IVF in 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikkeB, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Cybje, ja lichte hoofdpijn, minder eetlust en humeur begint te dalen
    Maar wat jij natuurlijk bedoelt, ja! steken in me onderbuik, zowel links als rechts en vruchtbaar slijm , dus het gaat de goede kant op:)..dus ga zo me shotje maar weer zetten:p

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Mooi klint goed :)... ik duim voor je meis!!

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Jaaaaaaa, ik ben er!!! :)
    Drukke dag gehad rondom de TP dus nog geen tijd gehad om te reageren (heb net m'n avondeten op).

De TP ging heel goed, er was één 8-cellige superembryo (die had opeens gisteren een spurt in celdeling genomen) en die is terug geplaatst. Dat moet wel een goede zijn.
    Alle 8 eitjes waren goed en bevrucht, waarvan er naast die 8cellige de kans is dat er 5 ingevroren kunnen worden. Dit laten ze ons weten dmv een brief die we volgende week kunnen verwachten.

Maar dit is zo'n toppertje, heb er vast geen achter de hand nodig ;).
    Erg leuk om te zien hoe 't embryo'tje als een lichtflits naar binnen wordt geschoten. Ik heb een bestand toegevoegd met een fotootje van 't kleine ding.

:D ik ben echt blij ... en nu weer wachten. Vrijdag 20 januari weten we het!

4. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    ps. Babbel, ik heb m'n moeder gebeld ; ze woont te ver van mij vandaan om daar door de week op verjaardag te gaan als ik moet werken.

5. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Tori, nou dan had je voor je moeder aan de telefoon toch een mooi kadootje!!:D Wauw wat een mooie score:D:D gefeliciteerd! ( de cryo's zijn natuurlijk wel voor een broertje of zusje hè;))

6. Flippo123

@Tori: Gefeliciteerd meis... mooi dat er waarschijnlijk zo veel ingevroren kunnen worden! Ben stiekem wel jalours dat er van de 9 eicellen bij mij niets ongevroren kon worden :p

Nu lekker broeden en op naar die posi test!

7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    @babbel: dankjewel! en jaaa is ook zo ; die zijn de broertjes en zusjes... al vind ik eentje eerst wel voldoende, hihi.

@cybje: ik ben nu lekker samen met je aan het broeden. Het moet gewoon bij ons beiden goed gaan! Beide zo'n mooie 8-cellige embryo.
    Kan me voorstellen dat je jaloers bent op de cryo's, maar goed ; ik moet de brief nog krijgen, kan ook zijn dat het uiteindelijk toch niet zo gaat.

Op naar de posi test, we gaan ervoor!

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Tori, ja tuurlijk eerst deze maar mooi afleveren:D ik bedoelde het ook zo, dat je die cryo's nu niet nodig hebt met zo'n toppertje!

9. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Mooi resultaat tori! Dat er inderdaad maar iets moois uitgebred mag worden. :D

Babbel succes morgen!

Hier nog steeds rare ongi. Zt nu op dag 10 na ei en heb sinds dag 4 al klein beetje bloedverlies, eerst dagen maar 1 x p/dag. Sinds gisteren iets meer, maar kan nog steeds makkelijk met inlegkruisje af? :(
    Kan zijn dat het toch nog gaat doorzetten maar heb eigenlijk geen ongipijn. Heb daarom vandaag toch maar gebeld voor een eerste fm want die moet op dag 6 omdat ik afgelopen keer op dag 8 al te ver was. Heb nu 13 jan een fm. Kan dus best zijn dat ze nog weinig zullen zien , ben benieuwd. Ze doen trouwens geen fm in weekend want dan zijn ze dicht, vraag me af he ze dit dan gaan doen met een punctie?;)

10. Flippo123

@Spijkervrouwtje: Ben heeeel benieuwd!!!! Dag 10 na ei... mmm.... wie weet??

@Babbel: Hoe was je FM??

@All: Had gisteren nergens meer last van maar sinds vanmorgen weer een ongi gevoel en lage rugpijn :S....

11. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Even snel,zit op me werk. Zie onderschrift,dus zaterdag weer terug

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    @Cybje: ik voel mijn borsten enorm, heb jij dat ook? Ongi gevoel heb ik soms even. En geprik in mijn onderbuik gisteravond en vanochtend.
    Hou je het nog een beetje vol dat wachten ... ik vind het best lastig ; ik probeer er niet steeds aan te denken maar dat lukt niet zo goed.
    Zou 't ongi gevoel betekenen dat het kleine ding zich aan het innestellen is? ik hoop het!

@spijkervrouwtje: Goed dat je hebt afgesproken voor de 1e FM, je weet het maar nooit en anders ben je straks weer te laat. Dat moet niet gebeuren! Succes bij de FM vrijdag, hopelijk zit er al een mooi ei en kan je door.

