Ferial en Zonnestraal, ik moet jullie ook gelijk geven. Het is vervelend als je veel tijd (want dat kost dit forum) erin stopt en je er weinig voor terug krijgt. Ik zie dat ik de laatste weken ook niet altijd consequent ben. Ik vind dit wel een erg fijne topic, dus ik hoop dat jullie gezellig mee blijven kletsen! Ferial, ik vind het echt superspannend voor je. Hoe voel jij je nu? Ik weet niet meer precies wanneer je NOD is. Ik zag het ook niet in het schema staan. Maar volgens mij binnen nu en een paar dagen. Ik ga nog harder voor je duimen. Zonnestraal, ik miste je ook al. Maar ik kan me voorstellen dat je minder aanwezig bent. Ik hoop iig dat alles goed met je gaat en dat je kunt uitkijken naar de volgende echo. Heb je het overigens al in je omgeving verteld? Flippo123, grrrrrrrrr, wat leef ik met je mee! Sterkte meid! Ik hoop echt dat het nog gaat lukken. Je had toch nog een aantal cryo's? Ik hoop dat deze een mooie zwangerschap gaat opleveren.
Ook de lijst aangepast. Wat me opvalt, is dat er een aantal meiden op staan, waarvan we echt niets meer horen.... Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Kitty17 IVF-2, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's) IkkeB: IVF-2, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje (4 cryo's) Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Saskia33: IVF-2 1e kindje Kaatje: IVF-1 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 11 april: eerste echo (7.3 wkn) Spijkervrouwtje 16 april: telefonisch contact voor cryo 17 april: onderzoek naar vmk's Tori3 01 mei: uitgangsecho tp cryo Noekie 16 aug: intake DD Noekie Punctie/Eisprong: 16 april: Kitty Terugplaatsing: 2 april: Kaatje 19 april: Kitty (onder voorbehoud) NOD 31 Maart Tori3 (eigen poging ) 12 april: Kaatje 1 mei: Kitty (onder voorbehoud) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1) Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan) Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1) Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)
Zeker uniek, Zonnestraal! Dan valt dit topic wel tegen, want er wordt ook veel minder gereageerd als aan het begin en het wordt steeds minder persoonlijk. Jammer!
pff wat een heftigheid vandaag. Ik schrik van de verhalen, maar kan het me ook voorstellen. Ik probeer altijd te reageren, maar ik zal vast en zeker mensen vergeten. Zeker als het gaat om de zwangere mensen is het voor mij niet altijd even makkelijk. Ik kon werkelijk helemaal niks met de testjes die op het forum werden gezet. Daar werd ik heel verdrietig van. Ik heb dan ook super veel respect voor de meiden die dit gewoon in hun eigen profiel hebben gezet. Ik begrijp het goed als mensen vertrekken van deze topic, maar jammer is het natuurlijk wel. volgens mij kun je niet verwachten dat iedereen altijd op iedereen reageert. Ik probeer wel te reageren, maar dat lukt me lang niet altijd. ( en eerlijk is eerlijk, als mensen eenmaal zwanger zijn wordt het toch lastiger te volgen. leuk om af en toe te horen hoe het gaat, maar verder...op een vorige topic merkte ik dat zwangere meiden af en toe een berichtje plaatste, dat vond ik erg leuk, maar verder hoeft het van mij niet elke dag zeg maar.) als ik mensen een rot gevoel heb gegeven door te weinig te reageren vind ik dat heel vervelend. Sorry hiervoor. Bedankt voor jullie openheid trouwens!! maar hopelijk zorgt 1 keer open zijn niet direct voor vertrek. misschien kunnen we met elkaar wel iets veranderen...
kitty: heel goed bezig meid! lekker gesport? flippo: wat ongelooflijk logisch dat je er helemaal doorheen zit. Bah, nummer twee ook mislukt. Ik heb er geen woorden voor. Dat je niet reageert op andere ( als dat al zo is trouwens.. wat ik heb dat niet zo door) dan snap ik dat wel en zeker als mensen wel zwanger zijn geworden. Als het bij jou niet lukt, is dat het ergste vande wereld en kan niks je schelen. Zelf had ik dat gevoel na IVF 1 ook, Moet je na gaan hoe dat is bij nummer 2..
