Jeetje wat vervelend. Hopelijk blijft het nu beter gaan, beterschap in ieder geval. Ben ook erg benieuwd hoe het nu bij jou verder gaat. Weet je al of je cryo's hebt en hoeveel? Liefs Ferial
Flippo, gelukkig voel je je weer wat beter! Spannend voor jou de komende week ik duim voor je. Ferial, ik voelde ook niks van innesteling of zo ho. Was meer dat ik bepaalde dingen nu juist niet voelde die ik anders wel had. Zo ben ik altijd 5e dag na eisprong(punctie) mega chagerijnig , dit keer niet. Normaal ook op 10 po zeurende onderrug en nu dus ook niet. Dt gaf mij het gevoel dat het dat keer anders was en de test op 12 dpo liet dat dus ook zien Ik duim ook voor jou op een mooie test binnenkort! Kitty succes met de FM morgen!
Flippo, super mooie oogst meid!! En cryo's...geweldig!! K*T van de eileiderontsteking . Ik duim hoor!!!! Ferial, ik had de avond na TP een enorm felle steek. Zelf denk ik dat dat de innestelling is geweest, maar zeker weten doe ik het niet. (was een blasto, die bijna al 'uit z'n voegen sprong' zoals uber S. dat zo mooi zei). Daarna een paar dagen niks gevoeld. Pas weekje voor NOD enorm moe, maar kon van de Utro zijn. Ongeveer 5 dagen voor NOD begon ik steken te krijgen in m'n rug en toen wist ik het. Had ik voor menstruatie nooit. Die steken waren niet continue en ook zo weer een dag weg . Ook voor jou duim ik enorm!!!!
Ferial,.hoe is het nu met je dip? Flippo,.goed en slecht nieuws,.wat een achtbaan van emoties. Die ontsteking is super naar, maar dat er nu wel cryos zijn is natuurlijk geweldig!
Kitty,.dubbele support voor jou dus! Succes morgen. Wij hebben morgen evaluatie van de vorige ivf,.ben benieuwd of ze gaan luisteren naar onze vragen voor poging 2. Best spannend eigenlijk.
IkkeB, Succes met het gesrpek vandaag! Flippo, 4 cryo's! Wat goed! Wat een goed nieuws!! Kitty, succes vandaag! Hier nog steeds niks te voelen.. Maar dat hoeft dus ook niets te zeggen... GEK wordt je ervan! Maar ik blijf hoop houden. Dankjewel voor julie lieve reacties! Liefs ferial
@Ferial, pffff, dat wachten is echt helemaal niks!!!! Ik voel ook niks anders dan eerst hoor! Maar een goede vriendin van mij is 13 weken zwanger en voelde ook helemaal niks. Ze moest in al die tijd 1 keer spugen en verder helemaal niks. Ze is heel blij met de echo's en haar buikje want anders zou ze niet weten dat ze zwanger is!!!! Dat hebben wij gewoon ook!! Ik had een paar dagen geleden heel veel last van mijn borsten maar nu niet meer. Zucht. Maar je kunt er niks van zeggen met al die medicijnen!!! Hoeveel dagen na de terugplaatisng ga jij testen??? Volgens mij moet ik eigenlijk vrijdag de 13e testen maar dat vind ik zo'n rotdag dus ga gewoon donderdag al testen denk ik. Dan zit ik pas 11 dagen na de tp? Misschien te snel????? Normaal is het natuurlijk 14 dagen na eisprong maar ja, dat telt nu niet???? WIE WEET DIT???
