Noekie je punctie telt als ovulatie. Dus dag na punctie is 1 dpo. Dus vandaag zit je op 10 dpo. Ik hoop zo dat het voor jou raak is, er mogen hier wel wat meer meiden op roze komen. Tori wat vreselijk balen . Dikke knuffel!
Tori, K*Tzooi!!! Nu op naar onderzoek en TP. En een plakbeeb!! Noekie, DUIMDUIMDUIM meid!!! Hoop het zo!!
hè Tori, jammer zeg! Balen weer. Hier gaat het niet zo goed. Ik voel me zwaar kut, somber en passief. Nou ben ik wel bekend met depressies maar ik ga er nu vanuit dat het van de Progynova is. Het is in ieder geval heel vervelend. Ontzettend moe, maar 's nachts niet kunnen slapen. ik kom tot niets en gewoon mijn huisje doen,d e was en de hond uitlaten is al een megaklus. Zooo balen. Ik hoop echt dat het ergens goed voor is...grrrrr!
Kaatje, hè balen zeg, herken het gevoel..ik heb er ook wel eens last van en zeker mèt hormonen. Probeer jezelf te belonen, eerst stofzuigen en dan een filmpje mogen kijken. dat werkte bij mij meestal wel. Tori, jammer zeg..was zo mooi kadootje geweest. Sterkte ermee. Spijkermevr., dat zijn mooie klachtjes, klinkt goed! Aislyn, mooie foto! Noekie, als je 2 april vol kan houden, zou je inderdaad een al wel posi kunnen testen, Spannend!! Succes met afwachten. All, vandaag een mooie kleine uk mogen bewonderen bij onze 12wk echo. Kleine zag er goed uit,mooi kloppend hartje en verder alles erop en eraan. Wij zijn nu helemaal Happy Foto staat in me fotoalbum
Kaatje, kom op meid! Laat je niet kisten! Ik snap je helemaal hoor, want ik heb er soms ook last van. Maar als ik dan denk aan de tp die eraan komt, dan word ik weer vrolijk. Dikke knuffel voor jou! Babbel, wat gaaf voor jullie zeg! Proficiat! Nu kan het echte genieten beginnen! Ik heb altijd gezegd dat ik vanaf de 12 a 13 weken pas echt vertrouwen heb. ( als ik zwanger zou worden) Echt heerlijk voor je! Geniet ervan! Liefs Ferial
Babbel mooie echo, jee eerste trimester zit er al weer bijna op joh, lekker genieten hoor, want de mooiste tijd met de bewegingen in je buik komt nog Kaatje, knuffel hoor! De hormonen ook, ik uim dat je tp maandag plakkers worden
Bedankt dames voor jullie leuke reacties hoop dat jullie snel ook zo'n mooi wondertje op de echo mogen bewonderen. Ferial, ja zo voelt het nu voor mij toch ook wel, nu ben ik echt zwanger en mag ik daar van mezelf ook echt aan toegeven( dus blijkbaar heb ik het al die wk toch nog niet echt willen geloven)
Tori: balen, hoe is het voor je? Babbel: nou genieten dan maar! Noekie, wat ben je toch en lieverd dat je kaarsen brand voor iedereen.
Hoi Meiden, Ben een beetje wanhopig.. ik ben dinsdag begonnen met Gonal f samen met decapeptyl (dinsdag had ik ook uitgangsecho) ik mocht beginnen met Gonal.. maar ik stond vanmorgen op met behoorlijk wat bloedverlies.. ik was ook ongesteld tijdens de echo.. maar het gaat maar door, is dat normaal? Pff.. paniek hoor hier. Ik kan nu ook niet bellen,ze zijn vanaf 11:00 bereikbaar. Ik hoop dat iemand me kan geruststellen.
