Ow sneeuwmees, wat een goed bericht meid! Ben erg blij voor je. Hopen dat er donderdag twee terug geplaatst kunnen en mogen worden en dat die andere twee ingevroren mogen worden. K ga super hard voor je duimen!
@Sneeuwmees: Inderdaad een super score! Nu goed herstellen en uitrusten voor donderdag! @Jordan: Ik mag zo weer naar mijn werk ja. Aankomende 2 weken 4 uurtjes op ma, di en vrijdag. Hopelijk gaat dit wat beter nu met de bekken.
Noekie, heel veel plezier en succes tijdens je cursus meid. Ben er benieuwd hoe je het ervaart. Jordan... nog een dagje in spanning zitten meid. Ben erg benieuwd wat ze morgen zien. En hoe of wat met t bloedprikken. Ikke, wel fijn dat het nu iets beter gaat. Maak je niet al te veel zorgen he? Als het niet gaat gaat het niet en heb je echt je best gedaan meid.
Sneeuwmees, helemaal logisch dat je koppie er nu niet naar staat. En helemaal verdiend die YEAH stemming. Geniet er lekker van en hopelijk mag jij je helemaal rijk rekening en heb je straks nog een reservebankje. Maar 2 top embryotjes teruggeplaatst is al geweldig natuurlijk! Succes nog even. Noekie, succes met het werken, hopelijk valt het mee voor je! BE, gelukkig zijn we al over de helft van de dag, vanavond eten we bij mijn schoonouders en het is lekker weer dus mijn man en ik zullen daarna nog even naar het strand gaan ofzo (als het zo blijft) dus lekker afleiding dan is het in no time morgenochtend. Ben ook wel heel benieuwd. Ben over de dag heen wel misselijk maar kan ook spanning zijn, heb knallende koppijn (kan ook spanning zijn haha) en aders op mijn borsten tot aan mijn nek dus het kan alle kanten nog op Zij gaan zeker bloed prikken dus ook daar ben ik echt benieuwd naar!
Jordan, lekker hoor eventjes "uitwaaien" dat zal je goed doen Hoe laat mocht je ook al weer? Sorry hoor... k meen t ergens gelezen te hebben maar k weet t niet meer Krijg je morgen ook gelijk de bloeduitslagen? Niet dat je daar ook nog eens een of twee dagen op moet wachten?! Spannend hoor meis... En eve een tipje verwacht niet al te veel gan de echo. Al zit het wel goed kan het zijn dat ze alsnog weinig zien... iig kan het zo zij dat ze al wel een vruchtzak zien maar geen hartslag ofzo... En nog een op kikkertje... bij mijn zoon testte ik pas 14dgn na nod positief. Zowel thuis als bij de ha. Ik kreeg toen gelijk een echo, dus met 6 weken... en er was alleen een leeg vruchtzakje te zien... ik heb toen echt twee weken in mega spanning gezeten en bij 8 weken zagen ze een duidelijk beebje met goeie hartslag. En ook klopte de termijn... hoe dat ooit kon is voor ons nog steeds een raadsel Probeer dus niet al te snel je hoop op te geven meid. En vraag er echt naar dat ze alles echt goed bekijken met de echo mochten ze nog niets kunnen zien. Dus ook naar je eileiders en eierstokken. Xxx
Thanks voor je berichtje Bianca Lief! Ik moet 8:30. Ben als eerste aan de beurt. Yihaaaa! Hihi. Ze zal na een uur de uitslag binnen hebben van de bloedtest en dan moet ik wachten tot ze mij kan bellen tussen de patiënten door. Ik heb vorige week ook een echo gehad maar daarop zag ze niet eens een zwangerschapsring (ze zei dat het nog te vroeg was dus dat het daardoor kwam) dus nu hoop ik die morgen in ieder geval te zien dan is er tenminste wat gaande. Ook raar is dat ze vorige week bij MCK niet naar mijn eileiders en stokken heeft gekeken. Ook best apart. Dus dat ga ik morgen absoluut ook vragen. Ik hoop zo dat er morgen in ieder geval meer duidelijk is en ik hoop al helemaal dat blijkt dat er een kindje groeit. Dan ben ik dolgelukkig Gaat het met jou nu wat beter na je dip van afgelopen week? xx
@Jordan: 'fijn' dat je als eerste bent. Zo'n hele dag stressen voor zo'n afspraak lijkt me ook killing. En natuurlijk gaan we megahard duimen dat er iets van de kleine uk te zien is! Het moet gewoon!!
Hoop zoooo dat het duimen helpt. Ben wel toe aan een flinke dosis positiviteit en ook wel toe aan het vooruitzicht mama te gaan worden hihi. Ben jij je dag doorgekomen Sneeuwmeesje?
Sneeuwmees: wow wat een super score!!! Dit pakken ze je niet meer af. Jordan: nog een vreselijk nachtje slapen en en dan eindelijk de afspraak. Ook mijn duimen draaien nog voor je. Be; jij morgen wee bekkenfysio. Succes weer. Noekie: succes met werken. Begrijp ik nu uit je posts dat je ivm je bekken minder werkt? Ik had vorige week wel gelezen dat je naar de arbo moest, maar las niet waarom.
