister een CD digi gehaald maar durfde vanmorgen niet. Als alles vandaag ok blijkt doe ik die van de week. Leuk om te zien staan dat je zwanger bent Ik ben om 15:15 aan de beurt. Iets meer dan anderhalf uur geduld nog maar ik ga om 2 uur naar huis.
Jordan, nog ffies wachten en dan echo. Je zal wel mega zenuwachtig zijn! Succes straks en ik duim voor een goede afloop #kloppend hartje. BE, ook wel fijn een vrouwelijke gyn. Ik heb alleen maar vrouwelijke gehad zit ik te denken . Maar goed dat de kleine nu toch niet meer zo diep ligt, hij blijft mooi nog een tijdje binnen!! Als de beeb te snel groeit kan het aan je suiker liggen toch, hopelijk valt dat mee en zit ie nu gewoon in een groeispurt! Maar weer lekker rustig aan doen... Misschien kan je vandaag lekker in het zonnetje zitten bij de vijver! Bah ik zie veel wolken hier, hopelijk bij jullie minder. Hier een onrustig nachtje achter de rug... Half 1 klaar met de voeding voor de nacht en om kwart over 2 kwam ze alweer, toen nog een flesje kunstvoeding gegeven. Na de voeding van 6 uur was ze niet meer tevreden te krijgen en zodra ik haar weg had gelegd werd ze weer wakker en huilen. Nu dus best brak! Maar wel gezellig samen met m'n vriend haha. IkkeB, fijn als je zo naar huis mag! En dan gaat het 'feest' echt beginnen! Geniet er van meid!
Tori, de (te) snelle groei kan idd duiden op zwangerschapsdiabetes. Daarom willen ze hem nogmaals even testen. Kleine groeit echt super hard. Vorige week liep ie iets voor. Zondag nog verder en nu alweer een week verder... al met al dus ruim 2 / 2,5 weken "ingehaald" zeg maar. Maar goed dat wil nog niks zeggen want als ze niet precies meten maakt iedere mm/cm al dagen verschil. En wat betreft de diabetes, t kan zelfs zo zijn dat t er wel is maar dat t pas laat ontdekt wordt... dat ze ze me vanmorgen ook nog duidelijk te vertellen. Mocht k weer wat denken te voelen of iets moet k gelijk aan de bel trekken...
Jordan, jij inmiddels je echo al gehad... hoe is t gegaan meis? Sneeuwmees, hoe is t bij jou gegaan? Ik duim voor jullie beiden voor goed nieuws
@Jordan: ?? Hopelijk is alles goed met je... @Sneeuwmees: En? De arbo arts heeft mij even terug op de plaats gezet. Ik mag nu 2 weken lang 4 uurtjes werken en daarna elke week 1 uurtje erbij. Over 6 weken weer terug voor gesprek.
Ff snel via mobiel. Ze heeft gekeken maar er was niks te zien. Ze zei dat het te vroeg kon zijn maar als ze mijn verhaal hoorde was ze bang dat het niet goed zou zitten. Ze wilde geen bloedtest doen (???) ik moest over week maar nog eens testen. Maar ja, dinsdag LUMC, die gaat kijken en wil vast wel bloed prikken naar goed, ik ga er maar van uit dat het einde oefening is. Snel meer maar via mobiel wil dat niet zo
@Jordan: Nee toch meisie! Wat vreselijk! En dan nog steeds die onzekerheid nu! Sterkte meis! Dikke knuf voor jou!
Ja helaas moet nog een week zien door te komen. Sowieso t/m dinsdag maar ik bereid me maar voor op niet positief nieuws...
