IVF in 2012

Discussion in 'MMM clubs' started by ikkeB, Dec 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Bah, ben ogs geworden :(

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Tori: hè bah! Dus toch! Een dikke knuffel, meid!

3. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Tori ....shitzooi :( dikke knuffel meis .

Aislyn...fijn dat de uitslag goed is van je hondje. Hopelijk mogen jullie hem.nog vele jaartjes bij jullie houden.

4. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Sh*t Tori, wat balen. Een hele dikke knuffel voor jou meid. :(

5. Ferial

Ferial Actief lid

Dec 28, 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    BE, ik wil echt even sorry zeggen dat ik nog niet op jou heb gereageerd. Bij deze. Is echt niet expres gegaan, gewoon stom vergeten! Ik duim mee voor je en ik hoop echt dat het weer gaat lukken bij je en dat het een plakbeeb is!

Sneeuwmees, wanneer ga jij precies beginnen? En wordt het ivf of icsi voor jou?
    Ik zag dat ik ook nog niet echt op jou gereageerd had, Sorry…

Tori, Balen! L Je had het wel verwachte maar het is niet leuk! Dikke knuffel!

Kitty, hoe gaat het met je?
    Klaar voor je cryootje? J

Noekie, wat erg om te lezen dat het een vmk was. Hele dikke knuf meis!

Aislyn, super nieuws over je hondje! Wat zal je blij zijn. En wij ook voor jou en je hondje! J

Liefs Ferial

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Ferial: geen probleem, hoor! Ik zie ook nog steeds namen voorbij komen en wacht soms ook even af omdat ik niet precies nog weet hoe de situatie van iemand is. Ik heb morgen mijn informatiebijeenkomst en hoop dan iets meer te weten. Ik ben nu in afwachting van mijn NOD (die zeer waarschijnlijk wel gaat doorkomen) en dan zal het waarschijnlijk bij de volgende cyclus zijn. Mijn volgende NOD is 18 juni.
    Overigens gaan wij voor IVF. Het zaad van mijn man is van prima kwaliteit, dus ook prima geschikt voor IVF. Nu mijn bejaarde eitjes, nog!

7. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Ja dat gevoel ken ik hoor. K heb bij de eerste poging een mooi lijstje gemaakt in excel, die uitgeprint en iedere keer wat ik gespoten heb etc aangekruisd, werkte ideaal, ook deze ronde weer :)
    Als t je wat lijkt kan ik hem je evt doormailen... moet je alleen tegen de tijd dat je start even de data aanpassen, moet je trouwens ook wel excel op je pc hebben ;) anders kun je hem niet openen ;)

Tja waar een forum idd al niet goed voor is... ik heb op deze manier ook een andere meid/vrouw hier uit de omgeving leren kennen, en we hebben nu dagelijks contact via whatsapp, hartstikke leuk :)

8. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Aislyn, meid wat fijn dat jullie goed nieuws hebben gekregen over jullie hondje!

Tori; meid wat balen zeg! Vanaf hier n dikke knuf voor je!

Ferial, lieve meid, je hoeft tegen mij geen sorry te zeggen hoor, je zult wss wel iets anders aan je hoofd gehad hebben...
    En ook ik reageer niet altijd op iedereen, al doe k toch mn best... soms is het niet even anders...
    Hier gaan we er het beste van hopen, en we zien wel waar ons schipje strandt.

@all: hier net eigenwijs een testje er tegen aangegooid van de kv... even kijken hoe t met de pregnyl gesteld is.
    Vanavond om 23.30 uur is het precies een week geleden dat ik de pregnyl gezet had.
    m'n testje van net is bijna negatief. zo met t blote oog kun je t tweede streepje zien, maar krijg em niet op de foto... k verwacht dat de test morgen en anders uiterlijk overmorgen helemaal omo wit is... en dan wordt t spannend....

