IVF in 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikkeB, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Situatie:
    Yvonne IVF-4, 2e kindje
    Kitty17 ICSI-2, 1e kindje (3 cryo's)
    Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's)
    IkkeB: IVF-2, 1e kindje
    Flippo123 ICSI-2 1e kindje (4 cryo's)
    Ferial: ICSI-2 1e kindje
    BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje
    Noekie: IVF-2 2e kindje, (cryo 1)
    Vonnie: ICSI-1 1e kindje
    Vlinder27: IVF-1 1e kindje
    Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF
    Saskia33: IVF-2 1e kindje
    Kaatje: IVF-1 1e kindje

Afspraken ziekenhuis/medicatie:
    09 mei: start Decapeptyl, ivf-2 Kaatje
    15 mei: uitslag onderzoek vmk's Tori3
    22 mei: afspraak IVF arts cryo cyclus Kitty17
    22 mei: start Decapeptyl, ivf-2 ikkeB
    .. mei: start ICSI-2 Ferial
    16 aug: intake DD Noekie

Punctie/Eisprong:
    03 mei: Noekie eisprong 2 eitjes
    06 mei: Ferial eigen eisprong

Terugplaatsing:
    06 mei: Noekie
    .. juni: Tori3

NOD
    17 mei: Noekie
    20 mei: Tori3 (eigen poging)
    20 mei: Ferial (eigen poging)

zwanger:
    Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1)
    Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan)
    Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1)
    Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)

2. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ferial, wat een domper......Echt ik heb het zo met je te doen! En wat knap dat je jezelf zo snel herstelt. Ik denk dat het komt dat je ook weer zo snel door kunt gaan. Je hebt weer iets om naar uit te kijken.

Noekie en Tori, nog een ruime week en idd duimen dat jullie met goed nieuws komen.

Zonnestraal, fijn om te horen/lezen dat de echo goed was.

Aislyn, echt zo leuk dat je nog zo actief meeschrijft en ons zo goed ondersteund.

IkkeB, ik begin 24 mei ipv 22 mei. Oeps, foutje! Als Noekie en Tori het goede voorbeeld geven, dan gaan wij ze achterna! En als Ferial met ICSI mag beginnen (echt wel hoor, want je wordt na je eisprong na 14 dgn ongesteld), dan gaan we samen ervoor!

3. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Kitty,

Fijn om te lezen dat je er weer bent. Doet me goed.:) En je mag zo weer aan de slag met je cryo's! Superfijn! En onthoud, het kan gewoon met een cryo! Ik heb veel succesverhalen gelezen! (ook slechte, maar er is een kans bedoel ik te zeggen)
    We gaan er inderdaad samen voor! Het begint al een redelijk hecht clubje te worden met goede (digitale) vriendinnen.

Even een compliment voor Zonnestraal en Aislyn!!! Schatten zijn jullie inderdaad dat jullie ons zo goed steunen en volgen.
    Hopelijk komt het bij jullie ook een beetje over dat wij er ook voor jullie proberen te zijn. (ikzelf vind het soms moeilijk iets te schrijven, want we zitten in een heel ander schuitje) Maar ik doe echt mijn best en ik hoop serieus dat jullie hier gewoon gezelli blijven kletsen hoor!:) En ons geklaag en gevloek gewoon zonder commentaar aanhoren. haha!

Tori, nog even meis dan weet je meer. Ben je een beetje zenuwachtig of niet? En denk je dat je eigen poging een kans heeft? Ik zelf merk nog niks...

Liefs ferial

4. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kitty, even een heel andere vraag aan jou: Hoeveel pillen slik jij in een rustmaand? En welke pil?

Liefs Ferial

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ferial, je steunt mij echt voldoende meis!! Maak je daarover geen zorgen!! En ik weet hoe moeilijk het is om in jouw schoenen
    te staan. Het zijn zulke extreme emoties allemaal hier!!

Andere dames, lieverds ik vind het normaal jullie nu te steunen!! Ik leef namelijk enorm met jullie mee!! Ik blijf duimen en hopen!!

*groupshug!*

6. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    hihi...*Groupshug!!* Wat gezellig!

@Zonnestraal en Aislyn: Het is inderdaad super dat jullie ons hier nog steeds komen steunen. En ik zie jullie toch echt als succes verhalen! Eentje spontaan en de ander in DD met icsi. Super!!

@Ferial: Mijn hart maakt een vreugde sprongetje om nu te lezen dat je door gaat zetten! Trots op jou en jouw doorzettingsvermogen! Toppie!

@Kaatje: Fijn om ook weer iets van jouw te mogen lezen. Hoe gaat het met je? Even rustig aan gedaan?

@Kitty: Ik doe erg mijn best om jullie voor te gaan. En ik mag hopen dat kullie mij dan snel kunnen volgen.

Het gaat op dit moment nog steeds goed. Sinds vandaag erg last van jeukende tepels en krampen in mijn onderbuik. Dit nog nooit eerder zo gehad in de 1ste wachtweek.
    Vorige keer wel last van gehad van de borsten in de 2de wachtweek maar dat leek toen ook te komen door de Utrogestan dacht ik.

Ik heb goede hoop dit keer. Maar we zullen moeten afwachten.
    Zo hoog kan het hcg toch nog niet staan nu dat daar al symptonen van kunnen komen? Tenzij het er 2 of 3 zijn....

Pff...jaja geduld.

7. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ferial, ik gebruik nu gewoon de anticonceptie pil. Ik heb mn oude vertrouwde pil, de minerva pil. Zo kan ik mn ongi goed plannen.