@Jordan: Nog een dagje spannign voor jou inderdaad! Ik blijf voor je duimen meis! Op zich wel positief dat je testjes niet minder worden... maar mijn eigen verhaal blijft me wel bij en dat is dat ik 2 weken na de miskraam had ik nog knal positieve testen en bleek een missed abortion te hebben. Hoop voor jou onwijs dat het de goede kant op gaat, ik gun het je van harte meis! @Sneeuwmees: Super mooie score meis! Ow ik ga zo voor je duimen!!!! Spannend!!! @All: Hier zoals gewoonlijk weinig te melden... ja geregeld bloedinkjes tussendoor maar dat kan komen van de medicatie die ik slik... morgen bellen voor een afspraak voor het verwijderen van mn spiraaltje... nog 6 dagen medicatie en dan mag dat ook weer gebeuren! Verder druk druk druk.. morgen wordt er gestart met het verbouwen van de beide toiletten bij ons thuis en de badkamer! Daarnaast zijn we nog altijd druk bezig in de tuin... het huis wordt steeds meer eigen zo Nu nog even tot 23:00 werken en dan richting huis. Woensdag wel een leuke dag... mag dan mijn eerste reanimatie/AED cursus gaan geven hier op het werk (ben naar dialyse verpleegkundige ook reanimatie instructeur vandaar ) Fijne avond meiden!
Jordan, lekker hoor zo vroeg al. Dat scheeld een hoop stress Ben erg benieuwd meis. Hoop zo dat alles goed is. Wat zal het toch heerlijk voor jullie zijn! Jullie zijn er klaar voor
Btw wel apart dat ze er de vorige keer niet naar gekeken hebben Jordan. Bij mij deden ze dat toen wel. In principe bij iedere echo die ik ooit gehad heb zeg maar aan t begin van een zwangerschap maar ook bij miskramen. Zeker als je in de mmm zit omdat een bbz vaker voorkomt met ivf icsi etc....
@Jordan: meid, ik duim me suf! Jullie hebben het zo verdiend om papa en mama te worden. Dus aan onze vibes zal het niet liggen. @Cybell: zo te horen gelukkig veel afleiding. Wat goed dat je zelf die cursussen geeft. Met jou in de buurt zijn we dus in goede handen. Had vanmiddag nog naar DD gebeld. De twee eerdere pogingen werd ik al vrij snel ongesteld dwars door de utro heen. Had gelezen dat 3x Pregnyl spuiten na de tp kon bijdragen aan een betere innesteling. Dat wilde ik dus donderdag bij de tp bespreken, maar nu hoorde ik vanmorgen dat de NL arts er dan niet is. Ik heb dus teruggebeld of ik dat met die Duitse arts ook kon bespreken. Maar de assistente zei dat ze dat vanmiddag zelf even met de arts zou bespreken en me dan terug zou bellen. Had haar nog gevraagd of ze na 3 uur kon terugbellen ivm overleg op mijn werk. Maar inderdaad, je raadt het al. Voor de tweede keer vandaag werd ik dus onder een overleg gebeld. Nou ja, nood breekt wet. En.... het was akkoord en ze zou me een receptje toesturen. Nu maar hopen dat dat ook een beetje bijdraagt aan een goede innesteling.
Ow sneeuwmees dat is fijn zeg! Ik hoor er idd goeie verhalen over. Hopelijk werkt het bij jou ook Duimen maken hier over uren voor jou en Jordan! Xxx
Cursus was super! Veel geleerd en veel huiswerk voor volgende week. @IkkeB: Vorige week was mijn 1e werkdag niet zo goed bevallen nee en had gelukkig al een afspraak staan bij de Arbo arts. Hij zei dat ik niet meteen met 8 uur per dag mocht beginnen maar het liefs met een opbouwschema. Zodat je lichaam weer kan wennen aan de belastbaarheid. De aankomede 2 weken 3 x 4 uur en dan met elke week 1 uur per dag erbij. @Sneeuwmees: Goed van je dat je gebeld hebt! Hopelijk is de post dan wel op tijd! @Jordan: Veel succes morgen! Ik zal aan je denken en voor je duimen om half 9!
Sneeuwmees: ik heb bij d eerste ivf ook pregnyl gespoten. hou je er wel rekening mee dat je dan niet te vroeg test?! Bij icsi 2 moest ik ineens wel utro.de rede weet o niet meer, volgens mij juist omdat dat meert zou bijdragen...iig vond ik pregnyl wel fijn, geen gedoe elke keer met die bollen. Noekie: hoe doet siem het in zijn grote bed? Jordan: nog eren paar uurtjes. Cybell: leuk en spannend zo'n bebouwing. Ff stof happen, maar langzaam resultaat zien is wel erg fijn. woensdag dus een spannend (en leuk) dagje. Veel succes en plezier.
Jordan, heel veel succes zometeen Ik denk aan je meis! En ik duim nog steeds super hard voor je dat je goed nieuws krijgt. Liefs en een knuffel!
@IkkeB: Siem doet het super in zijn grote bedje. Vannacht van 23.15 tot 7.00 uur geslapen. Alleen wat gemiemel rond 3.00 en toen viel hij weer lekker in slaap.
@Jordan: heel veel succes, meid! Ik denk dat je nu zit te nagelbijten in de wachtkamer. Weet dat er aan je gedacht wordt. @Noekie: dat is goed om te horen! Zo heb je zelf ook een goede nachtrust, al snap ik dat je voorlopig nog wel op scherp ligt bij ieder geluidje. @Ikke: in NL wordt die 3x pregnyl vaker gebruikt ipv de utro. Maar ik begreep dat het in DD naast de utro gebruikt wordt. Ik mag dus naast mezelf spuiten, ook nog 3x daags volproppen (helaas).
Ho eens... sneeuwmees... een echte junk Spuiten, snuiven, bollen och och t is toch wat. Maar... dan moet t ook haast wel helpen zou ik denken als ze ze dat dubbel op doen. Ik ga nu even gauw naar de winkel koffie halen want die is op... Vergeten mee te nemen gister toen k boodschappen deed... slimme ik Om 09.00 uur komt mn hulp, die komt deze week lekker een keer extra. Heerlijk! Verder vandaag weinig gepland. Alleen vanmiddag om 17.00 uur samen met huspup naar de bekkenfysio... ben erg benieuwd.