Ferial, ik snap je helemaal!! De TP is echt bijzonder, er is dan bevruchting en nieuw leven. En daar doe je het allemaal voor!! Alleen dan nog even lekker blijven plakken . Ik kan ook echt niet wachten!! Tori, en en en???? Cybje morgen TP dus??? Spannend!! Als ik begin zullen er al veel zwanger zijn hier . Vandaag ongesteld geworden, dus als alles volgens planning verloopt ongeveer 08-02 beginnen met IVF, bout fucking time!!
Zonnestraal....wachten duurt altijd zo lang hè . Ga je de afspraak ik DD nu verzetten ? Cybje,?heb je een goede uitslag van het zh?zit er een toppertje tussen meis ? Heb vingers crossed! Tori, wat fijn morgen tp!!!!gefeliciteerd .Heel veel geluk morgen
Nee babbel, 02-02 hebben we een uitgangsecho en intake. Volgens Nederlandse vpk in DD mochten we gelijk die maand starten met IVF....Dat zou rond 08-02 zijn bij een cyclus van 31 dagen. (mijn cyclus is meestal 31 dg).
Zonnestraal,oh dan had ik dat niet goed begrepen. Dan aftellen tot 02-02. Hoeveel nachtjes nog...hmmm teveel.
Hey lieverds, ik heb vanochtend gebeld en er is een terugplaatsing morgen! Ze wilden alleen niet zeggen hoeveel embryo's er zijn ontstaan, dat horen we dan morgen ... ze houden het spannend haha. Morgen dus terugplaatsing ... vind het megaspannend en dan ook nog op de verjaardag van m'n moeder, dat is toch wel heel speciaal!! Dat moet gewoon goed gaan. Dit is mijn verjaardagskado aan haar: een kleinkind van haar dochter . Dat Utrogestan zorgt er echt wel voor dat mijn baarmoeder al denkt dat ik zwanger ben ... hij wordt steeds boller! En net als met mijn zwangerschap 2 jaar geleden zijn m'n spieren aan de zijkant steviger aan het worden. @Cybje: heb jij nu ook pas maandag de TP? ooh, hoop zo voor je dat je ook veel mooie embryo's hebt!!! Ik duim voor je! @Zonnestraal en Ferial, bedankt voor jullie positiviteit en dat jullie meeleven, sweeet!
Ik moet ook niet zo zeuren! alleen als je weet dat je gaat beginnen wil je dat ook nu. En zeker al ik al jullie verhalen lees. Ik heb bij de IUI ook meerdere keren moeten wachten (of omdat ziekenhuis vakantie had, of omdat er slecht zaad was en we weer 2 maanden rust moesten nemen), maar toch voelt dit op 1 of andere manier als langer.. heel vreemd.
Tori, wat spannend!! het zou toch een geweldig cadeau voor je moeder zijn, maar een nog mooien cadeau voor jullie! Cybje, hoe staat het bij jou? Ferial: de Gonal F heb ik weinig last van gehad bij de IUI. Ik heb wel gemerkt dat hoe meer je spuit hoe meer je voelt. steken ik je onderbuik, maar dat komt dan meer door het aanmaken van meerdere eitjes denk ik. (ik had eerst 75 IE en daarna 112,5 IE en nu met IVF 150, dus zal nog meer voelen). De pregnyl had ik altijd iets meer last van. Zere borsten, misselijk (spugen) enz. Maar ook dat is te overzien.
Vanmorgen om 10:15 werd ik door de laborante van het UMC gebeld. Deze mw klonk erg zakelijk en eigenlijk werd ik daar direct al een beetje zenuwachtig van... ze klonk zo negatief Van de 9 eicellen waren er 7 bevrucht. 1 was 8 cellig en zag er mooi uit, deze zou terug geplaatst worden. De 6 anderen waren 4 cellen en troebel, niet goed dus... deze zijn vernietigd. Onze hoop is dus gevestigd op deze emmy... Over 15 dagen mag ik testen... dat word lang wachten.... Bij positief resultaat moet ik bellen voor de afspraak voor een echo. Bij negatief resultaat bellen voor een afspraak om deze behandeling te evalueren en te kijken wat er eventueel anders moet/kan. Dan moeten we een cyclus rust houden en dan zouden we ergens in maart weer van start kunnen. Maar goed, ik heb goede hoop voor deze tp, en ik hoop dus heel hard op een zwangerschap! Op naar 23 januari! TP was overigens vandaag om 11:45.... ik heb nu dus op dit moment onze 8 cellige emmy warm in mn buikje zitten!
