Ivf in 2012 deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikkeB, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tori: vervelend dat je zoontje niet uit de fles drinkt net voordat je moet gaan werken. Kan hij geen last van zijn oortjes hebben? Dan hebben ze pijn als ze aanzuigen. Je zegt nl. dat hij uit de borst ook minder goed drinkt dan anders, dus blijkbaar is er iets wat hem tegenhoudt. Mijn jongste was een echte flesweigeraar, maar die dronk dan weer wel goed uit de borst. Kan het niet zijn dat je zelf ongesteld moet worden? Dan heb je zelf ook een dip in je productie, wat vaak ook merkbaar is aan je kindje. Vervelend dat de kleine meid nu ook al dagen niet lekker is geweest en jezelf ook wat aan het kwakkelen bent. Sterkte met alles!
    @Ikke: ik ging ervan uit dat jullie naar een lekker zonnig oord waren geweest op vakantie, maar dat was dus blijkbaar niet zo. Maar goed dat het mindere weer jullie vakantie(gevoel) niet negatief heeft beïnvloed.

2. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    IkkeB, ik wacht nog op wat stukken van mn dossier. Lijstje is bijna compleet.

Ja ik heb de afspraken echt overgenomen in Gent. Bevestigingen binnen incl de formulieren die ingevuld mee moeten samen met het dossier.
    Ben er erg blij mee want de wachttijd is er momenteel echt erg lang. Ze zitten nu geloof ik al op april/mei 2016 eer je een afspraak kan krijgen bij dé dok.

Tori, jeetje meis, wat een gedoetjes bij jullie in de ziekenboeg. Hopelijk zijn jullie weer allemaal snel opgeknapt meis!

Sneeuwmees, bij jou op t werk loopt t dus ook nog steeds niet lekker. Wat vervelend zeg!
    Wat sneu voor je manneke dat zijn beste vriendje nu in een andere klas zit. Hopelijk gaat t straks snel weer beter met hem op school. Hij zal vast wel een "nieuw" vriendje vinden meis!

3. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Das lang geleden maar moest vandaag even aan jullie denken en daarom even een berichtje van hier.

Topic was al ver weg gezakt dus de activiteit is wat minder hier nu?

Hier gaat alles redelijk... mijn hoofdje is een beetje vol maar dat komt wel weer goed.

Dikke knuf voor iedereen!
    xxx liefs Noukie

4. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Na een laatste week verlof met buikgriep vorige week weer gewerkt... en het is me meegevallen! Gelukkig drinkt hij nu weer redelijk uit een flesje en gaat t kolven ook goed (steeds beter zelfs). Aro vindt het prima op de opvang samen met zn grote zus. Van hem wilden de juffies nog wel 10, zo makkelijk (hij huilt niet vaak, thuis ook niet).

Noekie, bij jou dus nu ff niet supertop ... valt ook niet mee lijkt me met van die kleintjes en dan uit elkaar zijn. En dan nog de drukte van je eigen bedrijfje. Succes en het komt weer goed in je hoofd!

Sneeuwmees, misschien was t inderdaad zn oortjes... maar nu drinkt ie weer goed dus. Hoe is het nu bij jullie?

LM, fijn dat je eerder terecht kon in Gent dan de wachtlijst!

Jordan en IkkeB hoe is t bij jullie?

Wij zijn nu allemaal op Aro na verkouden... pff hopelijk van korte duur (net begonnen bij mij).
    Heb nu elke week een vrije dag opgenomen tot eind dit jaar, zodat ik elke week maar 3 dagen werk. ma en vrij een halve dag eerst en dan woensdag hele dag vrij. M'n vriend ziet 't nog niet zitten een hele dag met 2 kindjes alleen, dus doen we het zo. Op zich prima voor mij een halve dag, voelt net alsof ik dan vrij ben die dag. Met kolven/voedingsrecht, hoef ik maar 3 uurtjes dus minus 1x kolven begin ik om 9 uur en om half 1 kan ik dan weer naar huis.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: leuk weer van je te horen! Kan me voorstellen dat je helemaal overloopt met de zorg van je kinderen, je huishouden. Durf het niet te vragen, maar nog steeds vlinders...??
    @Lmom: jullie al weer bijna naar Gent? Heb je je dossier inmiddels wel compleet?
    @Tori: wow, alweer een werkweek erop zitten en fijn dat het zo goed gaat! Hier is ook alles verkouden, al heeft het bij mij niet echt doorgezet.