Gelukkig komt t mooie weer eraan, en hebben we hele drukke dagen dus ik kom mijn tijd gelukkig wel zoetjes door ;)
    En... k heb jullie nog! Ondanks dat k weer wat drukker wordt, zal ik zeker iedere dag even bijlezen en schrijven.....

Liefs

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Bianca: lijstje lijkt me inderdaad een goed idee. Slim van je! Ik zal je mijn mailadres wel even pb-en vanavond.
    En grappig dat je zo mensen leert kennen. Wie weet zitten we in de toekomst een keer bij elkaar in de wachtkamer, niet wetende dat we elkaar via het forum al heel goed hebben leren kennen.
    En fijn dat de pregnyl bijna uit je lichaam is. Nu wordt het inderdaad echt spannend.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Heb vanavond getest, maar die was omowit. Helaas voor ons geen ontkomen meer aan de mmm. Morgen dus maar extra goed opletten bij de infobijeenkomst.

11. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

Feb 16, 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    @Tori, klote zeg!
    @Sneeuwemees, welkom in de molen. Ik had het je zo gegund erbuiten te kunnen blijven!

@Aislyn, wat fijn van je hondje!! Dat is super goed nieuws!!!

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Aah Sneeuwmees, jij gaat dus ook ogs worden ... jammer ; ik had gehoopt dat jij meer geluk had dan ik!
    Goed opletten bij de informatie-bijeenkomst idd :).

Aislyn, toppie te horen van je hondje!

Dankjewel voor jullie knuffels! Vanavond lekker een balletje geslagen en dan nu lekker onder de douche, lekker frisss!

13. Ferial

Ferial Actief lid

Dec 28, 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees, succes straks! Ik hoop dat alles duidelijk wordt voor je.

Kaatje, hoe ver ben jij eigenlijk met de spuiten? Ben je al met Gonal-F op Menopur begonnen?

Liefs ferial

14. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

Feb 16, 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Morgen de eerste echo. Ben pas na 10 dagen deca ongesteld geworden, grrrrr. Maar goed, nu is het zover...

Kreeg net een driedubble hartverzakking. Ik was aan het kijken bij de verzekering voor eventuele vergoedingen voor behandeling in het buitenland, zag ik staan dat je IVF vergoed krijgt tot en met 40 jaar, aaaaaargh!!! Ik ben al bijna 42....Ik zag mijn spaargeld al verdwijnen als sneeuw voor de zon.....Had ik niet verder gekeken want je krijgt het gewoon vergoed tot je 45e als de arts het doelmatig vindt.....Pfffffff, zucht, adem in, adem uit....hahahah....

Ik ben aan het denken over assisted hatching als deze poging niet gaat lukken.....Morgen overleg met de gyn, benieuwd wat hij ervan vindt??!!???

15. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees; Meid das balen zeg... heb je nog enige hoop?
    Hoop is jullie info avond gegaan? ben erg benieuwd hoe jij het ervaren hebt. En of Carolien er echt was ;) hahaha

Kaatje; meid toch dat was zeker schrikken zeg! Nu wel weer bijgekomen? ;)