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Kitty17 IVF-2, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's) IkkeB: IVF-2, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje (4 cryo's) Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Saskia33: IVF-2 1e kindje Kaatje: IVF-1 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 10 april: FM1 Kitty17 11 april: eerste echo (7.3 wkn) Spijkervrouwtje 16 april: telefonisch contact voor cryo 17 april: onderzoek naar vmk's Tori3 01 mei: uitgangsecho tp cryo Noekie 16 aug: intake DD Noekie start poging 2, eind mei Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: 2 april: Kaatje NOD 12 april: Kaatje zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1) Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan) Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1) Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)
IkkeB en Flippo, das in iedergeval duidelijke taal. Zonder woorden was het me al duidelijk, daarom was ik hier niet vaak meer. Maar dit is nu een bevestiging. Uit mezelf zou ik hier nooit 'leuke' zwangerschapsverhalen vertellen aangezien iedereen nog in zo'n zwaar traject zitten. Als jullie terug lezen heb ik dit afgezien van m'n testje en echo ook niet gedaan. Ikzelf heb op het andere topic meerdere malen een mislukte poging gehad wanneer het bij een ander gelukt was. Dat was zwaar. En toch, ik gunde het die ander enorm. Omdat ik zelf altijd steun kreeg, deed ik dat ook terug. Zwanger of niet. En als ik het zelf er moeilijk mee had kon ik dat ook zeggen. Kitty lief je reactie. Ook jou steun ik in stilte en duim enorm voor je! Wat super dat je al zo snel een punctie hebt! Nu gaat het lukken meid, dat voel ik!! . Verder wil ik nog even zeggen dat er weinig 'leuke' zwangerschapsverhalen zijn aangezien vanaf een positieve test de tijd van enorme onzekerheid aanbreekt.
Zonnestraal: ik vrees dat mijn verhaal anders is overgekomen als ik had bedoeld. Ik gun het je zeker van harte en de positieve verhalen zijn ook erg prettig om te horen, want ze geven hoop. Ik heb ook super veel respect voor de manier dat je op dit forum om gaat met je zwangerschap. en zoals ik al schreef vind ik het juist leuk om af en toe bij een echo enz. iets te horen van de zwangere vrouwen. SOms als mensen in de d-day dagen zitten kijk ik extra vaak op het forum omdat ik nieuwsgierig ben en voor deze mensen hoop/duim. Zo ook voor jou! Vat mijn verhaal dus ook zeker niet persoonlijk op. Ik denk dat de minder persoonlijke berichtjes nu ook komen doordat de meeste van ons in de afgelopen weken mega slecht nieuws hebben gehad waar ze zelf mee moeten leren omgaan. Ieder doet dit op haar eigen manier. Hopelijk kunnen we weer steun bij elkaar gaan vinden en Zonnestraal, ik hoop zeker dat er af en toe een berichtje van jou blijft komen, want juist deze berichtjes kunnen net even de hoop zijn die mensen nodig hebben. ( dat heb ik in ieder geval gevoeld bij een vorig forum)
Lief van je ikkeB . Ik snap heeeeeeeeel goed hoor hoe zwaar dit traject is en voor jou was het helemaal een zure appel. We liepen namelijk gelijk op. Dus voor jou was dat extra confronterend. Vond dat ook erg moeilijk hoor! Aangezien ik beide kanten heb meegemaakt, weet ik precies hoe k*t je je kunt voelen!! In zo'n traject word je heen en weer gesleurd door allemaal verschillende emoties met helaas veel teleurstellingen en verdriet. In dit topic kwam er ook nog 's bij dat de geslaagde pogingen vrij laag waren. Dus verdriet alom! Ik ga hier niet weg, ik wil namelijk de mensen volgen waarmee ik dit topic begonnen ben. Jullie steunen en duimen dat het gaat lukken. Ik weet dat het gaat lukken, ben daar echt positief in.
zit even te kijken in ons overzicht en zoals...(wie was het ook al weer, kitty?) al schreef, er zitten er een aantal tussen die nooit schrijven.. Dan nog een vraagje. Wie heeft er op 16 april een telefonisch gesprek voor Cryo? er staat geen naam bij.
IkkeB, je had de verkeerde gepakt , Maar ik heb de lijst weer geupdate: Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Kitty17 IVF-2, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's) IkkeB: IVF-2, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje (4 cryo's) Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Saskia33: IVF-2 1e kindje Kaatje: IVF-1 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 10 april: FM1 Kitty17 11 april: eerste echo (7.3 wkn) Spijkervrouwtje 16 april: telefonisch contact voor cryo 17 april: onderzoek naar vmk's Tori3 01 mei: uitgangsecho tp cryo Noekie 16 aug: intake DD Noekie start poging 2, eind mei Punctie/Eisprong: 16 april: Kitty Terugplaatsing: 2 april: Kaatje 19 april: Kitty (onder voorbehoud) NOD 12 april: Kaatje 1 mei: Kitty (onder voorbehoud) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1) Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan) Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1) Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Kitty17 IVF-2, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's) IkkeB: IVF-2, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje (4 cryo's) Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Saskia33: IVF-2 1e kindje Kaatje: IVF-1 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 10 april: FM1 Kitty17 11 april: eerste echo (7.3 wkn) Spijkervrouwtje 16 april: telefonisch contact voor cryo 17 april: onderzoek naar vmk's Tori3 01 mei: uitgangsecho tp cryo Noekie 16 aug: intake DD Noekie start poging 2, eind mei ikkeB Punctie/Eisprong: 16 april: Kitty Terugplaatsing: 2 april: Kaatje 19 april: Kitty (onder voorbehoud) NOD 12 april: Kaatje 1 mei: Kitty (onder voorbehoud) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1) Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan) Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1) Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)[/QUOTE]
Thanks Zonnestraal, ik heb er ook vertrouwen in. Klinkt gek, maar ik voel gewoon dat het goed gaat komen deze ronde. Alles zit tot dusver mee. Hopelijk de komende dagen ook alleen maar goede berichten. Ik houd jullie op de hoogte! IkkeB, ik heb heerlijk gesport! Het sporten is echt een uitlaatklep. Ik merk dat ik de laatste tijd liever op de bank hang, maar als ik eenmaal ben geweest, dan voel ik me helemaal toppie!