Kaatje ik teste op 12 dgn na de punctie (dus 9 dgn na de tp) al duidelijk positief. Dus volgens mij kun jij donderdag echt wel een testje wagen
Ferial, dat zegt inderdaad niets ; dat je niets voelt! Sowieso is het bij jou nog wel héél vroeg om er iets van te zeggen. Nu gewoon nog lekker positief denken 'het is gelukt'! IkkeB, hoe was het bij het evualutiegesprek. Ben enorm benieuwd! Hopelijk straks samen weer op het wachtbankje! En dan hebben we 't goede voorbeeld van de meiden hier, dan moet 't goedkomen (de mijne was de laatste keer helaas niet zo goed ...). Flippo, vier cryo's net als ik. TOP! Dat moet een fijn gevoel zijn. Nu je nog weer helemaal topfit voelen. Kan me voorstellen dat je nu alweer een beetje kriebels krijgt. Ik duim voor je dat het raak is en die stomme ogs dit keer niet komt. *die vier cryo's achter je naam in het overzicht... misschien had iemand een vooruitziende blik?* Kaatje, ik zeg ook: donderdag testen, kan prima! Bij mij werd op 10 dagen na TP al getest (weliswaar bloedtest, maar toch .. als het goed zit zou je het op 12 dagen al wel met een KV testje moeten kunnen zien). Kitty, ik duim voor een mooi aantal eitjes bij jou en dat ze allemaal maar gelijk op groeien! Ego: lekker paasweekend gehad bij / met m'n familie, maar helaas sinds gistermiddag enorm verkouden geworden. Begon zondagochtend al met een koortslip, aaargh. Gelukkig ben ik morgen vrij en ik ga vandaag ook niet al te laat naar huis, 't is wel goed!
@Tori: Haha wie weet had iemand idd die vooruitziende blik Alleen had ik bij de 1e icsi poging gehoopt op een paar cryo's en die waren me niet gegund. Maar goed... ik ben van plan deze cryo's alleen te gebruiken voor een brusje @All: Hier gaat t overigens aan de beterende hand... zo goed zelfs dat ik er aan denk vrijdag voorzichtig te gaan werken. Buik steekt af en toe nog wel maar dat komt voornamelijk omdat de eierstokken nog vergroot zijn... ontstekings waarden in het bloed zijn mooi gedaald dus de antibiotica slaat aan Vandaag 8 dagen na punctie... 5 dagen na TP... spannend hier aangezien ik de vorige icsi poging 10 dagen na punctie al ongi werd... dat is nog maar 2 dagen!
IkkeB, tjeee ; 'savonds zelfs, wel handig dat dat kan. Dus je hebt ook al het eten op. Hier is mijn vriendje aan het koken ... wel zo fijn want ik heb echt de hele dag gesnotterd en mega veel geniest op het werk. Nu dus helemaal brak (was ook nog een latertje, want ik moest nog teveel doen voor de kwartaalafsluiting). Tot straks!
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Kitty17 IVF-2, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's) IkkeB: IVF-2, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Saskia33: IVF-2 1e kindje Kaatje: IVF-1 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 10 april: FM1 Kitty17 11 april: eerste echo (7.3 wkn) Spijkervrouwtje 17 april: onderzoek naar vmk's Tori3 01 mei: uitgangsecho tp cryo Noekie 16 aug: intake DD Noekie Punctie/Eisprong: 02 apr: punctie (planning) Flippo123 Terugplaatsing: 2 april: Kaatje 05 april : Flippo123 (Planning) NOD 31 Maart Tori3 (eigen poging ) 12 april: Kaatje 20 april: Flippo123 zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1) Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan) Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1) Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)
Zo...vandaag contact gehad met het ziekenhuis en het negatieve nieuws verteld. Ik mag 1 mei komen voor een echo en dan mag ik hopelijk beginnen met de tp van ons enige cryootje. 300 tabletten Progynova en 180 capsules Utrogestan!! Moet dat zo lang gebruikt worden voor een tp van een cryo?? @Kaatje: donderdag= testdag!! Zal een kaarsje voor je branden.
