IVF in 2012

Discussion in 'MMM clubs' started by ikkeB, Dec 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Ferial, wat knap dat je zo snel weer opkrabbelt! Want het is toch een flinke tegenslag. Maar ik wist dat je sterk genoeg was om uiteindelijk toch door te zetten. En we gaan je allemaal weer heel goed steunen!

Tori, wat jammer dat je eigen poging niet goed verloopt. Hoop dat je blaasontsteking nu een beetje over is. Er is natuurlijk nog wel een kans, zeker als je geen koorts hebt gehad.

Noekie wat spannend, ga je morgen weer testen? Of wacht je een dagje zodat het verschil wat duidelijk is. Ow, ik hoop het zo voor je!

Ego: ik heb het ontzettend druk op mijn werk jammer genoeg, doordat een paar collega's ziek zijn. Daarbij is er ook net een tumor weggehaald bij mijn hondje, dus mijn hoofd loopt over. Gelukkig heb ik over een paar weken vakantie en hopelijk kan ik dan gewoon even genieten van alles.

@ Iedereen, sinds we een tijdje terug hebben gepraat over wat ons dwars zit voel ik me weer veel prettiger in dit topic! Iedereen steunt elkaar en ik vind dat geweldig om te lezen.

2. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Aislyn: balen dat het zo druk is. Je hondje is helemaal vervelend. Hopelijk gaat dat snel weer beter. Mooi vooruitzicht vakantie. Hopelijk komt het genieten dan iets meer en wordt je hoofd leger.

Ik sluit me aan bij de woorden van .aislyn.

3. Ferial

Ferial Actief lid

Dec 28, 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noekie, please kom ons goed nieuws brengen.:) Dat hebben we zo nodig hier in dit topic. Ik denk aan je en ik duim voor je.

Aislyn, Wat naar van je hondje.:( En als je zwanger bent wil je eigenlijk lekker genieten, maar nu heb je het zo druk. Tijd voor vakantie dus. Hoe is het nu met je hondje? Is de operatie geslaagd? En probeer te genieten van je zwangerschap meis! Laat dat de ovrhand hebben nu. Dikke knufel!!

Tori, hoe gaat het nu met je meis? Blaasontsteking over? En voel je iets?... :)

Liefs Ferial

4. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

Feb 16, 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    @Aislyn: heel veel beterschap voor je hondje hoor!!!! Moet hij nog verder behandeld worden? De kansen bij honden zijn veel beter dan bij mensen hoor! Maar leuk is anders. Ik vind het al heel vervelend als mijn hondje misselijk is ofzo....Veel beterschap dus!!

@all: ik doe erg mijn best om goed nieuws te maken. De eerste decapeptyl zit erin en de eerst opvliegers, hoofdpijn en misselijkheid zijn ook al binnen. Mijn lijf herinnert het zich nog volgens mij.....lekker dan. Maar ik weet waar het voor is dus ik ga ervoor!!! Ben weer gewoon positief!

Nog effe een giller: had al een paar dagen last van mijn allergie, hele dikke ogen... Snapte er niks van want mijn huis was net helemaal gezogen en gedweild, het regende dus pollen konden het ook niet zijn????? Betrap ik opeens de kat van de buren in mijn bed!:$ DUH!!! Ja daar ben ik dus mega allergisch voor!!! Zo'n brutaal beest en hij wilde nog lekker effe blijven liggen...niet dus!!! Vandaag maar een hor voor het raam plaatsen!!! ;)

5. Ferial

Ferial Actief lid

Dec 28, 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaatje, Heel fijn om te horen dat je ook weer positief bent! Erg knap van je hoor! En inderdaad, je weet waar je het voor doet! En als je nu met de deca begonnen bent, dan houdt dat dus in dat je over een dikke maand zwanger kan zijn! Zet um op Kaat! You can do it!!!

En wat een brutale aap zeg die kat! Gooi hem uit het raam! haha nee hoor geintje! Ben een dierenvriend, maar houd niet van andermans kat op mijn bed.:D Dus een emmertje water en hij komt NOOIT meer bij jou op de koffie. hihi sorry!