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Kitty17 IVF-2, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's) IkkeB: IVF-2, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Saskia33: IVF-2 1e kindje Kaatje: IVF-1 1e kindje (nog 4 cryo's) Afspraken ziekenhuis: 12 mrt: FM 2 Natasja73 15 mrt: bespreking cryo tp 23 mrt:termijn-echo (6 wk), Zonnestraal77 24 mrt: echo bms Kaatje 30 mrt: FM1 ICSI-2 Flippo123 15 mrt: controle afspraak Kitty17 11 april: eerste echo (7.3 wkn) Spijkervrouwtje 17 april: onderzoek naar vmk's Tori3 Punctie/Eisprong: 02 apr: punctie (planning) Flippo123 19 maart: punctie Noekie Terugplaatsing: 28 maart: Kaatje (planning) 22 maart: Noekie 05 april : Flippo123 (Planning) NOD 31 Maart Tori3 (eigen poging ) 05 april: Noekie 20 april: Flippo123 zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1) Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan) Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1) Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC) Ik weet niet wie er achter mijn naam had gezet dat ik nog 3 cryo's heb... maar ik zou willen dat ik die had... had maar 1 emmy namelijk die niet is blijven plakken... al 10 dagen na punctie ongi geworden. Vandaag FM1 gehad voor de 2e ICSI poging... In totaal 32 follikels te tellen en te meten. Zaterdag pregnyl en maandag de punctie als het goed is, definitief hoor ik het morgen ochtend.
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Kitty17 IVF-2, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's) IkkeB: IVF-2, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Saskia33: IVF-2 1e kindje Kaatje: IVF-1 1e kindje (nog 4 cryo's) Afspraken ziekenhuis: 12 mrt: FM 2 Natasja73 15 mrt: bespreking cryo tp 23 mrt:termijn-echo (6 wk), Zonnestraal77 24 mrt: echo bms Kaatje 30 mrt: FM1 ICSI-2 Flippo123 15 mrt: controle afspraak Kitty17 11 april: eerste echo (7.3 wkn) Spijkervrouwtje 17 april: onderzoek naar vmk's Tori3 Punctie/Eisprong: 02 apr: punctie (planning) Flippo123 19 maart: punctie Noekie Terugplaatsing: 22 maart: Noekie 2 april: Kaatje 05 april : Flippo123 (Planning) NOD 31 Maart Tori3 (eigen poging ) 05 april: Noekie 20 april: Flippo123 zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1) Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan) Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1) Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)
Flippo: Veel succes maandag. Probeer er vertrouwen in te houden. Een vriendinnetje van mij deed ook ICSI, had 2 slechte emmys en is nu zwanger en de drie maanden voorbij. Alles kan. De teleurstelling is wel heel naar. Ik weet er alles van... Zet hem op maandag!! Ik heb maandag de tp dus dan gaan we bijna gelijk op!!! Ik hoop op hele mooie beebjes!!!
Flippo, wat fijn weer van je te horen! Jij hebt flink eitjes gekweekt zie ik wel!! Bij de eerste fm al zoveel. Heel veel succes maandag meis! En, wij hebben volgens mij op de zelfde dag tp. IK weet vandaag of maandag wanneer ik tp heb. Liefs Ferial
Mooi er zijn weer nieuwe dames ind e race lees ik! Flippo tjong veel eitjes meid, goed je best gedaan, ik hoop geen overstimulatie. Voel je je wel goed? Ik duim voor een punctie maandag!! Kaatje jij ook succes maandag met je TP En Ferial natuurlijk ook hoop voor jou ook op een mooie eskimo tp Mirakel geen ervaring helaas, weet je al meer?
Hier het idee dat het waarschijnlijk weer niet gelukt is. Gewoon zo'n gevoel. Ik kan vandaag erg moeilijk het vertrouwen terug vinden. Het is nu dag 8 na de tp... Pff..
Noekie, het is ook zo zwaar die wachtweken. Maar het kan toch nog alle kanten op. Hele dikke knuffel voor jou! Liefs Ferial