Tori, Nee niet ziek worden. Beterschap meisie! Lekker uitzieken morgen en vooral niet buiten omen met dit vieze weer! Dikke knuf! Kaatje, ja je wordt er echt gek van, ik begrijp je helemaal meid! En inderdaad, wij zijn gewoon allebei zwanger!! Noekie, soms mag het ook in eigen cyclus, dan hoef je geen hormonen te slikken. En anders....ja dan zijn het er heeeeeeel veel net zoals Kaatje en ik! Heerlijke hoofdpijn en kilo's vocht vasthouden, wat een feest! IkkeB, ik ben benieuwd! Kitty, hoe hing het meis? Zonnestraal en Spijker, tja ik weet het, het hoeft allemaal niets te zeggen als je wel of niets voelt.. maar stiekem hoop je toch op een hintje. En als er geen symptomen komen, dan is de verassing des te groot op de test dag! Daar gaan we voor! Liefs Ferial
@Noeikie: Ik had dezelfde reactie als jij!!! Volgens mij heb je uiteindelijk zelfs nog meer Utro nodig!! Ik moet 2 Porgynova per dag en 6(!! jakkie!!) Utrogestan per dag en als je zwanger bent doorgebruiken tot en met de derde maand van de zwangerschap. Dan heb je een heleboel nodig!!! Liep vandaag op de dijk en voor het eerst van mijn leven voelde ik mij zwanger. Ik liep daar echt met mijn kindje(s)! Nou maar hopen dat het écht zo is en niet alleen een enorme wens!!!! Nog 2 nachtjes slapen en dan testen!! pffff.....
tori: oei, das niet zo mooi. Ziek zijn is nooit fijn. Kaatje: vasthouden dat gevoel. ook al is het alleen een wens. Dit gevoel nemen ze je nooit meer af. ziekenhuis was prima. We gaan in de volgende cyclus weer door. ( deze is niet handig ivm vakantie van ons en een week dat ze geen puncties doen in Utrecht. Wel goed dat dat dezelfde week is als wij vakantie hebben ) dus eind mei starten met decapeptyl en daarna door met de rest. juni punctie en tp. Ze gaan onze hormonen iets ophogen, maar niet te veel, want boven de 15 eitjes heb je in Utecht al overstimulatie dus dan mag je niet verder. ( ze tellen daar alleen de eitjes boven de 12 mm bij sommige andere ziekenhuizen tellen ze alles en dan kunnen het er meer zijn). We hebben ook gevraagd of we icsi mogen, maar dat mag niet omdat er van de 7, 4 bevrucht waren. WAAAATTT? daar wist ik niks van, want ze zeiden dat het er echt maar 1 was. (ook toen ik er nog speciaal om vroeg)Ze vertelde dat dit misschien te maken kon hebben met dat deze niet goed ontwikkeld waren en daarom niet geteld werden. (onder de ... cellen) STELLETJE PIEP.. ik heb het toen duidelijk gevraagd in Utecht. Maar goed, we weten nu wel dat het er dus wel meer waren. Ergens ben ik wel boos, welke informatie moet ik nu geloven? GRRRRR. ik moet me er maar niet te druk om maken. We gaan over 2 maanden weer starten. O ja heb ook nog gevraagd over pregnyl ten opzichte van die kapsules die de meeste hebben. ze kiezen in Amersfoort voor pregnyl omdat het vriendelijker is (2 keer spuiten ten opzichte van meerdere keren kapsules inbrengen, veel afscheiding) maar voor kansen enz maakt het niet uit. zo lang verhaal he... sorry!
ikkeB, lekker dat je dit gesprek gehad hebt en jullie vakantie precies goed valt met de 'vakantie' van het zh. In juni gaat het dus weer gebeuren, spannend weer! Wel stom van die info die je hebt gekregen, ze hadden toch moeten vertellen dat er zoveel bevrucht waren!! Kaatje, ik hoop het met je mee ; dat je gevoel maar zo mag zijn als het is. Ferial, dankje... pff ik voel me echt brak. Is zo vermoeiend verkouden zijn. Ik ga nu ff boven de stomer ... hopelijk helpt het wat.