Zijn er nog meer dames die op het wachtbankje zitten na een terugplaatsing? Zelf heb ik de 22e twee blastocyste's terug gekregen
Ik zit niet op dat bankje, maar wil wel even tegen je zeggen dat ik voor je zal duimen!! Hopelijk zit er een prachtig plakkertje bij (of miss wel 2!) en ga je toch zwanger het jaar 2015 uit!
Ah dankjewel merk en zie wel rare dingen maarja gebruik nu ook utrogestan en progynova. Al kan niet alles daarvan zijn denk k. Duimduim
Ik zit ook op die verschrikkelijke wachtbank, en wat kruipen de dagen weer voorbij. Ik zit in me 1e IVF behandeling en heb afgelopen zondag een 8 cellig embryo (3 dagen oud) teruggeplaatst gekregen. Zit nu dus op 5 dagen na de terugplaatsing. Wanneer ga jij testen?
Dan lopen we best gelijk! Mijne was dinsdag 5 dagen. Wil morgen testen leuk voor onder de boom als kado voor m'n schoonouders. Maarja is vrees ik te vroeg?! 4-1 bloedprikken in belgie. En jij?
Wat fijn om samen op het wachtbankje te zitten meiden. Is er nog ruimte voor mij op de bank? Wij hebben al dochtertje uit IVF en zijn nu bezig met weer een eerste IVF-poging voor een tweede. Afgelopen zaterdag verse terugplaatsing gehad; punctie was vorige week woensdag, de 16e. Mag 3 januari officieel testen, 14 dagen na terugplaatsing; 17 dagen na punctie. Zit erover te denken de 31ste te testen en àls het positief is, manlief dit te vertellen om 00.00u. met oud en nieuw... Maar goed, das lekker dromen, zover is het nog lang niet... Wachten, wachten, wachten...
1986...maar dan kun je nog niet testen toch? Morgen is de pregnyl pas 11 dagen geleden voor mij. Heb 10000 eh gespoten dus zal nog wel niet helemaal uit me lichaam zijn. Ik heb wel testdrang zoals altijd. Denk dat ik er zondagochtend een test tegenaan gooi. En dan dinsdagavond en donderdagochtend weer. Mieksel...wat een gaaf idee...die onthoud ik. Niet dat ik ervanuit ga dat ik zwanger ben, daar voel ik me gewoon te goed voor.
Bloedprikken doen ze niet in het zh. waar ik loop, vind ik wel jammer. Voelen jullie al iets dan meiden?
Heb een cryo terug gekregen. Las over iemand die na 5 dagen na terugplaatsing positief teste. Merk hier wel een en ander. Tepels worden ook donkerder en onder me navel komt een streep .
Heerlijk zo'n spannend topic, I love it! Ik duim voor je s1986!! Donkere streep op je buik klinkt zeker positief! Had ik ook bij m'n dochtertje. Ik ga vanavond meteen ff m'n buik checken, haha..! Zelf durf ik niet te vroeg te testen, twijfel ergens ook nog over de 31ste. Bang om vals positief te testen...
Ik doe mee. Vandaag week na terugplaatsing, donderdag bloedtest ziekenhuis. Ik prik om de dag pregnyl dus morgen de laatste van 5. Zelf testen nou wel klaar mee.. Gelukkig bloedtest. Onderschrift lezen jullie mijn verhaal wel in t kort Succes meiden!
Als je cryo's 5d oud waren op het moment van terugplaatsing én je geen pregnyl hebt gebruikt, dan kun je idd na 5/7d al posi testen. 5d na de terugplaatsing van 5d oud embryo = 10dpo. En vanaf 10dpo zou je al wat kunnen zien wellicht. Op 22-12 5dpo maakt 31-12 14dpo en dat is NOD, dus zeker ver genoeg om te testen. Succes allemaal! Ik hoop dat jullie zwanger het jaar uit gaan!
Tess27 welkom , je heb ook al veel meegemaakt zeg duim voor jou op een positieve bloedtest. Hier zoals ik al verwachtte tevroeg getest. Stop met testen (probeer ik) en gooi er dan de 31e eentje tegenaan. Met welke testen doen jullie het? K ja Kruidvat 2 voor 5. Die waren 6 jaar gelede vrij gevoelig.
Dankjewel s1986! Maar hoe zag je test er uit dan??? Spannend meiden. Ik deed eerder ook oploop en afloop van pregnyl testen maar prik straks de laatste 1500IE pregnyl en laat me compleet verrassen de 31e , nog nooit geen test gedaan. Maar we zien wel, blijven positief maar verwacht niet dat ik alweer zwanger raak dit keer..
Jammer 1986 maar je bent denk wel te vroeg. Wanneer zou ik kunnen testen meiden? Heb 15-12 pregnyl 10000 eh. gespoten om 22.00 uur. Heb 17-12 de punctie gehad, heb 20-12 de terugplaatsing van een 8 cellig goede kwaliteit embryo gehad, deze was dus 3 dagen oud. Wanneer zou ik positief kunnen testen? Pregnyl is al uit me lichaam want heb gisteren een witte test gehad. Ik kan ook niet meer wachten...
Test. .. jij hebt ook al een hoop meegemaakt. Er worden maar 3 pogingen vergoed toch? Jij betaald deze poging dus zelf? Ik hoop echt dat je nu een goede zwangerschap mag hebben.
Hey meiden, mag ik me ook bijvoegen? Heb eergisteren een verse 7-cellige klasse 2 ambryo teruggeplaatst gekregen, is de eerste terugplaatsing sinds de zwangerschap van mijn dochter omdat de 8 embryo's die over waren van de IVF van onze dochter helaas alle 8 niet goed ontdooit waren. Probeer ervan uit te gaan dat het niet meteen zal lukken, maar weet dat ik toch teleurgesteld zal zijn als het inderdaad niet gelukt blijkt te zijn over 12 dagen... @s1986: dat van je tepels en de streep onder je navel klinkt toch wel erg positief, denk dat je dan inderdaad te vroeg getest hebt. Op hoeveel dpo zit je en was de test echt omowit? @Tess: wij kennen elkaar al, ga heel hard voor je duimen! Wel ontzettend spannend zeg en wat knap dat je geen thuistest gaat doen, zou ik niet kunnen haha. Ik ben al blij als ik kan wachten tot 14 dagen na de terugplaatsing haha. @de anderen uiteraard ook heel erg veel succes met wachten, hopelijk begint 2016 voor ons allemaal heel mooi!