Liefs Ferial

6. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

Aug 20, 2011
    4,507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Aislyn, wat naar die drukte en nog erger dat van je hondje. Vreselijk!! Hoop dat je snel kan genieten meis!! Voel je je verder goed?

Verder sluit ik me ook bij Aislyn aan :D.

7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Ik wil ook nog even meedoen aan de grouphug:
    HUG

Aislyn, sterkte aan je hondje, hopelijk herstelt hij snel! En hopelijk wat minder druk op je werk binnenkort. Niet stressen he? gewoon doen wat je kan en verder niet te druk maken (het is maar werk).

Mijn blaasonsteking is bijna weg ... het laatste beetje nu nog denk ik. Ik was gisteren de cranberry pillen ook vergeten mee te nemen naar m'n werk dus alleen sochtends en savonds eentje genomen, had tussen de middag ook eentje moeten nemen.
    Heb ze nu wel bij me!

Ferial, haha of ik al iets voel. Nou ... m'n haar voelt dikker aan ; dat is voor mij wel een goed teken, dat heb ik tot nu toe elke keer gehad toen ik zwanger was. Maarja ... het is nu nog zo vroeg. Nog 9 dagen tot NOD. En jij?

Ja Noekie, alstjeblieft geef ons het goede voorbeeld. Ik duim voor je meid!

Kaatje, goed bezig dat je je best doet om goed nieuws te maken. We zijn gek op goed nieuws. Succes met de deca en hopelijk zijn de bijwerkingen minimaal en van korte duur.
    Positief zijn is goed!
    Jij ook al zo allergisch voor katten? ik ook! Brutaal zijn die beesten ook zeg, dat ze zomaar bij jou naar binnen gaan en op je bed gaan liggen. Bah! Maar hij was dus ook vaker al op je bed geweest?

ikkeB, een extra knuffel voor jou :)

8. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

Aug 20, 2011
    4,507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Pfffffffffff wat spannend Tori!!!! Fijn dat de blaasontsteking bijna weg is!!

* DUIM DUIM DUIM DUIM *

9. Noekie

Noekie Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,322
    0
    0
    Gelderland
    Hee meiden,

Vandaag helemaal niet lekker in orde. Hoofdpijn en ontzettend moe. Test was vanmorgen zo goed als negatief. Alleen tegen het licht in zie je iets van een streepje.
    Dus gister waarschijnlijk toch nog de Pregnyl.

Nu vroeg naar bed en hopelijk morgen weer wat beter te pas. Dan heb ik om half 12 nog een acupunctuur behandeling. Misschien dat zij meer kan voelen.

Nog even snel:
    @Tori: Voor jouw ook nog steeds spannend! Ik hoop het zo voor je!

@Kaatje: Hilarisch maar jakkes!

@Ferial:Ik heb het denk ik even gemist maar wanneer mag je weer beginnen?

@Zonnestraal: Thx voor de steun!

en alle ander natuurlijk ook! Dikke knuf!

Liefs Noekie

10. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    iehl katten in je bed.... ben blij dat ik daar geen last van heb.

Noekie, balen dat de test lichter is, maar het zegt niks. Het kan heel goed zijn dat hij over een paar dagen ineens donkerder wordt, omdat je dan zelf het hormoon hebt aangemaakt. Toch nog pregnyl. Ben benieuwd wat je acupuncturist zegt.

Tori: spannend hoor. Dik haar is goed teken. Ik voel mijn eierstokken nu al rammelen, dus van het weekend maar vast klussen. Wie niet waagt wie niet wint!

Nog even goed nieuws van deze kant: IK HEB VAKANTIE!!! dinsdag vlieg ik naar de zon. Morgen nog Soldaat van Oranje. :)echt zin in. (vip kaartjes gekregen van manlief zijn werk) Ik heb de koelkast sinds vandaag vol zitten met alle spuiten voor als we terug komen van vakantie.

