@Flippo, jij hebt het echt wel zwaar gehad. Petje af dat je het vol hebt gehouden. Nu rustig aan doen en dan hopelijk een heleboel mooie embryo's die dan terug geplaatst kunnen worden. Van de 19 moet toch minstens de helft mooi gaan delen, ik duim ervoor!! En ik hoop met me mee dat je donderdag een verse TP krijgt. Dikke beterschapsknuffel voor je buik. @Kaatje: gelukkig dat het bij het tweede strootje goed is gegaan en dat je er nu 2 terug geplaatst hebt gekregen. Succes met de komende wachtweken. @Kim: je mag dus beginnen, fijn gevoel moet dat zijn! Wel ff doorbijten met de lucrin, maar het is voor een goed doel. Hier is de ongesteldheid zondag begonnen, maar echt veel komt er niet ... Heb wel erg last van hoofdpijn steeds en de dagen voor zondag was ik duizelig en voelde ik me misselijk. Vandaag gaat het gelukkig weer wat beter. Maar dat ik zo weinig bloed verlies vind ik wel raar. Net alsof het telkens minder wordt, dat lijkt me ook niet echt positief voor zwanger worden. Wat denken jullie?
Tori, heb ik ook altijd gedacht, maar tegen mij zeiden ze dat ik me daar geen zorgen om moest maken. Als je weinig bloed verliest dan wil dat zeggen dat je bm slijm niet zo dik was. Maar geen zorgen, want daar kijken ze goed naar voordat ze een tp plannen hoor! Ze kunnen je er ook iets voor geven. Dus meis, maak je daar alsjeblieft geen zorgen om! Kitty, welkom terug!! Heeeeeeel veel succes deze ronde! Kaatje, super!! Ik duim mee dat het gaat lukken! Hier met de utrogestan begonnen, vrijdag tp!!! Liefs ferial
Jeetje Flippo, dat is heftig zeg. Kan me voorstellen dat het pijn deed!! Nu maar heel goed rusten en heel goed drinken!! Ik duim voor een goede terugplaatsing!!
@Ferial: maar mijn bms is altijd ruim voldoende zeggen ze, eerder meer dan te weinig ... had wel altijd behoorlijk last van afscheiding (is na de mk's wel minder geworden), misschien komt 't bij mij op die manier eruit. Vandaag inlegkruisje in gehad, maar dat zat nagenoeg niets van bloed in, pfff. Zit nu vanalles te bedenken: straks zit er nog wat placenta in m'n bm of ben ik al in de overgang?! Slaat natuurlijk nergens op, maar ja zo gaat dat met het brein. Yeaaah, jij vrijdag TP!!! Leuk leuk leuk, ik ga voor je duimen.
Tori: als her er echt onzeker van wordt zou ik het ziekenhuis bellen en vragen hoe het kan en anders of ze het willen controleren. Maak je niet te druk, makkelijk gezegd, maar moeilijk gedaan.
ikkeB: ik ga het wel aangeven de 17e ... waarschijnlijk kan die arts me gerust stellen of dat ze zegt dat ik daarvoor een echo kan laten doen. Heb verder geen pijn in m'n buik dus wat dat betreft niets aan de hand. Probeer me ook niet te druk erom te maken, ik moet 'nuchter' blijven! tja, op sommige momenten is het wel ff lastig. Hoe is het met jou?
Tori: niet altijd makkelijk om nuchter te blijven. Met mij momenteel minder. Boek me niet zo goed. Veel overgeven en hoofdpijn. Zit te wachten op menstruatie. Voel dat die er aan komt,.maar wanneer? Volgende week evaluatie ziekenhuis. gelukkig lang weekend
ff kort: 12 emmy's!!! Vanmiddag om 14:00 een verse tp van 1 emmy, morgen een telefoontje of ze nog iets kunnen invriezen!
Flippo, Wauwie!!! wat een mooie score daar moeten een paar mooie cryo's bijzitten. Veel succes en plezier vandaag bij de TP. Hoe gaat het nu verder met je? goed rust gehouden?
Zo, ik ben bijgelezen!!! Flippo, wauw zeg, eerst 32 follikels die gemeten moesten worden, daarna 19 follikels die verkregen zijn uit de puntie en toen 12 bevrucht! Ik ben echt jaloers! Ik was al blij met 6 follikels! Weet je al wat meer over de kwaliteit van je emmy's? Heel veel succes met de TP en ik ga voor je duimen! BE, hoe is het met je? Ben je al ongesteld geworden? Aislyn, heel bijzonder zo'n echo. Je zou deze week toch nog een keer een echo krijgen? Ik hoop dat alles goed is. Kaatje, toch nog 2 cryo's. Helemaal super! Gebruik je nu Utrogestan? Noekie, ik heb het zo met je te doen! Heb je al nagedacht hoe je nu verder gaat? Tori, voor jou ook balen natuurlijk. Nu maar uitkijken naar eind mei. Babbel, ook jouw foto van de echo was erg bijzonder. Het wordt echt al een mensje! Hoe gaat het nu met je? Heb je het al verteld aan de 'buitenwereld'? Ferial, weet je al wanneer je de tp hebt? Vlinder, heerlijk he vakantie. Doet je echt goed. Fijn dat je nog 4 cryo's hebt. Gewoon weer gaan beginnen al je er aan toe bent! IkkeB, vervelende klachten heb je. Ik hoop dat het snel beter met je gaat en je straks met poging 2 kunt starten. Het gesprek met de arts gaat vast helemaal goed komen, net als bij mij. Zo heb ik nu iedereen gehad? Sorry als ik iemand heb overgeslagen. Hier ben ik gisteren weer met Menopur begonnen. Erg spannende tijd de komende weken. Ik hoop zo dat er deze ronde meer follikels groeien en dat er wat meer bevrucht worden, zodat ik evt reserve heb. Alle anderen ook heel veel succes!