Jordan er was niks te zien?? Hoe kan dat nou?! Oh meid, nu moet je nog weer wachten ... Verschrikkelijk. Wat irritant dat je geen bled hoefde te prikken, daar hadden ze toch meer aan kunnen zien! Dikke knuffel voor je. Xxx
@Jordan: jemig, meid! Kan het niet zijn dat je een latere innesteling hebt gehad en je dus misschien net 5 wkn zwanger bent bijv. Raar dat ze ook geen bloed extra erbij laten prikken. Kun je het niet via je ha nog een keer vragen om je hcg nog even te prikken? Hoe is het met je bloedverlies? Ik blijf nog steeds hopen en duimen op mooi nieuws a.s. dinsdag. Een dikke knuffel voor nu. @Ikke: en...? Lekker thuis met zijn drietjes? Bijzonder om voor het eerst met je kleintje thuis te komen. @Tori: inderdaad een onrustige nacht. Mag je 's avonds niet iets meer voeding geven, zodat ze misschien wat langer erop doorslaapt/tevreden is? @Noekie: hè, meid! Dat is balen. Maar beter om nu even pas op de plaats te maken, dan over je grenzen gaan en straks in de ziektewet te belanden, al kan ik begrijpen dat je de terugkeer op de werkvloer iets anders had voorgesteld. @Bianca: zo! Deze keer zwanger van een reus...hihi!! Heb je een keer geen lichtgewicht. Is het weer niet goed! Hier weer terug uit DD. De reis verliep voorspoedig. Ik heb tot ca. een kwartier voor aankomst zelf gereden. Dat laatste stuk wordt het meest druk en ingewikkeld en toen heeft mijn man gereden. Ging gelukkig allemaal goed. Ik had deze keer een Duitse (vrouwelijke) arts. Een hele leuke vrouw. Ze heeft gekeken en het zag er allemaal goed uit en ze stelt toch voor om zaterdag de punctie te doen. Dat is even schakelen dus weer (want ik was helemaal van maandag uitgegaan). Heb wel een paar keer gevraagd of dat echt niet te vroeg was, maar volgens haar was dat niet zo. Ze had het erover dat ze 20-22 mm waren, dus zaterdag was volgens haar prima. Toen nog bloed moeten prikken (in Duitsland moeten zowel de man als de vrouw altijd vlak voor de punctie op hiv en andere dingen geprikt worden). Daarna nog een tijd moeten wachten voor de verpleegkundige om alles door te spreken. Wat onze wensen zijn (embryoscope of assisted hatching, of we de overige evt. willen invriezen enz.). De punctie is zaterdag pas om 12.30 uur en ik moet tot die tijd nuchter blijven. Wordt nog een uitdaging, want ik kan slecht tegen autorijden met een lege maag. Morgen word ik gebeld door de anesthesist om alle laatste dingen door te nemen. Ik moet bijv. sokken meenemen en ik krijg instructies over het nuchter zijn. Gezien het late tijdstip kan het best zijn dat ik wel wat mag drinken. We zullen zien. Nu even een heel geregel met mijn man's werk, die zaterdagavond had moeten rijden. Gelukkig kan hij een dienst ruilen met een collega, dus zaterdag kunnen we in alle rust naar DD.
Jordan lieverd... probeer rustig te blijven. Bij mij zagen se met dit termijn ook nog helemaal niks meis... Sneeuwmees goed nieuws zeg. Hoeveel zagen ze er nu?
@Jordan: Wat onwijs klote die onzekerheid... ken het gevoel Maar ik blijf onwijs voor je duimen meis.... Onwijs dikke knuf voor je! @Sneeuwmees: Meis goed nieuws voor jou uit DD... ik zal aan je denken zaterdag! @All: Niets te melden... nog steeds aan de oestrogeen en over 10 dagen weer starten met provera... Maandag de huisarts bellen om een afspraak te maken voor het verwijderen van het spiraaltje want dat mag nadat ik gestopt ben met de provera namelijk tja en dan is het aftellen naar de zoveelste hysteroscopie.
@Bianca: er zijn er nog steeds 6 in de race. Blijf het nog steeds wat vreemd vinden dat ze dinsdag nog niet zo groot waren en nu ineens een groeispurt gemaakt hebben. Maar ik heb haar echt 3 keer gevraagd of het echt al wel kon zaterdag en of het nog niet te vroeg was, maar dat was volgens haar echt niet zo. Dan vertrouwen we daar maar op. @Cybell: jij dus al weer bijna een stapje verder op weg naar jullie kinderwens. Houd ons op de hoogte en we duimen graag met je mee. We moesten ook allerlei formulieren in tweevoud ondertekenen. Ook als ze in de embryoscope gaan, dan zijn het embryo's van dag 5. Stel dat we onze behandeling zouden stoppen en we zouden nog van dit soort embryo's in de vriezer hebben daar, dan mogen ze die niet vernietigen en moeten we die persoonlijk op komen halen. Niet dat ik verwacht die luxe te hebben om iets in de embryoscope en in de vriezer te hebben. Maar vond dat wel bijzonder om te horen. Vanacht dus de pregnyl erin. Heb alvast een alarm gezet en moet zo eerst maar eens alles bij elkaar gaan zoeken. Wel spannend, want de pregnyl heb ik nog nooit zelf gedaan. Maar ga ervan uit dat na al die menopur mengen van de afgelopen dagen dat dit me ook wel gaat lukken.
Jordan: wat vreselijk ok nog een week eigenlijk niks te weten.ik snap dat je uitgaat van slecht nieuws. En ondertussen is er ook dat kleine beetje hoop. Knuffel Voor jou! Sneeuwmees:succes zaterdag. Goed nieuws dat het er nog steeds 6 zijnen dat ze zo lekker groeien! Als ze idd al 20_22 zijn dan zijn ze mooi groot voor de punctie zaterdag.