Kaatje: succes met de hormonsters. Jij wint het gevecht met de decapeptyl, dat weet ik zeker!

Dikke knufffel voor iedereen!

11. Ferial

Ferial Actief lid

Dec 28, 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noekie, dus toch de pregnyl :( Het was inderdaad ook wel erg riskant om zo snel al te testen, maar ik snap dat wel hoor, die wachtweken zijn killing.
    Nou, meid ik hoop toch nog dat ie donkerder wordt, want dat kan nog best. :) Dikke knuffel!

Tori, dat wordt spannend!! Merk je ook andere dingen zoals gevoelige tepels ofzo? Ik ben heel benieuwd. En over 3 dagen de uitslag!! Eindelijk!

Liefs Ferial

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Noord-Holland
    Noekie, ai ... hoop zo dat dat niets zegt die testen, grote kans idd dat het van de pregnyl nog was. Maar goed je NOD is pas volgende week dus de uitslag kan nog beide kanten op gaan. Ik duim voor de goede kant op!

ikkeB, ja dik haar is een goed teken he? jij hebt van't weekend dus net je eisprong weer. En klussen voor de vakantie is ook prima te doen :). Aan de slag dus, zeg ik ;).

Ferial, euh ... ja heb wel wat gevoel in mijn tepels, maar nog niet heel erg ; dus wat dat betreft kan het nog alle kanten op!
    Yep, nog maar 3 dagen wachten en dan is ie er, echt superfijn!!

Gisteravond had ik helaas weer wat meer last van de blaasontsteking (gisteren eind van de middag / begin avond ook te weinig gedronken ... en dan zet die bacterie zich meteen weer vast lijkt het wel). Vannacht dus heeel veel gedronken met een cranberry pil en nu is het weer zoals het gisteren overdag ook was, stukken beter. Nu vandaag niet vergeten veel te drinken, hopelijk lukt dat.
    Vanmiddag draai ik een bardienst bij de tennisvereniging, hopelijk is 't een beetje gezellig daar!

Fijn weekend aan jullie allemaal.

13. Noekie

Noekie Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,322
    0
    0
    Gelderland
    Tori: Veel drinken he!!

Ik weet iig nu dat de Pregnyl uit mijn lichaam is. Vandaag test negatief.
    Maar we blijven nog steeds een beetje hoop houden. We zullen wel zien.

Vanaf wanneer ga je eigenlijk zelf hcg aanmaken? Is dat bij de bevruchting of bij de innesteling?

Vandaag ook een heerlijk dagje voor de boeg. Straks acupunctuur en daarna een high tea met de collega's. Er gaat een oude sok met pensioen. Daar gaat mijn dieet dus! ;)

Fijn weekend allemaal!

Knuf!

14. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Noord-Holland
    Volgens mij maak je HCG aan vanaf het moment dat het embryo is ingenesteld.
    Veel plezier vandaag Noekie (klinkt als een lekker dagje)! Soms mag je best wel even niet aan je dieet denken hoor :).

15. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Ze gaan nog weefselonderzoek doen en we laten afhankelijk daarvan een longfoto maken om te kijken of er uitzaaiingen zijn. Ik hoop dat het iets goedaardigs is. Mijn hondje is pas acht, het is te vroeg om haar al te moeten missen.

Kaatje: hoop dat je het volhoudt om zo positief te blijven. Je weet waar je het voor doet natuurlijk, maar dat maakt het nog niet altijd makkelijk.

Noekie, het was gewoon te vroeg. Nu weet je zeker dat de pregnyl eruit is dus als je weer een streepje krijgt hoef je daar niet meer over te twijfelen. HCG begint volgens mij pas bij innesteling. Wat zegt je gevoel?

IkkeB, heerlijk vakantie! Lekker naar de zon en genieten!

Tori, wat vervelend toch zo'n blaasontsteking. Neem je ook extra vit C of zit dat bij je cranberry capsules? Je hoeft nu echt nog niet zoveel te merken van een eventuele zwangerschap, het is nog vroeg. Ik hoop dat je dikkere haar inderdaad een positief teken is!