Cybje, oh wat fijn!!!een mooie emmy in je buik broed er maar lekker op en op naar een geweldige posi test over 2 wk! jammer dat er geen cryo's zijn,maar ik ga onwijs hard duimen dat die ook niet nodig zijn. Tori, zou een heel mooi kado voor je moeder zijn, ook bijzonder dat het zo samenvalt qua datum Bijwerkingen Puregon, ook last van steken in me onderbuik zeker net na het spuiten, merk zelf ook wel een duidelijk verschil met 75 i.e of nu 125 i.e. Maarja zolang ik wat voel, gebeurd er wat en zal ik bij de fm niet te horen krijgen dat er te weinig stimulatie is geweest.
Dames, even een vraagje, dinsdag moet ik beginnen met de orgalutran, ik weet eigenlijk alleen niet wanneer . s'avonds tegelijk met de puregon, of op een ander tijdstip?
Cybje: Wat fijn dat je nu een emmy warm in je buik aan het houden bent. Wel jammer dat er verder geeneen ingevroren kon worden, maar je hebt er maar één nodig! Deze blijft gewoon zitten en wordt een mooie baby. Wel apart dat ik eerder een test krijg (bij ons doen ze het met een bloedtest), op de 20e, terwijl jij pas de 23e zelf mag gaan testen. Maarja jij hebt wel eerder een echo dan ik (en dat is nog leuker!). ikkeB: ja, zeker voor ons nog een mooier kado . Ik ben er ook zó klaar voor. En dan hopelijk in augustus het mooiste kado voor m'n vriend (hij is dan jarig) . Ooh wat duurt het nog lang tot morgen ... maar ff bezig gaan zodat de tijd lekker snel voorbij gaat .
ik heb niet eerder een echo ofzo hoor.... ook pas bij de 8 weken ofzo... eerder niet... moet alleen bellen voor een afsrpaak. Ip kan je 14 dagen na de punctie testen, maar bij mij in t umc houden ze 18 dagen na de punctie aan... erg lang dus :S Vooral als je na gaat dat bij mij normaal mn luteale fase maximaal 10 dagen is...
Cybje, ik zou gewoon eerder testen, haha. Ik zou het niet zolang vol kunnen houden. En zeker niet als je pas op dag 18 mag testen! Dat zijn 2 volle weken nog. Maar heeeeeeel spannend nu en duimen dat je aan een poging genoeg hebt! Ikke, wachten duurt zeker lang, al is het misschien 2 maanden. Ik ben dus aan de pil en ik moet er twee achter elkaar doorslikken. Elke avond eentje minder duurt dan heel lang. Maar onze tijd komt!
Cybje wat heerlijk een 8 cellige topper! Ik dacht inderdaad ook dat et 15 dgn na de puncte was. Knap als jij het vol kunt houden tot 18 dgn Ik heb normaal ook hele korte lf. Maar door utrogestan wordt de bij mij ook netjes 14 dgn dus geen idee of je dan ook al eerder kan testen? Hier is mijn hormoonhuishouding behoorlijk van slag. gebruik normaal dus utro en heb dan cyclus 28dgn. Nu deze ronde niks omdat ze op waren en ik met ivf pregnyl zou gaan spuiten. Maar goed de eerste poging is afgebroken dus ben nu an ht wachten op mijn ongi,maar ik zit nu op dag 8na mijn ei en heb al sinds dag 4 spotting, eigenlijk alleen bij na wc gaan en aan en inlegkruisje heb ik meer dan genoeg. Maar wanneer het nu echt doorzet? Geen idee Ik hoop eigenlijk morgen of zo dan kan ik tenminste weer een fm gaan afspeken.
Spijkermevrouwtje, ja laat die ongi dan maar snel komen, heb je normaal of zoveel dagen last van spotting, of zou dan nu door de hormonen anders zijn? Ikzelf wel, maar weet eigenlijk niet of dat normaal is. Tori, en hoe is het gegaan in het zh? toppertje nu lekker warm in je buik? nog gefeliciteerd met je moeder
Cybje, een 8 cellige topper!!! Helemaal goed. Ik ga duimen dat het een plakbeebje gaat worden . Maar tis al een toppertje, dus dat gaat wel lukken!! 18 dagen wachten....zucht.... Tori, hoest met jou?? Ook een toppertje in je buik?? Nou dames, hoop dat we snel mogen volgen
Ben toch wel erg benieuwd hoe het met Tori is gegaan,maar die is nu natuurlijk op verjaardag bij haar moeder...( hoezo ongeduldig)