IVF in 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikkeB, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Kaatje ik duim voor mooie ollikels en zondag een goede oogst. You go girl!:)

Kitty hopelijk is je bm slijm dik genoeg voor een mooie innesteling;)

Noekie je weet maar nooit de wonderen zijn de wereld nog niet uit :)

Iemand nog iets van BE gehoord?

Aislyn, leuk een meisje, en nog veel mooier dat de echo goed was :)

Hier vd week uitslag vd nekplooimeting gehad en alles was goed, 4 juli staat de 20 wkn ech gepland. Ben benieuwd wat het geslacht bij ons wordt :D

2. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    hai Spijker!! Daar ben je weer!!! Wat goed dat de nekplooimeting goed was! Ik denk dat je een jongetje krijgt...??!! Kunnen we een pooltje starten??? Beter om op te gokken dan op het voetbal toch??? haha!

3. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja altijd leuk poolen :D ik denk ook een jongentje, maar goed dat dacht ik bij de eerste ook ;)

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik was jullie al kwijt en zag later pas dat er een nieuw topic aangemaakt is met MMM. :)

@Kaatje: ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt wanneer je punctie zal zijn. En we duimen natuurlijk voor een goede oogst.
    @Kitty: ik las bij jou iets over een te dun BMS. Ik heb wel eens gelezen dat tarwekiemcapsules voor een dikker BMS kunnen zorgen.
    @Aislyn: wat leuk een meisje, en ook fijn te horen dat alles helemaal goed is met de kleine meid in je buik!
    @Spijkervrouwtje: jij ook al bijna de 20 wkn-echo. Dan zit je ook al weer op de helft. Zo'n zwangerschap kijk je zo lang naar uit, maar ik vond de tijd dat ik echt zwanger was, zo snel voorbij vliegen, dus geniet er maar extra van.
    @Noekie: veel plezier met een weekendje weg. En wie weet verras je ons nog voordat je in augustus naar DD gaat.;)

Ik had BE nog gemailed omdat ze een lijstje naar me toe zou mailen. Toen liet ze weten dat de poging (ondanks topper embryo) toch niet gelukt was. Ze zou het zelf nog uitgebreid hier laten weten, maar dan weten jullie vast dat ze ons geen roze nieuws zal brengen.

Zelf heb ik gisteren de hysteroscopie gehad, wat vereist was om met IVF te mogen beginnen. Alles zag er helemaal goed uit, dus dat is weer mooi meegenomen. Ik had er ook niets geks van verwacht, maar tegenwoordig weet je het nooit.
    De ijskast is inmiddels gevuld en volgende week dinsdag gaat de eerste spuit erin.:)

5. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    @Sneeuwmees: wat fijn dat alles goed is en je mag beginnen!
    wat jammer dat de poging van BE niet gelukt is....hoop snel van haar te horen.

Hier gaat de punctie zondag door. Vanavond gaat de ovitrelle erin en vanaf morgen niet meer spuiten, JOEPIE!!!
    Ik hoop dat de opbrengst een beetje mooi si want de gynecoloog verwacht 5 goede folikels dus dat is niet zo veel. Ik ga erg mijn best doen er positief in te blijven staan!!!

Fijn weekend allemaal!

6. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Hier ben ik weer; ik ad zeer slecht internet in de bossn van beilen ( daar de hele week training gehad met mijn werk)

Aislyn: gefeliciteerd met he goede nieuws van de echo. Voel je de kleine al in je buik?
    Spijkervrouw: fijn dat de nekplooi goed was. Uuhmmm ik denk... Nee ik weet niet wa het wordt.

7. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Be: wat super klote voor je!

Kaatje; fijn dat de punctie door gaat. Liever 5 goede als 20 slechte, ik snap dat je op meer had gehoopt, maar blijf wel positief! Ik duim voor je

Sneeuwmees; het komt dicht bij, bijna starten :)

Tori; hoe is je vakantie

Ego; ik mocht toch nog maandag beginnen met gonal, wensdag eerste echo en ze denken rond 22 punctie. Het wordt al weer spannen. Stmming is nog goed en hoofdpijn viel deze week erg mee gelukkig.

8. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Wat lekker ikkeb dat je al mocht beginnen en de hoofdpijn meeviel. Ga zo door en lekker broeden!!!! (en daarna samen met mij zwanger!!!)

9. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Nog even een vraagje, vinden jullie dat je na de punctie alleen thuis kunt zijn? Vorige keer heb ik geslapen en op de bank gelegen. ik denk dat het goed kan maar maak me ook een beetje zorgen als er iets mis gaat..... Wat vinden jullie??
    Bij de punctie gaat iemand mee en vervoer is ook geregeld.

10. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Kaatje: daar gaan we voor. Ik denk dat je vooral op je gevoel af moet gaan. Alleen thuis zijn kan prima als de punctie normaal verloopt. Bedenk alleen wel dat je niet te veel mag staan ( dus ook niet koken) als je onzeker bent zorg dan iig dat je een telefoon bij de hand hebt en met iemand afspreekt dat je diegene kan bellen. En als je het toch fijner vind, wees dan lekker met iemand samen.

11. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    ikkeB, wat fijn te lezen dat het zo goed gaat met de hormonen! Je bent een kanjer!
    Woensdag de eerste FM, ik duim voor een mooi aantal eitjes van dezelfde grootte!

Kaatje, zoals de punctie bij mij is verlopen kan je prima alleen thuis zijn. Ik had wel last, maar niet dat ik niets meer kon. Heb maar een uurtje op de bank gelegen volgens mij. Geen zware dingen tillen en rustig aan doen en dan moet t goed komen. Kan me wel voorstellen dat het prettig dat je niet alleen bent, dus als er gezellig iemand bij je wil komen zou ik daar wel voor gaan.
    Succes zondag! Enneh, 5 is op zich een mooi aantal, hopelijk zijn t allemaal toppers en heb je 5 embryo's. Ik duim!

BE, aaargh wat ontzettend jammer dat jullie toppertje niet is blijven plakken. Dikke knuffel voor je!

Sneeuwmees, yeah alles was oke. Succes met spuiten! U can do it!

Spijkervrouwtje, aaah bij jou ook alles goed. Fijn! Ben ook benieuwd of t een jongetje is. Zou wel leuk zijn voor jouw meiden, een klein broertje. Maar goed, een zusje vinden ze vast ook niet erg, haha.

Ik ben op de iPad dus kan niet makkelijk typen en kopieren en dan terugkijken...

ikkeB, de vakantie is super. Zijn sinds gisteren in Kroatië en ook deze camping is helemaal goed. Vandaag begon met zon, maar helaas nu ff niet meer. Maar goed, koud is het ook niet.
    Huisje is lekker groot en we hebben uitzicht op zee :D.
    Misschien post ik over n paar dagen wel wt foto's op ZP :).

Verder is onze eigen poging goed gegaan... Ik acht de kans op een zwangerschap hoog! Haha, maar goed dat zegt niet zoveel (ookal hebben we extra ons best gedaan), kan nog alle kanten op.
    Zo/ma as m'n eisprong en ik had donderdag een raar gevoel en geprik in m'n onderbuik. Oooh ik hoop t zo! Wat een wonder zou dat zijn... Als t weer eens op eigen kracht lukt. Dan nog wel afwachten of t blijft plakken, maar stap 1 zou mooi zijn en hopelijk dit keer ook de rest van de stappen. Hou er trouwens verder geen rekening mee, want een wijntje moet kunnen! En wel zo lekker op vakantie. Ik geniet!!

Fijn weekend allemaal.

12. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Tori: dat klinkt goed!

gaan jullie nog voetbal kijken meiden?

13. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff, wat een flutwedstrijd...

Kaafje, je kunt best alleen zijn. Al is t wel gezellig natuurlijk.
    en succes natuurlijk, op naar een mooie score.

Tori, leuk van je te horen. Geniet er nog van! En ik hoop natuurlijk dat deze eigen poging lukt.