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Bianca: we zijn naar de infobijeenkomst geweest en Carolien was er zelf (met Paula). Er waren nog 5 andere stellen, dus met ons 6. De meeste informatie wist ik wel, maar het was toch prettig alles nog een keer op een rijtje te hebben. Ook in de pauze liepen ze rond. Carolien kwam ook even bij ons langs en vroeg wanneer ik ongesteld moest worden. Ik zei dat ik dat maandag had moeten worden, maar dat het nog niet erg door wilde zetten, maar dat ik het morgen zeker wel verwachtte. Ze zei dat ik dan even moest bellen als ik echt ongesteld geworden was en dan konden ze ons alvast aanmelden en dan kunnen we over 21 dgn beginnen met prikken. Alles gaat dan waarschijnlijk wel in onze vakantie vallen, maar dat vinden wij wel prettig dat we de tijd aan onszelf hebben en nooit over werk e.d. in hoeven te zitten. En ik hoef ook nog even niets op mijn werk te zeggen hierover. Na de pauze de prikinstructie en die viel me ook erg mee. Ik had het naaldje er al in zitten voordat ik er erg in had. Dus het was nuttig, leerzaam en vooral heel relaxed. Carolien brengt het heel rustig en op een leuke ontspannen manier en het klinkt raar, maar je voelt je ook echt in goede handen bij haar. Je voelt ook echt dat ze je heel erg graag een kindje gunt (tenminste dat vind ik). Dus nu het echte begin van de ongi afwachten en dan dus bellen! En altijd, als je erop zit te wachten, dan wil het maar niet echt goed op gang komen. :x
    @Kaatje: toch prettig dat je nog even een stukje verder gelezen hebt. Dus hopelijk ben je weer hersteld van je hartverzakking.:D Maar ik begrijp dat jouw arts daar wel een 'noodzaak' voor moet zien. Denk je dat dat gaat lukken?

17. Noekie

Noekie Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,322
    0
    0
    Gelderland
    Whaah ik haat onzekerheid!!!

Vandaag gebeld met het ziekenhuis en wat ik zelf al dacht werd ook bevestigd. Een miskraam (of een bbz....)

De verpleegkundige zei dat ik vorige week dus geen normale menstruatie heb gehad en dat wist ik natuurlijk zelf ook al wel. Maar was er al zo klaar mee dat ik al verder wou.

Ik had alleen maar dinsdag avond een bloeding en voor de rest t/m maandag bruine viezigheid en soms licht bruin/roze afscheiding.
    Sorry voor de details.

Nu vanmorgen nog een testje gedaan en die was weer heel licht positief. Steken in mijn lies beginnen ook te komen en zo begon het de vorige keer ook met de bbz.
    Dit weet het ziekenhuis nog niet want wil nog niet bellen hierover.

Dus afwachten...afwachten...en nog een afwachten.... Wat een onzekerheid weer. En dan vrijdag nog eens testen met de digitale en dan weten we hopelijk meer. Als het dan nog positief is ga ik weer bellen.

Liefs Noekie

18. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Dat is geen leuk nieuws Noekie. :(

Hopelijk weet je snel meer. Ik duim voor je dat het geen BBZ is!

19. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    IM BACK IN TOWN!! ik heb nog bijna mijn vliegtuig gemist omdat ik op de kofferspringers stond te wachten, maar toen jullie niet op kwamen dagen ben ik toch maar in het vliegtuig gestapt ;)
    Het was een heerlijke vakantie! gister thuisgekomen, vandaag weer aan het werk en nog belangrijker, de eerste spuit is weer gezet. IVF 2 is gestart. Hopelijk nu met betere resultaten.

Maar genoeg over mezelf. In de trein terug heb ik gister bijgelezen, maar het waren niet echt de meest leuke verhalen die ik las. Ik zal vast wat mensen vergeten, maar:

TORI: nee weer niet BAH!! wel fijn dat de uitslagen nu binnen zijn. Beetje dubbel he, er is niks gevonden, wat goed nieuws is voor je volgende pogingen, maar ze kunnen er dus ook niks aan doen.. Op naar een nieuwe poging.

Noekie: Nee, weer een BBZ. ik hoop zo van niet, maar aan je berichtjes te zien lijkt het toch wel deze kant op te gaan.