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Kitty17 IVF-2, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's) IkkeB: IVF-2, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje (4 cryo's) Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Saskia33: IVF-2 1e kindje Kaatje: IVF-1 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 11 april: eerste echo (7.3 wkn) Spijkervrouwtje 16 april: telefonisch contact voor cryo 17 april: onderzoek naar vmk's Tori3 01 mei: uitgangsecho tp cryo Noekie 16 aug: intake DD Noekie start poging 2, eind mei ikkeB Punctie/Eisprong: 16 april: Kitty Terugplaatsing: 2 april: Kaatje 19 april: Kitty (onder voorbehoud) NOD 12 april: Kaatje 1 mei: Kitty (onder voorbehoud) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1) Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan) Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1) Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)
Ben net thuis, wow wat een reacties. Misschien komt het dan toch nog goed hier. Ik heb nu niet veel tijd want ik ga zo naar bed, ik ben kapot! Ik ben blij dat we even heel eerlijk zijn geweest tegen elkaar en ik hoop dat we elkaar vanaf nu wat beter kunnen steunen. In slechte en in goede tijden! We gunnen iedereen hier een posi test hoop ik! Oke, het doet even pijn, maar dat is waar we het allemaal voor doen. Die persoon mag dan even alle aandacht krijgen en felicitaties wat mij betreft! En een echo is ook een echte mijlpaal waar je mee mag showen hier als ie goed is! Kitty, zoals ik een paar berichtjes terug al schreef heb ik gisteren een nega test gedaan...game over dus hier. Maar ik ga vol frisse moed door de volgende poging. Ik kan redelijk goed met een tegenslag omgaan... Heel veel succes morgen met de punctie Je kan het!! En het gaat lukken!! Ik hoop echt dat we elkaar weer volop kunnen steunen hier! En dus ook meiden die wel zwanger zijn geworden in dit topic. Ik ben echt moe en ik vergeet nu waarschijnlijk een paar mensen. Morgen heb ik nog een hele drukke dag, maar daarna zal ik goed bijlezen en proberen op iedereen te reageren. Liefs Ferial
Lieve Ferial, moet bijna huilen van jouw berichtje....zo lieffff!!!! En dat terwijl je zelf in een kut periode zit! Enorm veel respect voor je. En door jouw eerlijkheid is deze discussie (een goede discussie) op gang gekomen. Dank daarvoor!! En nu dames, energie gaan stoppen in de behandelingen. Die zijn al zwaar genoeg! Kitty, heb een onwijs goed gevoel bij jou....dus op naar de punctie .
Ik kom morgen uitgebreid reageren,want dat is wel nodig zo te zien aan het nieuwe pagina's . Kitty,wil je voor morgen heel veel succes en sterkte wensen.Duim onwijs hard voor een mooie opbrengst!
Hee lieve meiden, Ontzettende drukke week en weekend gehad ivm organiseren van een groot concours (paarden). Nu eindelijk pas weer thuis en blij om mijn laptopje weer te zien. Wat kun je internet dan toch missen! Hoe gaat het met jullie?? Ik moet nog wel veel bijlezen zo te zien aan de pagina's maar ben er nu te moe voor. Even gauw het lijstje bekeken: @ Kitty: Morgen punctie? Succes! Je kunt het! @ Spijkervrouwtje: Echo gehad en was alles goed? @ Kaatje: Gaat het al weer wat beter meis? @ Ferial: Nee toch! Wat jammer zeg. Erg knap van je dat je ook zo positief kunt blijven! Ik merk zelf dat ik dat dit keer ook veel beter kon. Al blijft het ontzettend balen natuurlijk... @ Zonnestraal: Nog steeds zo misselijk? En voor alle andere...babbel, kittyb, BE, Tori...ik denk aan jullie hoor maar ben ff kwijt wie/wat/waar mee bezig is. Ik ga morgenavond even bijlezen. Knuf! Liefs Noekie
Kitty : vandaag punctie. Spannend. Succes, ff doorbijten, dan is het zo klaar. Daarna lekker plat op de bank. Filmpje erbij.