16. Ferial

Ferial Actief lid

Dec 28, 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikkeb, Alvast een hele fijne vakantie!! :) Waar ga je naartoe? Zorg dat je heerlijk gaat genieten en lekker uitrust meid! Dan vangen wij je hier weer op als je terug bent. Genietze!!

Liefs ferial

17. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

Feb 16, 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    @Noekie: rustig aan hoor, het is gewoon veel te vroeg om al positief te kunnen testen. je maakt jezelf alleen maar helemaal gek. Vanaf de eisprong/tp heb je wel 10 dagen nodig voor je genoeg HCG in je bloed kunt hebben en meestal is dat te vroeg. Rustig aan dus maar!!

@Aislyn, ik hoop zo dat alles goed komt met je hondje!

@ikkeB: nog een klein plekje over in je koffer ofzo???? Lijkt me heerlijk om naar de zon te gaan met die kou hier!!! Veel plezier en breng een zakje zon voor ons mee hoor!!!

@Tori: ging het vandaag beter met je blaasontsteking?

Ik ga maandag de accupuncturiste ook bellen! Alle bijwerkingen zijn weer volop aanwezig dus ik kan wel wat ondersteuning gebruiken! Ik doe ondertussen het frambozendieet, heel goed vol te houden....mag je alles behalve frambozen. :D:D Verder vind ik het op het moment te veel om ook nog te lijnen dus maar even neit. Wel let ik er goed op groenten te eten!!

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Noord-Holland
    Kaatje, ja gisteren ging het weer de goede kant op en vandaag nog geen last gehad! Hopelijk blijft t zo, neem vandaag nog veel thee (groene met cranberry) en dan elke dag nog 1 zo'n Bloem cranberry pil en dan blijft t wel goed denk ik.

Aislyn, nee zitten geen extra vitaminen in, maar eet wel mn fruit en groente en elke dag een foliumzuurpil. Dat moet voldoende zijn.
    Maar voel me vandaag weer topfit!

Ikkeb, alles al gepakt voor de vakantie en al ready to go voor dinsdag?
    Vandaag kun je alvast voorgenieten, hier schijnt de zon tenminste volop.

Wij gaan nu naar buiten, lekker mountainbiken en dan vanmiddag F1 kijkn met de F1-clan.
    Fijne zondag! Xxx

19. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Wat fijn dat het de goede kant op gaat Tori!

20. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tori, gelukkig gaat het weer wat beter met je. Heerlijk om buiten te fietsen! Ik zat ook net in de voortuin, het was gewoon warm! En ik ga ook zo de start van F1 kijken.

IkkeB, ow heerlijk zeg, dat je vakantie is begonnen. Dinsdag weg. Even lekkker genieten en daarna weer beginnen met de hormomen!

Kaatje, fijn dat je er weer bij bent! Jij gaat door met acupunctuur? Ik zit te twijfelen.

Noekie, ik heb er nog vertrouwen in hoor! Je hebt natuurlijk wel erg vroeg getest. Ik zou lekker wachten tot donderdag en dan gewoon ons een mooie test laten zien!

Ferial, hoe is het verder met je? Ik vind het zo knap dat je er zo in staat! Heb je nog voor je met ICSI 2 gaat starten een gesprek met de arts?

Aislyn, hoe is het nu met je hondje? 8 jaar is zeker jong! En hoe gaat het met jezelf? Druk las ik. Krijg je al een buikje?

Zonnestraal, en hoe is het met jou? Loop je nog in het ziekenhuis, of mag je al naar de verloskundige?

Hier gaat het redelijk. Ik merk dat ik nog steeds last van mn hormonen heb. Zo'n rustmaand is misschien toch wel goed, al wil je liever meteen doorgaan. Maar ik zit alweer over de helft! Dus het gaat ongemerkt toch weer snel! Fijne dag dames!!

Share This Page