Hier erg druk geweest. Op het werk waren twee collega's op vakantie, waardoor er veel werk op mijn bordje bijkwam. Tot overmaat van ramp nog eens twee zieke collega's, en ook daar heb ik werk voor moeten opknappen. Vraag me niet hoe ik de afgelopen week doorgekomen ben, maar het is gelukt.
    De oudste is vandaag jarig en al weer 6 jaar. Wat vliegt de tijd. Afgelopen zondag gevierd, omdat mijn man aankomende week en weekend moet werken. Vandaag getracteerd op school, morgen kinderfeestje en nog een late visite eind deze week. Een hele 'feest' week voor hem dus.
    De jongste is erg verkouden met snottebellen. Afgelopen week naar het cb geweest en hij doet het goed. Hij gaat iets onder de lijn door, maar blijkbaar is hij te beweeglijk dat hij het niet bijgegeten krijgt. Dus extra tips gekregen. Ook krijgt hij ineens 4 kiezen tegelijk door, wat veel problemen geeft en al 2 slapeloze nachten heeft opgeleverd. Hopelijk komen ze snel door. Verder ook definitief met de bv gestopt. Ondanks dat ik het best moeilijk vind, zet ik nu toch maar door. Hij dronk al amper, soms 1 keer per dag een paar slokjes en soms ook een dag niet. Maar heb nog zoveel kilootjes teveel van de zwangerschap eraan zitten, waar ik niets mee kon zolang ik bv bleef geven. Dus nu toch maar gestopt, zodat ik daar een begin mee kan maken. Voel nu na een paar dagen wel wat branderig gevoel, maar tot nu toe valt het me mee. Weer een fase afgesloten.

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Ohja lekker is dat twee op vakantie en dan nog eens twee zieken op je werk, moet je opeens dat werk ook oppakken. Bij mij waren er vorige week ook twee op vakantie, maar goed... Ik moest nog inkomen dus ik wist gewoon niet alles.

Sneeuwmees, ja dat is wel ff een afsluiter, maar je hebt het super gedaan! Hij is nu anderhalf jaar en heeft heel veel gehad en als het de laatste tijd toch minder werd dan is het goed zo.
    Kan jij nu lekker aan het sporten en bezig met je voedingspatroon.
    Dus de kleine man is verkouden en last van doorkomende kiezen tegelijk, dat is ff afzien dan. Ja hopelijk snel door en dan is hij wer af van die pijn. Geef je m ook een zetpil ervoor? Ik deed dat bij Yvi wel toen ze er zo'n last van had.
    Gefeliciteerd met de oudste! Buren op de hoek van ons blok hebben pas een zoontje gekregen en hem dezelfde naam gegeven als jullie oudste. Wel leuk, nog een kleintje in de straat voor onze kleine man straks. Sowieso veel geboortes in onze buurt de laatste maanden, verjonging van de wijk!
    6 jaar alweer, hij is dan echt groot al he... Dus nu ook echt speelgoed voor de oudere kindjes op z'n verjaardag geven denk ik. Ook wel weer enorm leuk!

Ik snotter nog even verder al is het wel weer iets beter dan zondag sinds gisteren. Maar goed, iedereen is aan het hoesten hier, op de baby na dan, hopelijk blijft t hem bespaard.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tori: ja, weet dat 1,5 jaar een mooie tijd is, maar het voelt toch altijd een beetje als een definitieve afsluiting. Dus af en toe komt toch de twijfel weer. Maar het is goed zo!
    Ja, de drukte op het werk is niet normaal en ik vind het niet erg hard te werken, maar de vanzelfsprekendheid dat ik dat blijkbaar moet doen, maakt me wel boos. Ik kan wel 'handjes inhuren' zoals mijn leidinggevende dat zegt, maar ons werk is niet handig om over te dragen en dan heb ik er nog extra werk aan om iemand werk uit te leggen, mee te kijken en meestal ook nog veel vragen tussendoor te moeten antwoorden.
    Bij ons in de straat was er vorig jaar ook een echte babyboom met 5 baby's. Helaas voor onze jongste allemaal meisjes. Of misschien wel juist extra leuk.
    We geven bij tanden- of oorpijn (soms komt alles tegelijk dat je niet weet wat het nu is) altijd een zetpil. Alleen hadden we nog een restantje van 120 mg pcm zetpillen, maar toevallig alle nachten dat we zo'n 'kleine' zetpil gegeven hebben is hij ook 's nachts wakker geworden. Nu dus straks maar even grof geschut halen.

8. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: De vlinders zijn weg maar dat was al weer van iemand anders. Haha... dat daten is ook echt niets voor mij.
    Had echt een hele leuke man ontmoet maar hij woonde 2 uur rijden hier vandaan en wou zijn leventje daar niet opgeven. Woont iets boven Hoorn en ik wou best die kant op maar dan gaan mijn kids niet mee en die gaan toch echt wel voor. En das balen omdat je elkaar dus wel erg leuk vindt. En het klikte zo goed...

Tis niet zo gemakkelijk als je kids hebt... De meeste mannen van mijn leeftijd beginnen nu pas met het perfecte plaatje en willen nog kinderen van zichzelf...
    En als ze wel kinderen hebben valt het bijna niet te combineren met omgangsregelingen e.d.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: ach, wat jammer dat het niets geworden is. Ja, daten met kinderen is inderdaad niet makkelijk. Hoor zo vaak ingewikkelde verhalen met dwarsliggende ex-en of omgangsregelingen/weekenden die niet op elkaar zijn afgestemd, zodat je nooit echt met zijn tweetjes kunt zijn. Of juist verhalen dat de vrouw nog een kinderwens heeft, maar de man niet meer omdat hij al kinderen heeft van zijn eerste leg en dat voldoende vindt. Je mag best weten dat ik daar, toen ik aan het internetdaten was, ook een beetje bewust op gezocht heb (op mannen zonder kinderen), al is de spoeling daarvan wel heen dun, zeker als je zoals ik al wat ouder bent. Hoop van harte dat de prins op het witte paard alsnog bij je langs mag komen, want je bent een hartstikke leuke meid!

10. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Haha gaat vast wel goed komen ooit. Maar dank je voor de lieve woorden.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lmom: hoe is het met jou? Nog een paar daagjes voordat je naar Gent mag! Heb je je dossier nu compleet inmiddels?
    @Jordan: hoe gaat het nu met je? Zag heerlijke foto's van je vakantie voorbij komen, dus hopelijk de batterij weer helemaal opgeladen. Zijn jullie er al uit of je nog verder wilt of niet? Laatste bericht was dat manlief het niet zo zag zitten en jij wel.
    @Ikke: hoe is het met jou? Nog druk aan de klus? Slik je eigenlijk ook vitamines? In DD moesten we in hoge dosering vitamines slikken en met name vitamine D3 zou een positief effect kunnen hebben. Je weet maar nooit.
    @Tori: hoe bevalt het leven als werkende moeder? Is het allemaal een beetje goed te combineren?

Hier drukke weken gehad (is het wel eens anders). Op het werk was het wederom erg druk met zieken, vakantiegangers en een collega die 'spoorloos' verdwenen is van de afdeling na een conflict met onze leidinggevende. Toen nog de verjaardagsdrukte van de oudste, tracteren, cadeautje scoren, visite en kinderfeestje. Hopelijk nu een beetje in rustiger vaarwater weer.
    Mijn man krijgt aankomende week weer een slaaponderzoek. Hij is sinds een paar maanden aan het afvallen en inmiddels 20 kg kwijt. De neuroloog was daar erg blij om en stelde voor nog eens een slaaponderzoek te doen, in de hoop dat hij van zijn apneu verlost is. Dus deze week is, met name voor mijn man, erg spannend.

12. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Wow! 20kg al afgevallen? Wat goed zeg!
    Zou toch fantastisch zijn als hij van zijn apneu af is! Hoe voelt hij zich verder dan? Hij moet het vast wel kunnen merken die kilo's minder!?