Ferial; Ik kan me vooral herinneren dat je iets stuurde over mijn vakantie. LIef van je, grappig om te lezen. ( ook van de andere trouwens, want er stonden meer berichtjes op) zo leuk als mensen aan je denken. NU voor jou ook op naar poging 2. Ik ben ff kwijt of er iets stond over de preciese datum (sorry, heb zoveel pagina's gelezen) maar in je handtekening staat eind mei. Dan gaan we dus een beetje samen op. Dubbel goed nieuws, daar gaan we voor!! (of gewoon een groeps goed nieuws, iedereen zwanger! dromen mag toch meiden? )

BE: jij ook bedankt voor je vakantiewensen. (las ik bij terugkomst, maar wel leuk!) Balen voor jou dat er niet veel Emmy's waren, maar hopelijk wordt die ene toppen gewoon een plakker. Ik kan me goed voorstellen dat je nu wat minder positief bent. Dat is denk ik heel logisch. Overlevingsmechanisme.
    Wat me opvalt is dat je na een punctie direct zo veel doet. In het ziekenhuis hadden ze tegen mij gezegd dat ik die dag niks mocht doen. echt niks, ook niet koken zei ze nog. daar was ik flink van geschrokken, maar heb het braaf gedaan, want wilde geen overstimulatie. Toen ik al je activiteiten las werd ik bij jou hier wel ff bang voor, maar gelukkig gaat het in dat opzicht goed met je.

Aislyn: bij jou alles nog goed. Fijn dat er ook positieve verhalen zijn. En fijn dat het beter gaat met je hondje. Je gaat al weer langzaam richting de 20 weken toch. spannend. Willen jullie weten wat het wordt? Naast gezond natuurlijk.

zonnestraal hoe is het met jou?

sneeuwmees: spannende dingen gebeuren er allemaal bij jou. info, prik instructies enz. en nu wachten tot je echt mag starten.

Kaartje: pff gelukkig zit het goed met de vergoeding!

?? : wie vroeg er nu ook alweer over die bloeding bij decapeptyl. Het is niet gek dat deze later komt. Het komt volgens mij door de decapeptyl. Bij mij in het ziekenhuis noemen ze het ook een doorbraakbloeding. Binnen 14 dagen moet je de bloeding krijgen. Bij mij kwam hij de vorige keer ook iets later als normaal volgens mij. Ik snap wel dat het balen is, want je wilt natuurlijk dat alles dan zo snel mogelijk gaat.

zo lang verhaal, nu met barstende koppijn mijn bedje op zoeken. ( eerst nog even spuiten zo)

20. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    IkkeB; Welkom terug meid! Hoop dat de vakantie jullie goed heeft gedaan meis!

Heb idd na de punctie drukke dagen gehad, maar wel rekening gehouden met mijn lichaam hoor.
    Ik zit nu echt lekker in mn vel, voel me echt heel goed, en super fit... hahaha had ik de vorige ronde minder ;)
    Misschien een teken? ;)

Sneeuwmees; Ik heb bij Carolien ook echt een goed gevoel, ze leeft idd ook naar mijn gevoel erg met je mee, dat heb ik bij Judith (dr. Price) helemaal niet.
    Carolien neemt ook altijd de tijd voor je, ook tijdens de echo's etc. Bij Price heb ik echt t gevoel alsof ze altijd haast heeft en of niet is uitgeslapen ofzo, aangezien ik haar altijd vroeg op de ochtend heb... hmmm niet echt fijn dus.

Ben blij dat de info avond je goed is bevallen. Nu hopen dat je of snel een positieve test in handen hebt voor je echt begint in de mmm, of dat je super snel ongi wordt en zeer snel kunt beginnen met spuiten!

Noekie; meis is t niet verstandiger om je hcg toch te laten prikken? en n echo te laten maken? Of heb je dit al laten doen? heb ik het gemist? T is toch zo ontzettend vervelend in onzekerheid te zitten... en zeker als het mss om een bbz gaat, daar wil je dan toch zo snel mogelijk bij zijn als het daadwerkelijk zo zal zijn? Meis k zou gewoon op mn strepen blijven staan hoor! K duim voor je dat t geen bbz is meid!

Liefs, Knuffel voor iedereen!!!
    Sorry als k iemand vergeten ben....

Share This Page