@Babbel: ben benieuwd hoe je 1e FM is gegaan! Hopelijk zijn ze al aardig groot en groeien ze allemaal een beetje hetzelfde en mag je al snel pregnyl (of wat je ook prikt daarvoor) prikken en is de punctie ergens volgende week. Spannend!

13. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Zo, nu kan ik tenminste wat uitgebreider reageren:)

Cybje, lijkt me wel positief nu een ongi gevoel, er gebeurd wel iets op de juiste plaatst, spannend hoor:D

Spijkermevrouwtje, zou je ook nog zwanger kunnen zijn, of vond je het bloedverlies daar te veel voor? het is wel een rare ongi zo.
    Wat zei het zh ervan? Volgens mij doen ze vaak geen 1e FM's in het weekend,maar punctie zal toch wel, kan je moeilijk 2 dg uitstellen.

Tori, ook bij jou dus al spannende klachtjes:), pff ik zie nu al op tegen die 2 weken wachten, wat zeg ik, die 3 dagen afwachten of je een TP krijgt lijkt me al vreselijk lang, haha:D

All, vandaag dus 1e FM gehad, zag er allemaal goed uit, aan de ene kant wel wat meer follikels,waarvan de grootste zo'n 14 mm was en ze telde nu 7 grotere en nog een aantal kleintjes, opbouw bmslijm was goed, nu dus nog doorgaan met spuiten en zaterdag voor 2e FM. Ze verwachte dat we dan de 18de of de 19de de punctie hebben. Kan ik dus lekker het weekend tegen aan gaan hikken;):p.

14. Flippo123

@Tori: Mijn borsten zijn ook zeeeeer gevoelig en mn tepels lijken wel of ze ingesmeerd zijn met tijgerbalsem ofzo :p Naja komt door de utrogestan :) Mn ongi gevoel is weer weg... weer als sneeuw voor de zon verdwenen, een uurtje nadat ik hier gepost had...
    Volgende week donderdag zit ik alweer 14 dagen na de punctie.... nog een weekje!

@Babbel: Goed om te lezen meis!!!! Groei eitjes groei!!!!
    We leven met je mee qua punctie meis... weet wat het is en wat je door moet maken!

15. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    @Cybje: ja ons lichaam is zo veranderlijk als de wind he?! Ik voel nu wel weer ongi pijn in m'n onderrug ... maar dat zal morgen ook wel weer weg zijn. En zonet had ik m'n blaas nogal vol, daar kreeg ik steken van in m'n onderbuik (en niet omdat ik nodig moest plassen ofzo). Yep, nog maar 1 weekje en dan zijn er alweer 14 dagen om, de tijd gaat best snel vind je ook niet. Ik begin al wel een beetje kriebels te krijgen over het testen vlgd week vrijdag, wil zó graag dat het positief is.
    Haha, en het is alsof je tepels zijn ingesmeerd met tijgerbalsem? zo had ik het nog niet bekeken, maar nu je het zegt... wat die utrogestan er ook mee doet, pff.

@Babbel: dat is al een mooie grote 14mm! Dan zijn ze zaterdag vast en zeker groot genoeg en is de punctie een aantal dagen later. Hopelijk valt het mee hoeveel last je hebt van de grote follikels in je buik en kan je nog een beetje genieten van't weekend. Niet teveel zorgen maken over de punctie, dat komt op de dag zelf wel en misschien valt het jou ook wel mee net als bij mij, ik hoop het voor je! Succes met het spuiten nog ff.

16. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Tori en Cybje, hmm tijgerbalsem;) wat een heerlijk vooruitzicht, haha:D dat valt die punctie nog mee!
    Nee, alle gekheid op een stokkie, tuurlijk zie ik er wel tegenop,maar weet dat het ook zo weer voorbij is en daar bijt ik me wel doorheen en wie weet valt het inderdaad ,zoals bij jou Tori, wel mee.

17. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Jeetje wat spannend meiden! *duimduimduim*

En babbel, wauw nu al 7... Dus dat worden er vast meer ;):D. Ik ben erg benieuwd naar je FM morgen!

Dames, ik wil ook!!!!!!! Zucht.... :);)

18. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Zonnestraal, ja schat dat snap ik heel goed, dat je nu ook door wilt. Wachten duurt lang hè.

X

19. Flippo123

Zonnestraal Ik snap idd ook dat je liever gisteren nog dan vandaag was gestart!!! Maaaar je zal zien, het is zo 2 februari meis! En dan gewoon in 1x raak :D

Babbel Haha naja met een goede BH is het goed te doen hoor :p Mezelf gisteren ff lekker verwent en bij de LinCherie 2 mooie setjes gehaald... al was dat weer een rib uit mn lijf haha je hebt er wel profijt van!

20. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Cybje ah dat dus een mooi excuus voor een nw aankoop;):) zal het onthouden!

Deel Deze Pagina