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: hij merkt het gewichtsverlies inderdaad goed tijdens het werk. Hij moet voor z'n werk vaak trapje op en af en had vroeger veel last van zijn knieën daardoor. Maar dat is nu zo goed als weg. Door zijn apneu-apparaat voelde hij zich al langer fitter. Toen het nog niet ontdekt was, was hij heel bang op de weg, omdat hij bang was in slaap te vallen. Als hij nachtdienst had, had ik dat ook, want ik belde hem dan meerdere keren per nacht (of hij mij) en hield hem maar aan de praat om hem naar binnen te 'loodsen'. Nu heeft hij dat helemaal niet meer. Hij kan de nachtdiensten nu weer zonder gemak aan.
    Ik ben afgelopen week ook begonnen met afvallen, maar het wil nog niet zo erg lukken.:)

14. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Haha...ik begin morgen! En die zin herhaal ik elke dag! Whahaha :D

Komt er dus ook nog niet echt van...

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: was van plan deze week met week 2 van sonja bakker te beginnen, maar heb het ook even gelaten voor wat het was. Op het werk is het zo druk, dat ik daardoor ook heel druk in mijn hoofd ben en op de een of andere manier is dat geen goede combi.:) Hoe gaat het eigenlijk met de jongens? Zijn ze al een beetje gewend aan de nieuwe situatie?
    @Lmom: veel succes morgen! Hopelijk krijg je de antwoorden (of in ieder geval de onderzoeken) waar je op hoopt.

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ha meiden!

Noekie, start kunnen maken met dieet?

En Sneeuwmees, 20!!!! WAUW! Super goed zeg.

IkkeB, hoe gaat het met jou? Nog steeds hetzelfde?

En Tori en LM?

Hier hebben we een ommezwaai gemaakt. Er is een ander traject gestart waar ik zo 'out in the open' verder nog even niets over wil schrijven (als iemand meer wil weten, stuur me vooral een PM) maar dat brengt wel verandering in de situatie. Om die reden hebben we ook samen besloten om even niet voor een nieuwe poging te gaan en eerst dit traject af te wachten. Ook zijn we erg benieuwd naar het uitstrijkje in december aangezien ik wel weer wat klachten heb (grrrr...). Verder voel ik me door de keuze die we hebben gemaakt wel beter. Even echt afstand blijkt ons goed te doen en het leven lijkt ook weer wat leuker nu (moeilijke momenten houden we wel maar daar moeten we toch mee leren dealen ;)).

Ik wilde trouwens ook op dieet maar vanwege een spastische darm (vermoedelijk, onderzoek loopt nog) mag ik even geen zuivel en eet ik alleen volkoren zooi... Oh joy.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: fijn weer van je te horen en vooral ook dat jullie een nieuwe weg zijn ingeslagen. Ben ik uiteraard heel benieuwd naar (dus you've got mail ;)). Vervelend dat de klachten aanblijven. Kan dat niet de nasleep zijn van de behandeling? Ik hoop van harte dat de rust en afstand je goed doen en dat het nieuwe traject jullie gaat geven waar je al zo lang naar verlangt.
    @Lmom: ben ook erg benieuwd hoe het gisteren in Gent is afgelopen?

Mijn man had gisteren de uitslag van zijn slaaponderzoek. Hij had 16 ademstops per uur gehad (en je 'mag' er officieel 15 hebben). Mijn man was daardoor best teleurgesteld, maar de neuroloog was juist erg positief. Zeker ook als je ziet waar hij vandaan kwam. Van 69 ademstops per uur (waardoor hij een zeer zwaar apneu-patiënt was) tot 16 ahi, wat bijna 'normaal' is. Hij mag nu in ieder geval proberen zonder masker te slapen en moet nog proberen wat kilo's kwijt te raken en dan verwacht de neuroloog dat als hij over een half jaar nog een keer zo'n onderzoek doet er misschien echt helemaal vanaf is. Gisterenavond keek hij er zo naar uit om eindelijk weer 'normaal' te kunnen slapen, dat hij van de spanning dat hij weer zonder masker mocht slapen uiteindelijk geen oog heeft dichtgedaan. ;)

18. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Ik begin morgen.... Whahaha :D En dat herhaal ik elke dag!

@Sneeuwmees: Al erg netjes dus maar snap zijn teleurstelling!

Er is wel weer een nieuwe man in beeld trouwens... vertel meer als ik zelf ook meer weet! Hihi...

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: ja, ja... een tipje van de sluier oplichten en dan niets verder vertellen....hihi.. Heel gemeen van je. Maar geniet ervan en we horen graag (snel ;)) meer over de nieuwe vlam.;)

20. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Whahaha....Sorry! :D

Deel Deze Pagina