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Kitty17 IVF-2, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's) IkkeB: IVF-2, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Saskia33: IVF-2 1e kindje Kaatje: IVF-1 1e kindje (nog 4 cryo's) Afspraken ziekenhuis: 10 april: FM1 Kitty17 11 april: eerste echo (7.3 wkn) Spijkervrouwtje 17 april: onderzoek naar vmk's Tori3 Punctie/Eisprong: 02 apr: punctie (planning) Flippo123 19 maart: punctie Noekie Terugplaatsing: 22 maart: Noekie 2 april: Kaatje 05 april : Flippo123 (Planning) NOD 31 Maart Tori3 (eigen poging ) 05 april: Noekie 20 april: Flippo123 zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1) Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan) Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1) Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC) De afspraken in het verleden heb ik weggehaald. Alleen de punctie en NOD staan er nog.
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Kitty17 IVF-2, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's) IkkeB: IVF-2, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Saskia33: IVF-2 1e kindje Kaatje: IVF-1 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 10 april: FM1 Kitty17 11 april: eerste echo (7.3 wkn) Spijkervrouwtje 17 april: onderzoek naar vmk's Tori3 Punctie/Eisprong: 02 apr: punctie (planning) Flippo123 19 maart: punctie Noekie Terugplaatsing: 22 maart: Noekie 2 april: Kaatje 05 april : Flippo123 (Planning) NOD 31 Maart Tori3 (eigen poging ) 05 april: Noekie 12 april: Kaatje 20 april: Flippo123 zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1) Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan) Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1) Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)
haha Kitty: Al die reacties, echt lachen!!! Flippo: Geweldig!!! Succes vandaag (nu, op dit moment!!!) en hopen op een aantal cryo's!!! Hier gaat alles goed. Ik gebruike nu ook nog Utrogestan naast de Progynova. Maar ik voel me glukkig een stuk beter!! Het lijkt wel of mijn lijf aan de progynova gewend raakt. ik voel me bijna niet meer somber! Gelukkig!!!
flippo: goed nieuws!! YES YES!! kitty: wow wat knap dat je voor iedereen een reactie hebt. even een vraagje: hoe zit het met jullie menstruatie na een mislukte IVF? zit nu op dag 31, maar nog niks. Normaal is mijn cyslus ook niet mega regelmatig, maar meestal wel tussen dag 25 en 31. (toen ik net met de pil stopte was het eerste heel kort en daarna juist heel lang, langzaam aan werdt dat regelmatiger en zat ik meestal op zo'n 29 dagen gemiddeld)
Flippo geweldig resultaat meid, nu duimen op een mooi test over twee weken! Ikkeb tja het komt altijd onverwacht die duivels
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Kitty17 IVF-2, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's) IkkeB: IVF-2, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Saskia33: IVF-2 1e kindje Kaatje: IVF-1 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 10 april: FM1 Kitty17 11 april: eerste echo (7.3 wkn) Spijkervrouwtje 17 april: onderzoek naar vmk's Tori3 16 aug: intake DD Noekie Punctie/Eisprong: 02 apr: punctie (planning) Flippo123 Terugplaatsing: 2 april: Kaatje 05 april : Flippo123 (Planning) NOD 31 Maart Tori3 (eigen poging ) 12 april: Kaatje 20 april: Flippo123 zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1) Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan) Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1) Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)
@Kitty: Ik heb iig geval een afspraak gemaakt in DD. We kunnen er pas in augustus terecht. Plan is om af te vallen (door de 2 pogingen toch 6 kilo aangekomen) en proberen onze enige cryo te laten terug plaatsen. Daar heb ik nu 4 maanden de tijd voor dus we doen het rustig aan. Heel veel succes toegewenst met deze nieuwe poging voor jullie! @Flippo: Super! Wat een resultaat zeg! Hopelijk morgen ook wat cryo's om in te vriezen. @Zonnestraal: Misselijkheid al toegeslagen ja?!? @IkkeB: Wat zijn jouw volgende stappen?
Noekie: we hebben dinsdag gesprek in het ziekenhuis. We willen in mei, juni poging 2 doen. Dus niet deze, maar de volgende cyclus. Bah, wat haat ik dit traject. Zo dat moest er ff uit. Maar ben ook zo blij dat het bestaat...