IkkeB, spannend weer. Ik hoop dat je mooi op schema ligt. Bij mij zit t nl alleen maar tegen.

Ik heb gisteren echo gehad. Mn bms was nog steeds 5,5 mm. Ze willen zeker 6 of liefst 7 mm. Dus welja, ik heb alle tijd en mag dinsdag weer terug. In de tussentijd aan de pleisters voor extra hormonen. Pfff, het zit ook nooit mee bij mij.

14. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Kitty, dankje! Wat betreft BMS, bij mij schiet dat soms enorm omhoog ; is het 2 dagen eerder nog 5 dan is het daarna opeens 8. Hopelijk is dat bij jou ook zo en is het dinsdag dik genoeg.

We hebben ook tv in ons huisje en hebben de wedstrijd op een duitse zender gezien. Wel een beetje een flutwedstrijd idd!
    Maar goed, nu vind ik voetbal sowieso niet zo'n erg interessante/leuke sport om naar te kijken op tv. Wel jammer voor al die mensen die er zo gek van zijn en hun tuintjes vol met oranje hebben gehangen. Hopelijk gaan de volgende wedstrijden beter!

Wij gaan vanavond ff een film kijken (bioscoopje in onze slaapkamer die best groot is!). Relaxed :)

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Kaatje: veel succes morgen. Kan me voorstellen dat je op meer gehoopt had, maar goed, zonder stimulatie had je maar 1 eitje gehad en nu dus zo en zo al meer kansen. Ik ga voor je duimen!
    @Tori: klinkt nu al als een heerlijke vakantie! Met hopelijk een mooi resultaat bij thuiskomst. Zou leuk zijn om je kindje later te vertellen dat hij/zij in Kroatie verwekt is.
    @Kitty: hoop dat bij jou dat BMS ook snel dikker mag worden. Is dat iets waar jij altijd/vaker last van hebt, of toevallig deze keer?

16. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees, ik heb dit altijd al gehad. Bij de IUI, bij IVF. Ik heb nooit dikker dan 5 a 6 mm gehad, dus het is nu wel frustrerend dat het met een hoge dosis medicijnen niet veel beter wordt. Ik hoop dinsdag dus op goed nieuws. Ik zit dan onderhand op dag 20 in mn cyclus. Maar aan de andere kant, liever iets langer door, zodat er een mooi bedje klaar ligt voor de cryo. Ik krijg er maar een terug, dus het blijft spannend.

17. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Kitty: wat naar dat het weer tegen zit voor je. Wat je zegt klopt wel, beter de tijd nemen en dan een gespreid bedje als te vroeg startn met alle risico's die daar bij komen.

Tori; klinkt super daar, geniet!

Gister zelf een voebaltoernooi gehad ( niet dat ik an voetballen, was gewoom fun, en ik scoorde ook nog ) is mijn man door zijn enkel gegaan. Mega dik en loopt nu op krukken. Niet gebroken, maar de banden konden ze niet bekijken vanwege de grote zwelling. Over een week weer terug komen. Het is nu echt ziekenhuis in en uit voor ons. Ook vervelend met de punctie, want hij kan dan waarschijnlijk nog niet rijden.... Schoonzusje maar lief aankijken denk ik ( verder weet bijna niemand het)

18. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    7!!!!! eitjes en veel minder pijn dan de vorige keer! Goeoeoeoeoed! Ik ben tevreden en ga nu lekker op de bank! Woensdagochtend bellen of er bevructingen zijn en dus een terugplaatsing. Bedankt voor het duimen allemaal! Het heeft geholpen!!!

19. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Kaatje: yes!!!!!!!!

20. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Kaatje, top! Duim ik nu weer voor een mooi aantal topemmys :).

Vandaag heerlijke rit op de mountainbike gehad, daarna voor ons huisje gesnorkeld en dan kunnen we straks alweer avondeten.
    Weer een lekker dagje dus die voorbij is gevlogen! Ga nu weer in verder in relaxstand :D

Deel Deze Pagina