Zonnestraal, ik ben voor een groepshug ;) Het is zeker een gezellige club!

Noekie, het is nog vroeg, maar ik denk wel dat je nu al klachten kunt krijgen. Het is idd lastig of dit goed nieuws is. Utrogestan kan echter de boosdoener zijn. Niet te hopen natuurlijk ;). 17 mei is een speciale dag voor mij, dus t moet wel geluk brengen!!!

8. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Spannend Noekie!!! Ik duim!

Ik moest idd even afstand nemen. Over 10 minuten gaat de eerste decapeptyl er weer in voor IVF poging 2. Spannend maar ook heel dubbel. Kan me bijna niet meer voorstellen zwanger te worden en op andere dagen zie ik mijn kleintje al rondhobbelen....Ik ga er dus weer voor maar met een hele hoop reserves.

Ik duim voor jullie allemaal!!!!

9. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaatje, fijn dat jij er ook weer bent! Fijn dat je nu kunt beginnen met een nieuwe poging! En wij zijn er weer om je te steunen!
    Heel veel succes!

Kitty, En hoeveel pillen slik je dan? 21 of 28?

Ennuh....Groupshug!!!:D

Liefs Ferial

10. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Kitty: Ik gebruik nu geen Utrogestan. Alleen de Pregnyl spuit gehad op 1 mei.

@Kaatje: Succes meid! Wij zijn er voor je om je door de hormonen heen te steunen!

11. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Vandaag een heel heel heeeeeeel lichte positieve test gedaan...
    7 dpo...

Hopelijk is de Prenyl uit mijn lichaam en is dit echt mijn eigen hcg.

Dit wordt een lange 2de wachtweek! :D

12. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Pfffff Noekie, wat spannend!! Ik vind trouwens ook wel dat er in dit topic een nieuwe zwangere mag komen!!!
    En euhm, ik had ook ongi-krampjes 5 dg na TP.
    Dus hele goede tekenen meis!!!
    Morgen hopelijk iets donkerder die test. Maar dat zul je vooral pas overmorgen zien!!

13. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Ik ga ook pas weer zaterdag testen ja...

Weet je wat zo grappig was net...

Bob Marley op 3fm
    Don't worry.... about a thing...
    Every litthe thing... is gonna be alright...

Dus ik ga me maar eens geen zorgen maken vandaag en morgen. hihi...:D

14. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Tuurlijk Noekie....om het extra spannend te maken ga je gewoon heel vroeg testen....hahaha!!! ik hoop zo dat het een steeds mooiere streep mag worden. De tekens zijn goed en ik duim me rot!!!!!

15. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Tja...sorry...hihi

Waar heb ik anders die testjes hier voor liggen... Ze moeten toch een keer op?!! :D:D

16. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noekie, echt waar?? Oh miessie dat zou echt helemaal geweldig zijn!! Als je 5000 i.e. had dan zal dat nu wel uit je lichaam moeten zijn. Je hebt op 1 mei de pregnyl gespoten, dan zit je nu op dag
    9.
    Volgens de boekjes halveert je hcg gehalte per dag. En een heel gevoelige zw test meet vanaf 25 ongeveer. Dus op dag 9 zou je 19,5 hebben als je niet zwanger zou zijn. Maar jij hebt volgens d theorie meer dan 25, want anders zou hij niet posi kunnen zijn.
    Pin me nergens op vast, maar ik wilde je even helpen. :)

De berekening:
    Dag 1: 5000
    dag 2: 2500
    dag 3: 1250
    dag 4: 625
    dag 5: 312.5
    dag 6: 156.3
    dag 7: 78.1
    dag 8: 39.1
    dag 9: 19.5
    dag 10: 9.7

Het kan dus wel, maar realiseer je dat er nog van alles kan gebeuren... Maar voor nu zie het er heel goed uit voor je!:)
    Maar ik duim me suf voor je dat het goed gaat en dat je zwanger bent en blijft!

Liefs Ferial

17. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Even kort: ferial, waarom nou? Stom! Ik kan nog meer woorden bedenken, maar die worden er niet leuker op. En haha het lezen van je keuzes was al een achtbaan, laat staan hoe je gevoelens waren. Dikke knuffel en fijn dat je 'blijft'

Kitty: gezellig samen optrekken, al heb ik lang schema..

Noekie: wees voorzichti,.die testen kunnen het gek maken, maar het ziet er wel positief uit.goede gevoel vooral volhouden

Kaatje: welkom terug. En spannend weer starten. je loopt 2 weken voor op mij. Ik start 22 mei.

18. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Noekie ....oooh wat spannend meis!!! zoals zonnestraal slechts zegt...dit forum jan veeleer goed nieuws gebruiken. Hoop en duim dat jij dat mag brengen.Heel veel succes met afwachten!

Ferial,diep respect voor je dat je na zo'n teleurstelling toch weer de kracht en de moed heb gevonden om door te gaan.

Dit geld ook voor de andere meiden...zo knap dat jullie toch weer op kunnen krabbelen in die rot mmm .

Dikke kus.

19. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Ik sta nog steeds met beide beentjes op de grond hoor.

@Ferial: Die berekening had ik mij vanmorgen ook al gemaakt op papier. En ik weet van alle vorige keren dat de Pregnyl normaal al lang uit mijn lichaam was geweest. We zullen wel zien...

Morgen gewoon weer een testje doen.

Welterusten allemaal!

20. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Noekie: spannend. Morgen kom ik kijken wat het restje heeft gezegd. Ik wil goed nieuws lezen hier, en hopelijk mag jij deze brengen. :)

Deel Deze Pagina